quote:
Ow, je hebt gelijk, het moet zijn Fox Sports ipv Eredivise Live, ik loop wat achterquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ziggo biedt helaas geen Eredivisie Live aan
Ik moet het doen met FOX Sports
Laten we vooral doen alsof dit jaar de enige schuld is van de situatie.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We moeten niet na Vitesse nog een club hebben die het verneukt voor NL.
Vitesse ligt er dit jaar toch al uit? Dus ik mag niet hopen dat de rest erin blijft?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we vooral doen alsof dit jaar de enige schuld is van de situatie.
Het boeit me eerlijk gezegd helemaal niks die coëfficiëntenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We moeten niet na Vitesse nog een club hebben die het verneukt voor NL.
Dat is begrijpelijk. Maar de topclubs willen wel Europese successen boeken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Het boeit me eerlijk gezegd helemaal niks die coëfficiënten
boeit het je wel dat vites makkelijker Europees kan spelen?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Het boeit me eerlijk gezegd helemaal niks die coëfficiënten
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 20-08-2015 om 18:08:20Kenneth Paal en #PSV zijn er ook uit. Partijen prikken nu een datum voor bezegelen contract t/m 2020. reageer retweet
Nee, voor die ene keer in tien jaar dat Vitesse een leuke ploeg loot hoeft het voor mij nietquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
boeit het je wel dat vites makkelijker Europees kan spelen?
Wat wil je dan als Vitesse bereiken?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, voor die ene keer in tien jaar dat Vitesse een leuke ploeg loot hoeft het voor mij niet
Nou, dat staat als een boven water.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:29 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 20-08-2015 om 18:08:20Kenneth Paal en #PSV zijn er ook uit. Partijen prikken nu een datum voor bezegelen contract t/m 2020. reageer retweet
Chelsea 2 wordenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat wil je dan als Vitesse bereiken?
Een vol Gelredome.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien moeten ze zelf dan niet uitgeschakeld worden door Rapid Wien, Dnipro, Chornomorets en dat soort ploegenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is begrijpelijk. Maar de topclubs willen wel Europese successen boeken.
Zo hoog mogelijk eindigen in de eigen competitie, in Europa heeft toch geen een ploeg echt wat te zoekenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een grap is niet leuk als die feitelijke onwaarheden bevatquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laten we eerst met de helft beginnen.
Eens, maar wat is de precieze definitie van ''iets te zoeken hebben in Europa''?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo hoog mogelijk eindigen in de eigen competitie, in Europa heeft toch geen een ploeg echt wat te zoeken
Je hebt niet gekeken vorig weekend? Zaten iets van 100 man ofzoquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Een grap is niet leuk als die feitelijke onwaarheden bevat
Zo hoog mogelijk? Dus kampioen worden zou het beste zijn? En dan CL weigeren?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo hoog mogelijk eindigen in de eigen competitie, in Europa heeft toch geen een ploeg echt wat te zoeken
Ik vind als subtop-club, minimaal de groepsfase halen van een Europese competitie(EL in dit geval)quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens, maar wat is de precieze definitie van ''iets te zoeken hebben in Europa''?
Als we zo blijven denken niet nee. Gewoon zorgen dat je een uitgebalanceerd team hebt, dan kun je als Nederlandse ploeg, zeker in de EL, best nog ver komen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat er enigszins perspectief is om verder te komen dan een potje in de voorronde tegen FC Oostblokquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens, maar wat is de precieze definitie van ''iets te zoeken hebben in Europa''?
Leuk.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt niet gekeken vorig weekend? Zaten iets van 100 man ofzo
Kampioen worden is leuk, de CL levert hooguit wat leuke potjes op die ik niet weiger, maar ik hoef niet al die onzin met oostblokploegjes in de ELquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo hoog mogelijk? Dus kampioen worden zou het beste zijn? En dan CL weigeren?
Als dat je ambitie is, kan je beter fierljeppen in Friesland.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:34 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Ik vind als subtop-club, minimaal de groepsfase halen van een Europese competitie(EL in dit geval)
Ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus het is wel feitelijk juist
Wat had jij in gedachte dan, gezien de huidige situatie waarin de Nederlandse clubvoetbal zich in bevindt?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als dat je ambitie is, kan je beter fierljeppen in Friesland.
Doe toch normaal man, de ambitie om een groepsfase te kunnen halen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:37 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Wat had jij in gedachte dan, gezien de huidige situatie waarin de Nederlandse clubvoetbal zich in bevindt?
Achteraf misschien ook niet zo handig om een compleet ander systeem te gaan spelenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen wonder dat Ajax won
Nou oké, 2 van de 3 doelpunten waren blunders
Ik zeg mi-ni-maal hé, dat is al lastig zat voor de meeste clubs.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe toch normaal man, de ambitie om een groepsfase te kunnen halen.
Godverdomme zeg, man man man.
Vorige jaar uit de Uruguayaanse rimboe gehaaldquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:43 schreef hafcfan het volgende:
Die keeper van AZ is godverdomme niveau JL waar hebben ze die gek vandaan?
Uit de kut van tante Sjaanquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:43 schreef hafcfan het volgende:
Altijd maar dat 'staat van het Nederlandse voetbal'. Dat is zo'n vermoeiende tekst.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:42 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Ik zeg mi-ni-maal hé, dat is al lastig zat voor de meeste clubs.
Zelfs België heeft ons nu al ingehaald, let that sink in...
nou nou nouquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Uit de kut van tante Sjaan
Die is echt slecht jaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:43 schreef hafcfan het volgende:
Tactiek heeft gewoon met niveau te maken hoor. Nederlandse clubs komen tactiek 's dus tekort en komen dat niveau dus ook tekort.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd maar dat 'staat van het Nederlandse voetbal'. Dat is zo'n vermoeiende tekst.
Zelfs matige ploegen als Dnjepr en Club Brugge kunnen de kwartfinale halen. Dat heeft niets met de 'staat' te maken, maar de tactiek van een ploeg. Maar nee, het argument 'niveau' of 'het grote geld' wordt weer uit de kast getrokken. Echt uitgemolken en bewezen flutuitspraken. Het gaat om de TACTIEK van een club. Er zijn nog genoeg kwaliteiten bij Nederlandse clubs om iets te kunnen presteren.
Onzin, als je naïef aanvallend voetbal gaat spelen, is dat wat gebeurt. Als Dnipro met open sluizen gaat voetballen, zouden die onmogelijk de finale in de EL hebben gehaald.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tactiek heeft gewoon met niveau te maken hoor. Nederlandse clubs komen tactiek 's dus tekort en komen dat niveau dus ook tekort.
Slechte trainer die VD Bromquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:48 schreef hafcfan het volgende:
Wie verdedigt er nou in zone dan jezus pak eens een man joh
Ja dan zouden ze tactische geen niveau hebben, nu dus wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onzin, als je naïef aanvallend voetbal gaat spelen, is dat wat gebeurt. Als Dnipro met open sluizen gaat voetballen, zouden die onmogelijk de finale in de EL hebben gehaald.
Dat wisten ze hiervoor idd niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:49 schreef Zelus het volgende:
Ajax, jullie weten nu hoe het dus niet moet
Des te schokkender de nalatigheid van de clubs. En het dieptepunt is waarschijnlijk nog niet bereikt...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd maar dat 'staat van het Nederlandse voetbal'. Dat is zo'n vermoeiende tekst.
Zelfs matige ploegen als Dnjepr en Club Brugge kunnen de kwartfinale halen. Dat heeft niets met de 'staat' te maken, maar de tactiek van een ploeg. Maar nee, het argument 'niveau' of 'het grote geld' wordt weer uit de kast getrokken. Echt uitgemolken en bewezen flutuitspraken. Het gaat om de TACTIEK van een club. Er zijn nog genoeg kwaliteiten bij Nederlandse clubs om iets te kunnen presteren.
Eens, bedoelde het scoreverloop iddquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:50 schreef Zelus het volgende:
[..]
de 1e helft was ook wel het aanzien waard, alleen de uitslag is wat minder.
Volgens Frank moet Ajax minimaal de halve finales kunnen gaan halen, en Frank spreekt altijd de waarheid, echtquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:51 schreef Collide het volgende:
Ben bang dat zowel Ajax als AZ geen EL gaan spelen.
Is dit dezelfde Frank die zei dat Ajax wel de groepsfase van de CL ging halen?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:53 schreef Zelus het volgende:
[..]
Volgens Frank moet Ajax minimaal de halve finales kunnen gaan halen, en Frank spreekt altijd de waarheid, echt
Frank moet naar een gekkenhuisquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:53 schreef Zelus het volgende:
[..]
Volgens Frank moet Ajax minimaal de halve finales kunnen gaan halen, en Frank spreekt altijd de waarheid, echt
Jij bent dit toch wel gewendquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Laten we de hele wedstrijd erom lachen
Duh, die zijn CL gewend.quote:
Yepsquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:54 schreef Collide het volgende:
[..]
Is dit dezelfde Frank die zei dat Ajax wel de groepsfase van de CL ging halen?
waaromquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [EL Play-off] Ajax - Jablonec
Hier verder.
Successupportersquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, die zijn CL gewend.
Bij PSV was dat pas triest, na 7 jaar geen CL gespeeld te hebben zat het nog steeds helemaal leeg tijdens de EL.
Zo, kom daar maar eens van terug.
Ik heb het ook niet verzonnen. Vroeger had ik nog het morele gezag om te bepalen of er wel of geen apart topic moest komen. Jammer dat Saekerhett met zijn pletterpet UI dat doorbreektquote:
Welke regio is Amsterdam? Regio noord is alweer terug van schoolvakantie en midden begint maandag weerquote:
Geen apart poultjes topic?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat mij betreft posten we ook gewoon hier over Ajax. Overzicht in je hol.
Afgelopen weekend speelde Jablonec de derby en dat was volgens mij een uitwedstrijd. Die weten het nu wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:58 schreef Cavaliers het volgende:
Zo'n heksenketel als deze heeft Jablonec nog nooit meegemaakt.
Oh dan rijden er geen treinen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Welke regio is Amsterdam? Regio noord is alweer terug van schoolvakantie en midden begint maandag weer
Waarom die moeite doen als je het op tv kunt zien, zit prima hier op de bank.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:00 schreef hafcfan het volgende:
Ajax heeft 6 miljoen fans.
Komen nog geen 35.000 man naar het stadion.
Echte echte fans zijn dat
Die post sowieso weinig, en dan wel zeikenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Byzantixschii moet z'n bek houden. Die post een heel topic vol over zijn streamstruggles.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even kijken
https://twitter.com/is_de_arena_vol
Dat aparte topic slaat nergens op. We posten al sinds februari in dit topic voor de EL.quote:
haha wat een trieste accountquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even kijken
Is de ArenA vol? @Is_de_ArenA_vol · 2 aug.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even kijken
Kroeg sfeer, net als VI.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat aparte topic slaat nergens op. We posten al sinds februari in dit topic voor de EL.
Dit livetopic van de EL is altijd beregezellig.
Muurploegje in het veld staat garant voor voetbalaids. Als er een ploeg tegenover staat met nog meer voetbalaids, weet je genoeg.quote:
Inderdaad gaar. Ben nu 8 euro kwijt. Hopelijk wint Ajax, anders is het helemaal zuur.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:07 schreef Rickertman96 het volgende:
gaar dat RTL dit niet uitzendt
8 euro voor één wedstrijd bij FOX?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Inderdaad gaar. Ben nu 8 euro kwijt. Hopelijk wint Ajax, anders is het helemaal zuur.
8 euro? Met dat geld kijk je een maand lang alle Ziggo betaal zenders.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Inderdaad gaar. Ben nu 8 euro kwijt. Hopelijk wint Ajax, anders is het helemaal zuur.
8 euro betalenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat betalenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat GwaiLow gewoon stopt met postenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens GwaiLow is Salzburg een érg sterke ploeg. Dit zei hij ook over Jablonec vandaag.
No Soriano no partyquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens GwaiLow is Salzburg een érg sterke ploeg. Dit zei hij ook over Jablonec vandaag.
bij het darten is hij pas kutquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat GwaiLow gewoon stopt met posten
Ik ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat GwaiLow gewoon stopt met posten
Jaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kijk AZ, maar Ajax is dus ook al bezig?
Ja, FS1quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
Ja. Ajax speelt volgende week al om 18:00 en AZ om 20:00.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
Ik vond het al zo vreemd dat Ajax gisteren niet speelde.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Ajax speelt volgende week al om 18:00 en AZ om 20:00.
quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bazoer kan echt niet schieten.
quote:
VBL / [EL Play-off] Ajax - Jablonecquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:18 schreef hafcfan het volgende:
Die Bazoer kan echt niet schieten jezus
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
zei ie dat serieusquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:18 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom speelt Serero nooit? Die doet volgens JR-Style niet veel onder voor Guardado.
Zei hij dat echt?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:18 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom speelt Serero nooit? Die doet volgens JR-Style niet veel onder voor Guardado.
JR-Style is niet goed snik. Guardado is namelijk een van de beste spelers in de Eredivisie.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:18 schreef Cavaliers het volgende:
*de beste momenteelquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
JR-Style is niet goed snik. Guardado is namelijk een van de beste spelers in de Eredivisie.
Dat zegt niet veel.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Guardado is namelijk een van de beste spelers in de Eredivisie.
Daar posten alleen mensen zoals Shreyas nu nogquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
Ja.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelde geweldig.
Serero doet niks onder voor Guardado
Dit topic is veel gezelliger.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar posten alleen mensen zoals Shreyas nu nog
Die riep ook dat Wijnaldum, Strootman en Depay er niks van kunnen. Wat hebben GGMM en ik toen gelachen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
JR-Style is niet goed snik. Guardado is namelijk een van de beste spelers in de Eredivisie.
Dat zeg ik niet, maar hij is niet de beste zoals sommigen vinden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk. JR en Opper zijn voorzitter van de Guardado-kan-er-niets-van-federatie.
XDquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:19 schreef Collide het volgende:
Ajax is net Ziggo een goede aanval van de tegenstander en ze zijn voorlopig uitgeschakeld.
Hoort ook niet als linksbuiten te spelen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Sinkgraven speelt weer als een junior
Jammer, volgende keer beter.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Cavaliers verzint dat soort dingen constant.
Is dat sneu? Ja, heel sneu.
Hypequote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Sinkgraven speelt weer als een junior
Mijn excuses voor de onterechte zwartmaakpoging. Hopelijk vergeef je me.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar hij is niet de beste zoals sommigen vinden.
Ah, ik had het blijkbaar ook gezienquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zeg ik dat ik niet meer ga happen, post hij dat Serero niet onder doet voor Guardado
Jij jaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Cavaliers verzint dat soort dingen constant.
Is dat sneu? Ja, heel sneu.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:19 schreef Collide het volgende:
Ajax is net Ziggo een goede aanval van de tegenstander en ze zijn voorlopig uitgeschakeld.
Vreemd dat GGMM van alles probeert om jou zwart te maken.quote:
Ik kan nu wel weer dat hele beleid vernietigen , maar dat doe ik mooi nietquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoort ook niet als linksbuiten te spelen.
Ik zal er een nachtje over slapen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn excuses voor de onterechte zwartmaakpoging. Hopelijk vergeef je me.
Ik denk dat dit de eeuwige opstelling van het seizoen wordt. Gudelj zal en moet in de basis blijven dus dan moet Sinki als linksbuiten.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kan nu wel weer dat hele beleid vernietigen , maar dat doe ik mooi niet
Ik zie uit naar je rapport.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zal er een nachtje over slapen.
6-0.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:21 schreef Collide het volgende:
Verdediging van Ajax is net zo zwak als die van Ziggo.
Tja, je moet wat als je als vent van bijna/ouder dan(?) 30 alleen in een huisje zit. Ik neem het hem niet kwalijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vreemd dat GGMM van alles probeert om jou zwart te maken.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de eeuwige opstelling van het seizoen wordt. Gudelj zal en moet in de basis blijven dus dan moet Sinki als linksbuiten.
Ja als ze van het niveau Depay/Klaassen zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
met jeugd kom je ver in Europa
Younes is dus geldverspillingquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de eeuwige opstelling van het seizoen wordt. Gudelj zal en moet in de basis blijven dus dan moet Sinki als linksbuiten.
We hebben allemaal een beetje te doen met GGMMquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tja, je moet wat als je als vent van bijna/ouder dan(?) 30 alleen in een huisje zit. Ik neem het hem niet kwalijk.
10 van de 12 schoten overknallen is geen niveauquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja als ze van het niveau Depay/Klaassen zijn.
Oei, er komt iemand erg gepikeerd over.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tja, je moet wat als je als vent van bijna/ouder dan(?) 30 alleen in een huisje zit. Ik neem het hem niet kwalijk.
Ik ga alvast rouwen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:22 schreef gniffie het volgende:
[..]Frank
![]()
Hij zat Milik al af te vallen in het interview met Perez dus wss krijgen we Sanogo er ook nog bij
Je hebt gelijkt. RIP NLquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
10 van de 12 schoten overknallen is geen niveau
Beleid 2.0.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Younes is dus geldverspilling
wat een verassing weer..
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even kijken
Tja beter dan die kleuter met de naam Veltmanquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beleid 2.0.
In paniek luisteren naar die onzinnige FYSIEK ERVARING ROUTINE hype.
Trek het je niet aan. Zelfs jij zult ooit een vriendin vinden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, er komt iemand erg gepikeerd over.
Gudelj vind ik juist matig spelen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gudelj is wel beter dan de Sink
Eeuwig maagd kan ookquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Zelfs jij zult ooit een vriendin vinden.
hihiquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gudelj is wel beter dan de Sink
Bedankt man. Tot die tijd maar goedkoop proberen te scoren op een internetforum door te verzinnen dat anderen domme uitspraken gedaan hebben. Het leven is geweldig.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Zelfs jij zult ooit een vriendin vinden.
Neequote:
Nergens last van.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:26 schreef Collide het volgende:
Reclameborden van Ziggo zijn wel actueel: Wij nemen vanaf nu alles voor je op.
Dat is wel nodig want het ligt er blijkbaar weer uit.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt man. Tot die tijd maar goedkoop proberen te scoren op een internetforum door te verzinnen dat anderen domme uitspraken gedaan hebben. Het leven is geweldig.
Ik denk dat andere providers een DDOSje hebben ingekocht, iedereen stapt dan naar ze over.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:26 schreef Collide het volgende:
Reclameborden van Ziggo zijn wel actueel: Wij nemen vanaf nu alles voor je op.
Dat is wel nodig want het ligt er blijkbaar weer uit.
Je wilt nog meer quotes ja? Kan geregeld worden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt man. Tot die tijd maar goedkoop proberen te scoren op een internetforum door te verzinnen dat anderen domme uitspraken gedaan hebben. Het leven is geweldig.
Niet zo raar doen tegen mijn vriend Cavaliers.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh ja.. Bijna.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je wilt nog meer quotes ja? Kan geregeld worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |