Een keer bij stenders een stel die dit als 'hun liedje' hadquote:
Plinterklaasquote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:54 schreef Pandaplint het volgende:
Geschoren. En nu heb ik weer een witte baard![]()
Je had het ook bij moeten trimmen totdat de rest van je gezicht ook weer wit was.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:54 schreef Pandaplint het volgende:
Stomme zon
Kammetje schoot naar binnenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je had het ook bij moeten trimmen totdat de rest van je gezicht ook weer wit was.
Scherenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:54 schreef Pandaplint het volgende:
Stomme zon
Gezichtsbeharing bedoel ik dan...quote:
Ja ik weet. Ik vind baardje bij mannen ook beter dan helemaal glad, mits het bij de persoon pastquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gezichtsbeharing bedoel ik dan...
ik moest vies hard lachen.quote:
quote:
quote:
quote:
Oh, die zou ik best wel live willen zienquote:
Nee ergens in juli ofzo iets nadat ze hun album aankondiging deden. Nieuw album eind september geloof ik.quote:
helemaal gemistquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ergens in juli ofzo iets nadat ze hun album aankondiging deden. Nieuw album eind september geloof ik.
ken ik nietquote:
Tsja, ze hebben er geen glitterplaatjes en dansende bananen. Dan hoeft het zeker allemaal niet.quote:
geef mij maar CU2quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tsja, ze hebben er geen glitterplaatjes en dansende bananen. Dan hoeft het zeker allemaal niet.
Met hulp van de sterke WhatsAppgroep van dit topic voor elkaar gekregenquote:
je mag gewoon zeggen dat ik de redder in nood was hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Met hulp van de sterke WhatsAppgroep van dit topic voor elkaar gekregen![]()
DrierdRock wad de redder in nood!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je mag gewoon zeggen dat ik de redder in nood was hoor
uitermate spontaan. dankjewelquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
DrierdRock wad de redder in nood!![]()
Spontaan, hè?
Hoe is dit afgelopen trouwens Wolfje? Heb je nog betaald? Of ben je helemaal klaar met Schoolbank nu?quote:Op vrijdag 16 januari 2004 19:27 schreef wolfrolf het volgende:
*schopje*
Ik heb me ook ingeschreven bij schoolbank... alleen voor dat E-mail gedoe moet je nu 10 euro per jaar dokken !!!!! afzetters! krijg je weer perikelen dat je je emailadres op een beetje vreemde manier in je verhaaltje moet zetten zoiets als wolfrolf at m.a.i.l,p.r.o.v.i.d.e.r.c.o.m
ik heb de servers platgebrandquote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe is dit afgelopen trouwens Wolfje? Heb je nog betaald? Of ben je helemaal klaar met Schoolbank nu?
Reclame?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:34 schreef MIOWZ het volgende:
Was net de programmering van 3FM aan het bekijken en het viel me op dat 'De Orde van de Nacht' op vrijdag om 03:07 begint. Weet iemand waarom niet om 03:00?
http://www.3fm.nl/programmaschema/2015-08-10
Omdat het kan.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:34 schreef MIOWZ het volgende:
Was net de programmering van 3FM aan het bekijken en het viel me op dat 'De Orde van de Nacht' op vrijdag om 03:07 begint. Weet iemand waarom niet om 03:00?
http://www.3fm.nl/programmaschema/2015-08-10
ik zou mijn programma om 13:37 beginnen. Of iets met 42.quote:
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 20-08-2015 om 10:36:53@Pandaplint goede vraag reageer retweet
Vriend van de sterren, onze pandaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:45 schreef Pandaplint het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 20-08-2015 om 10:36:53@Pandaplint goede vraag reageer retweet
je rehab bevalt nog niet erg zo te zien?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:45 schreef Pandaplint het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
je rehab bevalt nog niet erg zo te zien?
leuk inderdaad, maar ik had liever somebody gehoord.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:53 schreef Sersjee het volgende:
Deze hoor je inderdaad nooit meer. Leuke request!
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:45 schreef Pandaplint het volgende:
Naar Amsterdam voor een meeting. Ik heb er al geen zin in sinds dat ik zei dat ik wel mee zou gaan. Maar ja, alles is beter dan de hele dag op kantoor zitten. Plus er is koffie en etenquote:
Ik zou ook niet juichen als ik naar A'dam zou moeten..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Naar Amsterdam voor een meeting. Ik heb er al geen zin in sinds dat ik zei dat ik wel mee zou gaan. Maar ja, alles is beter dan de hele dag op kantoor zitten. Plus er is koffie en eten
En nog wat van Sail meepakken?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Naar Amsterdam voor een meeting. Ik heb er al geen zin in sinds dat ik zei dat ik wel mee zou gaan. Maar ja, alles is beter dan de hele dag op kantoor zitten. Plus er is koffie en eten
Het nummer? Of dit geniale wetenschappelijke onderzoek over kroketten, frikandellen, cola en sinas?quote:
Die is al jaren oud.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:43 schreef JDude het volgende:
Die gare Loolentszininloolentszinin plaat bedoel ik ja.
Ik ook, blijkbaar.quote:
het is anders prachtig weer hierquote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou ook niet juichen als ik naar A'dam zou moeten..
Haten op Amsterdamquote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou ook niet juichen als ik naar A'dam zou moeten..
Het is best een mooie stad. Alleen heb ik er niets mee. Heb ik met veel grote steden.quote:
In een stopcontact stoppen en uitproberen?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:11 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Quizvraag: doet deze adapter het nog?
CE logo voor China Export?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:11 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Quizvraag: doet deze adapter het nog?
Maar de stekker is toch gewoon? En als het past is het toch goed?quote:
Zeg ik ook altijdquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar de stekker is toch gewoon? En als het past is het toch goed?
SilentChaos snapt mij welquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar de stekker is toch gewoon? En als het past is het toch goed?
bootjes kijken?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En nog wat van Sail meepakken?
ik ga morgen bootjes kijken. Lekker in Frieslandquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bootjes kijken?
boot gezien
boot gezien
boot gezien
etc. etc.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga morgen bootjes kijken. Lekker in Friesland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |