Daar posten alleen mensen zoals Shreyas nu nogquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
VBL / [EL Play-off] Ajax - Jablonec
quote:
Ja.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelde geweldig.
Serero doet niks onder voor Guardado
Dit topic is veel gezelliger.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar posten alleen mensen zoals Shreyas nu nog
Die riep ook dat Wijnaldum, Strootman en Depay er niks van kunnen. Wat hebben GGMM en ik toen gelachen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
JR-Style is niet goed snik. Guardado is namelijk een van de beste spelers in de Eredivisie.
Dat zeg ik niet, maar hij is niet de beste zoals sommigen vinden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk. JR en Opper zijn voorzitter van de Guardado-kan-er-niets-van-federatie.
XDquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:19 schreef Collide het volgende:
Ajax is net Ziggo een goede aanval van de tegenstander en ze zijn voorlopig uitgeschakeld.
Hoort ook niet als linksbuiten te spelen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Sinkgraven speelt weer als een junior
Jammer, volgende keer beter.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Cavaliers verzint dat soort dingen constant.
Is dat sneu? Ja, heel sneu.
Hypequote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Sinkgraven speelt weer als een junior
Mijn excuses voor de onterechte zwartmaakpoging. Hopelijk vergeef je me.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar hij is niet de beste zoals sommigen vinden.
Ah, ik had het blijkbaar ook gezienquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zeg ik dat ik niet meer ga happen, post hij dat Serero niet onder doet voor Guardado
Jij jaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Cavaliers verzint dat soort dingen constant.
Is dat sneu? Ja, heel sneu.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:19 schreef Collide het volgende:
Ajax is net Ziggo een goede aanval van de tegenstander en ze zijn voorlopig uitgeschakeld.
Vreemd dat GGMM van alles probeert om jou zwart te maken.quote:
Ik kan nu wel weer dat hele beleid vernietigen , maar dat doe ik mooi nietquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoort ook niet als linksbuiten te spelen.
Ik zal er een nachtje over slapen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn excuses voor de onterechte zwartmaakpoging. Hopelijk vergeef je me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |