Goed plan, maar wat zal ik er bij nemen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan schakel je over naar puree of ketchup.
Mengen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed plan, maar wat zal ik er bij nemen?
Ga nou een Spaans muziek topic openen!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed plan, maar wat zal ik er bij nemen?
Ga er over nadenken....quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga nou een Spaans muziek topic openen!!!!!!!!!!!!!!
gewoon doen man is leuk
effe omschakelenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:52 schreef chufi het volgende:
MUZ / Spaanstalige nummers .. Voor ieder wat wils
Dan bel je je zus in Spanje maarquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
effe omschakelenik kan niks bedenken
Ja maar die van mij is nu nieuw en die van jou is al van 1999 of zo toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
jouw topic loopt beter dan de mijnese
Duits.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:36 schreef chufi het volgende:
Daarnaaast post ik er nu natuurlijk extra veel... Maar er is ook veel meer Spaanstalig dan Grieks natuurlijk..
ik was een plaat aan het zoeken van allemaal oudjes die APK alijd posten was in een tramquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:36 schreef chufi het volgende:
Daarnaaast post ik er nu natuurlijk extra veel... Maar er is ook veel meer Spaanstalig dan Grieks natuurlijk..
Doesn't ring a bellquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was een plaat aan het zoeken van allemaal oudjes die APK alijd posten was in een tram
maar kan hem niet vindenik geef het op
Ik zou er eens over na kunnen denken, maar die zijn er dacht ik al.quote:
Teveel research is niks.. Gewoon doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou er eens over na kunnen denken, maar die zijn er dacht ik al.
Voorlopig in ieder geval niet, dan zou ik eerst research doen.
Ben ook af en toe druk met muziek hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Teveel research is niks.. Gewoon doen
zat duitste nummers toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou er eens over na kunnen denken, maar die zijn er dacht ik al.
Voorlopig in ieder geval niet, dan zou ik eerst research doen.
Veel soorten Duitse muziek ook, maar goed, ik ben van vele markten thuis, alleen luister ik niet alles thuis. Ik bedoel dus dat ik sommige dingen kan waarderen wanneer ik ergens ben, maar thuis beperk ik me vooral tot mijn favoriete genre's.quote:
IK GA NATUURLIJK wel eiindigen met een Grieks nummerquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Veel soorten Duitse muziek ook, maar goed, ik ben van vele markten thuis, alleen luister ik niet alles thuis. Ik bedoel dus dat ik sommige dingen kan waarderen wanneer ik ergens ben, maar thuis beperk ik me vooral tot mijn favoriete genre's.
En waarom zou ik een topic openen als er al diverse zijn over Duits, dan moet ik eerst checken of wat ik denk er niet al is.
wauw, da's nasty ....quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:48 schreef chufi het volgende:
En goedemorgen op deze grijze dinsdag....
Hopen dat het morgen met de Sail-in wat droger en zonniger wordt.
Maar goed eerst
Begrijpelijk... Waarschijnlijk wordt het half bewolkt... Dus er tusseninquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:00 schreef FANN het volgende:
[..]
wauw, da's nasty ....
ik hoop het omgekeerde
Voor ieder wat wils....quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Begrijpelijk... Waarschijnlijk wordt het half bewolkt... Dus er tussenin
Mij zou je niet horen klagen... Maar ik ken ook een soort gelijk voorval van een oud collega die ook gewoon iets van 2 jaar gestald werd zonder te hoeven werken... Met jaarsalaris van over een ton of zo...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)euro-per-maand.dhtml
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Mij zou je niet horen klagen... Maar ik ken ook een soort gelijk voorval van een oud collega die ook gewoon iets van 2 jaar gestald werd zonder te hoeven werken... Met jaarsalaris van over een ton of zo...
Het is ook van de pot gerukt wat ze die man hebben aangedaan.quote:Charles Simon eist nu een schadevergoeding voor het feit dat hij al 12 jaar salaris krijgt zonder dat hij daarvoor iets hoefde te doen.
Ik zelf loop al vanaf 1986 zo maar hoor je mij klagen!?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Het is ook van de pot gerukt wat ze die man hebben aangedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Verschrikkelijk inderdaad!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Het is ook van de pot gerukt wat ze die man hebben aangedaan.
Oh of https://www.sail.nl/2015quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:42 schreef FANN het volgende:
https://www.amsterdam.nl/(...)enementen/sail-2015/
Ik wil best met die man ruilen, ik weiger alleen om daarvoor in Frankrijk te gaan wonen, daar zitten me veel te veel Fransen namelijk.quote:
Ah... kunnen we eindlijk webcammen Chufquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
En voor live webcammen
http://www.ptamsterdam.nl/nl/cruises-portal#webcam
ja,jammer is datquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wil best met die man ruilen, ik weiger alleen om daarvoor in Frankrijk te gaan wonen, daar zitten me veel te veel Fransen namelijk.
quote:
Hoe weet ik dat je terugzwaait?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... kunnen we eindlijk webcammen Chuf
Mijn Opa heeft meer dan 40 jaar gevaren bij de Marinen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
En voor live webcammen
http://www.ptamsterdam.nl/nl/cruises-portal#webcam
Niks moetquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk uit voor je heupen, anders moet ik weer kaartjes en kadootjes sturen ....
zou het niet meer doen ook, geef maar door aan NZ, volgende keer niet meer contact opnemenquote:
NZ is lief.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
zou het niet meer doen ook, geef maar door aan NZ, volgende keer niet meer contact opnemen
met mij...
Wie is dat nu weer?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
zou het niet meer doen ook, geef maar door aan NZ, volgende keer niet meer contact opnemen
met mij...
Foksterquote:
Daar heb ik er genoeg van, maar die geef ik niet zomaar weg.quote:
dan doe ik wel een huiszoekingsbevelquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar heb ik er genoeg van, maar die geef ik niet zomaar weg.
Je kent Nachtzuster toch welquote:
Dat is een legitieme redenquote:
Je zit in het verkeerde topic.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmmmmmm geen grapjes maken als je er zelf niet tegen kan schat....
Tactisch afleiden is datquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic.
Nee, ik ga het zelfde terug doen, maar dan 10x ergerquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic.
Dan is het niet zo slim om dat hier te vermelden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik ga het zelfde terug doen, maar dan 10x erger
ach ze heeft beide SC's open staan dusquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan is het niet zo slim om dat hier te vermelden.
gewoon van de domme houdenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry maar ik kan hier niks mee. En blijf maar in je hok
Gaan we hier verder danquote:
Nee dus, het publiek is niet zo boeiendquote:
Jij bent niet boeiend...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dus, het publiek is niet zo boeiend
Het is hilarischquote:
sla niet te hard op de tafel, straks heb je pijn in je handje...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:21 schreef Soury het volgende:
Fann maakt zich weer legendarisch. dat is ook een lintje waard
Ik had een leuke avond bedanktquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
sla niet te hard op de tafel, straks heb je pijn in je handje...
quote:
Ok heb het blijkbaar weer gemist...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:21 schreef Soury het volgende:
Fann maakt zich weer legendarisch. dat is ook een lintje waard
hoef je geen mening te geven ook, scheelt weerquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok heb het blijkbaar weer gemist...
Ja was goud.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok heb het blijkbaar weer gemist...
Ik hoorde net dat multitasken helemaal niet bestaat, dus die vrouwen houden ons al jaren in het ootjequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zit nu met Radio49 op speakers 3 topics te volgen.
Ik lees ze 1 voor 1 steeds. De muziek gaat vanzelf.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat multitasken helemaal niet bestaat, dus die vrouwen houden ons al jaren in het ootje
Zo doe ik het ook als ik muziek heb opstaan... Of ik kijk tv met een scheef oog....quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik lees ze 1 voor 1 steeds. De muziek gaat vanzelf.
Ik heb Ziggo...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zit nu met Radio49 op speakers 3 topics te volgen.
Kan je Fann niet even hier houdenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook als ik muziek heb opstaan... Of ik kijk tv met een scheef oog....
Zou ik ook niet doen iddquote:
Morgen niet, maar ik wil wel gaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee verwacht ik ook niet.. Ga je morgen nog kijken?
Ik ga iig morgen kijken hier in de haven bij de intocht... En misschien een kijkje bij het IJ, maar niet in het weekend..quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga iig morgen kijken hier in de haven bij de intocht... En misschien een kijkje bij het IJ, maar niet in het weekend..
Hier is het al rete druk op het kanaal.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga iig morgen kijken hier in de haven bij de intocht... En misschien een kijkje bij het IJ, maar niet in het weekend..
Ik ga gewoon met het OV... En dan zie ik wel ... Te druk is niets voor mij...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Hier is het al rete druk op het kanaal.
nu al?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Hier is het al rete druk op het kanaal.
Jaquote:
Blijkbaar, bij in het kanaal gebeurt weinig meer dan wat zwemmende eendjes , fuutjes, zwanen en meer van dat soort stadsgevogelte...quote:
Ik ga ook wel even met de tram. Maar ik zie er nu al tegenopquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga gewoon met het OV... En dan zie ik wel ... Te druk is niets voor mij...
wat dacht je te weten te komen dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmmm isax, ik heb even in je fobo gekeken, maar daar word ik niet veel wijzer van
Wat dacht je dan?quote:
Oh dearquote:
Pas op dat je er niet onder komtquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga ook wel even met de tram. Maar ik zie er nu al tegenop
Erin is een groter probleemquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pas op dat je er niet onder komt
Goeie tipquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon instappen bij het begin en uitstappen bij het einde...
Wat dan? en waarom moet dat hier zo op het forum ?quote:
Niet hier dusquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat dan? en waarom moet dat hier zo op het forum ?
Jij begint met niet hier tegen Fann.quote:
Ik vind eik dat het wel hier moet, je begint erover dusquote:
Bepraat het maar met Fann dan.quote:
Stalkers onder elkaarquote:
Dat is een ratquote:Op woensdag 19 augustus 2015 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kan beter een rat als UI nemen.
Ik vraag Isax het wel evenquote:
Wat?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is het allang weer vergeten...
Wat betekent GM?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 07:47 schreef chufi het volgende:
GM Wat een kanaal weer zo vroeg van de afdeling groen van stadswerken.... De stoep aan de overkant met van die grasmaaierdingen met een touwtje aan het schoonmaken... Tis dat ik nog net de diesel in mn slaapkamer niet ruik....
Goedemorgen Fannquote:
Mogge Chufquote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Goedemorgen Fann
De boten zijn de sluis uit en op pad met een slakkegangetje...
Zie ook: http://www.npo.nl/live/npo-nieuws
Laatst kwam ik langs CS, maar nog niet goed bekeken.. Misschien morgen als ik er in de buurt ben eens koekeloeren..quote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Mogge Chuf![]()
Ziet er daar een beetje uit zoals hiero...
zal het straks wel drukker worden, de kraampjes gaan nu ook open, maar ik ben effe teruggekropen
in bed met mijn koffie en krentenbroodik ga straks wel even kijken.
Gisteren was ik op het CS daar is veel veel veranderd, zijn héle mooie winkels en eettentjes
bijgekomen, bijna een stad op zich
Ramses zingt hier.... Laat me over het waterquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb geen boot gezien. Heerlijk rustig hier.
Als ie er echt was dan was het leuk, maar de plaat kan je thuis ook opzetten.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ramses zingt hier.... Laat me over het water
quote:Veel 50-plussers dronken als puber Shandy als opstapje naar hun eerste biertje. Fris met een ietsje alcohol, zo luidde de bekende reclameslogan van Royal Club Shandy eind jaren '70. Het retrodrankje met een half procent alcohol is afgestoft en zit nu in een hippe long neck fles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's een mooie... was dat hiero?quote:
Toepasselijk... Maar geen Rod plaatjes aubquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Die zit niet de hele dag naast me om mijn handje vast te houden hoor![]()
okequote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Toepasselijk dee... Maar geen Rod plaatjes aub
Ik doelde eigenlijk meer op geen Rod in zn zwembroekplaatjes..quote:
dat domme plaatje?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:21 schreef chufi het volgende:
Zitten ze op R49 ook jouw RS Sailing te draaien plus plaatjes... Ik neem wel een tosti ...
Tof, ik heb het even op een stream gevolgdquote:
Denk dat MM hier mee las en daarna Sailing ging draaien, daarna volgden de plaatjesquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:37 schreef FANN het volgende:
[..]
dat domme plaatje?deed ik alleen voor die foto
ah...dan weet ik wel beterequote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat MM hier mee las en daarna Sailing ging draaien, daarna volgden de plaatjes
Voor later dan...quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ah...dan weet ik wel beteremaar misschien meer iets voor Piet.
quote:
Nu ja,als ik er eentje tegen kom post ik hem welquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]ja daar zijn ze meester in ..... Maar ondertitels ho maar... Meestal vertalen ze het naar het Spaans en hebben ze een nieuw nummer
Grieks kom ik echt nooit tegen... Sorry ...quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu ja,als ik er eentje tegen kom post ik hem welin je topic dan...
deze kan dus niet...
geeft niet... is ook wel logisch tochquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Grieks kom ik echt nooit tegen... Sorry ...
Ja een beetje wel.. Het is zelfs dat je zelf Vicky in het Duits post.. In je eerste OP was dat strikt verboden...quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
geeft niet... is ook wel logisch toch
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja een beetje wel.. Het is zelfs dat je zelf Vicky in het Duits post.. In je eerste OP was dat strikt verboden...
Ja maar dat is logisch ... Das alweer bijna een Sail geledenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dan ben ik dat zelf alweer vergeten
ah... ja dan is het logischquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat is logisch ... Das alweer bijna een Sail geleden
mew... niet echt zin inquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je zo nog vuurwerk kijken? Das vlak bij
OK ja tis elke avond raak... Ben benieuwd of ik er wat van kan zien...quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
mew... niet echt zin inmorgenavond ga ik wel...
Dan ga ikniet luisterenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
die was eigenlijk voor een ander topic
nah... zit je erop te wachten?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ja tis elke avond raak... Ben benieuwd of ik er wat van kan zien...
Rustquote:
Helaas, weer fout gedacht...quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat MM hier mee las en daarna Sailing ging draaien, daarna volgden de plaatjes
Nee, wel nog een politieboot, feestjesboot en legerboot... En arm kind mocht niet eens zwemmen...quote:
Reddingsboot dan!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, wel nog een politieboot, feestjesboot en legerboot... En arm kind mocht niet eens zwemmen...
Niet voorbij zien komen ... Wel boten Anky en Joke .. Kijk die boten hebben een naam Anky en Joke... He Papa...quote:
Maar die was voor dat kind wel nodig als hij mocht zwemmen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet voorbij zien komen ... Wel boten Anky en Joke .. Kijk die boten hebben een naam Anky en Joke... He Papa...
Veel en de No Joke kwam ik ook tegenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar die was voor dat kind wel nodig als hij mocht zwemmen.
Hoevvel Anky en Jokes waren er op het water?
Gister in het nieuws dat kinderen het meest ongelukkig maakten, ik kan me dat nu totaal niet voorstellen. Maar misschien die papa welquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:15 schreef chufi het volgende:
Ik kreeg bijna medelijden met die man... Aldoor alleen maar .. He Papa..
Opvoeding van tegenwoordig.... is niet meer zoals het vroeger was...quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Gister in het nieuws dat kinderen het meest ongelukkig maakten, ik kan me dat nu totaal niet voorstellen. Maar misschien die papa wel
Zeiden ze 20 jaar geleden ook al, toch niks van aangetrokken.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Opvoeding van tegenwoordig.... is niet meer zoals het vroeger was...
Hoe oud is ie inmiddels?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:29 schreef drakin het volgende:
soms 0 soms 3.
Heb gewoon ooit gezegd dat hij niks hoeft en wel mag, sindsdien komt hij met zulke dingen uit zichzelf.
Lees mijn vorige quotequote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijd om het huis uit te gaan ... Of zit dat er niet in?
Toch maar even geweest, speciaal voor Fok een filmpje gemaaktquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je zo nog vuurwerk kijken? Das vlak bij
Lief van je om toch te gaan kijken en een filmpje te maken..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Toch maar even geweest, speciaal voor Fok een filmpje gemaakt![]()
er waren nog 16 minuten vuurwerk maar da's te saaiquote:Op donderdag 20 augustus 2015 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Lief van je om toch te gaan kijken en een filmpje te maken..
Matig vuurwerk, zoals ik al voorspelde...
In Nederland wel ja.. In Spanje (Valencia) is het adembenemend..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 00:36 schreef FANN het volgende:
[..]
er waren nog 16 minuten vuurwerk maar da's te saai
Ik heb 15 minuten staan trillen op mn grondvesten om 2 uur in de middag...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
In Nederland wel ja.. In Spanje (Valencia) is het adembenemend..
Mwa... ik was niet erg onder de indruk, het was wél gezelligquote:Op donderdag 20 augustus 2015 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb 15 minuten staan trillen op mn grondvesten om 2 uur in de middag...
Jij klonk ook niet helemaal nuchter, maar OK.. Was wel grappigquote:Op donderdag 20 augustus 2015 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Mwa... ik was niet erg onder de indruk, het was wél gezelligen druk
veel dronken gasten
ook, die hoor je ook op de video schreeuwen
op de oudste!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ook in de andere catergorieën![]()
https://www.uitmetkorting(...)ter-2015-verkiezing/
Ouders met drukke kinderen moeten gewoon wat minder bovenop hun kinderen gaan zittenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
ADHD.Dat is een heel vaag iets en tevens de diagnose voor elk kind dat een beetje drukker gedrag vertoont dan wenselijk is .
Tegenwoordig plakken ze gewoon overal een labeltje op. Dat noemt men dan erkenning.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ouders met drukke kinderen moeten gewoon wat minder bovenop hun kinderen gaan zitten
Het is niet alleen met kinderen zo, allerlei gedrag wordt als ziekte gezien, dat doet het zo lekker.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tegenwoordig plakken ze gewoon overal een labeltje op. Dat noemt men dan erkenning.
Het is net alsof ouders tegenwoordig de vaardigheden om fatsoenlijk op te voeden missen.
Eigenlijk had ik verwacht een hoop negatief commentaar op mijn opmerking te krijgen, misschien ben jij een uitzondering en valt 'men' straks alsnog over mij heen vanwege het feit dat ik termen als ADHD gelul in de ruimte vind.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is niet alleen met kinderen zo, allerlei gedrag wordt als ziekte gezien, dat doet het zo lekker.
eeeeeeej ik dacht dat jij jezelf ook een ADHDér noemdequote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
ADHD.Dat is een heel vaag iets en tevens de diagnose voor elk kind dat een beetje drukker gedrag vertoont dan wenselijk is .
De kloon van Piet Piraat noemde mij ook al een ADHDér en Soury een vriendelijke Muisquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ach, dat mediteren is niks voor mij, ben ik veel te ADHD voor.
Ik zeg maar niks veel te gevaarlijk onderwerp, voordat je het weet heb ik weer hommelusquote:Op woensdag 2 april 2014 07:33 schreef sig000 het volgende:
Wat een gezeik steeds, Soury is een vriendelijk muis met wat communicatie problemen en Fann die hapt zo leuk met d'r ADHD.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb ook wat autistische neigingen soms.
Ik?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:42 schreef FANN het volgende:
[..]
eeeeeeej ik dacht dat jij jezelf ook een ADHDér noemde
[..]
De kloon van Piet Piraat noemde mij ook al een ADHDér en Soury een vriendelijke Muisdus
die heeft er écht kijk op
[..]
Ik zeg maar niks veel te gevaarlijk onderwerp, voordat je het weet heb ik weer hommelus
en heb ik helemáál geen trek in![]()
Piet heeft trouwens autistische neigingen soms, zegt ie zelf dan...
Merk je verder niets van
[..]
Ik heb ook geen ADHDquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik?
ADHD?
Nee hoor, ik kan wel druk zijn en ben verre van normaal, en autistische neigingen heb ik ook wel, maar ik noem mezelf niets, dat laat ik aan de zogenaamde professionals over.![]()
Mijn punt is meer dat alles tegenwoordig een soort van label moet hebben, terwijl je vroeger nooit iemand over zulke dingen hoorde.
En inderdaad een gevoelig onderwerp, zodra je er iets over zegt dat een ander niet bevalt krijg je inderdaad een hoop gedoe.
Waar ben je geweest? Hier in Noord?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:13 schreef chufi het volgende:
Goedemiddag....
Hiier een bootje voor Piet en wat voor de kleine
[ link | afbeelding ]
Ook ja ..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Waar ben je geweest? Hier in Noord?
Ja wel gezellig .. Lekker veel eettenten voor je deurquote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Gezellig wel hiero heh?![]()
Ik kan alleen de deur niet uit, vanavond weer effe luchten
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wel gezellig .. Lekker veel eettenten voor je deur
Ik ben er zelfs over heen gelopenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:28 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je de brug ook gezien?![]()
Tuurlijk heb je die gezien
Ik nog nietquote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er zelfs over heen gelopen
Zou wel makkelijk zijn, maar volgende week is weer weg... Geloof mij maarquote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:33 schreef FANN het volgende:
stiekem hoop ik dat ze hem laten liggen die brug, maar zal wel niet
Ja, denk ik ook...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou wel makkelijk zijn, maar volgende week is weer weg... Geloof mij maar
Toch even aanhalenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:42 schreef FANN het volgende:
[..]
eeeeeeej ik dacht dat jij jezelf ook een ADHDér noemde
[..]
De kloon van Piet Piraat noemde mij ook al een ADHDér en Soury een vriendelijke Muisdus
die heeft er écht kijk op
[..]
Ik zeg maar niks veel te gevaarlijk onderwerp, voordat je het weet heb ik weer hommelus
en heb ik helemáál geen trek in![]()
Piet heeft trouwens autistische neigingen soms, zegt ie zelf dan...
Merk je verder niets van
[..]
Alsof jij je daar iets van aantrekt, daarbij ben jij helemaal geen vriendelijke muis maar een ..... rat.quote:
Vriendelijke rat?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof jij je daar iets van aantrekt, daarbij ben jij helemaal geen vriendelijke muis maar een ..... rat.
Zoveel 'puntjes' staan er helemaal niet.quote:
Ik ga hier geen puntjes tellenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoveel 'puntjes' staan er niet.
Oh jaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof jij je daar iets van aantrekt, daarbij ben jij helemaal geen vriendelijke muis maar een ..... rat.
Zo hebben we allemaal wel wat toch?quote:
Ik ben ook soms een rat, maar wel een héle lievequote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal wel wat toch?
Ik moest wel even gniffelen.....ik een ADHD-ert!
Dat zou natuurlijk best kunnen, daar niet van, maar dan ben ik me daar zelf niet bewust van.
Was mijn handen gewoonlijk altijd in onschuld.
Daar heb ik ook nog nooit aan getwijfeld.....quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook soms een rat, maar wel een héle lieve
slijmerdquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog nooit aan getwijfeld.....
Kan secreet en lief dan wel samengaan?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:04 schreef FANN het volgende:
[..]
slijmerd![]()
tis een secreet, maar ja...
ach... tis de moeite nietquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan secreet en lief dan wel samengaan?
Of is er hier een gevalletje meervoudigpersoonlijkheidscomplex gaande?
Maar meid, jij bent ook lief hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:04 schreef FANN het volgende:
[..]
slijmerd![]()
Zweet je zo?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar meid, jij bent ook lief hoor.![]()
Jeumig, wat ben ik glibberig vandaag.
Of all places.....quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
'Rukker' op Halve Zolenpad in Waspik
http://www.gelderlander.n(...)-in-waspik-1.5170715
En toen gingen we naar secreet, maar ik wil geen hommelesquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:04 schreef FANN het volgende:
[..]
slijmerd![]()
oh met jou heb ik dat toch al, je zoekt het altijd weer op schatquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
En toen gingen we naar secreet, maar ik wil geen hommeles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |