En hun laten betalen natuurlijk?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga gewoon binnenkort een keer met pap en mam uit eten bij het wereldrestaurant bij hun om de hoek, Daar liggen ze gewoon bij de all in producten. Lekker smikkelen
Je had gewoon geen inspiratiequote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:27 schreef LPFAN het volgende:
titel van vorige topic gehouden ;p ik blijf hem goed vinden
lui!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:27 schreef LPFAN het volgende:
titel van vorige topic gehouden ;p ik blijf hem goed vinden
dat sowiesoquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En hun laten betalen natuurlijk?
quote:
hahaha waar ;pquote:
twitter:MattsCravat twitterde op donderdag 20-08-2015 om 17:21:37Sept 15th is what I've heard https://t.co/GUoJVv165A reageer retweet
Dan zal er nog wel een seizoen NZ tussenkomen denk ikquote:
Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje NZ moe aan het raken. Merk trouwens dat dagelijks zo lang achter elkaar MC in het algemeen me ook murw maakt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan zal er nog wel een seizoen NZ tussenkomen denk iken daarna door met Aussie.. Hoop ik
hopelijk niet s05 want die is pas geleden al geweest.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan zal er nog wel een seizoen NZ tussenkomen denk iken daarna door met Aussie.. Hoop ik
ik hoop het, begin zat te worden van nz ;pquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Moet je maar niet pas om 3 uur gaan slapenquote:
Ik hoop het toch niet zeg... Wie kijkt daar naarquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:32 schreef Nizno het volgende:
ze verwacht te koken in de keuken enzo... Nee echt? Het is toch geen kookprogramma???
Ik ook wel.. lekker aan het zwembad hangenquote:
idd heeerlijk ;pquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ook wel.. lekker aan het zwembad hangen
ja idd en ook nog in die kleine keukenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:34 schreef Karina het volgende:
Dat wordt aanpoten kokenvoor zoveel mensen!
Zwembad, fitnesszaal, cocktailsquote:
ik ook wel ;p helemaal zen ;pquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zwembad, fitnesszaal, cocktailsik zou de dag wel doorkomen
Levensgevaarlijk ook, die puddings tegenwoordig.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:37 schreef LPFAN het volgende:
6 hechtingen in je hand door dat je een pudding wil maken
Hele dag vreten jaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zwembad, fitnesszaal, cocktailsik zou de dag wel doorkomen
moet er wel genoeg vlees zijn om Burner blij te houdenquote:
ja en dat niet eens tijdens de wedstrijd ;pquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk ook, die puddings tegenwoordig.
Vlees, bier, zwembadquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet er wel genoeg vlees zijn om Burner blij te houden
lekkerquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:43 schreef Karina het volgende:
Ik moet ff niet aan eten denken trouwens net 2 broodjes shoarma op
Ik heb net zwitserse aardappel schotel gegeten.. Met extra spekjes, kaas, ui en champsquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:43 schreef Karina het volgende:
Ik moet ff niet aan eten denken trouwens net 2 broodjes shoarma op
oh bah irri gevoelquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:45 schreef Nizno het volgende:
hier aardappels groente en vlees al op... en nu steeds het gevoel of er een doperwt via mn mond in mn neus is geschoten....
deze was ook soort van zelfgemaakt van de ahquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:44 schreef LPFAN het volgende:
[..]
lekkerik moet het zo nog gaan maken ;p
oeh klinkt nice ;p ik eet zo wraps met gehakt en groentequote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb net zwitserse aardappel schotel gegeten.. Met extra spekjes, kaas, ui en champs
ja, en er zit niets dat is nog irriderquote:
ja dat was makro formaatquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:47 schreef Burner82 het volgende:
Dat was nog eens een pot pindakaas
en niet zo'n beetje ookquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:52 schreef Burner82 het volgende:
Geef haar anders ff op haar flikker
nee idd, een bord salade nou poepoe ;p dat kan ik ookquote:
En dat is nog teveel werkquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:53 schreef LPFAN het volgende:
[..]
nee idd, een bord salade nou poepoe ;p dat kan ik ook
net ff opgezocht maar klinkt lekker ;p denk dat ik dat morgen ga maken ;pquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb net zwitserse aardappel schotel gegeten.. Met extra spekjes, kaas, ui en champs
Zijn van die aviko-zakken. Beetje saai op zich, maar met extra van vanalles, smaakt het goedquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:57 schreef LPFAN het volgende:
[..]
net ff opgezocht maar klinkt lekker ;p denk dat ik dat morgen ga maken ;p
haha ja ik ga het dan wel zelf maken want heb nog een hele emmer aardappelen die op moet ;pquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zijn van die aviko-zakken. Beetje saai op zich, maar met extra van vanalles, smaakt het goed
Oh ja ik heb ook weleens de rosti daarvan ook lekker.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zijn van die aviko-zakken. Beetje saai op zich, maar met extra van vanalles, smaakt het goed
Dit is hetzelfde, maar dan met ei en ui en spekjes er doorheenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja ik heb ook weleens de rosti daarvan ook lekker.
Dat wordt veel aardappel schillen en snijden danquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:59 schreef LPFAN het volgende:
[..]
haha ja ik ga het dan wel zelf maken want heb nog een hele emmer aardappelen die op moet ;p
Daar heeft lief altijd de hollandse aardappelschotel van.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik heb de hollandse wel vaak gehad, is ook wel te pruimen ;pquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde, maar dan met ei en ui en spekjes er doorheen
haha ja ach vind ik niet ergquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat wordt veel aardappel schillen en snijden dan
tijdens het koken van een kokospudding in het huis. en ja ze nemen 1 aflevering per week op daar.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:03 schreef Nizno het volgende:
Wanneer heeft die muts nou dr duim gesneden?
ze heeft dr duim al een week niet gebruikt? (of begreep ik het nou verkeerd)
ow vandaarquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:07 schreef LPFAN het volgende:
[..]
tijdens het koken van een kokospudding in het huis. en ja ze nemen 1 aflevering per week op daar.
Lekkere vakantie dusquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:07 schreef LPFAN het volgende:
[..]
tijdens het koken van een kokospudding in het huis. en ja ze nemen 1 aflevering per week op daar.
haha ja ;pquote:
ieder team 1 dek... En dan nog een ploeg van 15 man ter ondersteuningquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:18 schreef Nizno het volgende:
tss hoeven ze niet eens voor 1800 man te koken?
tsss, waarom kreeg je niet eens te zien dat de gasten ook hebben gegeten dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ieder team 1 dek... En dan nog een ploeg van 15 man ter ondersteuning
daar zullen de pro's wel verder aan gesleuteld hebbenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
tsss, waarom kreeg je niet eens te zien dat de gasten ook hebben gegeten dan?
ja nog nooit van gehoordquote:
mag het wel hopen jaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
daar zullen de pro's wel verder aan gesleuteld hebben
Kleine snoekjes zoals het eruit zagquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kleine snoekjes zoals het eruit zag
Daar leek het wel op ja :pquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze krijg ik te zien.
ja ze hebben het na gisteren denk ik maar ff opgezocht hoe ze het beter konden noemenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:29 schreef Burner82 het volgende:
Gebakken visbroed heet het vandaag ineens
ja heel logisch ;pquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:33 schreef Burner82 het volgende:
Testje over vis en dan: We gaan koken met varkensvlees![]()
Je had gelijk!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:33 schreef Burner82 het volgende:
Testje over vis en dan: We gaan koken met varkensvlees![]()
haha ja iddquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
Begint een saai seizoen te worden.... Aaron wint alles
ja was in het voorstukje ;pquote:
haha ja iedereen is verbaasd ;pquote:
schouderlap is ook een "fillet"quote:
hmmz, we moeten natuurlijk niet te veel verschillende woorden krijgen bij een varken....quote:
jah of loinquote:
Precies... Trotters ipv pigfeetquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmmz, we moeten natuurlijk niet te veel verschillende woorden krijgen bij een varken....
hij zei toch ook 1 van de laatste?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:47 schreef Burner82 het volgende:
F&F reclame, slaat nergens op. Deel 4 was niet de laatste rol van Paul Walker
Dan nemen ze het wel heel ruimquote:
haha dat wel jaquote:
Beter dan je rack helemaal verkloten denk ikquote:
mja oke maar zondeee ;pquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Beter dan je rack helemaal verkloten denk ik
Dat zeker jaquote:
Dat is de X-factor van zijn smakenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:57 schreef LPFAN het volgende:
zou dat eten van Sushil extra zout zijn de hele tijd? ;p
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is de X-factor van zijn smaken
MC-rules if something goes wrong:quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
MC-rules if something goes wrong:
1: roll it in bacon..
2: blame someone else
Virusscanner?quote:
haha aardappels vlees en groente ;pquote:
gatver... zit je lekker in hun stank. had ik ook toen ik nog op mijn vorige adres woonde, onderburen hadden vaak een vuurkorf aan, rook net of alles in de fik stond.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:05 schreef Burner82 het volgende:
Of ik moet dadelijk evacueren ivm brand bij de onderburen... Of ze zijn aan het BBQ-en op het balkon...
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:06 schreef LPFAN het volgende:
[..]
gatver... zit je lekker in hun stank. had ik ook toen ik nog op mijn vorige adres woonde, onderburen hadden vaak een vuurkorf aan, rook net of alles in de fik stond.
Och, als het lekker zou ruiken, geen probleemquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:07 schreef Nizno het volgende:
heb 1 keer de airfryer op het balkon gezet omdat hij hier de hele toko vol walmde, zullen de bovenburen vast ook niet blij mee geweest zijn.
Dat klopt. Ruikt als een berg uitgeblazen kaarsenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:11 schreef Nizno het volgende:
nou alleen al het blauw voor het raam langs is niet alles
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat klopt. Ruikt als een berg uitgeblazen kaarsenMaar ik hoor geen tatu-tatu.. Dus zal wel meevallen verder
Dat is daar (en in AUS) iets minder speciaal dan hierquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:23 schreef LPFAN het volgende:
ff het vliegtuig in voor een masterclass![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
En ja hoor... Volgens mij heeft hij alles gewonnen tot nu toe
true ;pquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is daar (en in AUS) iets minder speciaal dan hierAfstanden zijn wat groter daar
Die 2 aussies komen zeer regelmatig langs bij MC AU. Al Matt Moran niet meer. Die was een hele tijd bijna mede-jury.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:27 schreef Karina het volgende:
Welke bekende bakkers heb je hier dan? Ik zou er geen een weten.
Ken die 2 Australische ook niet trouwens.
Ah misschien als ik ze zie dat ik ze herken. Matt Moran komt me idd bekend voor. Maggie zegt me helemaal niets. Wel een goede naam trouwens Maggie Beerquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die 2 aussies komen zeer regelmatig langs bij MC AU. Al Matt Moran niet meer. Die was een hele tijd bijna mede-jury.
Met leuke woordgrappen zit je altijd gebakken he.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met leuke woordgrappen zit je altijd gebakken he.
Maggie Beer is zo'n lieve oude oma die iedereen als oma zou willen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah misschien als ik ze zie dat ik ze herken. Matt Moran komt me idd bekend voor. Maggie zegt me helemaal niets. Wel een goede naam trouwens Maggie Beer
Tot je iets fout doet.....quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maggie Beer is zo'n lieve oude oma die iedereen als oma zou willen.
Moet je maar niets fout doen. En trouwens nee dan is ze ook niet eens gemeen. Gewoon rechtvaardig.quote:
haha ja idd ;pquote:
Ze is niet gemeen idd..Maar kan wel echt keihard zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Moet je maar niets fout doen. En trouwens nee dan is ze ook niet eens gemeen. Gewoon rechtvaardig.
zo hoort een echte oma ook te zijn, vind ik.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze is niet gemeen idd..Maar kan wel echt keihard zijn.
Waar is hier?quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:46 schreef LPFAN het volgende:
jah hier ook de hele dag mooi weer ;p alleen barst nu met alle hevigheid los opeens
groningen ;pquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Waar is hier?
Ik had gehoopt op wat onweer en regen en zo, maar niks
Haha, dacht ik al.... (in andere topic dat ik net gaf, hadden ze het over groningen waar het net los gingquote:
haha ;pquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Haha, dacht ik al.... (in andere topic dat ik net gaf, hadden ze het over groningen waar het net los ging)
haha jaquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:49 schreef Burner82 het volgende:
Nutella is daar dus een ander woord voor hazelnootpasta
haha dat wordt uitproberen ;pquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:50 schreef Karina het volgende:
Wolkbreuk met hagel hier. Buurvrouw kwam net langs om te zeggen dat ze lekkage heeft en dat ik even op zolder moet kijken. Maar ik heb geen idee welke sleutel van mijn zolder iskom daar nooit.
Heb je een sleutel voor je zolder? Creepyquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:50 schreef Karina het volgende:
Wolkbreuk met hagel hier. Buurvrouw kwam net langs om te zeggen dat ze lekkage heeft en dat ik even op zolder moet kijken. Maar ik heb geen idee welke sleutel van mijn zolder iskom daar nooit.
Ben net al 2x op een neer gelopen en mooi niksquote:
Het is 1 grote zolder met voor iedere bewoner 1 kleinere zeg maarquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb je een sleutel voor je zolder? Creepy
hmm ja idd, hopelijk heb je iig geen last van lekkage!quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben net al 2x op een neer gelopen en mooi niksStraks maar even met alle sleutels die ik kan vinden nog een keer proberen.
Op die manierquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is 1 grote zolder met voor iedere bewoner 1 kleinere zeg maar
ja ik ook, biscuitjes. Ik weet ook niet wat het verschil is tussen deze biscuitcake en 'gewone' cake.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:54 schreef Burner82 het volgende:
Ik blijf biscuitcake vertalen als sponge cake raar vinden, al klopt het. Maar bij biscuit denk ik toch aan hardere koekjes en dergelijke.
uhu ik ook, maar goed ik heb ook helemaal niks met gebak ;pquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:54 schreef Burner82 het volgende:
Ik blijf sponge cake vertalen als biscuitcake raar vinden, al klopt het. Maar bij biscuit denk ik toch aan hardere koekjes en dergelijke.
jullie gebouw zit op de kop? Zo hebben wij kelderboxen op de begane grondquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is 1 grote zolder met voor iedere bewoner 1 kleinere zeg maar
Architect zat al de hele tijd met: ik vergeet iets......quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
jullie gebouw zit op de kop? Zo hebben wij kelderboxen op de begane grond
2 verdiepingen, de derde zijn de zolders. Box op de begane grond zou handiger zijn ja. Nu kun je bijv. geen fiets kwijt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
jullie gebouw zit op de kop? Zo hebben wij kelderboxen op de begane grond
Een zolder is meestal op de bovenste verdieping hoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Architect zat al de hele tijd met: ik vergeet iets......
idd, wij hebben er 2 fietsen in staan en een lading troep waar we niets mee doen dus eigenlijk gewoon in FHF moeten aanbiedenquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
2 verdiepingen, de derde zijn de zolders. Box op de begane grond zou handiger zijn ja. Nu kun je bijv. geen fiets kwijt.
Daarom zitten wij hierquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:59 schreef LPFAN het volgende:
wat een faalhazen weer ;p ( niet dat ik het beter kan ;p)
Rudolf!quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:27 schreef Karina het volgende:
Welke bekende bakkers heb je hier dan? Ik zou er geen een weten.
Ken die 2 Australische ook niet trouwens.
Ze heeft wel gelijk als het niet hoort op te stijven...quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:00 schreef Nizno het volgende:
And today I am the chef..
euh ja er wordt een soort van advies gegeven in dat soort vragen meid......
en dan je smilies zelf faalhazenquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:59 schreef LPFAN het volgende:
wat een faalhazen weer ;p ( niet dat ik het beter kan ;p)
Oh ja! Al wist ik niet dat hij bakker was eigenlijk, dacht dat hij gewoon kok wasquote:
nee hoor ;pquote:
en dan heb je ook nog die gast van Taarten van Abel.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja! Al wist ik niet dat hij bakker was eigenlijk, dacht dat hij gewoon kok wasKijk nooit naar dat programma van hem.
expres faalhazen is nog ergerquote:
Ken ik niet. Ik weet wel dat er een of andere bakker was bij dat kinderprogramma waarbij ze cupcakes maakten. Of bedoel je die?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan heb je ook nog die gast van Taarten van Abel.
ik faalhaas niet, ik doe altijd ;p in plaats vanquote:
Die maakt wel iets betere taarten dan cupcakes. En altijd met een moeilijk verhaal van een kind erbijquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik weet wel dat er een of andere bakker was bij dat kinderprogramma waarbij ze cupcakes maakten. Of bedoel je die?
euh week niet, taarten van Abel willen ze iemand bedanken en dat doen ze dan met een taart...quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik weet wel dat er een of andere bakker was bij dat kinderprogramma waarbij ze cupcakes maakten. Of bedoel je die?
ik vreeeees de balsamicoquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:02 schreef Postbus100 het volgende:
Die balsamico-azijn verliest of de geschifte mousse.
daarom doe ik ook niet mee. Ik kook best maar ga echt niet bakken. wil het niet, heb er niets mee.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:05 schreef Burner82 het volgende:
Maar, dit is ongeveer hetzelfde als een vegetarier die mee doet aan MC.. Je WEET toch dat er een bak/dessert opdracht komt![]()
ja idd, ik ook, je weet dat die dingen komenquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:06 schreef Karina het volgende:
Verbaas ik me elke keer weer over.
'Ik heb nog nooit vis gebakken'
'Ik heb nog nooit een taart gebakken'
etc.
Als je mee gaat doen dan oefen je dat toch even van te voren? Zou ik wel doen iig.
Ik hou niet van vis en niet van nagerechten... Ik heb daar helemaal niks te zoeken dusquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom doe ik ook niet mee. Ik kook best maar ga echt niet bakken. wil het niet, heb er niets mee.
ow en met koken bedoel ik ook veilige recepten en niet in het diepe worden geflikkerd
wraps met sla carpaccio truffelmayo pesto pijnboompitjes en kaas vlokken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik hou niet van vis en niet van nagerechten... Ik heb daar helemaal niks te zoeken dus
Mocht iemand trouwens nog gezonde gerechten hebben(ik ben weer eens vol aan het trainen, niet zuipen etc...)
truffelmayo ja?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
wraps met sla carpaccio truffelmayo pesto pijnboompitjes en kaas vlokken.
Nee, dat weet ik... ging me ook meer om de truffelquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
van een beetje mayo word je niet meteen weer dik hoor.
truffelmayo om de wraps mee in te smeren. niet om 1 heel potje op 1 wrap te mikken.quote:
Ah op die fietsquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik... ging me ook meer om de truffel
want?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik... ging me ook meer om de truffel
appie heeft t gewoon in de schappenquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah op die fiets![]()
Moet je nog wel even snel naar de delicatessenwinkel of zo.
Kheb nog eten voor 3 dagenquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah op die fiets![]()
Moet je nog wel even snel naar de delicatessenwinkel of zo.
Niet hier gok ik. Hier hebben ze geen ene moerquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
appie heeft t gewoon in de schappen
Kheb het nog nooit gehad. Ga het eens zoeken als ik weer bij de ah benquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
want?
truffelmayo is gewoon lekker bij de carpaccio.
http://www.1000en1smaken.nl/basilicum-mayonaise.html
en dan krijg jequote:Op maandag 24 augustus 2015 19:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kheb het nog nooit gehad. Ga het eens zoeken als ik weer bij de ah ben
ik verdenk haar omdat zij de hele tijd al liep te schelden tijdens de opdracht..quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:28 schreef Karina het volgende:
Oh zij. Ik dacht hij omdat hij eruit lag
Als ze een paar keer een cake gemaakt hadden...quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:29 schreef Karina het volgende:
Tja zo zie je maar, je moet toch echt wel 'allround' zijn.
Of wisten hoe je moet zorgen dat iets niet schift. Ja gewoon dom.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als ze een paar keer een cake gemaakt hadden...
Volgens mij ging ieder apart naar 1 locatie, of zoietsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:33 schreef Karina het volgende:
Wat zal het dit keer zijn...
Australie? Indonesie? Bali?
Ik miste een heel klein stukje, dus dat had ik gemist.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Volgens mij ging ieder apart naar 1 locatie, of zoiets
das de opdracht idd ;p maar ze gaan wel echt weg ;p naar Fiji ;pquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Volgens mij ging ieder apart naar 1 locatie, of zoiets
Klopt, ik ben ook gefoptquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik miste een heel klein stukje, dus dat had ik gemist.
En deze man komt even reclame maken
ze mogen niet echt hoor... moeten alleen gerecht uit dat land makenquote:
paar 1000 km?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:36 schreef LPFAN het volgende:
wat is het verschil tussen australie en singapore?
Oh zat ik weer niet goed op te lettenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ze mogen niet echt hoor... moeten alleen gerecht uit dat land maken
Ja Nederland! Boerenkoolstamppot maken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:38 schreef Burner82 het volgende:
Beetje flauw dat ze geen europese landen erbij hadden
hmm ja iddquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:38 schreef Burner82 het volgende:
Beetje flauw dat ze geen europese landen erbij hadden
Dacht meer aan Franse klassiekers, of een UK beef wellingtonquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja Nederland! Boerenkoolstamppot maken.
Goh origineel jambalaya.
jahquote:
Dat zie jij dan weerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:53 schreef Karina het volgende:
Die afgebeten nagellak netGeen gezicht.
kelly?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:56 schreef Karina het volgende:
Die blonde dus. Weet haar naam natuurlijk weer niet.
Kelly dusquote:
Een korte opdracht zou best kunnen jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:59 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind dat zo een opdracht, van een uur.. best wel eens helemaal van begin tot eind zou kunnen worden uitgezonden
1 camera per persoon... dat je kunt switchen tussen de kandidaten.. lijkt me best humorquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Een korte opdracht zou best kunnen jaNu lijkt het ook superspannend terwijl dat misschien helemaal niet zo is.
Gewoon een Go-Proquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
1 camera per persoon... dat je kunt switchen tussen de kandidaten.. lijkt me best humor
Alle zenders hebben tegelijk reclame.. Heel irritantquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:10 schreef Nizno het volgende:
reclame.... ja altijd leuk als je gaat zappen.... Perfecte timing
ja klopt. Maar NPO Best was even leuk zonder reclame onderbrekingenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alle zenders hebben tegelijk reclame.. Heel irritant
En dat voor een wedstrijd die er niet toe doetquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja klopt. Maar NPO Best was even leuk zonder reclame onderbrekingen
Bij lief op laptop is Rusland tegen Nederland bezig... 0-4
ja die heren doen het goed.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En dat voor een wedstrijd die er niet toe doet
Omdat je te weinig sbs kijkt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:13 schreef Nizno het volgende:
OEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOE K3 zoekt K3!!
waarom wist ik niet dat dat kwam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |