quote:
Ow, je hebt gelijk, het moet zijn Fox Sports ipv Eredivise Live, ik loop wat achterquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ziggo biedt helaas geen Eredivisie Live aan
Ik moet het doen met FOX Sports
Laten we vooral doen alsof dit jaar de enige schuld is van de situatie.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We moeten niet na Vitesse nog een club hebben die het verneukt voor NL.
Vitesse ligt er dit jaar toch al uit? Dus ik mag niet hopen dat de rest erin blijft?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we vooral doen alsof dit jaar de enige schuld is van de situatie.
Het boeit me eerlijk gezegd helemaal niks die coëfficiëntenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We moeten niet na Vitesse nog een club hebben die het verneukt voor NL.
Dat is begrijpelijk. Maar de topclubs willen wel Europese successen boeken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Het boeit me eerlijk gezegd helemaal niks die coëfficiënten
boeit het je wel dat vites makkelijker Europees kan spelen?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Het boeit me eerlijk gezegd helemaal niks die coëfficiënten
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 20-08-2015 om 18:08:20Kenneth Paal en #PSV zijn er ook uit. Partijen prikken nu een datum voor bezegelen contract t/m 2020. reageer retweet
Nee, voor die ene keer in tien jaar dat Vitesse een leuke ploeg loot hoeft het voor mij nietquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
boeit het je wel dat vites makkelijker Europees kan spelen?
Wat wil je dan als Vitesse bereiken?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, voor die ene keer in tien jaar dat Vitesse een leuke ploeg loot hoeft het voor mij niet
Nou, dat staat als een boven water.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:29 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 20-08-2015 om 18:08:20Kenneth Paal en #PSV zijn er ook uit. Partijen prikken nu een datum voor bezegelen contract t/m 2020. reageer retweet
Chelsea 2 wordenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat wil je dan als Vitesse bereiken?
Een vol Gelredome.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien moeten ze zelf dan niet uitgeschakeld worden door Rapid Wien, Dnipro, Chornomorets en dat soort ploegenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is begrijpelijk. Maar de topclubs willen wel Europese successen boeken.
Zo hoog mogelijk eindigen in de eigen competitie, in Europa heeft toch geen een ploeg echt wat te zoekenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een grap is niet leuk als die feitelijke onwaarheden bevatquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laten we eerst met de helft beginnen.
Eens, maar wat is de precieze definitie van ''iets te zoeken hebben in Europa''?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo hoog mogelijk eindigen in de eigen competitie, in Europa heeft toch geen een ploeg echt wat te zoeken
Je hebt niet gekeken vorig weekend? Zaten iets van 100 man ofzoquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Een grap is niet leuk als die feitelijke onwaarheden bevat
Zo hoog mogelijk? Dus kampioen worden zou het beste zijn? En dan CL weigeren?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo hoog mogelijk eindigen in de eigen competitie, in Europa heeft toch geen een ploeg echt wat te zoeken
Ik vind als subtop-club, minimaal de groepsfase halen van een Europese competitie(EL in dit geval)quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens, maar wat is de precieze definitie van ''iets te zoeken hebben in Europa''?
Als we zo blijven denken niet nee. Gewoon zorgen dat je een uitgebalanceerd team hebt, dan kun je als Nederlandse ploeg, zeker in de EL, best nog ver komen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat er enigszins perspectief is om verder te komen dan een potje in de voorronde tegen FC Oostblokquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens, maar wat is de precieze definitie van ''iets te zoeken hebben in Europa''?
Leuk.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt niet gekeken vorig weekend? Zaten iets van 100 man ofzo
Kampioen worden is leuk, de CL levert hooguit wat leuke potjes op die ik niet weiger, maar ik hoef niet al die onzin met oostblokploegjes in de ELquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo hoog mogelijk? Dus kampioen worden zou het beste zijn? En dan CL weigeren?
Als dat je ambitie is, kan je beter fierljeppen in Friesland.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:34 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Ik vind als subtop-club, minimaal de groepsfase halen van een Europese competitie(EL in dit geval)
Ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus het is wel feitelijk juist
Wat had jij in gedachte dan, gezien de huidige situatie waarin de Nederlandse clubvoetbal zich in bevindt?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als dat je ambitie is, kan je beter fierljeppen in Friesland.
Doe toch normaal man, de ambitie om een groepsfase te kunnen halen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:37 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Wat had jij in gedachte dan, gezien de huidige situatie waarin de Nederlandse clubvoetbal zich in bevindt?
Achteraf misschien ook niet zo handig om een compleet ander systeem te gaan spelenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen wonder dat Ajax won
Nou oké, 2 van de 3 doelpunten waren blunders
Ik zeg mi-ni-maal hé, dat is al lastig zat voor de meeste clubs.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe toch normaal man, de ambitie om een groepsfase te kunnen halen.
Godverdomme zeg, man man man.
Vorige jaar uit de Uruguayaanse rimboe gehaaldquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:43 schreef hafcfan het volgende:
Die keeper van AZ is godverdomme niveau JL waar hebben ze die gek vandaan?
Uit de kut van tante Sjaanquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:43 schreef hafcfan het volgende:
Altijd maar dat 'staat van het Nederlandse voetbal'. Dat is zo'n vermoeiende tekst.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:42 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Ik zeg mi-ni-maal hé, dat is al lastig zat voor de meeste clubs.
Zelfs België heeft ons nu al ingehaald, let that sink in...
nou nou nouquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Uit de kut van tante Sjaan
Die is echt slecht jaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:43 schreef hafcfan het volgende:
Tactiek heeft gewoon met niveau te maken hoor. Nederlandse clubs komen tactiek 's dus tekort en komen dat niveau dus ook tekort.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd maar dat 'staat van het Nederlandse voetbal'. Dat is zo'n vermoeiende tekst.
Zelfs matige ploegen als Dnjepr en Club Brugge kunnen de kwartfinale halen. Dat heeft niets met de 'staat' te maken, maar de tactiek van een ploeg. Maar nee, het argument 'niveau' of 'het grote geld' wordt weer uit de kast getrokken. Echt uitgemolken en bewezen flutuitspraken. Het gaat om de TACTIEK van een club. Er zijn nog genoeg kwaliteiten bij Nederlandse clubs om iets te kunnen presteren.
Onzin, als je naïef aanvallend voetbal gaat spelen, is dat wat gebeurt. Als Dnipro met open sluizen gaat voetballen, zouden die onmogelijk de finale in de EL hebben gehaald.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tactiek heeft gewoon met niveau te maken hoor. Nederlandse clubs komen tactiek 's dus tekort en komen dat niveau dus ook tekort.
Slechte trainer die VD Bromquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:48 schreef hafcfan het volgende:
Wie verdedigt er nou in zone dan jezus pak eens een man joh
Ja dan zouden ze tactische geen niveau hebben, nu dus wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onzin, als je naïef aanvallend voetbal gaat spelen, is dat wat gebeurt. Als Dnipro met open sluizen gaat voetballen, zouden die onmogelijk de finale in de EL hebben gehaald.
Dat wisten ze hiervoor idd niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:49 schreef Zelus het volgende:
Ajax, jullie weten nu hoe het dus niet moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |