België is een concurrent op de ranking, tevens altijd leuk om de Belgen zien te verliezen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:28 schreef hafcfan het volgende:
stijn waarom is het leuk dat Molde voorstaat?
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serero doet niet onder voor Clasie of Guardado
quote:Op donderdag 18 december 2014 08:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wijnaldum is een blind paard en Klaassen een toptalent. Serero is als VM zeker net zo goed als Guardado en Andersen is qua talent 10 klasses beter dan Maher.
Doei Rene.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen > Wijnaldum
Guardado = Serero
Andersen > Maher
Depay > Schone
Milik > de Jong
El Ghazi/Kishna >>>>>>>>> Narsingh
Pas maar op hoor. Ski land Noorwegen gaat ons ook nog voorbij!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
België is een concurrent op de ranking, tevens altijd leuk om de Belgen zien te verliezen.
Overduidelijk sarcasme.quote:
JR staat niet bekend als een sarcast. Cavaliers en ik daarentegen wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overduidelijk sarcasme.
Wat sneu dat je hiermee probeert te scoren.Probeer liever zelf eens iets inhoudelijks te posten en zo te scoren.
JR heeft het sarcasme uitgevonden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
JR staat niet bekend als een sarcast. Cavaliers en ik daarentegen wel.
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
JR heeft het sarcasme uitgevonden.
quote:
Beter hierover dan over het voetbaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:31 schreef GGMM het volgende:
Maar even serieus; dit was nooit een pingel.
Die commentator moet er niet zon drama van maken.
Vooral om onze satirische opmerkingen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
JR staat niet bekend als een sarcast. Cavaliers en ik daarentegen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |