Ik denk dat dit de eeuwige opstelling van het seizoen wordt. Gudelj zal en moet in de basis blijven dus dan moet Sinki als linksbuiten.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kan nu wel weer dat hele beleid vernietigen , maar dat doe ik mooi niet
Ik zie uit naar je rapport.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zal er een nachtje over slapen.
6-0.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:21 schreef Collide het volgende:
Verdediging van Ajax is net zo zwak als die van Ziggo.
Tja, je moet wat als je als vent van bijna/ouder dan(?) 30 alleen in een huisje zit. Ik neem het hem niet kwalijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vreemd dat GGMM van alles probeert om jou zwart te maken.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de eeuwige opstelling van het seizoen wordt. Gudelj zal en moet in de basis blijven dus dan moet Sinki als linksbuiten.
Ja als ze van het niveau Depay/Klaassen zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
met jeugd kom je ver in Europa
Younes is dus geldverspillingquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de eeuwige opstelling van het seizoen wordt. Gudelj zal en moet in de basis blijven dus dan moet Sinki als linksbuiten.
We hebben allemaal een beetje te doen met GGMMquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tja, je moet wat als je als vent van bijna/ouder dan(?) 30 alleen in een huisje zit. Ik neem het hem niet kwalijk.
10 van de 12 schoten overknallen is geen niveauquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja als ze van het niveau Depay/Klaassen zijn.
Oei, er komt iemand erg gepikeerd over.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tja, je moet wat als je als vent van bijna/ouder dan(?) 30 alleen in een huisje zit. Ik neem het hem niet kwalijk.
Ik ga alvast rouwen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:22 schreef gniffie het volgende:
[..]Frank
![]()
Hij zat Milik al af te vallen in het interview met Perez dus wss krijgen we Sanogo er ook nog bij
Je hebt gelijkt. RIP NLquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
10 van de 12 schoten overknallen is geen niveau
Beleid 2.0.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Younes is dus geldverspilling
wat een verassing weer..
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even kijken
https://twitter.com/is_de_arena_vol
Tja beter dan die kleuter met de naam Veltmanquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beleid 2.0.
In paniek luisteren naar die onzinnige FYSIEK ERVARING ROUTINE hype.
Trek het je niet aan. Zelfs jij zult ooit een vriendin vinden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, er komt iemand erg gepikeerd over.
Gudelj vind ik juist matig spelen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gudelj is wel beter dan de Sink
Eeuwig maagd kan ookquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Zelfs jij zult ooit een vriendin vinden.
hihiquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gudelj is wel beter dan de Sink
Bedankt man. Tot die tijd maar goedkoop proberen te scoren op een internetforum door te verzinnen dat anderen domme uitspraken gedaan hebben. Het leven is geweldig.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Zelfs jij zult ooit een vriendin vinden.
Neequote:
Nergens last van.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:26 schreef Collide het volgende:
Reclameborden van Ziggo zijn wel actueel: Wij nemen vanaf nu alles voor je op.
Dat is wel nodig want het ligt er blijkbaar weer uit.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt man. Tot die tijd maar goedkoop proberen te scoren op een internetforum door te verzinnen dat anderen domme uitspraken gedaan hebben. Het leven is geweldig.
Ik denk dat andere providers een DDOSje hebben ingekocht, iedereen stapt dan naar ze over.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:26 schreef Collide het volgende:
Reclameborden van Ziggo zijn wel actueel: Wij nemen vanaf nu alles voor je op.
Dat is wel nodig want het ligt er blijkbaar weer uit.
Je wilt nog meer quotes ja? Kan geregeld worden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt man. Tot die tijd maar goedkoop proberen te scoren op een internetforum door te verzinnen dat anderen domme uitspraken gedaan hebben. Het leven is geweldig.
Niet zo raar doen tegen mijn vriend Cavaliers.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh ja.. Bijna.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je wilt nog meer quotes ja? Kan geregeld worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |