oeh even zappenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:01 schreef Joezi het volgende:
KingRoland en ik kijken op den Belg, #aaddemos
Zijn positieve verandering van posten het laatste jaar is inderdaad verdacht.quote:
Naja, denk dat ik er zo'n 6 miljoen 'ken'..quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je doet er maar een beetje moeite voor. Daar is nog nooit iemand dood van gegaan.
GGMM maakt hier een spelfoutquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:06 schreef GGMM het volgende:
Ik draag FOK! als community een warm hard toe.
twitter:GaryLineker twitterde op dinsdag 18-08-2015 om 20:59:51Whether it's Memphis or Depay that's one hell of a goal. reageer retweet
Ik wou er eerst goed over nadenken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:01 schreef GGMM het volgende:
Ik had een Depay-TT
Davy en ik zijn teleurgesteld in deze TT
Hij heeft teveel hoogmoed gekregen sinds zijn moderatorschap.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat moet je hier even komen delen met iedereen?
Je had het over uitgebreide verhalen en de kwalitatief hoogstaande user die je bent wilde ik dat natuurlijk graag lezenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat moet je hier even komen delen met iedereen?
niet zo handig gedaan door die paquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:GaryLineker twitterde op dinsdag 18-08-2015 om 20:59:51Whether it's Memphis or Depay that's one hell of a goal. reageer retweet
Wil je even normaal doen tegen mijn nieuwe beste vriend? Dank.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft teveel hoogmoed gekregen sinds zijn moderatorschap.
fok zoekt jouquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Buiten is er regen, binnen kijkt men voetbal.
je wordt oudquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:04 schreef GGMM het volgende:
Ik zie die fout ook dus pas. Wel ernstig.
Dit gebeurd me de laatste tijd wel vaker.
Mijn meest favoriete Groningen-supporter is Rickazio.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Wil je even normaal doen tegen mijn nieuwe beste vriend? Dank.
Daarmee bagatelliseer je zijn steigerhoen powers.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij werd ook vol vol aangezien
hij was te dik
Pics van je vrouw.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarmee bagatelliseer je zijn steigerhoen powers.
Vrouwtje legt net een slof suikermais op tafel.²
BANSHEEBOYquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarmee bagatelliseer je zijn steigerhoen powers.
Vrouwtje legt net een slof suikermais op tafel.²
jij moet fok reddenquote:
''Meldt je''.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij moet fok redden
meldt je aan
doe het
mijn leven is in gevaar
hoe vind ik nu ooit nog een date
DOE HET
MED / FOK! heeft je hulp nodig
het gaat om de boodschapquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Meldt je''.
Het staat er echt.
precies zoals je thuis kijkt. Als het saai is klets je over andere dingen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat geeft aan hoe saai de wedstrijd is.
Ban GGMM anders maarquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:08 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, Offtopic niet hier. Ik ga niet telkens waarschuwen.
Romige speler.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Persie had toch niet misstaan in de selectie nu.²
Ga nou eens ontopic halvezoolquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké ik heb ook gelezen dat het kut gaat met fok.
De wedstrijd is heel saai.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:08 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, Offtopic niet hier. Ik ga niet telkens waarschuwen.
Dat is nou een mooi ouderwets scheldwoord.quote:
Potverdorie Rene dat zei ik dus net ook al. We zijn het weer eens.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
De wedstrijd is heel saai.
Je moet FOK zien als een huiskamer waar je met je familie en vrienden voetbal kijkt.Als de wedstrijd wat minder is dan praat je even over iets anders.
Succes met deze tip!
HEEFT ER IEMAND ZIN IN EEN BIG TASTY?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet FOK zien als een huiskamer waar je met je familie en vrienden voetbal kijkt.Als de wedstrijd wat minder is dan praat je even over iets anders.
Succes met deze tip!
Behoorlijk romig. Maar als semi-Marokkaan behoorlijk technisch.quote:
Ik hoop dat jij en die tering Big Tasty van je eens oprotten uit dit topicquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:10 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
HEEFT ER IEMAND ZIN IN EEN BIG TASTY?
Verdomme zeg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:10 schreef Karina het volgende:
Potverdorie Rene dat zei ik dus net ook al. We zijn het weer eens.
ging mij best goed af andersquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op je sollicitatie kom je hier niet mee weg.
Wat als je niemand hier mag.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Succes met deze tip!
Zijn er nog andere Marokkaanse spelers die je de afgelopen maanden hebben kunnen bekoren? Een type Ziyech, een type El Ghazi?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Behoorlijk romig. Maar als semi-Marokkaan behoorlijk technisch.²
Maar ik mag iedereen hier.quote:
Wie is Aresje eigenlijk? Heb jij meer info oer deze mysterieuze user?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ik mag iedereen hier.
Zelfs jou, ondanks je hatelijke opmerking die me nog steeds pijn doet.
ONTOPIC GRAAG!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
Tjonge, ik zag me toch een spelfout van GGMM in dat Abonnementenactie-topic.
Beide spelers maken me behoorlijk hitsig. Ziyech is van een uitstervend type.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn er nog andere Marokkaanse spelers die je de afgelopen maanden hebben kunnen bekoren? Een type Ziyech, een type El Ghazi?
Haten op Ronaldquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:13 schreef Evertjan het volgende:
geen fijne commentator om naar te luisteren bij SBS
radio =/= tvquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Haten op Ronald![]()
Hij was echt geniaal als partner van jack op de radio
Ook echt zoals verwacht gelijk waardig aan elkaarquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prima wedstrijd begint het te worden.
Al sla je me dood. Heb net een slof suikermais vernederd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:13 schreef Badr_Harry het volgende:
Zingen de brugge fans nou een best of Eredivisie?
Jij kan toch wel wat hebben?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ik mag iedereen hier.
Zelfs jou, ondanks je hatelijke opmerking die me nog steeds pijn doet.
De totale paniek bij elkaars verdediging belooft nog veel spektakel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook echt zoals verwacht gelijk waardig aan elkaar
Waar blijven de pics van je vrouw?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Al sla je me dood. Heb net een slof suikermais vernederd.²
ontopic graagquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:14 schreef j0rdiiii het volgende:
via safari kan ik gewoon adblocker draaien zonder melding erover te krijgen op fok
best handig
Handig ook om dat te zeggen als je weet dat het banbaar is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:14 schreef j0rdiiii het volgende:
via safari kan ik gewoon adblocker draaien zonder melding erover te krijgen op fok
best handig
TRquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:14 schreef j0rdiiii het volgende:
best handig
Dan ga je scheiden inderdaad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je vrouw Katinka heet ga je toch geen voetbal kijken man.²
Ik durf wel te zeggen dat Lazio nu de CL moet halen, want dit jaar worden ze geen 3e meerquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De totale paniek bij elkaars verdediging belooft nog veel spektakel.
Je doet alsof dat positief is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:16 schreef Karina het volgende:
Ik vind die commentaar ook niet zo geweldig. Al lijkt zijn stem wel een beetje op die van Sierd trouwens.
die commentaarquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:16 schreef Karina het volgende:
Ik vind die commentaar ook niet zo geweldig. Al lijkt zijn stem wel een beetje op die van Sierd trouwens.
En ze komen dan in pot 3.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat Lazio nu de CL moet halen, want dit jaar worden ze geen 3e meer
Echte vrienden zijn het niet altijd overal over eens dat is nogal saai namelijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm..
Ik ga onze vriendschap heroverwegen.
Mooi gesprokenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Echte vrienden zijn het niet altijd overal over eens dat is nogal saai namelijk.
34quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:18 schreef KingRadler het volgende:
zit er vertraging in wedstrijd ik zit in de 33 minuut en jullie?
31equote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:18 schreef KingRadler het volgende:
zit er vertraging in wedstrijd ik zit in de 33 minuut en jullie?
Nou ja wat mooi gezegd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Echte vrienden zijn het niet altijd overal over eens dat is nogal saai namelijk.
Dat zou ik erg waarderen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje.
Moeten we GGMM sturen voor een slaapliedje?
karina is modquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Walgelijk dat jij met je ''meldt je'' anderen gaat corrigeren.
GGMM's grappen werken beter als je in slaap wil vallenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje.
Moeten we GGMM sturen voor een slaapliedje?
2e dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat Lazio nu de CL moet halen, want dit jaar worden ze geen 3e meer
*jouwquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
karina is mod
fok is dood stijn
zij kan nou jou onze laatste redding zijn
viesdikquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik eet nu tijgernootjes bacon kaas
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
karina is mod
fok is dood stijn
zij kan nou jou onze laatste redding zijn
Sinds Happel geen mod meer is gaat het forum naar de klotequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Boys en marmotten, wat is er met Fok?²
Zou je je dochter laten daten met Fylax?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zou niet weten wat ik zonder fok zou moeten jongens. Ik heb mijn dochtertje al verteld dat zij lid mag worden wanneer zij 10 is.
Verontrustend dat je nu aan daten met zijn dochter denkt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou je je dochter laten daten met Fylax?
ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zou niet weten wat ik zonder fok zou moeten jongens. Ik heb mijn dochtertje al verteld dat zij lid mag worden wanneer zij 10 is.
Ja doeiiiii, ben ik straks de schoonvader van Fylax. Nee, bedankt!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou je je dochter laten daten met Fylax?
Jij zou het liever meteen seksueel makenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verontrustend dat je nu aan daten met zijn dochter denkt.
jij zou die commentaar zeker goed doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:24 schreef Karina het volgende:
Als ik commentator was zou ik gewoon lekker Depay zeggen.
jij ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij zou het liever meteen seksueel maken
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij zou die commentaar zeker goed doen
Ik kreeg honger toen hij het woord fritten liet vallen.quote:
ben je nog steeds systeembeheerder??quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kreeg honger toen hij het woord fritten liet vallen.²
Racistquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:26 schreef JenHermes het volgende:
Memphis speelt wel met zelfvertrouwen zeg, wat een contrast met Blind
Blind heb ik nog nooit risico zien nemen. Die bal op van Persie tegen Spanje heeft hem op de kaart gezet. Maar niemand wist dat hij alleen maar wilde uitverdedigen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:26 schreef JenHermes het volgende:
Memphis speelt wel met zelfvertrouwen zeg, wat een contrast met Blind
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daley Blind zou zijn zoontje Bennie moeten noemen.
En het meubilair van de buren trilt, schokt en valt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:28 schreef GGMM het volgende:
Depay scoort.
De buren van davy worden wakker geschreeuwd.
Dat is niet alleen wanneer hij schreeuwt. Maar bijvoorbeeld ook als hij plaats neemt op het toilet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:28 schreef GGMM het volgende:
Depay scoort.
De buren van davy worden wakker geschreeuwd.
Wat insinueer je hier precies mee?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En het meubilair van de buren trilt, schokt en valt.
zeggen doe je bij NOS maarquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:29 schreef Tjacka het volgende:
dit is echt heel knap
mag ik dat zeggen
slot op de deurquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
valt volledig uit elkaar sinds timmy eruit is
preciesquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
valt volledig uit elkaar sinds timmy eruit is
Kazim Kazim vergelijken met dit niveauquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:31 schreef JenHermes het volgende:
Kijk Kazim-Richards, zo schiet je er een bal in!
Volgens Kazim Kazim kan Kazim dit niveau wel aanquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kazim Kazim vergelijken met dit niveau
Kazim-Richards kan nog aan de slag als havenarbeider. Dat zie ik négertje Memphis nog niet doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:31 schreef JenHermes het volgende:
Bidonnen kan ie wel aardig raken, daar houdt t wel mee op voorlopigquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:32 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Volgens Kazim Kazim kan Kazim dit niveau wel aan
die gast kan het beste stoppen met voetbalquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:31 schreef JenHermes het volgende:
Club Brugge is natuurlijk van exceptioneel niveau.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:33 schreef Brecht35 het volgende:
Depay speelde de 2 competitiewedstrijden voor United zo vreselijk slecht, zit met verbazing naar m'n scherm te kijken.
eerst wennen aan het ritmequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:33 schreef Brecht35 het volgende:
Depay speelde de 2 competitiewedstrijden voor United zo vreselijk slecht, zit met verbazing naar m'n scherm te kijken.
Het zou me niets verbazen als Caland daar naar kijkt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:34 schreef GGMM het volgende:
Under the dome
Eén aflevering gezien, toen wist ik al precies wat voor serie dat is.
Een kutserie.
Goede club, maar je kan ook overdrijven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Club Brugge is natuurlijk van exceptioneel niveau.
Ik kijk het ook. Big Jim is een baasquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als Caland daar naar kijkt.
Ik wou Under the Dome kijken maar nu ga ik het niet meer doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:34 schreef GGMM het volgende:
Under the dome
Eén aflevering gezien, toen wist ik al precies wat voor serie dat is.
Een kutserie.
Niet gezien, zat te poepenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben er weer![]()
ZOWWWWW WAT EEN GOAL
Sked heeft hier wel stiekem van genoten
Nu Paxcon het heeft bevestigd kan het niet anders... Alleen Davy en Johannes nog dan is het officieel.quote:
Ik ga Caland een welkoms-DM sturen. Die kan hij dan pas lezen als zijn ban is afgelopen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als Caland daar naar kijkt.
Caland had toch een betje open staan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga Caland een welkoms-DM sturen. Die kan hij dan pas lezen als zijn ban is afgelopen.
Ik weet nog dat ik terugkwam van mn ban en welgeteld 0 welkom-terug-DM's had. Dat deed pijn.
Ja, dat heeft er natuurlijk mee te maken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Club Brugge is natuurlijk van exceptioneel niveau.
quote:
Bedankt, daar heb ik hem direct aan herinnerd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Caland had toch een betje open staan?
Verder is het allemaal wel een beetje los zand bij ManU.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:37 schreef JenHermes het volgende:
[..]Zit jij wel te kijken? Memphis is veruit de gevaarlijkste speler bij Man united
dat zegt dan een hoop over mufcquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:37 schreef JenHermes het volgende:
[..]Zit jij wel te kijken? Memphis is veruit de gevaarlijkste speler bij Man united
Waar zijn Di Maria en Falcao ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Verder is het allemaal wel een beetje los zand bij ManU.
Als dit team is ingespeeld op elkaar dan verovert het de CL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |