Ik had op zijn minst het woord 'hommeles' in de TT verwacht.quote:
Dat wist ik, daarom staat het er ook niet...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had op zijn minst het woord 'hommeles' in de TT verwacht.
QFT.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schat of rat? had een mooiere geweest.
Hoest met de huizen gedoe? Spannendquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schat of rat? had een mooiere geweest.
Dat gaat lekker, precies zoals we gehoopt hadden. Overeenkomst voor de verkoop is getekend, maandag is de overeenkomst voor de koop aan de beurt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoest met de huizen gedoe? Spannend
Jij mag inpakken, misschien kan je verhuizen per bootquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gaat lekker, precies zoals we gehoopt hadden. Overeenkomst voor de verkoop is getekend, maandag is de overeenkomst voor de koop aan de beurt.
Man is vooral druk bezig met internet aan het afstruinen voor een bootje
Logistiek gezien zou dat heel goed kunnen, maar dan mag ik wel alvast beginnen wil ik er met de kerst inzittenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij mag inpakken, misschien kan je verhuizen per boot
Een boot moet je in de winter kopen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:28 schreef Deisyy het volgende:
Man is vooral druk bezig met internet aan het afstruinen voor een bootje
Dat zegt mijn man ook de hele tijd, najaar of winter schijnt het botenkoopseizoen te zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een boot moet je in de winter kopen.
Ja lijkt me redelijk, maar per boot gaat het hier ook wel vaak. Niet eens zo gek. Al denk ik dat je man dat bootje al in zijn slaap bestuurdquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Logistiek gezien zou dat heel goed kunnen, maar dan mag ik wel alvast beginnen wil ik er met de kerst inzitten
Ik huurquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zegt mijn man ook de hele tijd, najaar of winter schijnt het botenkoopseizoen te zijn.
Hoe is het met de verkoop van jouw huis?
Is wel het meest gunstig qua prijs, want in de winter varen mensen bijna niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een boot moet je in de winter kopen.
Gohquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is wel het meest gunstig qua prijs, want in de winter varen mensen bijna niet.
Hij heeft bij de marine gezeten h, dus die kan wel een bootje besturenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lijkt me redelijk, maar per boot gaat het hier ook wel vaak. Niet eens zo gek. Al denk ik dat je man dat bootje al in zijn slaap bestuurd
Stond er een tekst op, dan was ik hetquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:34 schreef Treehut362 het volgende:
Ze hadden een tegeltje aan de vensterbank gesloop trappehuis gelijk belle
Ik had ook even een helder momentje. Daar schrik ik zelf altijd behoorlijk van.quote:
Heb je gebeld?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:34 schreef Treehut362 het volgende:
Ze hadden een tegeltje aan de vensterbank gesloop trappehuis gelijk belle
Ik bedoel dat hij het al gekocht en gevaren heeft.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft bij de marine gezeten h, dus die kan wel een bootje besturen
Wel fijn dat je dat heldere momentje hier wilt delen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had ook even een helder momentje. Daar schrik ik zelf altijd behoorlijk van.
Ben aan het onderhandelen met paar opkopers. Bieden die niet genoeg gaat het in de verkoop.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zegt mijn man ook de hele tijd, najaar of winter schijnt het botenkoopseizoen te zijn.
Hoe is het met de verkoop van jouw huis?
In zijn dromen al 10 botenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij het al gekocht en gevaren heeft.
Opkopers bieden meestal niet zoveel, maar het is maar net hoeveel je er voor wilt hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben aan het onderhandelen met paar opkopers. Bieden die niet genoeg gaat het in de verkoop.
Zodat je de onderkant kunt zienquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Beste is ook een boot kopen die uit het water is.
Ik had geluk toentertijd 250 euro per maand dat is incl. huurtoeslagquote:
Hij mag geen boot die hij nog moet verven, ik wil een boot waar ik meteen mee kan varen.quote:
Dat is niet veul, maar dat zal in de loop der jaren ook wel aardig omhoog zijn gegaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik had geluk toentertijd 250 euro per maand dat is incl. huurtoeslag
Snel weg is ook wat waard. Tilburg is geen randstad.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Opkopers bieden meestal niet zoveel, maar het is maar net hoeveel je er voor wilt hebben.
Mijn voordeur is een snelweg de laatste paar dagenqua boten , en gezellig ik heb netten voor de deur deur.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij mag geen boot die hij nog moet verven, ik wil een boot waar ik meteen mee kan varen.
O ja, nog wel even mijn vaarbewijs halen dan
Nee juist niet en dat is gewoon het geluk dat ik heb gehad toen weet je wel plus mooi uitzicht.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is niet veul, maar dat zal in de loop der jaren ook wel aardig omhoog zijn gegaan.
Varen ze door de kamerquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn voordeur is een snelweg de laatste paar dagenqua boten , en gezellig ik heb netten voor de deur deur.
Nou daar lijkt het op, ik kan gewoon niet lekker naar buiten kijken. Loopplanken nemen ook zicht weg.quote:
Dat is ook zo, als je het kan lijden om er minder voor te krijgen, maar er geen omkijken meer naar hebt is ook wat voor te zeggen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Snel weg is ook wat waard. Tilburg is geen randstad.
Zonder foto's kan ik me daar als Limburger die niet aan de Maas woont niets bij voorstellen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou daar lijkt het op, ik kan gewoon niet lekker naar buiten kijken. Loopplanken nemen ook zicht weg.
Ik ben dus vandaag naar Heinenoord geweest op de fiets.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook zo, als je het kan lijden om er minder voor te krijgen, maar er geen omkijken meer naar hebt is ook wat voor te zeggen.
Lekker bootjes kijken vanaf je balkonquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn voordeur is een snelweg de laatste paar dagenqua boten , en gezellig ik heb netten voor de deur deur.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zonder foto's kan ik me daar als Limburger die niet aan de Maas woont niets bij voorstellen.
Het is ook prima huis voor kamerverhuur, 3 zeer grote slaapkamers, nog 2 kleinere, flinke woonkamer en grote bergruimte redelijk dicht bij centrumquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook zo, als je het kan lijden om er minder voor te krijgen, maar er geen omkijken meer naar hebt is ook wat voor te zeggen.
Dan heb je inderdaad geluk gehad, want je zit daar prima, volgens mij heb je weleens een foto van het parkje gepost.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee juist niet en dat is gewoon het geluk dat ik heb gehad toen weet je wel plus mooi uitzicht.
Ik ga morgen wel even op mijn bankje zitten, het is echt druk ivm Sail.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zonder foto's kan ik me daar als Limburger die niet aan de Maas woont niets bij voorstellen.
Staat in de stijgers, schilderwerkquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker bootjes kijken vanaf je balkon![]()
Maar waarom netten?
de begraafplaatsquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad geluk gehad, want je zit daar prima, volgens mij heb je weleens een foto van het parkje gepost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Lekker stukje, met het pontje over?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:49 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik ben dus vandaag naar Heinenoord geweest op de fiets.
Maar als verhuurder heb je er vaak ook wel veel werk aan en ellende met achterstallige betalingen enzo.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is ook prima huis voor kamerverhuur, 3 zeer grote slaapkamers, nog 2 kleinere, flinke woonkamer en grote bergruimte redelijk dicht bij centrum
Halen ze de muizen ook weg? Of is dat probleem inmiddels opgelost?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Staat in de stijgers, schilderwerk
Jij zit echt bovenop het waterquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel even op mijn bankje zitten, het is echt druk ivm Sail. [ afbeelding ]
Nee wel gepaaid met koffie en koekjes voor de juiste kleur, ik krijg een blikjequote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Halen ze de muizen ook weg? Of is dat probleem inmiddels opgelost?
Gelukkig niet voor het raam of komt dat nog?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Staat in de stijgers, schilderwerk
Juist welquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig niet voor het raam of komt dat nog?
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
de begraafplaats
http://www.begraafplaats-zwijndrecht.nl/Ik vind begraafplaatsen interessant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandag was ik er nog, maar dat was niet voor de leuk.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Daarom mag de opkoper dat regelen, nu nog genoeg bieden, ze komen al dichterbij minimaal bedrag wat ik wil.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als verhuurder heb je er vaak ook wel veel werk aan en ellende met achterstallige betalingen enzo.
Ik zag geen netten op je fotoquote:
Oh ik ook, een paar keer Westerveld gezien. Ja trieste gebeurtenis, maar wat een prachtige begraafplaats. En enorme graven. Ik wil er eik nog een keer na toe zonder een dooiequote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind begraafplaatsen interessant!
Maandag was ik er nog, maar dat was niet voor de leuk.
Ziet er best goed uit.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is uitzicht Dordrecht naar Zwijndrecht watertoren
Zeilorenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel even op mijn bankje zitten, het is echt druk ivm Sail. [ afbeelding ]
Nee het tunneltje maar een uurtje heen uurtje terug Streekmuseum gelijk lid geworden 15 euro per jaar mijn nieuwe stek nog een Spar ookquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker stukje, met het pontje over?
Ja daarom, een lagere prijs pakken en je bent er lekker vanaf i.p.v. er nog een tijd mee lopen leuren en extra kosten hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daarom mag de opkoper dat regelen, nu nog genoeg bieden, ze komen al dichterbij minimaal bedrag wat ik wil.
Particulier zal er vast nog wel meer uit te halen zijn maar lasten lopen door en 30% gaat naar belasting.
Een begraafplaats zonder dooien ben ik nog nooit tegengekomenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik ook, een paar keer Westerveld gezien. Ja trieste gebeurtenis, maar wat een prachtige begraafplaats. En enorme graven. Ik wil er eik nog een keer na toe zonder een dooie
Op zich is het best een koopje, staat 1 ander huis te koop dat hetzelfde is maar dan hoekwoning met uitbouw en carport voor 50K meer.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daarom, een lagere prijs pakken en je bent er lekker vanaf i.p.v. er nog een tijd mee lopen leuren en extra kosten hebben.
er is meer..quote:
Vorig jaar ben ik nog in Dordrecht geweest, met de waterbus vanuit Ridderkerk.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:12 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
er is meer..
[ afbeelding ]
uitzicht van Zwijndrecht naar Dordrecht
Lolquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een begraafplaats zonder dooien ben ik nog nooit tegengekomen
Maar afgelopen maandag ook, al lopend achter die kist aan (door de regen) wil ik eigenlijk bij die graven kijken en een beetje de rust voelen, maar dat was dan weer lastig.
ik was thug toen manquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vorig jaar ben ik nog in Dordrecht geweest, met de waterbus vanuit Ridderkerk.
Een begrafenis zonder dooie heb ik wel meegemaakt, die lag nog in Afrika.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:10 schreef Deisyy het volgende:
Een begraafplaats zonder dooien ben ik nog nooit tegengekomen
heel toevallig ik had cassave schips van de Aldiquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:18 schreef Soury het volgende:
Even on topic, wat is cassave een kut ding om te schillen. Wel erg lekker
Graven van bekende mensen zijn nog leuker natuurlijk, in Amsterdam is toch nog zo'n begraafplaats met veel bn-ers?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
LolJe weet wat ik bedoel. Maar dan loop je daar een heuvel op en het graf van Anthony Fokker en dat was best cool. Er liggen daar een boel BNrs
Je was wat?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik was thug toen man
[ afbeelding ]
Was dat wat? Ik kan me er niks bij voorstellen. Maar cassave is een beetje aardappel/wortelquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
heel toevallig ik had cassave schips van de Aldi
ik weet mijn over-grootmoeder ligt begraven op de Agnietenberg "naast" Thomas a Kempisquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Graven van bekende mensen zijn nog leuker natuurlijk, in Amsterdam is toch nog zo'n begraafplaats met veel bn-ers?
Ik ben weleens op Pre Lachaise geweest, daar liggen ook veel bekenden, Edith Piaff, Karel Appel en ik heb ergens nog een foto van het graf van Jim Morrison met een fles whiskey er bovenop.
zo stoerquote:
Daar ben ik dan ook nog nooit geweest, maar ik denk dat ik een begraafplaats met dooien leuker vind.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een begrafenis zonder dooie heb ik wel meegemaakt, die lag nog in Afrika.
kroepoek bedoel ik lekker pittigquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Was dat wat? Ik kan me er niks bij voorstellen. Maar cassave is een beetje aardappel/wortel
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Was dat wat? Ik kan me er niks bij voorstellen. Maar cassave is een beetje aardappel/wortel
Ik heb dat nog nooit op, kook je dat?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:18 schreef Soury het volgende:
Even on topic, wat is cassave een kut ding om te schillen. Wel erg lekker
In Parijs. Ja hier liggen ook een hoop schrijvers en acteurs. Ik denk dat je Zorgvliet bedoeld. Daar ben ik nog nooit geweestquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Graven van bekende mensen zijn nog leuker natuurlijk, in Amsterdam is toch nog zo'n begraafplaats met veel bn-ers?
Ik ben weleens op Pre Lachaise geweest, daar liggen ook veel bekenden, Edith Piaff, Karel Appel en ik heb ergens nog een foto van het graf van Jim Morrison met een fles whiskey er bovenop.
Ja koken en ik rook het even. (maar dat hoeft niet)quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit op, kook je dat?
Pre Lachaise daar moest ik naartoe van mijn muts voor Jim Morrison dat treurige hoekje bekeken, daarna nog uren rondgewandeld.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook nog nooit geweest, maar ik denk dat ik een begraafplaats met dooien leuker vind.
Ik heb hier helemaal nergens last van, afgelopen week heb ik ook niets van die storing gemerkt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ziggo zit weer te kloten, terwijl ik mijn DNS heb omgezet.
Nu doet ie het weer, maar zojuist dus even niet.
Ik vind Parijs niet zoquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pre Lachaise daar moest ik naartoe van mijn muts voor Jim Morrison dat treurige hoekje bekeken, daarna nog uren rondgewandeld.
Ben jij ook ex UPC klant ?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hier helemaal nergens last van, afgelopen week heb ik ook niets van die storing gemerkt.
Ja inderdaad Zorgvliet, mijn man vindt het maar iets raars dat ik begraafplaatsen interessant vind, mijn dochter heeft dezelfde interesse als ikquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
In Parijs. Ja hier liggen ook een hoop schrijvers en acteurs. Ik denk dat je Zorgvliet bedoeld. Daar ben ik nog nooit geweest
Ik rook ook weer, maar dat wist je al hquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja koken en ik rook het even. (maar dat hoeft niet)
Ze zetten die stenen er toch niet voor nietsquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad Zorgvliet, mijn man vindt het maar iets raars dat ik begraafplaatsen interessant vind, mijn dochter heeft dezelfde interesse als ik
Het is daar echt gigantisch groot h.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pre Lachaise daar moest ik naartoe van mijn muts voor Jim Morrison dat treurige hoekje bekeken, daarna nog uren rondgewandeld.
Ja maar heb je gas in je nieuwe huis? Ik kan niet meer zonder die rookpotquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik rook ook weer, maar dat wist je al h
Niet?! Ik vind het een geweldige stad.quote:
--- dacht ik ergens gelezen te hebbenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
In Parijs. Ja hier liggen ook een hoop schrijvers en acteurs. Ik denk dat je Zorgvliet bedoeld. Daar ben ik nog nooit geweest
Preciesquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zetten die stenen er toch niet voor niets
Ja, veel bekenden tegengekomen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is daar echt gigantisch groot h.
Paar keer geweest. Niet mijn stad nee.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Ik vind het een geweldige stad.
Ik zou in oktober met mijn dochter 5 dagen naar Istanbul gaan, de tickets hebben we al, maar ik denk dat het toch Rome wordt nu met al die aanslagen.
Ja, we kunnen aan het gas daar. Jij zweert echt bij je rookpot h.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar heb je gas in je nieuwe huis? Ik kan niet meer zonder die rookpot
ik weet nog we reden met de auto dat het zo groot was nog nooit gezien overal overal huizenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Ik vind het een geweldige stad.
Ik zou in oktober met mijn dochter 5 dagen naar Istanbul gaan, de tickets hebben we al, maar ik denk dat het toch Rome wordt nu met al die aanslagen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, veel bekenden tegengekomen.
Ja topding. Zo lekker. Ideaal cadeau als housewarming. Vlees, vis groenten en gister zag ik bij "wie is de chef"aardappels die tot pur werden gemaakt. Volgende uitdagingquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, we kunnen aan het gas daar. Jij zweert echt bij je rookpot h.
Stokbroodquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, veel bekenden tegengekomen.
Het klinkt ook altijd heel lekker als jij het over je eten uit je rookpot hebtquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja topding. Zo lekker. Ideaal cadeau als housewarming. Vlees, vis groenten en gister zag ik bij "wie is de chef"aardappels die tot pur werden gemaakt. Volgende uitdaging
Het is wel handig om dat mee te nemen, op de begraafplaats is niets te eten te krijgen en je bent snel paar uur zoet daar.quote:
veel te rommelig....quote:
Ik heb het vaak op mijn rook heupen en dan gaat het weer een paar maanden de kast in.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Het klinkt ook altijd heel lekker als jij het over je eten uit je rookpot hebt
Flesje wijn erbijquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is wel handig om dat mee te nemen, op de begraafplaats is niets te eten te krijgen en je bent snel paar uur zoet daar.
kruidenboterquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is wel handig om dat mee te nemen, op de begraafplaats is niets te eten te krijgen en je bent snel paar uur zoet daar.
even je best doenquote:
druifquote:
Ja, leuke schuit.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je dat bootje nog gezien dat ik voor je gepost had?
MIJN OMA 96 JAARquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:54 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
MIJN OMA 96 JAARSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]![]()
Ook voor jou een rookoven is heerlijk, ik eet vaker vegetarisch omdat het zo lekker is, je paprika's worden ook gelukkig.quote:
Johnny Depquote:
En een kratje bier erbij.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
verdwalen nog langerquote:
2 kratjes dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weet je hoe groot het is daar?
half parijs bekantquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weet je hoe groot het is daar?
Dat is inderdaad overal zo, een hoop gedoe om niks. Je mag niet drinken, niet roken, allemaal overbodige regeltjes.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 kratten bier op een karretje heb je gelijk beheerder in je nek daar.
Je vind het zeker ook totaal niet respectloos om daar te gaan zitten roken, zuipen en stokbrood metquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is inderdaad overal zo, een hoop gedoe om niks. Je mag niet drinken, niet roken, allemaal overbodige regeltjes.
Ik vind zolang je geen overlast veroorzaakt zou dat moeten kunnen.
Nee Fann, serieus niet, zolang je je gedraagt en je rommel opruimt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Je vind het zeker ook totaal niet respectloos om daar te gaan zitten roken, zuipen en stokbrood met
kruidenboter vreten?
Leuk voor iemand die daar het graf van zijn/haar man, vrouw of kind bezoekt.
okequote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee Fann, serieus niet, zolang je je gedraagt en je rommel opruimt.
Kom op, er liggen beroemdheden die al jaren dood zijn.
Maar dat terzijde, ik ben geen begraafplaatsenbezoeker.....
Ik moest mee.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Je vind het zeker ook totaal niet respectloos om daar te gaan zitten roken, zuipen en stokbrood met
kruidenboter vreten?
dat zeggen ze allemaalquote:
Neem als voorbeeld Jim Morrisson, die vent gebruikte alles dat los en vast zat, en dan zou je bij zijn graf geen jointje kunnen opsteken omdat het dan gebrek aan respect is? Dat begrijp ik dan echt niet.quote:
De beheerder ging gelijk boos kijken toen ik vroeg waar die lag.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neem als voorbeeld Jim Morrisson, die vent gebruikte alles dat los en vast zat, en dan zou je bij zijn graf geen jointje kunnen opsteken omdat het dan gebrek aan respect is? Dat begrijp ik dan echt niet.
Had je beter online een plattegrond kunnen uitprinten.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De beheerder ging gelijk boos kijken toen ik vroeg waar die lag.
je zal daar maar beheerder wezen dit terzijdequote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had je beter online een plattegrond kunnen uitprinten.
Je kan het proberen, maar het is illegaal in Frankrijkquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neem als voorbeeld Jim Morrisson, die vent gebruikte alles dat los en vast zat, en dan zou je bij zijn graf geen jointje kunnen opsteken omdat het dan gebrek aan respect is? Dat begrijp ik dan echt niet.
Je moet wat grotere foto plaatsen en elke dag worden de spuitbusteksten weggehaald.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan het proberen, maar het is illegaal in Frankrijk![]()
Het graf ziet er niet uit of er mensen gaan zitten roken, zuipen en vreten trouwens...
[ afbeelding ]
Terecht...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet wat grotere foto plaatsen en elke dag worden de spuitbusteksten weggehaald.
Waar ligt Herman eigenlijk?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:05 schreef FANN het volgende:
Ik zou dat Jointje maar bewaren voor Herman dan...
[ afbeelding ]
Wat is er mis mee. Tof tochquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan het proberen, maar het is illegaal in Frankrijk![]()
Het graf ziet er niet uit of er mensen gaan zitten roken, zuipen en vreten trouwens...
[ afbeelding ]
Het is wachten totdat er keer paar dwazen langskomen die engel bovenop hoofd laten vallen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:05 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Zorgvliet dusquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
https://decreatieveduizen(...)elen-over-zorgvlied/
Hij werd op Westgaarde gecremeerd... Vandaar de verwarring...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
https://decreatieveduizen(...)elen-over-zorgvlied/
Hoelang is het al geleden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is wachten totdat er keer paar dwazen langskomen die engel bovenop hoofd laten vallen.
ik denk Zwollequote:
Ja dat kan daar is het crematoriumquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij werd op Westgaarde gecremeerd... Vandaar de verwarring...
ik weet nog het waaidequote:
quote:
Dus hij is niet gesprongen, maar het dak van het Hilton afgewaaidquote:
de gene die mij begreepquote:
dat vermoed ik iddquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus hij is niet gesprongen, maar het dak van het Hilton afgewaaid
Zou me ook niks verbazen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie moest dat opruimen?quote:
Geen idquote:
Sta je lekker van het uitzicht te genieten, word je van het dak afgeblazenquote:
Hij stond van het uitzicht te genieten, liet een harde scheet en toen ging het mis.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het stinkt altijd in Amsterdamquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij stond van het uitzicht te genieten, liet een harde scheet en toen ging het mis.
Die gebruikte alcohol en speed Fann.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:05 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Nah.. ga jij lekker met je biertje, je joint en je picknickmand in Parijs zitten, ook goed..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die gebruikte alcohol en speed Fann.
Een donderslagquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij stond van het uitzicht te genieten, liet een harde scheet en toen ging het mis.
Wat een stumper was hij op het laatst, ik zag laatst een stukje van Herman samen met Majoor Bosshardt bij Villa Felderhof, zo aandoenlijk.quote:
Ahh die heb ik verleden week gekeken. Wat een vent. En zo lief voor de Majoorquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een stumper was hij op het laatst, ik zag laatst een stukje van Herman samen met Majoor Bosshardt, zo aandoenlijk.
En zij ook zo lief voor hem, hele aandoenlijke aflevering.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh die heb ik verleden week gekeken. Wat een vent. En zo lief voor de Majoor
zo zie ik hetquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sta je lekker van het uitzicht te genieten, word je van het dak afgeblazen
Maar hoe zit het dan met deze afscheidsbrief?quote:
quote:XANDRA EN ALLE SKATJES
Deze snelheid in plaats van opbranden, dat laat ik aan de crematie over.
Mijn laatste wens: ''Rous door zoals ik deed met Grieg, B.I.G., Lou en treur niet!. Maak er een feest van.
Ik zie jullie nog wel eens. Ik ga nu bungy zonder elastiek.
Genade - pappa.
DROWN IN MY OWN TEARS
Ja geweldig, ik heb toen weer een aantal Velderhof afl. gekeken. Pim en Vanessa, Patty en Jos. Bartje bnn met Caroline Kaart. Prachtige tvquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zij ook zo lief voor hem, hele aandoenlijke aflevering.
Joh hij was op.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die gebruikte alcohol en speed Fann.
Maar hij was wel een hele lieve man hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een stumper was hij op het laatst, ik zag laatst een stukje van Herman samen met Majoor Bosshardt bij Villa Felderhof, zo aandoenlijk.
Weer van dooien dus, stokbrood en kruidenboter erbijquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja geweldig, ik heb toen weer een aantal Velderhof afl. gekeken. Pim en Vanessa, Patty en Jos. Bartje bnn met Caroline Kaart. Prachtige tv
Ze stonden nog op spotnet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weer van dooien dus stokbrood en kruidenboter erbij
Ja, dat zijn leuke afleveringen om terug te kijken, ga ik ook eens doen.
Dat geloof ik ook meteen, het is jammer dat hij zichzelf zo naar de godverdomme heeft geholpen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar hij was wel een hele lieve man hoor.
Dat was ie ook, ook voor zijn moeder...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar hij was wel een hele lieve man hoor.
Ze staan ook op youtube, je moet die van Hazes ook nog kijken, die is ook dood.quote:
Ach, ook daarop zeg ik weer dat hij er niemand kwaad mee deed behalve zichzelf.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook meteen, het is jammer dat hij zichzelf zo naar de godverdomme heeft geholpen.
Dat wel natuurlijk, maar daarom is het wel jammer.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ook daarop zeg ik weer dat hij er niemand kwaad mee deed behalve zichzelf.
Ik heb het boek van Jos van Zoelen gelezen, dat was een fucking bijbel. Maar wel leukquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze staan ook op youtube, je moet die van Hazes ook nog kijken, die is ook dood.
Die verdomde rot-trotsquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tsja was al een junk voordat ie bekend werd, vele van zijn generatie zijn naamloos verdwenen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook meteen, het is jammer dat hij zichzelf zo naar de godverdomme heeft geholpen.
Als je hem en zijn moeder samen zag, dan kan je toch niet beweren dat hij een slecht mens was....quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk, maar daarom is het wel jammer.
Het was een geniaal persoon.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je hem en zijn moeder samen zag, dan kan je toch niet beweren dat hij een slecht mens was....
En samen met Boshardt idem.
Was het Hazes-verheerlijking ja? Misschien moet ik het toch ook maar eens lezen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het boek van Jos van Zoelen gelezen, dat was een fucking bijbel. Maar wel leuk
Andre hazes heb ik nooit een zak aan gevondenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
in mijn directe kenisen-kringquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja was al een junk voordat ie bekend werd, vele van zijn generatie zijn naamloos verdwenen.
De as van Herman en de as van zijn moeder liggen ook in n graf.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je hem en zijn moeder samen zag, dan kan je toch niet beweren dat hij een slecht mens was....
Ik beweer nergens dat hij een slecht mens wasquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die heb ik n.a.v. het boek nog eens bekeken. Het is een aanrader. Ik kon het niet wegleggen. Smullenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was het Hazes-verheerlijking ja? Misschien moet ik het toch ook maar eens lezen, triest leven heeft die man gehad.
Ik ben wel naar de film Hij gelooft in mij geweest, maar dat was vooral Raggelverheerlijking
dat kan ik vrij goed play-backen die Shpritsz enzoquote:
Broodquote:
Hij was een echt mens, incl. alle fouten die mensen zoal hebben.quote:
Ik wel, die smartlappen doen me aan mijn jeugd denken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Andre hazes heb ik nooit een zak aan gevonden
Een junk met geld is geen slecht mens meestal.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan ga ik het zeker lezen, ik ben altijd al een beetje geintrigeerd geweest door zijn levensverhaal.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik n.a.v. het boek nog eens bekeken. Het is een aanrader. Ik kon het niet wegleggen. Smullen
Die leeft nog!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Brood
trouwens ik herinner me nu opeens Bart Chabot
Dat zei ik ook niet, ik doelde op het negatieve commentaar dat sommige mensen hebben (niet jij) zonder dat ze zijn schoonheid zagen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat hij een slecht mens was
Ik lees momenteel Kuifje weekbladquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik n.a.v. het boek nog eens bekeken. Het is een aanrader. Ik kon het niet wegleggen. Smullen
Daarom moet zoiets ook in het basispakket.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een junk met geld is geen slecht mens meestal.
1 zonder is een ander verhaal.
Hij was inderdaad een goed mens, maar van zijn schoonheid was de laatste jaren weinig meer te zienquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet, ik doelde op het negatieve commentaar dat sommige mensen hebben (niet jij) zonder dat ze zijn schoonheid zagen.
En de rollators eruitquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom moet zoiets ook in het basispakket.
Ik vind dat soort boeken wel leuk soms, ik wacht nog op Maarten Spaander. Die gast is ook best bijzar, en ik ken hem van mijn ooit stamkroeg. Niet dat ik die oer chagrijnig zou aansprekenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel, die smartlappen doen me aan mijn jeugd denken.
Ik bedoel hoe lief ie met oudjes was, dat is ook schoonheid.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij was inderdaad een goed mens, maar van zijn schoonheid was de laatste jaren weinig meer te zien
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een junk met geld is geen slecht mens meestal.
1 zonder is een ander verhaal.
Ongelofelijkquote:
Hij is bekend geworden met Voetbal80 Felix Meurdersquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat soort boeken wel leuk soms, ik wacht nog op Maarten Spaander. Die gast is ook best bijzar, en ik ken hem van mijn ooit stamkroeg. Niet dat ik die oer chagrijnig zou aanspreken
Maarten Spanjer, bedoel je? Dat lijkt ook me wel een toffe.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat soort boeken wel leuk soms, ik wacht nog op Maarten Spaander. Die gast is ook best bijzar, en ik ken hem van mijn ooit stamkroeg. Niet dat ik die oer chagrijnig zou aanspreken
Moet je doen, ik wil Rachel haar verhaal ook nog lezenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga ik het zeker lezen, ik ben altijd al een beetje geintrigeerd geweest door zijn levensverhaal.
ik zag de Kameleon-speelfilm op een bepaalde leeftijd hebben veel mensen de neiging dik corpulent te wordenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maarten Spanjer, bedoel je? Dat lijkt ook me wel een toffe.
[ afbeelding ]
Afkicken ja..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom moet zoiets ook in het basispakket.
Ja, dat zie je regelmatig gebeuren waar je bijstaat.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zag de Kameleon-speelfilm op een bepaalde leeftijd hebben veel mensen de neiging dik corpulent te worden
Gladde aal vind ik hem.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nou, die heeft minimaal de dosis speed van Herman gevenaard en waarschijnlijk overtroffen.
Niet afkicken, gewoon voor gebruik, waarom zouden mensen die niet willen moeten afkicken?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Afkicken ja..
Maar dat zit al in het basispakket, net als afkicken van drank, drugs, gamen, gokken en medicijnen.
dat etenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat zie je regelmatig gebeuren waar je bijstaat.
Dan moeten alcohol en sigaretten ook in het basispakketquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet afkicken, gewoon voor gebruik, waarom zouden mensen die niet willen moeten afkicken?
pleur maar bij het vuilis danquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet afkicken, gewoon voor gebruik, waarom zouden mensen die niet willen moeten afkicken?
Luxemburg.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moeten alcohol en sigaretten ook in het basispakket![]()
Verdomme, wat zijn sigaretten duur geworden.
Hij woont hier om de hoek, Maar echt wat een nare zak. Vriendje van Rijk de Gooier. Ook zo'n zonnetjequote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maarten Spanjer, bedoel je? Dat lijkt ook me wel een toffe.
[ afbeelding ]
Je meent het ook nog heh?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:50 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
pleur maar bij het vuilis dan
Omdat het idioot is, dan wil ik mijn peuken ook van het ziekenfonds, zie je zelf niet hoequote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet menen dan?
Dat is voor jou goed te doen, maar voor mij iets te ver.quote:
De zon scheenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe was het vuurwek vanavond Fann?
Ah.. had ik geen trek inquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe was het vuurwek vanavond Fann?
Nee, mijn broer woont er en komt elke maand hier op familiebezoek.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Die tripjes moeten ook vergoed worden?
Echt?! Ik dacht dat hij wel een leuke vent was in de omgang.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij woont hier om de hoek, Maar echt wat een nare zak. Vriendje van Rijk de Gooier. Ook zo'n zonnetje
Een ritje Tilburg is gratis, even tanken en slof shag halen in Poppel en 30 Euro verdiend.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:50 schreef Deisyy het volgende:
Verdomme, wat zijn sigaretten duur geworden.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet menen dan?
Niet roken johquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat het idioot is, dan wil ik mijn peuken ook van het ziekenfonds, zie je zelf niet hoe
idioot dat zou zijn?
Ja daarom.quote:
Ach, er kan ook 7 miljard naar Griekenland. En hoe idioot is dat.....?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat het idioot is, dan wil ik mijn peuken ook van het ziekenfonds, zie je zelf niet hoe
idioot dat zou zijn?
Kan jij hier niet een leuk handeltje opzetten dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, mijn broer woont er en komt elke maand hier op familiebezoek.
Ik heb dus mazzel.
Iedereen basisinkomen, probleem opgelost.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou ook in het basispakket moeten
Dat je in de avond wel kan gaan.quote:
Ik rook geen shag, maar sigarettenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een ritje Tilburg is gratis, even tanken en slof shag halen in Poppel en 30 Euro verdiend.
Hl idiootquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, er kan ook 7 miljard naar Griekenland. En hoe idioot is dat.....?
Zeik dan ook nietquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar ik MOET niet en ik had geen zin vanavond.
Ze verkopen ook potten tabak en lege hulzen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik rook geen shag, maar sigaretten
Je zeikt al dagen dat het mooi weer is. Nou en?quote:
Dan moet ik ze zelf schieten, ik denk dat ik maar weer moet stoppen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze verkopen ook potten tabak en lege hulzen.
Zou makkelijk kunnen, maar ik heb er geen zin in, mijn broer overigens ook niet, die zorgt alleen voor zijn familie.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan jij hier niet een leuk handeltje opzetten dan?
ik zeik nietquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zeikt al dagen dat het mooi weer is. Nou en?
Ik ga je niet quotenquote:
Doe maar... vanmorgen zei ik tegen Chufi dat ik de deur niet uit kon, vanavond effe luchten...quote:
Niks mis meequote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet ik ze zelf schieten, ik denk dat ik maar weer moet stoppen.
hoe meer dat je rookt hoe eerder dat je dood gaatquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft weinig zin TH... We zijn in de minderheid hier
Helemaal niet gelucht? De mannen wel neem ik aanquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe maar... vanmorgen zei ik tegen Chufi dat ik de deur niet uit kon, vanavond effe luchten...
maar ik had me bedacht
Alleen Neef even, Griek had ook geen zin, was vanmiddag al op pad geweest met Neef.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Helemaal niet gelucht? De mannen wel neem ik aan
Ja daar doelde ik eigenlijk opquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Alleen Neef even, Griek had ook geen zin, was vanmiddag al op pad geweest met Neef.
Dat doet ze nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |