SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet m'n schermpje eens schoonmaken ja!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik was net in het bos en heb de schrik van m'n leven gehad![]()
Ik was nietsvermoedend aan het rennen toen er ineens een heleboel herrie uit de struiken kwam. Stormt er een wild zwijn uit, en die gaat nog geen meter achter me langs! Holy shit! Ik stond dus met stomme verbazing (en een hartslag van 200) dat beest na te kijken, toen er nog een jonkie achteraan kwam!! Eéntje maar, en nog maar een heel kleintje, met van die streepjes.
Heel schattig allemaal, en normaal ben ik helemaal van awwwww liefmaar dit was toch ook wel heel eng. Wat als er nog meer jonkies zijn? Dan komt die grote ook terug! Help!
Maar het bleef rustig in de struiken, en mama ging de dichtere bossen in. Dus daar bleef het bij. Maar om nou te zeggen dat ik m'n training relaxed heb afgewerkt? Mwa
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Poeh. Die dingen kunnen best beschermend zijn en aanvallen toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik was nietsvermoedend aan het rennen toen er ineens een heleboel herrie uit de struiken kwam. Stormt er een wild zwijn uit, en die gaat nog geen meter achter me langs! Holy shit! Ik stond dus met stomme verbazing (en een hartslag van 200) dat beest na te kijken, toen er nog een jonkie achteraan kwam!! Eéntje maar, en nog maar een heel kleintje, met van die streepjes.
Heel schattig allemaal, en normaal ben ik helemaal van awwwww liefmaar dit was toch ook wel heel eng. Wat als er nog meer jonkies zijn? Dan komt die grote ook terug! Help!
Maar het bleef rustig in de struiken, en mama ging de dichtere bossen in. Dus daar bleef het bij. Maar om nou te zeggen dat ik m'n training relaxed heb afgewerkt? MwaJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Als ze jongen hebben wel ja. En groot dat ze zijn. Het klonk alsof er een boos paard uit de struiken kwamquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Poeh. Die dingen kunnen best beschermend zijn en aanvallen toch?ik ben echt niet snel bang, maar hier stond ik toch wel even van te trillen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Niet gelogd is niet geschrokken.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik was nietsvermoedend aan het rennen toen er ineens een heleboel herrie uit de struiken kwam. Stormt er een wild zwijn uit, en die gaat nog geen meter achter me langs! Holy shit! Ik stond dus met stomme verbazing (en een hartslag van 200) dat beest na te kijken![]()
Ja precies, met jongen zijn ze beschermend. Kan wel geloven dat je dan ff schrikt ja!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als ze jongen hebben wel ja. En groot dat ze zijn. Het klonk alsof er een boos paard uit de struiken kwamik ben echt niet snel bang, maar hier stond ik toch wel even van te trillen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat is dat toch een gek iets, dat in de loop van de dag die spierpijn langzaam komt opzetten. Totdat je niet meer normaal kunt gaan zittenIn tegenstelling tot vorige weken ga ik morgen definitief wel lopen. Van stilzitten wordt die spierpijn niet beter. Ja van foamrollen wel, I know, maar die heb ik nog steeds niet uit principe Zwab
Dat is trouwens de derde week al dat ik moet bijkomen van de dinsdagavondtraining.![]()
Zeker wel gelogd, de schrik zit op 09:16quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:31 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Niet gelogd is niet geschrokken.https://connect.garmin.com/modern/activity/870908870
Al is het jammer dat ik m'n hartslagband weer eens vergeten ben, want die is inderdaad niet gelogd...
Het is een dingetje dit jaar hoorquote:slangen, zwijnen, herten, torren, alles!
Die landingsbaan is trouwens wel heel erg tof om op te lopen!
dingen die je tegen kom als je geen geweer of pig dogs bij je hebt.....quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als ze jongen hebben wel ja. En groot dat ze zijn. Het klonk alsof er een boos paard uit de struiken kwamik ben echt niet snel bang, maar hier stond ik toch wel even van te trillen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
het trail topic heeft dit bericht laten vallen maar voor de Frosty fans hier...... Frosty is vandaag de eerste vrouw (samen met Missy Gosney) die Nolan's 14 heeft volbracht
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ja, ik was net op weg naar dat topic!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
het trail topic heeft dit bericht laten vallen maar voor de Frosty fans hier...... Frosty is vandaag de eerste vrouw (samen met Missy Gosney) die Nolan's 14 heeft volbracht
http://adventureblog.nati(...)%28Adventure+Blog%29Ja doei.![]()
Nog even over de Vlaggeduin bij Katwijk, met 37 m de hoogste heuvel van Zuid-Holland, ik ga 'm deze of volgende maand lopen als onderdeel van de Zuidduinroute (8 km, blauwe route).![]()
Is dat een duin zoals het klimduin? Puur mul zand?
Das dan behoorlijk pittigMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die in Schoorl vond ik ook wel vervelend. Of hoe heet dat ding.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
vergeet geen perslucht mee te nemen.... hoogteziekte is een akelig ietsquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:02 schreef Zwabberhark het volgende:
Nog even over de Vlaggeduin bij Katwijk, met 37 m de hoogste heuvel van Zuid-Holland, ik ga 'm deze of volgende maand lopen als onderdeel van de Zuidduinroute (8 km, blauwe route).'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jij loopt anders ook nooit op hoogte. Je woont aan de onderkant van de wereld, dus je loopt alleen maar heel diepquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vergeet geen perslucht mee te nemen.... hoogteziekte is een akelig ietsF means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: