Ik krijg ook een beetje kriebels van hemquote:
En iedere andere film/serie waar hij ooit in gespeeld heeftquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:34 schreef Zipportal het volgende:
Dit is dezelfde Sjonnie de Mol, die ook Zwartboek verneukt heeft.
Ik vind het op zich geen verkeerde jongen, doet ook programma's met die downeis en de Wensboom oa leuk, maar acteren is het nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:34 schreef Zipportal het volgende:
Dit is dezelfde Sjonnie de Mol, die ook Zwartboek verneukt heeft.
Ja hij heeft wel enigszins leuke programma's gemaaktquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het op zich geen verkeerde jongen, doet ook programma's met die downeis en de Wensboom oa leuk, maar acteren is het niet
Sjonnie heeft ook een saaie stem, dat helpt ook niet mee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:38 schreef Paxcon het volgende:
Dit vind ik echt een behoorlijk slaapverwekkend onderwerp
Dit.quote:
En nog meer:twitter:LetsKuttekrap twitterde op dinsdag 18-08-2015 om 23:39:42Welk omroepbaasje neukt #jinek tegenwoordig dat ze deze bagger mag maken? reageer retweet
Ze weet ook niet wat ze wil met dat programma: de nadruk leggen op diepte of entertainment, die twee bijten elkaar een beetjequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
Het lukt helaas niet om uitzendingen te maken die van begin tot eind boeien. Er zitten te vaak saaie onderwerpen in.
KvdB mogen van mij weer een kans krijgenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:42 schreef Zipportal het volgende:
En nog meer:twitter:LetsKuttekrap twitterde op dinsdag 18-08-2015 om 23:39:42Welk omroepbaasje neukt #jinek tegenwoordig dat ze deze bagger mag maken? reageer retweet
https://twitter.com/searc(...)ult&q=jinek&src=typd
Jinek moet echt van de TV afgeschopt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |