Ik wil een uitzending van deze ge-wel-di-ge talkshow herbeleven of terugkijken.quote:Eva Jinek licht haar overstap toe: "De plannen van de KRO-NCRV spreken zeer tot de verbeelding. Naast een wekelijks programma heeft de KRO-NCRV ook de ambitie om een dagelijkse talkshow te maken en dat perspectief past goed bij mijn persoonlijke ambities. Met mijn overstap komt een einde aan een mooie tijd bij WNL. Ik ben erg dankbaar voor de kansen die WNL me heeft geboden en het plezier dat we de afgelopen jaren hebben gehad."
Taco Rijssemus, Mediadirecteur KRO: "Het is bekend dat wij een actieve bijdrage willen leveren aan de opinieprogrammering van de NPO, ook in de toekomstige samenwerking met de NCRV. Met het aantrekken van Eva zetten we die ambitie extra kracht bij. Ze is een gedreven journaliste, met bijna tien jaar ervaring en een groot aantal belangrijke nieuwsuitzendingen op haar cv. Als talkshow host brengt Eva naast haar journalistieke instinct ook veel persoonlijkheid en flair met zich mee. Dat profiel is precies wat wij zochten."
De wekelijkse talkshow van Jinek zal na de zomer te zien zijn. Hoewel Jinek voorlopig in dienst treedt van de KRO, vallen haar programma?s onder de fusiecombinatie KRO-NCRV. Vanaf 1 januari 2014 wordt het dienstverband van Jinek ook formeel aan die constructie aangepast.
Eva Jinek (13 juli 1978) heeft haar studie geschiedenis aan de Universiteit Leiden afgerond in 2004. In datzelfde jaar begon haar journalistieke carrière bij de buitenlandredactie van het NOS Journaal. Vanaf 2008 presenteerde zij het NOS Journaal. Ook was zij co-auteur van het boek Het Maakbare Nieuws: een verhalenbundel van achttien buitenlandjournalisten. In 2009 werd Jinek genomineerd voor de Talent Award van het Gouden Televizier-Ring Gala. In 2011 stapte Jinek over naar WNL waar ze, afwisselend met twee collega's, het dagelijks ontbijtprogramma Vandaag de Dag presenteert; en op zondagochtend de talkshow Eva Jinek op Zondag. Sinds maart 2011 is Jinek een van de vaste presentatoren van het radioprogramma Met het Oog op Morgen. Daarnaast interviewt zij wekelijks een bekende Nederlander voor haar rubriek in De Telegraaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Alles aan die blonde mongool is in scene gezetquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
Helemaal niet in scène gezet, dat met die kinderen van Dirk Kuijt.... Ze hebben allemaal het nieuwe Feyenoord-shirt van dit seizoen aan.
Ik wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:19 schreef gosschalks het volgende:
Eva pikt ook even wat elementen van DWDD
Beter goed gejat dan slecht bedacht, zeker omdat Jinek zelf niks kan bedenkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:19 schreef gosschalks het volgende:
Eva pikt ook even wat elementen van DWDD
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:20 schreef Sked het volgende:
Fijn dat je erbij was, Eva, maar dat kan echt niemand wat schelen
Ik krijg ook een beetje kriebels van hemquote:
En iedere andere film/serie waar hij ooit in gespeeld heeftquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:34 schreef Zipportal het volgende:
Dit is dezelfde Sjonnie de Mol, die ook Zwartboek verneukt heeft.
Ik vind het op zich geen verkeerde jongen, doet ook programma's met die downeis en de Wensboom oa leuk, maar acteren is het nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:34 schreef Zipportal het volgende:
Dit is dezelfde Sjonnie de Mol, die ook Zwartboek verneukt heeft.
Ja hij heeft wel enigszins leuke programma's gemaaktquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het op zich geen verkeerde jongen, doet ook programma's met die downeis en de Wensboom oa leuk, maar acteren is het niet
Sjonnie heeft ook een saaie stem, dat helpt ook niet mee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:38 schreef Paxcon het volgende:
Dit vind ik echt een behoorlijk slaapverwekkend onderwerp
Dit.quote:
En nog meer:twitter:LetsKuttekrap twitterde op dinsdag 18-08-2015 om 23:39:42Welk omroepbaasje neukt #jinek tegenwoordig dat ze deze bagger mag maken? reageer retweet
Ze weet ook niet wat ze wil met dat programma: de nadruk leggen op diepte of entertainment, die twee bijten elkaar een beetjequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
Het lukt helaas niet om uitzendingen te maken die van begin tot eind boeien. Er zitten te vaak saaie onderwerpen in.
KvdB mogen van mij weer een kans krijgenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:42 schreef Zipportal het volgende:
En nog meer:twitter:LetsKuttekrap twitterde op dinsdag 18-08-2015 om 23:39:42Welk omroepbaasje neukt #jinek tegenwoordig dat ze deze bagger mag maken? reageer retweet
https://twitter.com/searc(...)ult&q=jinek&src=typd
Jinek moet echt van de TV afgeschopt worden.
Het is gewoon een tandje luchtiger dan Pauw. Op zich niet erg, zolang de onderwerpen maar interessant zijn. En dat is lang niet altijd zo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:42 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ze weet ook niet wat ze wil met dat programma: de nadruk leggen op diepte of entertainment, die twee bijten elkaar een beetje
*nooit zoquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is gewoon een tandje luchtiger dan Pauw. Op zich niet erg, zolang de onderwerpen maar interessant zijn. En dat is lang niet altijd zo.
Het is niet een tandje luchtiger, het is iets compleet anders.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is gewoon een tandje luchtiger dan Pauw. Op zich niet erg, zolang de onderwerpen maar interessant zijn. En dat is lang niet altijd zo.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:48 schreef Zipportal het volgende:
Jinek moet straks niet beginnen te klagen, dat de show minder was als Pauw weer begint.
Want je was er zelf bij. Hoertje van Tsjechië.
Dat roep ik dus ook al weken.twitter:ClaudiaHelsloot twitterde op maandag 17-08-2015 om 23:07:29Hallo #jinek redactie, Iedere avond vluchtig al die filmpjes die we al gezien hebben. Liever wat inhoud, verdieping en... Ach, laat maar. reageer retweet
Let maar op.quote:
We kunnen beter stoppen met dit soort showtjes. Allemaal uit dezelfde vijver vissen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:59 schreef gosschalks het volgende:
Barend en van Dorp maar weer terug dan?
Ik vind Pauw het nog wel aardig doen, maar het is niet meer hetzelfde sinds Witteman weg is.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 00:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We kunnen beter stoppen met dit soort showtjes. Allemaal uit dezelfde vijver vissen.
Nederland kan het gewoon niet.
Pauw en van den Brink, zou dat werken?quote:
Vd Brink is een beetje een allemansvriend, maar dat was Witteman ook, dus op zich zou het best kunnen werken denk ik. Helaas zitten ze niet bij dezelfde omroep.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 00:07 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Pauw en van den Brink, zou dat werken?
Anders inderdaad Knevel en Thijsje
quote:ALEXANDER PECHTOLD blikt terug op Kamerdebat over steun aan Griekenland | DAVID VERMEULEN over het succes van THE INNER CIRCLE | SAIL 2015 | CEES GEEL & CHRIS TATES in toneelstuk MONT VENTOUX |
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
In Amerika met drank achter het stuur zitten
Ik ben zo zat dat ik niet meer kan lopen, dan maar met de auto. Aldus Sjef van Oekel.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Met drank achter het stuur zitten
De gevolgen zijn wel minder erg vaakquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In Nederland is het wel OK met een paar pils in de mik achter het stuur te kruipen?
Dood = dood.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:01 schreef Sked het volgende:
[..]
De gevolgen zijn wel minder erg vaak
Voor jezelf misschien, voor de persoon die wordt doodgereden maakt het geen donder uit of de dader 30 jaar of 3 weken schoffelen krijgt.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:01 schreef Sked het volgende:
[..]
De gevolgen zijn wel minder erg vaak
Pechtold en Geert hebben elkaar nodigquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Pechtold stelt niet veel voor zonder de blonde leider
Alles voor dat reich , de grote droom van de snorquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kunnen de rekeningen niet meer betalen. Dan ga je nat, net als de Grieken.
Met die goedkope oneliners scoort ie wel bij het volk.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:06 schreef gosschalks het volgende:
Die stomme 'grappige' metaforen van Wilders
Eens, hoewel ik een aanhanger van de Democraten ben.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind de Pechtold & Wilders Show sowieso een beetje vermoeiend worden. Niet alleen onderling, maar ook gewoon wat beide heren afzonderlijk hebben te melden. Twee grijsgedraaide platen.
Rutte is minpres door al zijn goedkope oneliners.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met die goedkope oneliners scoort ie wel bij het volk.
Henk en Ingrid lagen vast in een deukquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met die goedkope oneliners scoort ie wel bij het volk.
"Democraten" die, als het puntje bij paaltje komt, bang zijn voor referenda. "Democraten" die voorstander zijn van steeds grotere gemeenten en provincies, waar je als burger totaal geen invloed meer op hebt.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:07 schreef Martinello het volgende:
[..]
Eens, hoewel ik een aanhanger van de Democraten ben.
Als je zo'n shemale voor je hebt wel ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:10 schreef marcodej het volgende:
Ik zou me ongemakkelijk voelen als Dion me zo aan zou kijken.
Ik weet het, maar geen enkele partij is ideaal. En een stem voor LibDem leek me een verloren stem.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Democraten" die, als het puntje bij paaltje komt, bang zijn voor referenda. "Democraten" die voorstander zijn van steeds grotere gemeenten en provincies, waar je als burger totaal geen invloed meer op hebt.
En weer zijn de Duitsers de baasquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Europa hier , Europa daar
net als een jaar of 75 geleden
Zo'n Koningslied hakt er ook in he.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:12 schreef gosschalks het volgende:
Volgens mij zijn de beveiligingskosten van Wilders inmiddels even hoog als dat hele steunpakket
Ik heb bij de vorige Europese verkiezingen op LibDem gestemd.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:11 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik weet het, maar geen enkelijke partij is ideaal. En een stem voor LibDem leek me een verloren stem.
Die rekening die je wist dat zou komenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo'n Koningslied hakt er ook in he.
Nou en?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb bij de vorige Europese verkiezingen op LibDem gestemd.
Good for you. Misschien wordt het ooit nog eens wat.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb bij de vorige Europese verkiezingen op LibDem gestemd.
TENENKROMMEND was hetquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:12 schreef Max23 het volgende:
Rutte bakte er echt helemaal niks van in het debat van vandaag
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij kan alleen al 10kg in z'n gezicht afvallen.
Ik vond het vooral meer van hetzelfde. Totaal kritiekloos ten opzichte van Europa. Jammer dat Jinek geen kritische vraag weet te stellen over de lamgeslagen houding van de EU in de vluchtelingenproblematiek.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Realistisch verhaal van Pechtold. Mijn stem heeft hij.
Dat ligt meer aan Jinek. Pechtold is pro-Europa, dan hoeft hij niet vanuit zichzelf Europa af te branden.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond het vooral meer van hetzelfde. Totaal kritiekloos ten opzichte van Europa. Jammer dat Jinek geen kritische vraag weet te stellen over de lamgeslagen houding van de EU in de vluchtelingenproblematiek.
Succesvolle mensen he. Dan vallen bepaalde types af.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:19 schreef marcodej het volgende:
Leuke mix van mensen. Allemaal blank en slick.
Ze maken de fundamentele fout om de nadruk te leggen op zulke belachelijke criteria om liefde te vinden, daar gaat het al misquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:21 schreef Confetti het volgende:
[..]
Succesvolle mensen he. Dan vallen bepaalde types af.
Die hakbal van Rooney laten liggen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Depay scoort 2 keer tegen een inferieur volk , gelijk een hype
Tegen Villa kon ie het nietquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Depay scoort 2 keer tegen een inferieur volk , gelijk een hype
100 kansen ervoor missenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die hakbal van Rooney laten liggen.
Echt een topwijf.quote:
Als ze erachter komen dat je een FOK!-account hebt, val je sowieso af.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:21 schreef Confetti het volgende:
[..]
Succesvolle mensen he. Dan vallen bepaalde types af.
Staat haar wel leuk vind ikquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:29 schreef tralalala het volgende:
Waarom heeft Staxgodin een Jinekkapsel aangemeten?
Nouja zeg.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die Jinek kunnen zo ook opdoeken, slecht praatprogramma.
Peggie heeft geen vrienden.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je ziet Alexander kijken: Ja, boeiend.
In de kamer mag je je telefoon/tablet erbij pakken. Hier kan dat niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je ziet Alexander kijken: Ja, boeiend.
Zou goed kunnen inderdaad.quote:
Victor Charly Charly?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die zaterdagavondshow van Barend voor de Flying Doctors
Het is geen christen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:35 schreef Joezi het volgende:
Pechtold verzuurde rechtse christenhond
Dionne is haar stoelpoten aan het doorzagen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Astrid kersseboom is koningin NOS.
Publieke Omroep is een linkse hobby, maar okéquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:38 schreef Joezi het volgende:
Jeroen Pauw op zijn megajacht, van onze rechtse belastingcenten
NPO zelfbevlekkingsshow.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom een talkshow aandacht moet besteden aan iets waar al uitgebreid aandacht aan is besteed. Eerder op de avond twee programma's op Nederland 1, ook nog een flink item in het NOS Journaal.
Ja, en waarvoor eigenlijk, Een opgeblazen sinterklaasintocht.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom een talkshow aandacht moet besteden aan iets waar al uitgebreid aandacht aan is besteed. Eerder op de avond twee programma's op Nederland 1, ook nog een flink item in het NOS Journaal.
Een soort gaypride voor nette mensen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, en waarvoor eigenlijk, Een opgeblazen sinterklaasintocht.
Ik dacht dat jij dit geweldig zou vinden. Een grote vlag van Colombia. En hiervoor ook al een item over de Mont Ventoux...quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, en waarvoor eigenlijk, Een opgeblazen sinterklaasintocht.
Welnee alleen de VPRO misschien maar die heeft genoeg ledenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Publieke Omroep is een linkse hobby, maar oké
Alleen als Tong een actie startquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou Dionne over een paar jaar haar eigen talkshow hebben?
Als ze onder de juiste tafels kruipt gaat dat zeker lukken.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou Dionne over een paar jaar haar eigen talkshow hebben?
Jinek is onder heel wat tafels al geweest.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:44 schreef Martinello het volgende:
[..]
Als ze onder de juiste tafels kruipt gaat dat zeker lukken.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een soort gaypride voor nette mensen.
Kan jij niet genieten van Dionne?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan besteed je aandacht aan Sail en ga je de presentatrice interviewen van het tv-programma daarover hoe leuk het was om het te presenteren. Die redactie van Jinek kan er echt helemaal niks van.
Zijn ook vroeger begonnen. 22.50 ipv 23.00quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:47 schreef Zipportal het volgende:
Pechtstront krijgt geen kusjes. Hij stond al klaar.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:48 schreef gosschalks het volgende:
Ze hadden even met een dikke olietanker eroverheen moeten varen
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon in het water gooien.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:48 schreef gosschalks het volgende:
Ze hadden even met een dikke olietanker eroverheen moeten varen
Marc van der Linden weegt 177 kg schoon aan de haakquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat -ie meer weegt dan die twee andere kandidaten bij elkaar.
Als die haak dat houdt.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:59 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Marc van der Linden weegt 177 kg schoon aan de haak
quote:Om 22:45 in Jinek:
-MAX WESTERMAN over de Olympische Spelen 2016 en de gevolgen voor de inwoners in Brazilië
-RONALD GIPHART, TYPHOON, TIM DEN BESTEN, PIETER DERKS over LOWLANDS 2015
-TYPHOON speelt HEMEL VALT
-ROB DE GEUS & THIJS ZEEMAN in RED MIJN VAKANTIE
-TOM EGBERS
Sinds dinsdagquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:28 schreef Specularium het volgende:
Sinds wanneer is het eigenlijk een kwartier vroeger?
Hij moet echt overal een keer komenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
godverdomme dacht je net van typhoon af te zijn
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij moet echt overal een keer komen
Waar zie jij datquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:39 schreef Specularium het volgende:
Wat is dit allemaal, ik zie Galbert.
Vind het wel leuk. Weer eens wat andersquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:51 schreef Tagliano het volgende:
Ah, het "laten we het nieuws bespreken met mensen die er geen verstand van hebben"-gedeelte.
Nodig dan gewoon iemand uit die er wel enigszins verstand van heeft
Ik snap het idee ook wel, maar bevalt mij toch niet helemaal. Op deze manier kan het vrij snel vervallen in open deurenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind het wel leuk. Weer eens wat anders
Daar heb je inderdaad gelijk in, gebeurt ook wel regelmatig.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap het idee ook wel, maar bevalt mij toch niet helemaal. Op deze manier kan het vrij snel vervallen in open deuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |