quote:
sp3c, faalhaas. Ik had em al goedgezet, moet jij het weer verneukenquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
Leuke users die hier ook posten:
[ afbeelding ][ afbeelding ][img][ afbeelding ][img][ afbeelding ][img][ afbeelding ][img][ afbeelding ][img][ afbeelding ][img][ afbeelding ][img][ afbeelding ][img][ afbeelding ][img][ afbeelding ][img][ afbeelding ][img][ afbeelding ][img][ afbeelding ][img][ afbeelding ][img][ afbeelding ][img][ afbeelding ][img][ afbeelding ][img][ afbeelding ]
godverdomme
Ik vind helemaal mooi.quote:
dit was flauw genoeg geweest voor deze reeksquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
Dit had de OP moeten zijn:
[ afbeelding ]
Lama zitten
[ afbeelding ]
Lama staan
Die bovenste lama ligt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Lama zitten
[ afbeelding ]
Lama staan
Ik moest lachen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Lama zitten
[ afbeelding ]
Lama staan
Ik kon geen foto vinden van een lama op een stoel.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die bovenste lama ligt.
Had echt kansloos geweest in een OP.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kon geen foto vinden van een lama op een stoel.
Waarom doe je dat dan niet?quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Lama zitten
[ afbeelding ]
Lama staan
hehehequote:
quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kon geen foto vinden van een lama op een stoel.
hehehequote:
5 minuten, maar na 2 minuten vind ik het ook wel vergeefbaarquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:19 schreef sp3c het volgende:
dat topic kapen is wel een groots probleem trouwens
wat is gangbaar op de interwebz, 10 secondon wachten?
2 Seconden als ik oplet.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:19 schreef sp3c het volgende:
das te lang iddquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
5 minuten, maar na 2 minuten vind ik het ook wel vergeefbaar
das te irritantquote:
Ligt er aan of het een livetopic is.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:19 schreef sp3c het volgende:
Ik zou Fokker ook gewoon laten bannen met zijn topickapen. Of gewoon corrie erop af sturen met een parapluquote:
Ja we hebben het nu toch over deze reeks, kutquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ligt er aan of het een livetopic is.
Ik ben Banproof.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou Fokker ook gewoon laten bannen met zijn topickapen. Of gewoon corrie erop af sturen met een paraplu
Wij zijn toch live.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja we hebben het nu toch over deze reeks, kut
Je bent zelf een fabeltje.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Ook al een fabeltje.
Tong is regelmatig op vakantie hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Alleen Tong is banproof, toch?
En ik natuurlijk
Er zijn ook users, vooral in KLB en zo, die bans van een halfjaar of langer krijgen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tong is regelmatig op vakantie hoor.
Ik zie niet wat dit met het onderwerp te maken heeft.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn ook users, vooral in KLB en zo, die bans van een halfjaar of langer krijgen.
Er zijn er zelfs bij die nooit meer terug hoeven te komen. Nou en.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn ook users, vooral in KLB en zo, die bans van een halfjaar of langer krijgen.
Gewone users niet, alleen kloontjes of spamaccounts.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er zijn er zelfs bij die nooit meer terug hoeven te komen. Nou en.
ik weet er van 1 zeker dat hij nooit meer terug mag komenquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewone users niet, alleen kloontjes of spamaccounts.
nee natuurlijk niet manquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Houd eens op te zeiken joh.
Met je kutmuts.
Sinds wanneer moeten we hier on-topic reageren?quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zie niet wat dit met het onderwerp te maken heeft.
Ja ik trouwens ook wel.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet er van 1 zeker dat hij nooit meer terug mag komen
Houd zelf je kop.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:37 schreef sp3c het volgende:
nou hou dan gewoon je kop met je valse informatie
godverdomme
En jij ook.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:37 schreef YokiKater het volgende:
De oplossing is gewoon dat je lief moet zijn. Shiny happy people en zo.
damn rightquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:37 schreef YokiKater het volgende:
De oplossing is gewoon dat je lief moet zijn. Shiny happy people en zo.
HET IS VERDOMME KUTWEER EN IK KRIJG EEN DEPRESSIE VAN DAT TYFUSWEER.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wats met jou, Emmeloord gestoord.
Oh ja, dat begrijp ik man. Kusje erop, morgen wordt het beter.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
HET IS VERDOMME KUTWEER EN IK KRIJG EEN DEPRESSIE VAN DAT TYFUSWEER.
En van Elfletterig.
Leugens.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ja, dat begrijp ik man. Kusje erop, morgen wordt het beter.
IK WIL DAAR NU NOG NIETS OVER HOREN, OK?? DAAAAGGGG!!!quote:
DAAAAAAGquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
IK WIL DAAR NU NOG NIETS OVER HOREN, OK?? DAAAAGGGG!!!
WAT IS ER MENEER? HET IS AUGUSTUS EN NOG GEEN KERSTMIS!
OPROTTEN MET DIE KERSTBALLEN!! OPROTTEN!!
Nee, je krijgt gewoon een depressie van Emmeloord.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
HET IS VERDOMME KUTWEER EN IK KRIJG EEN DEPRESSIE VAN DAT TYFUSWEER.
En van Elfletterig.
Zwollequote:Op maandag 17 augustus 2015 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, je krijgt gewoon een depressie van Emmeloord.
Emmeloord is gewoon een mislukt experiment. Laten we het aan de zee teruggeven.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het enige goeie aan Zwolle is de bus naar Emmeloord Ghahahahahaha:p
Jij was ook een mislukt experiment, jou duwen we ook niet terug in die zure zee van je moeder.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Emmeloord is gewoon een mislukt experiment. Laten we het aan de zee teruggeven.
Ik ben 1m90, mijn moeder is 1m63, dus het past niet meer. Emmeloord aan de zee teruggeven is daarentegen technisch gezien prima mogelijk.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij was ook een mislukt experiment, jou duwen we ook niet terug in die zure zee van je moeder.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:03 schreef Specularium het volgende:
Pilletje van timmm werkt zo te zien.
Het is sterker dan morfine.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:03 schreef Specularium het volgende:
Pilletje van timmm werkt zo te zien.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat? Wij hoeven er niet samen op de bank naar te luisteren, laat me toch
quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat? Wij hoeven er niet samen op de bank naar te luisteren, laat me toch
Toevallig wel ja, vorige week. Lekker kort.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je weer naar de kapper geweest?
quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:18 schreef Uccie het volgende:
Maar jij houdt het niet bij alleen de bank
[..]
[..]
quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:18 schreef Uccie het volgende:
Maar jij houdt het niet bij alleen de bank
[..]
[..]
Veeg me op.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:15 schreef Uccie het volgende:
Speciaal voor Yoki...ik ga even opeen krukkie staan.
Ja, veiligheidsharnas is aan.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Sinds ik een nieuw nummer heb ontvang ik steeds dingen die niet voor mij bedoeld zijn. Blijkbaar is er een tekort aan nummers waardoor ze heel snel gerecycleerd worden. En degene die dit nummer had had blijkbaar andere prioriteiten dan haar nieuwe nummer doorgeven.
Het gaat van liefdesberichtjes ("liefiieeeeeee <3 <3 <3") tot hysterische telefoontjes ("EN NU KOM JE AAN TAFEL! WE HEBBEN HET VOORGERECHT AL OP!!!).
Maar hee, zo ontvang ik tenminste nog eens wat he?
Sinds ik een nieuw nummer heb ontvang ik steeds dingen die niet voor mij bedoeld zijn. Blijkbaar is er een tekort aan nummers waardoor ze heel snel gerecycleerd worden. En degene die dit nummer had had blijkbaar andere prioriteiten dan haar nieuwe nummer doorgeven.
Het gaat van liefdesberichtjes ("liefiieeeeeee <3 <3 <3") tot hysterische telefoontjes ("EN NU KOM JE AAN TAFEL! WE HEBBEN HET VOORGERECHT AL OP!!!).
Echt he? En het ergste is dat ze me de dag ervoor ook al berichten op whatsapp gestuurd ("Kom je nu naar huis?") waarna ik had gezegd dat dit mijn nummer is, en daarna verontschuldigde ze zich.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar als je als ouder het nummer van je kind in hetzelfde huis niet kent, is dat wel bizar.
Ik zou ook gaan lopen kutten ja, zo flauw ben ik wel.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:39 schreef sp3c het volgende:
gewoon dingen terugsturen
"IK KOM PAS AAN TAFEL ALS HET EEN KEER NIET AANGEBRAND IS JA ... DOE JE BEST"
Wat een negroïde opmerking is dit weer.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:47 schreef sp3c het volgende:
je moeder keihard neuken denk ik
in dr reet
TR gemachtquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:47 schreef sp3c het volgende:
je moeder keihard neuken denk ik
in dr reet
Lijkt me sterk.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:51 schreef sp3c het volgende:
nou en, je kunt ook niet zien of LTDKV het echt met je moeder doet
nou en man, jij zit altijd te zeiken als een de echte echte hollander die je bentquote:
Nee. Want ik ben een user. Waarom denk je anders dat ik gestopt ben.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou en man, jij zit altijd te zeiken als een de echte echte hollander die je bent
dan mag ik ook wel
je mocht niet meer tot zolaat internetten?quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Want ik ben een user. Waarom denk je anders dat ik gestopt ben.
Nog twee weken. En dan ben ik verbannen van Fok!quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je exit strategie?
Je hebt het oude nummer van Fylax overgenomen?quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Godnondeju wat een prachtige grap weer Elf.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt het oude nummer van Fylax overgenomen?
Bedankt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Godnondeju wat een prachtige grap weer Elf.
Ga je ook een dramatisch afscheidstopic maken?quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nog twee weken. En dan ben ik verbannen van Fok!
Er stond geen Ariane Grande fanclub in mijn whatsapp, maar het had gekund.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt het oude nummer van Fylax overgenomen?
Nee, waarschijnlijk niet. Een feestelijk afscheidstopic misschien.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je ook een dramatisch afscheidstopic maken?
Hopelijk komt Henklettering daar met een ontzettende splitsquote aanzetten.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk niet. Een feestelijk afscheidstopic misschien.
Hou mij er even buiten. Bedankt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk komt Henklettering daar met een ontzettende splitsquote aanzetten.
Graag gedaanquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hou mij er even buiten. Bedankt.
Als je jouw obsessie om aan iedereens billetjes te zitten "groepsliefde" wilt noemen, dan heb je gelijk.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:11 schreef Specularium het volgende:
Deze SC moet het toch van groepsliefde hebben.
Over het dramatische afscheidstopic van de zoveelste [zelfcensuur].quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:26 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik las niet eens wat hij zei en waar het over ging hier
beetje teveel tekstquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een goeie samenvatting.
Dit is een leuk spelletje, moeten wij het invullen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over het dramatische afscheidstopic van de zoveelste [zelfcensuur].
Oh, klinkt gezellig.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over het dramatische afscheidstopic van de zoveelste [zelfcensuur].
peniskanker.jpgquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:38 schreef sp3c het volgende:
snap je hem, de zoveelste mutant
dus niet de user mutant01 he
Dat vind ik dus van wespenquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:39 schreef sp3c het volgende:
die gaan ook ieder seizoen dood enzo en dan komen ze weer tot leven zonder reden
Nee, hoezo?quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hee, heb je een date gehad met TDVKL?
Nee, ik zie jullie ''toevallig'' nu allebei weer komen na de hele dag niet gehoord te hebben, dus ik hou graag de roddels bijquote:
Oh dus je verzint het....quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, ik zie jullie ''toevallig'' nu allebei weer komen na de hele dag niet gehoord te hebben, dus ik hou graag de roddels bij
Jij ook al zo'n roddeltantequote:Op maandag 17 augustus 2015 22:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, ik zie jullie ''toevallig'' nu allebei weer komen na de hele dag niet gehoord te hebben, dus ik hou graag de roddels bij
Ah, LTDKV natuurlijk ook.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dus je verzint het....
Ik kom net terug van werk.
Haha nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hee, heb je een date gehad met TDVKL?
Waarover?quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:17 schreef Specularium het volgende:
Peter zit straks weer bij Jinek.
Genieten geblazen dus.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:17 schreef Specularium het volgende:
Peter zit straks weer bij Jinek.
Genieten geblazen dus.
twitter:JinekLive twitterde op maandag 17-08-2015 om 17:33:24Straks (23:00 NPO1): @PeterRdeV & @GerritvdKamp (@politiebond) over 't handelen van de politie http://t.co/eO1XjdVptA http://t.co/1xSlkNsgGm reageer retweet
En het nog even hebben over een boek van zichzelf of een emmy.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:21 schreef Specularium het volgende:
Peter gaat gewoon weer een grote bek opzetten dat agenten compleet kut zijn met zijn allen.
Waarschijnlijk ook dat hij per jaar meer boeven pakt dan het gehele korps bij elkaar.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:21 schreef Specularium het volgende:
Peter gaat gewoon weer een grote bek opzetten dat agenten compleet kut zijn met zijn allen.
Hij WAS best goed misschien, en dan maakt zijn verleden nog niet eens uit.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:23 schreef YokiKater het volgende:
Peter is aan de ene kant best wel goed, wat hij veelal te danken heeft aan zijn medewerkers. Maar aan de andere kant is het een enorme lul met een nog groter ego.
quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij WAS best goed misschien, en dan maakt zijn verleden nog niet eens uit.
Tegenwoordig zit hij er alleen nog maar om zijn bek in beeld te brengen, en doen alsof hij overal verstand van heeft.
Lijkt wel een beetje op Elfletterig.
Haha ja.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:25 schreef Fokker89 het volgende:
Hij wou toen toch ook trainer worden van Ajax
quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit hij er alleen nog maar om zijn bek in beeld te brengen, en doen alsof hij overal verstand van heeft.
Hij was 20jr geleden al een ordinaire sensatiezoeker.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, toen was ik nog vloeibaar truus.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij was 20jr geleden al een ordinaire sensatiezoeker.
Geeft ook alleen maar om zichzelf en zijn kijkcijfers en had toen weinig respect voor nabestaanden.
Dat ben je nog steeds.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, toen was ik nog vloeibaar truus.
http://www.prsportmanagement.nl/quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:25 schreef Fokker89 het volgende:
Hij wou toen toch ook trainer worden van Ajax
Gekke man.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://www.prsportmanagement.nl/
quote:DE LEUGENS VAN EN DE WAARHEID OVER JOHAN DERKSEN…
johan derksenHet is inmiddels zo vaak gebeurd, dat het iedereen begint op te vallen. ‘Heeft Johan Derksen iets tegen jou?’, wordt me regelmatig gevraagd als hij me in zijn tv-programma Voetbal International weer eens heeft afgebrand of een sneer heeft gegeven. Afgelopen week was het weer raak toen hij in het boek ‘Topshow – achter de schermen bij Voetbal International’ liet weten dat hij mij de ‘meest enge man van Nederland’ vindt.
RANCUNEUS
Welnu, Derksen heeft inderdaad iets tegen mij. En ik weet ook precies wat dat is. Hij is rancuneus. De man die zelf iedereen bij de enkels afzaagt, is boos en wraakzuchtig omdat ik ooit een columpje over hem heb geschreven dat hem niet bevalt. En het is misschien tijd om dat eens bekend te maken.
We moeten daarvoor terug naar oktober 2008. Ja, zolang zit het Johan al hoog… Voor die tijd zat ik wel eens bij hem in het tv-programma en – eerlijk is eerlijk – dat waren best vermakelijke confrontaties. Ik wees Johan op zijn vaak inconsequente uitspraken en zijn gebrekkige geheugen als hij weer eens iemand kort door de bocht de maat nam en hij noemde mij op zijn beurt een aardige misdaadverslaggever die echter geen kaas had gegeten van de ‘list en bedrog in de voetbalwereld’. Na de opnamen gaven we elkaar altijd een hand. Geen probleem.
INTERVIEW
En kennelijk vond Johan het toch wel interessant om een kritische Ajax-volger als ondergetekende eens in zijn blad Voetbal International aan het woord te laten. Wilfred Genee kreeg opdracht om een groot, vier of vijf pagina’s tellend interview met mij te maken en zocht me daarvoor thuis op. In dezelfde week kwam VI-fotograaf Pim Ras langs om foto’s te maken. Zo slecht is onze verhouding dus niet altijd geweest.
Maar toen gebeurde het volgende.
JOURNALISTIEKE HELER
In die maand werd bekend dat een redactiemedewerker van het blad VI zich maandenlang stiekem toegang had verschaft tot de mailboxen van de toenmalige Ajax-voorzitter John Jaakke en assistent-trainer Hennie Spijkerman. Het was een regelrechte emailkraak. Een misdrijf. Een misdrijf waar Johan Derksen goede sier mee had gemaakt, als dankbare ‘heler’ van de gestolen informatie. En dus schreef ik die week – 17-10-2008 – in het blad Ajax Life, in mijn columpje:
‘… Derksen wist van niks, claimde hij, maar ik durf de stelling aan dat een beetje hoofdredacteur direct nattigheid had moeten voelen toen zijn database-redacteur met dit materiaal (het nog geheime rapport Coronel – prdv) op de proppen kwam en zelfs over vijf conceptversies van een nog niet verstuurd persbericht beschikte. Derksen had het in mijn ogen kunnen en moeten weten, want de ‘list en bedrog’ droop er vanaf, maar het verlangen naar een primeur won het van een kritische vraagstelling…’.
En deze opvatting van mij schoot Johan Derksen volledig in het verkeerde keelgat. De man die zo’n beetje iedereen in de voetballerij verbaal molesteert en vervolgens vaak grootmoedig beweert dan men over hem ‘ook alles mag zeggen’, begon als een kind te stampvoeten. Hij haalde meteen een streep door het al door Wilfred Genee geschreven interview: het mocht onder geen voorwaarde meer in VI verschijnen. De foto’s konden de prullenbak in. Mijn naam was voortaan taboe, vanwege dat columpje. Wie dit niet gelooft: vraag het aan Wilfred Genee. Hij heeft het interview later alsnog verkocht aan Nieuwe Revu.
VETO
Dezelfde Genee heeft later nog wel eens voorgesteld om mij in het tv-programma als tafelgast uit te nodigen, maar tot op de dag van vandaag leidt dat tot een onverbiddelijk veto van Johan Derksen, over wie, ik herhaal het nog maar eens, ‘iedereen alles mag zeggen’. Maar niet heus. Want als ik word uitgenodigd bij VI, zegt De Grote Johan Derksen: ‘Dan kom IK niet, dan blijf ik thuis’. En dus nodigt men mij maar niet meer uit. Dat zijn de feiten.
En daarom – en nergens anders om – haalt Johan Derksen nu nog steeds naar mij uit. Voor de goede orde: Het is zijn goed recht. Hij mag dat. En eerlijk gezegd had ik het erger gevonden als HIJ mij de ‘meest leuke man van Nederland’ had gevonden. Maar het is wel goed om even te weten wat de achtergrond daarvan is.
Peter R. de Vries
De column in Ajax Life van 17-10-2008
Ben je al lastig gevallen door ER'squote:
Nee, maar een deel daarvan schijnt aan de pillen te zitten momenteel/.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je al lastig gevallen door ER's
quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:36 schreef YokiKater het volgende:
Hans Teeuwen ging toch ook een keer helemaal los op Petertje?
Als tim je opeens lievere berichtjes gaat sturen, je wil knuffelen en zegt dat jij zijn allerbeste vriend bent weet je dat hij de verkeerde pilletjes heeft gepaktquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar een deel daarvan schijnt aan de pillen te zitten momenteel/.
Of dat ze gewoon goed werken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als tim je opeens lievere berichtjes gaat sturen, je wil knuffelen en zegt dat jij zijn allerbeste vriend bent weet je dat hij de verkeerde pilletjes heeft gepakt
In deze filmpjes zit gewoon een serieuze boodschap.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:45 schreef Fokker89 het volgende:
Hans Teeuwen vind ik dus totaal niet grappig.
Dan nog, ik kan gewoon niet naar die vent kijken. Doorgesnoven patser.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
In deze filmpjes zit gewoon een serieuze boodschap.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan nog, ik kan gewoon niet naar die vent kijken. Doorgesnoven patser.
Die is 3 dagen aan het bijkomen omdat hij een meet had, buiten.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:50 schreef sp3c het volgende:
waar is duindorp eigenlijk, die is tenminste lachen
Hij moet zich alleen even richten tot Den Haag. Want de politie wordt nog net niet wegbezuinigd.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
Peter heeft helaas wel een beetje gelijk.
Zou je mij misschien eens even niet zo ontiegelijk hard willen beledigen?quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou je mij misschien eens even niet zo ontiegelijk hard willen beledigen?
Ik weet niet of die nalatigheid bij die doodgeschoten vrouw een gevolg is van bezuinigingen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij moet zich alleen even richten tot Den Haag. Want de politie wordt nog net niet wegbezuinigd.
Over dat wapenverlof? Ja, op de afdeling bijzondere wetten zitten niet zo heel veel mensen en die werken steekproefgewijs, en eigenlijk ook gewoon onder de maat. Wat ook nog wel eens mis gaat is de communicatie tussen de verschillende afdelingen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet of die nalatigheid bij die doodgeschoten vrouw een gevolg is van bezuinigingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is in Bangkok, is niet de hele wereld.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja laf zulke bommen gaan plaatsen.
Zijn genoeg andere plekken waar het ook gebeurt... Tis echt laf.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is in Bangkok, is niet de hele wereld.
Islam is vrede.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn genoeg andere plekken waar het ook gebeurt... Tis echt laf.
Aanslag is toch nog niet opgeëist door iemand?quote:
Nee, maar Yasmin heeft het over religie.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aanslag is toch nog niet opgeëist door iemand?
En dan zijn het meteen moslims omdat dat de enige zijn die dingen opblazen?quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar Yasmin heeft het over religie.
Ja ik zei relikneuzen ja... Misschien zijn het idd geen religieuzen...quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar Yasmin heeft het over religie.
Nee, daarom kan ook niemand zeggen of het relikneuzen waren.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aanslag is toch nog niet opgeëist door iemand?
Het waren denk ik ook geen boeddhisten..quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zijn het meteen moslims omdat dat de enige zijn die dingen opblazen?
Dat is wel hun visitekaartje ja.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zijn het meteen moslims omdat dat de enige zijn die dingen opblazen?
Waarschijnlijk wel ja, ze willen in het zuiden niet voor niets een kalifaat stichtenquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, daarom kan ook niemand zeggen of het relikneuzen waren.
Waarschijnlijk wel natuurlijk, maar toch.
Nee die steken zichzelf meestal in brand als ze boos zijnquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het waren denk ik ook geen boeddhisten..
Ja behalve in Birma...quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, ze willen in het zuiden niet voor niets een kalifaat stichten
[..]
Nee die steken zichzelf meestal in brand als ze boos zijn
Gaat in Nederland veel makkelijker. Gahahahah!:Pquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, ze willen in het zuiden niet voor niets een kalifaat stichten
Boulevard-achtige rommel.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:42 schreef Fokker89 het volgende:
Gelukkig gaat het bij Jinek over ehhhh, wat eigenlijk?
Heet alweer Myanmar toch tegenwoordig? Maar daar in Zuidoost-Azië is het natuurlijk ook gewoon politiek gezien een enorme puinhoop.quote:
Hoe weet jij dat nou weer, kom je er regelmatig ofzo?quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heet alweer Myanmar toch tegenwoordig? Maar daar in Zuidoost-Azië is het natuurlijk ook gewoon politiek gezien een enorme puinhoop.
Ja Myanmar idd. Daar zijn ze helemaal niet zo vredelievend...quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heet alweer Myanmar toch tegenwoordig? Maar daar in Zuidoost-Azië is het natuurlijk ook gewoon politiek gezien een enorme puinhoop.
Iets met algemene kennis?quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer, kom je er regelmatig ofzo?
Daar gaan boeddhisten en moslims tegen elkaar in alsof het hutu's en tutsi's zijn jaquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja Myanmar idd. Daar zijn ze helemaal niet zo vredelievend...
Nja de moslims trekken daar aan het kortste eind.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets met algemene kennis?
[..]
Daar gaan boeddhisten en moslims tegen elkaar in alsof het hutu's en tutsi's zijn ja
Ze hoeven ook niet overal aan het langste eind te trekkenquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja de moslims trekken daar aan het kortste eind.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja de moslims trekken daar aan het kortste eind.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:44 schreef Specularium het volgende:
Elflettering gaat hier zo een splitsquote over schrijven.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze hoeven ook niet overal aan het langste eind te trekken
In een flat wordt dat toch wat lastigerquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom kunnen mensen gewoon niet naast elkaar leven he.... Zo moeilijk kan het toch niet zijn.
Nee.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:44 schreef Specularium het volgende:
Elflettering gaat hier zo een splitsquote over schrijven.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom kunnen mensen gewoon niet naast elkaar leven he.... Zo moeilijk kan het toch niet zijn.
Maar ondertussen wel zeiken op de politie.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:59 schreef Specularium het volgende:
Yasmin met een bloemetje in haar anus.
Ja doe maar zo maar het gaat toch allemaal nergens meer over. Klikte perrongeluk net op een filmpje waar 3 kinderen in de fik werden gestoken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:59 schreef Specularium het volgende:
Yasmin met een bloemetje in haar anus.
Waar dan?quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel zeiken op de politie.
Waarom klik je er op danquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja doe maar zo maar het gaat toch allemaal nergens meer over. Klikte perrongeluk net op een filmpje waar 3 kinderen in de fik werden gestoken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |