quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:59 schreef theDutcher het volgende:
Op de valreep nog twee (legale) stemmen van mij. Spannend!
Ach jammer, de stemming zat er net zo goed inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:01 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ach jammer, de stemming zat er net zo goed inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
lol blijft het lekker nog even spannend voor jouquote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Fuck, gesloten en je kan de stand niet zien!!
Ik denk dat we dat allemaal wel willenquote:
SuperTofquote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb beloofd dat ook te doen.
En als ik niet win, ga ik 25 September toch naar de Efteling, maak ik dan wel een trip report.
Ik zie hoop en vertrouwenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:02 schreef Mickytjuh het volgende:
En dan nu, een foto van mijn oog.
[ afbeelding ]
quote:
Als ik dat eens wist...quote:
Even stuiterenquote:
Je mag ook mijn huis opruimen en mijn keuken poetsen als je iets zoekt om de tijd door te komenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik moet denk ik naar de dokter.
Ik ben het huis aan het opruimen, keuken aan het poetsen... Dat was niet de planning. Ik zou niks doen vandaag
excuus, u heeft gelijkquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:14 schreef Tinos85 het volgende:
Hč nieuw topic. Geen reeks?
Afwachten nu. Spannend.
Mag mijne ook op het lijstje?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:10 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je mag ook mijn huis opruimen en mijn keuken poetsen als je iets zoekt om de tijd door te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |