SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:19 schreef dop het volgende:
http://suivi.paris-brest-paris.org/A086.html
eerste is al ff binnen trouwens
Volgens mijn weer-app die nog op mijn vakantiebestemming stond, staat er in Bretagne nu een westenwind, kracht 3.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als ie vanaf nu de wind in de rug heeft, moet ie volgens mij makkelijk op tijd binnen kunnen komen. Er van uit gaand dat hij tot nu toe voornamelijk wind tegen had. Anders kan het spannend worden qua tijd.
ddx?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:19 schreef dop het volgende:
http://suivi.paris-brest-paris.org/A086.html
eerste is al ff binnen trouwens
Mooi gedicht weer Captainquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
In het kader van 'Poezie waar niemand op zit te wachten', een gedicht over m'n vakantiefiets. Omdat ik volgende week nog een paar dagen onderweg ga (Elzas of Weser Radweg of toch Brandenburg) en dus nu al niet kan wachten.
De vrijheid heeft twee wielen
Een zadel en een stuur
En hoeveel je er ook aan uitgeeft
Eigelijk kost ie nooit duur
Mijn fiets is een stoere
Flandrien in hart en ziel
Maar soms raakt hij wel eens moe
Van al mijn stomme gepiel
Ik kan nooit lekker vroeg vertrekken
Ben de weg geregeld kwijt
Maar het is vakantie
Dus eigelijk heb ik altijd wel tijd
Briek wil graag rijden
Door naar het eind van de kaart
Maar dan houd ik hem tegen
Na een paar uur wil ik koffie en taart
Mijn bagage hangt stevig
Geklemd aan zijn zwarte frame
Onderweg in m'n eentje
Maar ik voel me niet alleen
M'n bed pomp ik vol met lucht
Ik kook op m'n kleine gasje
In de zachte avondlucht
Leuk dat je daar nu zit. Heb zelf ook wel interesse om daar eens heen te gaan op vakantie. Heb al eens bij Annecy gezeten. Ben benieuwd naar je ervaring.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mont du Chat was een leuke klim. Maar er kwam weer flink naar voren dat ik absoluut geen klimmer ben. Wel gered binnen de 1 uur en 15 minuten die ik mijzelf als doel had gesteld.
Ik zit een 150km hogerop. Ik ben speciaal daarheen gereden om een HC-klim te doen. Die vind je helaas niet waar ik daadwerkelijk zit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Leuk dat je daar nu zit. Heb zelf ook wel interesse om daar eens heen te gaan op vakantie. Heb al eens bij Annecy gezeten. Ben benieuwd naar je ervaring.
Heel erg, je kunt een heel mooi ritme opbouwen. De laatste 2km is die nog net even steiler dan de eerste 11, dus daar voel je de moed wel een beetje in de schoenen zakken. Verder is die continue steil en eigenlijk geen rustmomenten. Tenzij je echt extreem de buitenbocht op zoekt in de paar haarspeldbochten die er zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:16 schreef Sloggi het volgende:
Ziet eruit als een smerige klim. Is 'ie wel een beetje gelijkmatig?
Lijkt me een mooie klim, zeker als 'ie gelijkmatig is. Aan ongelijkmatige klimmen heb ik een schurfthekel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heel erg, je kunt een heel mooi ritme opbouwen. De laatste 2km is die nog net even steiler dan de eerste 11, dus daar voel je de moed wel een beetje in de schoenen zakken. Verder is die continue steil en eigenlijk geen rustmomenten. Tenzij je echt extreem de buitenbocht op zoekt in de paar haarspeldbochten die er zijn.
Zeker doen als je in de buurt ben. Je zult er geen spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Lijkt me een mooie klim, zeker als 'ie gelijkmatig is. Aan ongelijkmatige klimmen heb ik een schurfthekel.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
In het kader van 'Poezie waar niemand op zit te wachten', een gedicht over m'n vakantiefiets. Omdat ik volgende week nog een paar dagen onderweg ga (Elzas of Weser Radweg of toch Brandenburg) en dus nu al niet kan wachten.
Een zadel en een stuur
En hoeveel je er ook aan uitgeeft
Eigelijk kost ie nooit duur
Mijn fiets is een stoere
Flandrien in hart en ziel
Maar soms raakt hij wel eens moe
Van al mijn stomme gepiel
Ik kan nooit lekker vroeg vertrekken
Ben de weg geregeld kwijt
Maar het is vakantie
Dus eigelijk heb ik altijd wel tijd
Briek wil graag rijden
Door naar het eind van de kaart
Maar dan houd ik hem tegen
Na een paar uur wil ik koffie en taart
Mijn bagage hangt stevig
Geklemd aan zijn zwarte frame
Onderweg in m'n eentje
Maar ik voel me niet alleen
M'n bed pomp ik vol met lucht
Ik kook op m'n kleine gasje
In de zachte avondlucht
Van deze had ik wel spijt:quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zeker doen als je in de buurt ben. Je zult er geen spijt van krijgen.
quote:HEt bordje 10 km naar de top geeft precies aan hoe deze beklimming is, er staat gemiddeld 8% maar de weg gaat net na dat bordje flink naar beneden. Dat betekent een ding en dat is keihard klimmen de meters na die afdaling. Zo is eigenlijk de hele klim: veel plezier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |