Ik had op zijn minst het woord 'hommeles' in de TT verwacht.quote:
Dat wist ik, daarom staat het er ook niet...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had op zijn minst het woord 'hommeles' in de TT verwacht.
QFT.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schat of rat? had een mooiere geweest.
Hoest met de huizen gedoe? Spannendquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schat of rat? had een mooiere geweest.
Dat gaat lekker, precies zoals we gehoopt hadden. Overeenkomst voor de verkoop is getekend, maandag is de overeenkomst voor de koop aan de beurt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoest met de huizen gedoe? Spannend
Jij mag inpakken, misschien kan je verhuizen per bootquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gaat lekker, precies zoals we gehoopt hadden. Overeenkomst voor de verkoop is getekend, maandag is de overeenkomst voor de koop aan de beurt.
Man is vooral druk bezig met internet aan het afstruinen voor een bootje
Logistiek gezien zou dat heel goed kunnen, maar dan mag ik wel alvast beginnen wil ik er met de kerst inzittenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij mag inpakken, misschien kan je verhuizen per boot
Een boot moet je in de winter kopen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:28 schreef Deisyy het volgende:
Man is vooral druk bezig met internet aan het afstruinen voor een bootje
Dat zegt mijn man ook de hele tijd, najaar of winter schijnt het botenkoopseizoen te zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een boot moet je in de winter kopen.
Ja lijkt me redelijk, maar per boot gaat het hier ook wel vaak. Niet eens zo gek. Al denk ik dat je man dat bootje al in zijn slaap bestuurdquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Logistiek gezien zou dat heel goed kunnen, maar dan mag ik wel alvast beginnen wil ik er met de kerst inzitten
Ik huurquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zegt mijn man ook de hele tijd, najaar of winter schijnt het botenkoopseizoen te zijn.
Hoe is het met de verkoop van jouw huis?
Is wel het meest gunstig qua prijs, want in de winter varen mensen bijna niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een boot moet je in de winter kopen.
Gohquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is wel het meest gunstig qua prijs, want in de winter varen mensen bijna niet.
Hij heeft bij de marine gezeten h, dus die kan wel een bootje besturenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lijkt me redelijk, maar per boot gaat het hier ook wel vaak. Niet eens zo gek. Al denk ik dat je man dat bootje al in zijn slaap bestuurd
Stond er een tekst op, dan was ik hetquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:34 schreef Treehut362 het volgende:
Ze hadden een tegeltje aan de vensterbank gesloop trappehuis gelijk belle
Ik had ook even een helder momentje. Daar schrik ik zelf altijd behoorlijk van.quote:
Heb je gebeld?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:34 schreef Treehut362 het volgende:
Ze hadden een tegeltje aan de vensterbank gesloop trappehuis gelijk belle
Ik bedoel dat hij het al gekocht en gevaren heeft.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft bij de marine gezeten h, dus die kan wel een bootje besturen
Wel fijn dat je dat heldere momentje hier wilt delen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had ook even een helder momentje. Daar schrik ik zelf altijd behoorlijk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |