Ik had het over de liedjes uiteraard.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:08 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik ga raden:
Jeroen van den Boom , Snollebollekes en k3?
Als Belg zul jre dan tenminste toch ook K3 en Laura Omloop gehoord moeten hebben?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:35 schreef Bieselke het volgende:
[..]
Ik had het over de liedjes uiteraard.
Parijs, Drank en Drugs en Koning Liefde.
De groepen uiteraard wel. De liedjes niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:17 schreef riazop het volgende:
[..]
Als Belg zul jre dan tenminste toch ook K3 en Laura Omloop gehoord moeten hebben?
Gewoon iemand uit Maarssen die heel erg van zijn moeder houdt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Die lijpe is dat nou een beetje een lijpe of valt dat wel mee!
Goed gevonden!! Maar hoe origineel is het nummer van die Finnen?quote:
When does the hurting stop?quote:Op zaterdag 19 september 2015 00:36 schreef riazop het volgende:
De lijst van half september, met 63 nummers over de miljoen kliks
Er zit inderdaad veel rap tussen (beter gezegd POPmuziek met rappassages), maar de nummer 1 (Kenny B) is weer allesbehalve een rapperquote:Op woensdag 23 september 2015 13:58 schreef Durmada het volgende:
Wel grappig dat het tegenwoordig alleen nog rap is. ...
Misschien kun je uitleggen waarom?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:05 schreef cafca het volgende:
Het is triest gesteld met de muziek smaak van de gemiddelde joetjoepkijkert.
Het zijn over het algemeen nogal gehypte, nietszeggende, autotune niemendalletjes (voor zover ik de nummers of de artiesten ken uiteraard).quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:26 schreef riazop het volgende:
[..]
Misschien kun je uitleggen waarom?
Ik vind de kleinkunst van Keeny B nogal anders dan de keiharde rap van Sevn Alias, de meezinger van Jeroen vd Boom of de popmuziek van Lil kleine...
Dan word ik wel benieuwd naar welke Nederlandstalige plaat uit 2015 je WEL goed vindt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Het zijn over het algemeen nogal gehypte, nietszeggende, autotune niemendalletjes (voor zover ik de nummers of de artiesten ken uiteraard).
Ik luister sowieso niet zo veel Nederlandstalig. Tourist LeMc vond ik best OK.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:19 schreef riazop het volgende:
[..]
Dan word ik wel benieuwd naar welke Nederlandstalige plaat uit 2015 je WEL goed vindt.
Tourist staat in de lijst trouwensquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik luister sowieso niet zo veel Nederlandstalig. Tourist LeMc vond ik best OK.
K3, Laura Omloop en Stan van Samang zijn ook Belgen.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:04 schreef kalinhos het volgende:
Tourist lemc is Belg trouwens ipv Nederlands.
mwoah ik zie dat andersquote:
Want hogere zielen drukken nog op het knopje engelstalig? Omdat Hilversum dat wil?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:00 schreef Fretwork het volgende:
Maar de grote vraag blijft... Welke simpele zielen zorgen voor die clicks?
De hoogst genoteerde schlager. De ENIGE ookquote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:13 schreef methodmich het volgende:
Ik vind dat John de Bever veel te laag staat.
MUZ / Top5 van de dag #59
Geen idee, ik ken alleen niemand die het luistert, dus was gewoon benieuwd. Verlicht ons zou ik zeggen. Zijn er cijfers te vinden over wie het luistert? Of kan gewoon een bot 200.000 clicks erbij regelen?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:32 schreef riazop het volgende:
[..]
Want hogere zielen drukken nog op het knopje engelstalig? Omdat Hilversum dat wil?
8-14 jarigequote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:00 schreef Fretwork het volgende:
Maar de grote vraag blijft... Welke simpele zielen zorgen voor die clicks?
Je kent niemand die DURFT te vertellen dat ie het luistert.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:35 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken alleen niemand die het luistert,...
Nee dat zal het zijn, stiekem luistert iedereen Bakoesam. Neem aan dat je geen cijfers hebt dus?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:09 schreef riazop het volgende:
[..]
Je kent niemand die DURFT te vertellen dat ie het luistert.
In semi-hoogopgeleide kringen is Ronnie Flex een guilty pleasure. Over 10 jaar mogen zij er ook voor uit komen...
YouTube heeft de cijfers, toch?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:12 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nee dat zal het zijn, stiekem luistert iedereen Bakoesam. Neem aan dat je geen cijfers hebt dus?
Playlists maken zegt je niks ?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:07 schreef riazop het volgende:
[..]
Daar haal je geen 160 miljoen views mee op hoor.
Niet iedereen doet dat stiekem hoor. Het probleem schijnt in jouw kennissenkring te zitten.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:12 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nee dat zal het zijn, stiekem luistert iedereen Bakoesam. Neem aan dat je geen cijfers hebt dus?
Kunnen zij ook aan dit probleem werken? Want het klinkt als een serieuze issue.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:35 schreef riazop het volgende:
[..]
Niet iedereen doet dat stiekem hoor. Het probleem schijnt in jouw kennissenkring te zitten.
Ik was gewoon erg benieuwd naar cijfers over bijvoorbeeld leeftijd of geografische verdeling.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:24 schreef cafca het volgende:
[..]
YouTube heeft de cijfers, toch?
En die cijfers liegen niet. Dit zijn de meest populaire nummers op youtube
Jeugdig volk draait 100 keer dezelfde playlists af , plus views kan je nog steeds kopen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:36 schreef riazop het volgende:
[..]
Er zijn artiesten met slchts 2.300 kliks op hun nummer die in playlists staan. Zo wat?
oude mensen luisteren niet naar muziek?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jeugdig volk draait 100 keer dezelfde playlists af ...
Brekend!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
plus views kan je nog steeds kopen.
...
Wat denk je dat een artiest s ochtends vroeg het eerste doet als ie opstaat?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
...
Ik weet trouwens nog steeds niet waarom jij een stijfje krijgt van youtube views
Insert Diederik Stapel grapquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:57 schreef riazop het volgende:
[..]
Wat denk je dat een artiest s ochtends vroeg het eerste doet als ie opstaat?
Even checken hoe zijn nieuwste plaatje scoort.
Cijfers liegen niet
Op muziekvideos in het algemeen is er een groei wereldwijd van rond de 20 % geweest in 2015.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:19 schreef Arn0 het volgende:
Heb je ook statistieken van hoeveel meer plays er in de top 100 staan dit jaar dan de afgelopen jaren? Het Youtube-gebruik op Nederlandstalige nummers lijkt sterk omhoog te gaan in vergelijking met een paar jaar terug.
TopNotch is het grootste op Nederland (en Belgie) gerichte mzuiek label. 400.000 abbonnees + meer dan een half miljard viewsquote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:21 schreef Villas__Rubin het volgende:
....kutmuziek die het moet hebben van 14 jarigen ...
YouTube is vooral ontzagwekkend groot in de groep 18-34 jaarquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:31 schreef kalinhos het volgende:
Alsnog is veel van hun muziek voor de doelgroep 12-18 jarigen. Maakt niet uit, maar het vertekent wel wat. Kan me voorstellen dat oudere mensen eerder een spotify abo hebben ipv youtube playlistjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |