quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
In Amerika met drank achter het stuur zitten
Ik ben zo zat dat ik niet meer kan lopen, dan maar met de auto. Aldus Sjef van Oekel.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Met drank achter het stuur zitten
De gevolgen zijn wel minder erg vaakquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In Nederland is het wel OK met een paar pils in de mik achter het stuur te kruipen?
Dood = dood.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:01 schreef Sked het volgende:
[..]
De gevolgen zijn wel minder erg vaak
Voor jezelf misschien, voor de persoon die wordt doodgereden maakt het geen donder uit of de dader 30 jaar of 3 weken schoffelen krijgt.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:01 schreef Sked het volgende:
[..]
De gevolgen zijn wel minder erg vaak
Pechtold en Geert hebben elkaar nodigquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Pechtold stelt niet veel voor zonder de blonde leider
Alles voor dat reich , de grote droom van de snorquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kunnen de rekeningen niet meer betalen. Dan ga je nat, net als de Grieken.
Met die goedkope oneliners scoort ie wel bij het volk.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:06 schreef gosschalks het volgende:
Die stomme 'grappige' metaforen van Wilders
Eens, hoewel ik een aanhanger van de Democraten ben.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind de Pechtold & Wilders Show sowieso een beetje vermoeiend worden. Niet alleen onderling, maar ook gewoon wat beide heren afzonderlijk hebben te melden. Twee grijsgedraaide platen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |