Een keer bij stenders een stel die dit als 'hun liedje' hadquote:
Plinterklaasquote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:54 schreef Pandaplint het volgende:
Geschoren. En nu heb ik weer een witte baard![]()
Je had het ook bij moeten trimmen totdat de rest van je gezicht ook weer wit was.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:54 schreef Pandaplint het volgende:
Stomme zon
Kammetje schoot naar binnenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je had het ook bij moeten trimmen totdat de rest van je gezicht ook weer wit was.
Scherenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:54 schreef Pandaplint het volgende:
Stomme zon
Gezichtsbeharing bedoel ik dan...quote:
Ja ik weet. Ik vind baardje bij mannen ook beter dan helemaal glad, mits het bij de persoon pastquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gezichtsbeharing bedoel ik dan...
ik moest vies hard lachen.quote:
quote:
quote:
quote:
Oh, die zou ik best wel live willen zienquote:
Nee ergens in juli ofzo iets nadat ze hun album aankondiging deden. Nieuw album eind september geloof ik.quote:
helemaal gemistquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ergens in juli ofzo iets nadat ze hun album aankondiging deden. Nieuw album eind september geloof ik.
ken ik nietquote:
Tsja, ze hebben er geen glitterplaatjes en dansende bananen. Dan hoeft het zeker allemaal niet.quote:
geef mij maar CU2quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tsja, ze hebben er geen glitterplaatjes en dansende bananen. Dan hoeft het zeker allemaal niet.
Met hulp van de sterke WhatsAppgroep van dit topic voor elkaar gekregenquote:
je mag gewoon zeggen dat ik de redder in nood was hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Met hulp van de sterke WhatsAppgroep van dit topic voor elkaar gekregen![]()
DrierdRock wad de redder in nood!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je mag gewoon zeggen dat ik de redder in nood was hoor
uitermate spontaan. dankjewelquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
DrierdRock wad de redder in nood!![]()
Spontaan, hè?
Hoe is dit afgelopen trouwens Wolfje? Heb je nog betaald? Of ben je helemaal klaar met Schoolbank nu?quote:Op vrijdag 16 januari 2004 19:27 schreef wolfrolf het volgende:
*schopje*
Ik heb me ook ingeschreven bij schoolbank... alleen voor dat E-mail gedoe moet je nu 10 euro per jaar dokken !!!!! afzetters! krijg je weer perikelen dat je je emailadres op een beetje vreemde manier in je verhaaltje moet zetten zoiets als wolfrolf at m.a.i.l,p.r.o.v.i.d.e.r.c.o.m
ik heb de servers platgebrandquote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe is dit afgelopen trouwens Wolfje? Heb je nog betaald? Of ben je helemaal klaar met Schoolbank nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |