Goed plan, maar wat zal ik er bij nemen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan schakel je over naar puree of ketchup.
Mengen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed plan, maar wat zal ik er bij nemen?
Ga nou een Spaans muziek topic openen!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed plan, maar wat zal ik er bij nemen?
Ga er over nadenken....quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga nou een Spaans muziek topic openen!!!!!!!!!!!!!!
gewoon doen man is leuk
effe omschakelenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:52 schreef chufi het volgende:
MUZ / Spaanstalige nummers .. Voor ieder wat wils
Dan bel je je zus in Spanje maarquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
effe omschakelenik kan niks bedenken
Ja maar die van mij is nu nieuw en die van jou is al van 1999 of zo toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
jouw topic loopt beter dan de mijnese
Duits.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:36 schreef chufi het volgende:
Daarnaaast post ik er nu natuurlijk extra veel... Maar er is ook veel meer Spaanstalig dan Grieks natuurlijk..
ik was een plaat aan het zoeken van allemaal oudjes die APK alijd posten was in een tramquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:36 schreef chufi het volgende:
Daarnaaast post ik er nu natuurlijk extra veel... Maar er is ook veel meer Spaanstalig dan Grieks natuurlijk..
Doesn't ring a bellquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was een plaat aan het zoeken van allemaal oudjes die APK alijd posten was in een tram
maar kan hem niet vindenik geef het op
Ik zou er eens over na kunnen denken, maar die zijn er dacht ik al.quote:
Teveel research is niks.. Gewoon doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou er eens over na kunnen denken, maar die zijn er dacht ik al.
Voorlopig in ieder geval niet, dan zou ik eerst research doen.
Ben ook af en toe druk met muziek hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Teveel research is niks.. Gewoon doen
zat duitste nummers toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou er eens over na kunnen denken, maar die zijn er dacht ik al.
Voorlopig in ieder geval niet, dan zou ik eerst research doen.
Veel soorten Duitse muziek ook, maar goed, ik ben van vele markten thuis, alleen luister ik niet alles thuis. Ik bedoel dus dat ik sommige dingen kan waarderen wanneer ik ergens ben, maar thuis beperk ik me vooral tot mijn favoriete genre's.quote:
IK GA NATUURLIJK wel eiindigen met een Grieks nummerquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Veel soorten Duitse muziek ook, maar goed, ik ben van vele markten thuis, alleen luister ik niet alles thuis. Ik bedoel dus dat ik sommige dingen kan waarderen wanneer ik ergens ben, maar thuis beperk ik me vooral tot mijn favoriete genre's.
En waarom zou ik een topic openen als er al diverse zijn over Duits, dan moet ik eerst checken of wat ik denk er niet al is.
wauw, da's nasty ....quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:48 schreef chufi het volgende:
En goedemorgen op deze grijze dinsdag....
Hopen dat het morgen met de Sail-in wat droger en zonniger wordt.
Maar goed eerst
Begrijpelijk... Waarschijnlijk wordt het half bewolkt... Dus er tusseninquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:00 schreef FANN het volgende:
[..]
wauw, da's nasty ....
ik hoop het omgekeerde
Voor ieder wat wils....quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Begrijpelijk... Waarschijnlijk wordt het half bewolkt... Dus er tussenin
Mij zou je niet horen klagen... Maar ik ken ook een soort gelijk voorval van een oud collega die ook gewoon iets van 2 jaar gestald werd zonder te hoeven werken... Met jaarsalaris van over een ton of zo...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)euro-per-maand.dhtml
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Mij zou je niet horen klagen... Maar ik ken ook een soort gelijk voorval van een oud collega die ook gewoon iets van 2 jaar gestald werd zonder te hoeven werken... Met jaarsalaris van over een ton of zo...
Het is ook van de pot gerukt wat ze die man hebben aangedaan.quote:Charles Simon eist nu een schadevergoeding voor het feit dat hij al 12 jaar salaris krijgt zonder dat hij daarvoor iets hoefde te doen.
Ik zelf loop al vanaf 1986 zo maar hoor je mij klagen!?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Het is ook van de pot gerukt wat ze die man hebben aangedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |