Een keer bij stenders een stel die dit als 'hun liedje' hadquote:
Plinterklaasquote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:54 schreef Pandaplint het volgende:
Geschoren. En nu heb ik weer een witte baard![]()
Je had het ook bij moeten trimmen totdat de rest van je gezicht ook weer wit was.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:54 schreef Pandaplint het volgende:
Stomme zon
Kammetje schoot naar binnenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je had het ook bij moeten trimmen totdat de rest van je gezicht ook weer wit was.
Scherenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:54 schreef Pandaplint het volgende:
Stomme zon
Gezichtsbeharing bedoel ik dan...quote:
Ja ik weet. Ik vind baardje bij mannen ook beter dan helemaal glad, mits het bij de persoon pastquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gezichtsbeharing bedoel ik dan...
ik moest vies hard lachen.quote:
quote:
quote:
quote:
Oh, die zou ik best wel live willen zienquote:
Nee ergens in juli ofzo iets nadat ze hun album aankondiging deden. Nieuw album eind september geloof ik.quote:
helemaal gemistquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ergens in juli ofzo iets nadat ze hun album aankondiging deden. Nieuw album eind september geloof ik.
ken ik nietquote:
Tsja, ze hebben er geen glitterplaatjes en dansende bananen. Dan hoeft het zeker allemaal niet.quote:
geef mij maar CU2quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tsja, ze hebben er geen glitterplaatjes en dansende bananen. Dan hoeft het zeker allemaal niet.
Met hulp van de sterke WhatsAppgroep van dit topic voor elkaar gekregenquote:
je mag gewoon zeggen dat ik de redder in nood was hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Met hulp van de sterke WhatsAppgroep van dit topic voor elkaar gekregen![]()
DrierdRock wad de redder in nood!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je mag gewoon zeggen dat ik de redder in nood was hoor
uitermate spontaan. dankjewelquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
DrierdRock wad de redder in nood!![]()
Spontaan, hè?
Hoe is dit afgelopen trouwens Wolfje? Heb je nog betaald? Of ben je helemaal klaar met Schoolbank nu?quote:Op vrijdag 16 januari 2004 19:27 schreef wolfrolf het volgende:
*schopje*
Ik heb me ook ingeschreven bij schoolbank... alleen voor dat E-mail gedoe moet je nu 10 euro per jaar dokken !!!!! afzetters! krijg je weer perikelen dat je je emailadres op een beetje vreemde manier in je verhaaltje moet zetten zoiets als wolfrolf at m.a.i.l,p.r.o.v.i.d.e.r.c.o.m
ik heb de servers platgebrandquote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe is dit afgelopen trouwens Wolfje? Heb je nog betaald? Of ben je helemaal klaar met Schoolbank nu?
Reclame?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:34 schreef MIOWZ het volgende:
Was net de programmering van 3FM aan het bekijken en het viel me op dat 'De Orde van de Nacht' op vrijdag om 03:07 begint. Weet iemand waarom niet om 03:00?
http://www.3fm.nl/programmaschema/2015-08-10
Omdat het kan.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:34 schreef MIOWZ het volgende:
Was net de programmering van 3FM aan het bekijken en het viel me op dat 'De Orde van de Nacht' op vrijdag om 03:07 begint. Weet iemand waarom niet om 03:00?
http://www.3fm.nl/programmaschema/2015-08-10
ik zou mijn programma om 13:37 beginnen. Of iets met 42.quote:
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 20-08-2015 om 10:36:53@Pandaplint goede vraag reageer retweet
Vriend van de sterren, onze pandaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:45 schreef Pandaplint het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 20-08-2015 om 10:36:53@Pandaplint goede vraag reageer retweet
je rehab bevalt nog niet erg zo te zien?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:45 schreef Pandaplint het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
je rehab bevalt nog niet erg zo te zien?
leuk inderdaad, maar ik had liever somebody gehoord.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:53 schreef Sersjee het volgende:
Deze hoor je inderdaad nooit meer. Leuke request!
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:45 schreef Pandaplint het volgende:
Naar Amsterdam voor een meeting. Ik heb er al geen zin in sinds dat ik zei dat ik wel mee zou gaan. Maar ja, alles is beter dan de hele dag op kantoor zitten. Plus er is koffie en etenquote:
Ik zou ook niet juichen als ik naar A'dam zou moeten..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Naar Amsterdam voor een meeting. Ik heb er al geen zin in sinds dat ik zei dat ik wel mee zou gaan. Maar ja, alles is beter dan de hele dag op kantoor zitten. Plus er is koffie en eten
En nog wat van Sail meepakken?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Naar Amsterdam voor een meeting. Ik heb er al geen zin in sinds dat ik zei dat ik wel mee zou gaan. Maar ja, alles is beter dan de hele dag op kantoor zitten. Plus er is koffie en eten
Het nummer? Of dit geniale wetenschappelijke onderzoek over kroketten, frikandellen, cola en sinas?quote:
Die is al jaren oud.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:43 schreef JDude het volgende:
Die gare Loolentszininloolentszinin plaat bedoel ik ja.
Ik ook, blijkbaar.quote:
het is anders prachtig weer hierquote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou ook niet juichen als ik naar A'dam zou moeten..
Haten op Amsterdamquote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou ook niet juichen als ik naar A'dam zou moeten..
Het is best een mooie stad. Alleen heb ik er niets mee. Heb ik met veel grote steden.quote:
In een stopcontact stoppen en uitproberen?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:11 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Quizvraag: doet deze adapter het nog?
CE logo voor China Export?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:11 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Maar de stekker is toch gewoon? En als het past is het toch goed?quote:
Zeg ik ook altijdquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar de stekker is toch gewoon? En als het past is het toch goed?
SilentChaos snapt mij welquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar de stekker is toch gewoon? En als het past is het toch goed?
bootjes kijken?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En nog wat van Sail meepakken?
ik ga morgen bootjes kijken. Lekker in Frieslandquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bootjes kijken?
boot gezien
boot gezien
boot gezien
etc. etc.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga morgen bootjes kijken. Lekker in Friesland
Inderdaadquote:
Of brandquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
En als het dan niet goed gaat, heb je kortsluiting jammer dan.
FIRE!quote:
Dat is overigens geen adapter maar een portable verwarmingquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:11 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
een falende UPSquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
Maar Woflje, hoe de fuck komt er 282VAC uit de wandcontacten?
Ah, hij heeft z'n ups en downs?quote:
ai.... bij mijn vorige werk had het electriciteitsbedrijf iets niet goed gedaan bij het aansluiten. Koste ons 3 switches en een koffieapparaatquote:
Nee. Dat is niks voor mij.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En nog wat van Sail meepakken?
Waar elke dag heel veel boten komen en ze er niet zo'n ophef over makenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Dat is niks voor mij.
Maar goed, gelukkig weer terug in Rotterdam nu
Ik had gisteren #sail en 3sail2015 gemute op Twitter. Het was zó rustigquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Waar elke dag heel veel boten komen en ze er niet zo'n ophef over maken
laten we wel wezen, in Rotterdam kan zo'n Sail niet omdat er teveel boten varen om geld te verdienen, dat het in Amsterdam wel kan zegt wat over onze haven.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Waar elke dag heel veel boten komen en ze er niet zo'n ophef over maken
kon de veerpont naar Noord er wel door gisteren?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
laten we wel wezen, in Rotterdam kan zo'n Sail niet omdat er teveel boten varen om geld te verdienen, dat het in Amsterdam wel kan zegt wat over onze haven.
Ik bedoel: in Rotterdam is het zoveel drukker, dat kan je niet een paar dagen verlammen, hier in 020 is die drukte er kennelijk niet.
met moeite hoorde ik. maar mij te druk dat Sail. 20 jaar geleden was het leuk, toen de oostelijke eilanden nog vervallen havens waren. Nu is het hipster terrein daar, en met zo'n evenement heb ik er dan al geen zin meer in, ondanks dat mijn schoonouders vanuit hun appertement uitkijken over de IJhaven.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kon de veerpont naar Noord er wel door gisteren?
flinke bootquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
met moeite hoorde ik. maar mij te druk dat Sail. 20 jaar geleden was het leuk, toen de oostelijke eilanden nog vervallen havens waren. Nu is het hipster terrein daar, en met zo'n evenement heb ik er dan al geen zin meer in, ondanks dat mijn schoonouders vanuit hun appertement uitkijken over de IJhaven.
Nee, morgenmiddag naar Friesland en daar met de vrienden de boot op! We zijn met 34'en als ik het zo snel even tel.
meerdere bootjesquote:
Net als dat je niet in de Wallen maar op de Wallen bent?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:31 schreef SilentChaos het volgende:
Je bent niet "in" Scheveningen maar "op" Scheveningen
Ik moest het echt opzoeken om mijn vermoedens te bevestigen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:31 schreef SilentChaos het volgende:
Scheveningen is overigens gewoon een wijk in den haag
preciesquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Net als dat je niet in de Wallen maar op de Wallen bent?
Ik noem maar een zijstraat.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:30 schreef Cee het volgende:
Ik was gisteren in Scheveningen voor een afspraak. Adres was in Den Haag en ik dacht 'dit is praktisch Scheveningen, stukje doorlopen en je zit op de boulevard!'
Wist niet dat Scheveningen geen dorp/stad is. Nog steeds in shock.
Hardwerkende havenstad. Ronkende dieselmotoren. Daar eet men zeilboten voor ontbijt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Dat is niks voor mij.
Maar goed, gelukkig weer terug in Rotterdam nu
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Hardwerkende havenstad. Ronkende dieselmotoren. Daar eet men zeilboten voor ontbijt.
Dat hoop ik voor je, met vrouwen weet je het maar nooitquote:
Komkommertijd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie dat 3FM de zoveelste bagger-Megahit heeft gekozen. Begin dit jaar hadden ze een aantal goede keuzes, maar de laatste tijd is het echt belabberd.
Er is zat goede nieuwe muziek. De laatste tijd kiest 3FM veel te vaak de laatste kut-hype of Nederlandse meuk, omdat het moet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Komkommertijd.
Ik heb er drie.
Het liedje doet me denken aan Friday van Rebecca Black.
Nee joh, de laatste tijd kiezen ze juist voor onbekendere nummers/artiesten die je op andere zenders amper tot niet hoort. Met 'andere zenders' bedoel ik de concurrentie uit de luistercijferlijst. 538, Q, Sky. Geloof me, ik zit op m'n werk nu al 2 weken naar Q te luisteren want m'n collega's zijn er dol van maar ik begin er een beetje knetter van te worden. Gisteren was de iTunes top 30 en ik hoorde geen verschil met wat er anders overdag wordt gedraaid. Dezelfde meuk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is zat goede nieuwe muziek. De laatste tijd kiest 3FM veel te vaak de laatste kut-hype of Nederlandse meuk, omdat het moet.
Nog niet gehoord, maar de uitvoerende artiesten doen mij het ergste vrezen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie dat 3FM de zoveelste bagger-Megahit heeft gekozen. Begin dit jaar hadden ze een aantal goede keuzes, maar de laatste tijd is het echt belabberd.
gaan we naar de kloten dan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:35 schreef wolfrolf het volgende:
Als het echt gebeurt dat FOK! over een maand of 2-3 op de fles gaat, wil ik jullie toch allemaal even bedanken voor jullie grenzeloze tofheid
Dan heb ik het maar gezegd.
Geen idee waar dit vandaan komt, maar idemquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:35 schreef wolfrolf het volgende:
Als het echt gebeurt dat FOK! over een maand of 2-3 op de fles gaat, wil ik jullie toch allemaal even bedanken voor jullie grenzeloze tofheid
allemaal in scene gezet om meer abbo's te verkopenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Danny schijnt in deze reeks zoiets geroepen te hebben
FB / Abonnementenactie? #5
Ja dit dus.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen idee waar dit vandaan komt, maar idem
Ik ook van jou wolfjequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:35 schreef wolfrolf het volgende:
Gelukkig hebben we onze ubergeheime 3FM whatsappgroepquote:
Gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we onze ubergeheime 3FM whatsappgroep
Leugens.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we onze ubergeheime 3FM whatsappgroep
Oh is het de wekelijkse jaarlijkse collecte??quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
allemaal in scene gezet om meer abbo's te verkopen
Bijna 12 hier, maar inderdaad. Hell, ik had m'n vrouw waarschijnlijk niet ontmoet als ik me hier niet had geregistreerd. Leuk voor de kinderen om later terug te lezen ditquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het idee van geen FOK vreemd beangstigend, ofzo.
Is toch al een jaar of 14 (!) een redelijke rode draad in mijn leven
Nee, ik ben gewoon weer begonnen met bier drinkenquote:
Beste medicijn.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon weer begonnen met bier drinken
Je mist niet zo veel. Alleen maar plaatjes van tetten en bierquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:08 schreef JDude het volgende:
Maar hoe zit het nou met dat schaduwtopic in whatsapp?
Stelt idd weinig voorquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je mist niet zo veel. Alleen maar plaatjes van tetten en bier
"Niet zo veel" zegt ze dan.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je mist niet zo veel. Alleen maar plaatjes van tetten en bier
Die tetten?quote:
Nee dat zijn wel toppertjes hoorquote:
In whatsapp maak je er wel makkelijker een foto van.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:13 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind het alleen kut dat ik tijdens het faxen 2 keer ergens "fax" moet posten.
Goed ideequote:Op zondag 23 augustus 2015 00:15 schreef JDude het volgende:
[..]
In whatsapp maak je er wel makkelijker een foto van.
Breng 'm nou niet op ideeënquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:15 schreef JDude het volgende:
[..]
In whatsapp maak je er wel makkelijker een foto van.
Mijn geluid stond vol openquote:
Preciesquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:22 schreef JDude het volgende:
Omdat alle muziek met meer dan drie akkoorden overdreven is.
Maar je moet toegeven...quote:
quote:
Ik kwam een oude playlist tegen waar die op stond. En nog een miljoenmiljard van dit soort vage nummersquote:
Hot Chip. Op zich prima nummers, maar dat was een flopshow.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:24 schreef ChatGirl het volgende:
WTF is er voor kutmuziek op NPO3 trouwens?
Courtney heb ik gemist. Ga ik vandeweek ff checken. Years & Years schijnt ook een flopshow te zijn geweest.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hot Chip. Op zich prima nummers, maar dat was een flopshow.
One Pure Thought is een aanrader.
Courtney was goed
dat was kneitertjevalsquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Courtney heb ik gemist. Ga ik vandeweek ff checken. Years & Years schijnt ook een flopshow te zijn geweest.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen idee waar dit vandaan komt, maar idem
Deze quote dus. Eindelijk gevonden.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Niks stilstand. Was het maar zo'n feest. De inkomsten zijn nog geen 20% van wat ze waren en momenteel minder dan we nodig hebben om te kunnen overleven. Waaraan dat ligt?
adblockers, mensen die adverteerders aansporen weg te blijven, mensen die een blote tiet meldden bij adsense, ddos-aanvallen (= downtime/vertraging = lagere pagerank) etc. etc.
Dat samen met recessie en toegenomen kosten (feeds zijn duurder geworden, cloudflare moest worden toegevoegd etc) en het is echt zwaar weer.
Je kunt niet zomaar aannemen dat inkomsten en uitgaven gelijk blijven. Minder mensen klikken op banners, meer mensen zien de banners niet eens meer (adblockers) waardoor het bereik daalt en er minder betaald wordt voor hetzelfde aantal weergaven. Dat alles stapelt zich op en uiteindelijk winnen degenen die er op uit zijn FOK! te schaden.
En nu gaan er vast en zeker mensen zijn die zeggen dat ik gewoon m'n zakken vul en dat mensen duizenden euro's per maand krijgen - want dat is ooit eens in een dm of pastebin geblaat - maar als de inkomsten niet rap stijgen gaan we de 16 jaar FOK! niet halen.
En dat houdt in dat er ook geen geld is om tv's weg te geven. Al jaren niet.
Zoiets las ik ook. Maar ik ben sowieso al geen fan van Y&Y.quote:
Spare-RIP aan de nabestaanden.quote:
quote:
ja hoor alles relaxed hier.quote:Op maandag 24 augustus 2015 08:27 schreef Bronson het volgende:
[..]
hee jawel. Lekker vakantie gehad. Met u?
Nee helaas niet. Thuis de tuin overhoop gegooid.quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja hoor alles relaxed hier.
Nog naar een warm land geweest?
De MH, schijnbaar.quote:
Dramatische keuze dan. Dit hoort op 538 / Q thuis.quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De MH, schijnbaar.
Maar ik luister naar Q, en daar draaien ze John Mayer![]()
Eerste uitzending was nog duidelijk inkomen. Wel beter geworden in de loop van de tijd.quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:48 schreef Bronson het volgende:
Over 538 gesproken. Hoe doen Coen en Sander het daar?
Ok. Ja die twee keer reclame is wel kut.quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eerste uitzending was nog duidelijk inkomen. Wel beter geworden in de loop van de tijd.
Verder zelfde muziek als 3FM, enorme kutjingles, elk half uur reclame en ze moeten zelf de files/flitsers voorlezen
Maar goed, ik schakel nog steeds over, want Frank, leuk kerel, maar z'n radioprogramma vind ik gewoon niet leuk (ondanks z'n goeie en afwijkende muziekkeuze vaak).
quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechter is Roel in z'n jongere jaren
Die linkse lijkt op een oud-collega en die rechtse op mijn schoonbroerquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechter is Roel in z'n jongere jaren
quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die linkse lijkt op een oud-collega en die rechtse op mijn schoonbroer
Hoi Jimmy.quote:
Met beiden uitstekend.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi Jimmy.
Ook alles goed met Bronson?
Die hangen er redelijk bij. Zwaartekracht begint langzaam zijn werk te doequote:Op maandag 24 augustus 2015 12:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Met beiden uitstekend.
En met jouw ieniminies?
rip ieniminies.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die hangen er redelijk bij. Zwaartekracht begint langzaam zijn werk te doe
schoonbroerquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die linkse lijkt op een oud-collega en die rechtse op mijn schoonbroer
Ah ik zat er dus niet onterecht vreemd tegenaan te kijken :pquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
schoonbroer?
zwager heet dat
In België gebruiken ze wel schoonbroerquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ah ik zat er dus niet onterecht vreemd tegenaan te kijken :p
Nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
schoonbroer?
zwager heet dat
Goeie koosnaamquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi Jimmy.
Ook alles goed met Bronson?
Die conclusie wil ik graag zelf ook kunnen beamen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds mooi hoor.
Belgquote:
Volkomen kut!!quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)in_de_ikea_doe_je_zo
Woordgrapjes.
Reserve-Belg.quote:
quote:
Mening van anderen doet er niet toe. Zolang ik maar tevreden ben wat ik in de spiegel zie.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
Die conclusie wil ik graag zelf ook kunnen beamen.
Het is toch algemeen bekend dat Bronson mij probeert te hosselen?quote:
Waar wacht je nog op?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat Bronson mij probeert te hosselen?
quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
Nou nou, zij mag-a-zijn!
[ afbeelding ]plaatje werkt niet
kutwebsites waar je niet kan HOT-linken XD
Smoesjes.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mening van anderen doet er niet toe. Zolang ik maar tevreden ben wat ik in de spiegel zie.
Dankquote:
Laat het de ARBO maar niet zien.quote:
Dankquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
Rechter muisknop -> zoeken op google naar deze afbeelding. En dan een andere link pakken.
Liters.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Uiteraard
U wint een nieuwe foto:
[ afbeelding ]
En ik heb Coldplay. Het leven is oneerlijk.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:27 schreef Bronson het volgende:
Afrojack.![]()
![]()
![]()
Godsamme met z'n inteelthoofd.
quote:
ftfyquote:
briljant. vooral die skankaquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)in_de_ikea_doe_je_zo
Woordgrapjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |