Ik ben heftruckchauffeur, oh leuk, internationaal?quote:Op maandag 27 juli 2015 13:21 schreef Giester het volgende:
Wat is de domste opmerking die je ooit gehoord hebt van iemand die het ook echt meende?
TS begint:
"Ik geloof niet in dinosaurussen!"
"De kern van de aarde hé? Ligt die in de lucht, de aarde of in de zee?"
"Ow werkte gij in Eindhoven ja? Kende gij toevallig Thijs?" Ik zei: "Nee, ken geen Thijs, hoezo? "Ow gewoon, die werkt ook in Eindhoven."
[ afbeelding ]
Hahaha, geniaal ook.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:22 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik ben heftruckchauffeur, oh leuk, internationaal?
quote:Op maandag 27 juli 2015 13:33 schreef 1marcelfilms het volgende:
Vroeger had ik zon boekje over lichaam voor kinderen en daar stond in dat er een baby in de buik van de moeder komt als de ouders gaan knuffelen
echt waar. gewoon zwaar inaccuraatquote:
Ja is dat niet correct dan?quote:Op maandag 27 juli 2015 13:34 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
echt waar. gewoon zwaar inaccuraat
NEE want er word geen penis beschreven GVD snap je dat niet!quote:
1e vraag van het theorie examen Rastafari voor gevorderden.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:35 schreef tailfox het volgende:
Hallo af en toe luister ik reggae maar ik rook niet ofzo. mag dit?
Dan zou zelfs een fokker kinderen kunnen krijgen en toch maagd blijven !!quote:
Wat schattig!!quote:Op maandag 27 juli 2015 13:33 schreef 1marcelfilms het volgende:
Vroeger had ik zon boekje over lichaam voor kinderen en daar stond in dat er een baby in de buik van de moeder komt als de ouders gaan knuffelen
niemand die mij nog serieus neemtquote:
Op FOK! nemen wij elkander altijd zeer serieus.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:44 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
niemand die mij nog serieus neemt
Ik snap die logica niet. Hebben ze het nog uitgelegd.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:28 schreef jodelahity het volgende:
Een groep mensen die er heilig van overtuigd waren dat als je 20% alcohol voor de helft met frisdrank mengt dat het dan toch 20% blijft want het was immers 20%.
Och die discussies heb ik ook zo vaak gehad, net als dat een whisky cola sterker is dan een biertje (even er van uit gaan dat je het normaal hebt gemixt), ja want die whisky is veel geconcentreerder... okee...quote:Op maandag 27 juli 2015 14:28 schreef jodelahity het volgende:
Een groep mensen die er heilig van overtuigd waren dat als je 20% alcohol voor de helft met frisdrank mengt dat het dan toch 20% blijft want het was immers 20%.
Ik wist niet dat er dergelijke debielen rondliepen.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:38 schreef JDx het volgende:
[..]
Och die discussies heb ik ook zo vaak gehad, net als dat een whisky cola sterker is dan een biertje (even er van uit gaan dat je het normaal hebt gemixt), ja want die whisky is veel geconcentreerder... okee...
Zoiets valt niet uit te leggen. 'Het is 20% dus het blijft zo'. Ze begrepen gewoon niet hoe percentages werken.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:31 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik snap die logica niet. Hebben ze het nog uitgelegd.
Is wel handig als je dat soort lui drankjes verkoopt. Doe je gewoon 1 cl rum in een cocktail, want het blijft gewoon 35% alcohol.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:42 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Zoiets valt niet uit te leggen. 'Het is 20% dus het blijft zo'. Ze begrepen gewoon niet hoe percentages werken.
Dit.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:38 schreef JDx het volgende:
[..]
Och die discussies heb ik ook zo vaak gehad, net als dat een whisky cola sterker is dan een biertje (even er van uit gaan dat je het normaal hebt gemixt), ja want die whisky is veel geconcentreerder... okee...
Heb wel eens over een avondje gezien een halve fles wodka op, ja dat kan nooit, dan ga je doodquote:Op maandag 27 juli 2015 14:41 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er dergelijke debielen rondliepen.
quote:Op maandag 27 juli 2015 14:47 schreef bruinwerker het volgende:
ooit een meisje wijs gemaakt dat als je naast een crematorium woont, je gemiddeld 2 mensen inhaleert per jaar. ze geloofde het
is waarquote:Op maandag 27 juli 2015 14:47 schreef bruinwerker het volgende:
ooit een meisje wijs gemaakt dat als je naast een crematorium woont, je gemiddeld 2 mensen inhaleert per jaar. ze geloofde het
Er staat in Roosendaal nast het crematorium een datacenter met speciale hepa filters en heel de rataplan, een maat van mij werkt in het pand daarnaast. Ze hebben daar daadwerkelijk wel stofdeeltjes in teruggevonden met menselijke sporen.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:47 schreef bruinwerker het volgende:
quote:Op maandag 27 juli 2015 13:22 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik ben heftruckchauffeur, oh leuk, internationaal?
Ha die kan ook wel in dit topic...quote:Op maandag 27 juli 2015 15:33 schreef Gutz het volgende:
Ze hebben daar daadwerkelijk wel stofdeeltjes in teruggevonden met menselijke sporen.
Doet me denken aan dat topic een paar jaar terug van twee keer de helftquote:Op maandag 27 juli 2015 14:28 schreef jodelahity het volgende:
*zwengel zwengelquote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat topic een paar jaar terug van twee keer de helft
Een hele stoet users dacht dat dat een kwart is
Btw, ik wil geen discussie aanzwengelen nu
Hier is dat topic. Pareltjequote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:54 schreef JDx het volgende:
[..]
*zwengel zwengel
2*0,5=1 (2 keer de helft is 1)
0,5*0,5=0,25 (de helft keer de helft is kwart)
quote:Op maandag 27 juli 2015 13:33 schreef 1marcelfilms het volgende:
Hele eerste pagina met veel plezier gelezen, dat ie vol is, is geniaal, maar geen tijd voor haha.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hier is dat topic. Pareltje
PTA / Wat is deze auto waard?
nee toch juist nietquote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:14 schreef Polenbatser het volgende:
[..]Ik zou echt bang zijn om te knuffelen met wie dan ook als ik dat had gelezen als kind.
Jawel, want van knuffelen krijg je baby's en dat zou ik echt doodeng gevonden hebben als kind, dat er dan opeens iets in je buik groeit als een jongen je heeft aangeraakt ofzo. Ik geef toe, het is wel een beetjequote:
Je bent nog steeds raar, getuige je nick hier...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:14 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Jawel, want van knuffelen krijg je baby's en dat zou ik echt doodeng gevonden hebben als kind, dat er dan opeens iets in je buik groeit als een jongen je heeft aangeraakt ofzo. Ik geef toe, het is wel een beetje. Ik was een raar kind.
Misschien een beetje, maar ik ben braver dan mijn nick doet vermoeden.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:22 schreef Bugno het volgende:
[..]
Je bent nog steeds raar, getuige je nick hier...
Feit is wel dat het 20% alcohol is, dus wanneer je dat glas achterover giet of alleen het glas alcohol. In beide gevallen krijg je evenveel alcohol binnen. Dus aan een kant zit er waarheid in.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:28 schreef jodelahity het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:47 schreef Robin0342 het volgende:
[..]
Feit is wel dat het 20% alcohol is, dus wanneer je dat glas achterover giet of alleen het glas alcohol. In beide gevallen krijg je evenveel alcohol binnen. Dus aan een kant zit er waarheid in.
Heldquote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:09 schreef TostiTijd het volgende:
Heb ooit iemand wijs kunnen maken dat als 2 mensen met syndroom van down een kind krijgen er een tomatenplant uit komt
lol wquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:11 schreef giepen het volgende:
Persoon tegen persoon met zweetvlekken onder oksels ; Heb je drinken gemorst onder je oksels? het is helemaal nattig.
ok doei
Ohw ik had je zo geloofdquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:25 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit iemand wijs gemaakt dat de voetbalclub Paris Saint Germain zo heet omdat ze altijd zonder Duitsers spelen.
Godver.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:47 schreef bruinwerker het volgende:
UV is slecht voor je ogen.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:30 schreef jatochneetoch het volgende:
Mag het raam dicht? De zon schijnt in mijn ogen.
Schuldigquote:
lol watquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:37 schreef GekkePoes het volgende:
Meisje koopt voor 50 euro aan kantoor artikelen en enveloppes bij de Lidl
kassa meisje "Wilt u er ook zegeltjes bij?"
Meisje "Oh ik dacht dat ik die bij het postkantoor moest halen, doet u maar een rolletje van 50 stuks"
Hoax de Lidl heeft heul geen zegeltjesquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:37 schreef GekkePoes het volgende:
Meisje koopt voor 50 euro aan kantoor artikelen en enveloppes bij de Lidl
kassa meisje "Wilt u er ook zegeltjes bij?"
Meisje "Oh ik dacht dat ik die bij het postkantoor moest halen, doet u maar een rolletje van 50 stuks"
quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:49 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Hoax de Lidl heeft heul geen zegeltjes
Okequote:
Juist een goed antwoord want premix heeft Pepsi of Coca cola smaak.quote:Op maandag 14 september 2015 10:18 schreef Giester het volgende:
V: Schenken ze hier Pepsi of Coca Cola?
A: Nee, uit zo'n automaat.
Het is postmix en "uit zo'n automaat" geeft niet aan of dat het postmix is of dan wel Coca Cola of Pepsi.quote:Op maandag 14 september 2015 10:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
Juist een goed antwoord want premix heeft Pepsi of Coca cola smaak.
Maar is niet te zuipen
quote:Op maandag 14 september 2015 10:45 schreef Redster1984 het volgende:
Ik heb mijn ex ooit wijsgemaakt dat berggeiten kortere voorpoten hebben omdat ze schuin tegen de berg op staan... geloofde ze ook... dom schaap
Moest lachen, maar ook weer teleurgesteld dat mijn eerste reactie was: 'wat een dom mokkel'quote:Op maandag 14 september 2015 11:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De voorpoten zien er anders wel korter uit.
(De achter poten staan schuin)
Is ook een dom mokkel. Maar goed daar ga ik verder niet op in. Heb haar ook een x wijsgemaakt dat ik de glas scherf die ik gevonden had, had gemaakt van het zand waar het in lag...quote:Op maandag 14 september 2015 11:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moest lachen, maar ook weer teleurgesteld dat mijn eerste reactie was: 'wat een dom mokkel'
Ik ben verward
Haaaha! Dat probeerde iemand mij ook een keer wijs te maken. Maar ik ben niet dom, hequote:Op maandag 14 september 2015 10:45 schreef Redster1984 het volgende:
Ik heb mijn ex ooit wijsgemaakt dat berggeiten kortere voorpoten hebben omdat ze schuin tegen de berg op staan... geloofde ze ook... dom schaap
Niet!quote:Op woensdag 16 september 2015 09:45 schreef Hiddendoe het volgende:
Eens was ik in de dierentuin en daar was een kooi met daarop een bordje: Pas op, hek nat! Was pas geverfd dus.
Zegt de ene vrouw tegen de andere: "Moet je dat zien, Truus. Zie je die heknatten? Het lijken wel apen."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:09 schreef Fietsenrek het volgende:
Gezocht: Vrouwelijke seksbuddy om een avondje flink ongeremd harde seks mee te hebben. 18 plus uiteraard.
klopt gewoon hoorquote:
Dit topic heet: "Domste opmerking ooit!". Vond deze opmerking wel toepasselijk.quote:
Helaas was het geen opmerking XDquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit topic heet: "Domste opmerking ooit!". Vond deze opmerking wel toepasselijk.
quote:opmerking
•een uiting van gedachten of waarnemingen.
Gevonden op http://nl.wiktionary.org/wiki/opmerking
ik mag dat soort mensen wel, lekker vragen als ze iets niet wetenquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:14 schreef Lothiriel het volgende:
Paar jaar geleden zat ik in de klas te kijken naar een film over Louis XIV. Vraagt een meisje uit m'n klas achterna: "Is dat eigenlijk echt Louis XIV die in die film meespeelde?'![]()
![]()
Zelfde meisje bij Aardrijkskunde, ziet een afbeelding van de aarde met 2 zonnen afgebeeld, om de stand van de aarde m.b.t. de seizoen uit te leggen. Vraagt het volgende: "Huh, de aarde draait dus om 2 zonnen of wat?"
Domste kind wat ik ooit meegemaakt hebGelukkig was ze wel leuk om te zien, dan vergeef je dingen al sneller.
quote:Op maandag 27 juli 2015 13:35 schreef Giester het volgende:
Ik was een keer op het kerkhof met wat mensen. En toen stond er op het graf zo'n bloemenvaas met gaatjes erin. Zoals dit:
[ afbeelding ]
Zei er iemand: "Is dat waardoor ze adem halen?"
quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:43 schreef SuperwormJim het volgende:
Wie schreef "Het dagboek van Anne Frank"?
Hoeveel cl gaat er in 1 liter dan?quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:51 schreef spierbal het volgende:
[..]
klopt gewoon hoor
1 liter en 40%alcohol heb je dus 400 cl alcohol.
Heb je een glas gevuld met 4cl, is daarvan 1,6 cl alcohol.
Verhoudingen blijven gelijk.
Kan je alsnog zeggen ik heb een glas whiskey leeg gegooid in een zwembad, hierdoor heb ik dus 40% alcohol opgelost. Wel de alcohol van uit het glas dan he.
No shit Sherlock, diequote:
¿Que?quote:1 liter en 40%alcohol heb je dus 400 cl alcohol.
Nee je hebt 4 cl whiskey opgelost verdund met een alcoholpercentage van 40, of 1,6 cl alcohol. Niet "40% alcohol".quote:Kan je alsnog zeggen ik heb een glas whiskey leeg gegooid in een zwembad, hierdoor heb ik dus 40% alcohol opgelost.
Met deze uitspraak is natuurlijk helemaal niets mis, het is toch gewoon zo? Alleen moeten ze er dan achter zeggen '...waardoor de huidige concentratie geen 40% alcohol meer is'.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:45 schreef GekkePoes het volgende:
"Ja maar dan heb je toch 40% alcohol opgelost in een heleboel water? "
hmm, de helft van wat ik wilde neerzetten in dat bericht stond er niet bijquote:Op zondag 20 september 2015 00:40 schreef starla het volgende:
[..]
Met deze uitspraak is natuurlijk helemaal niets mis, het is toch gewoon zo? Alleen moeten ze er dan achter zeggen '...waardoor de huidige concentratie geen 40% alcohol meer is'.
hahahaha nulletje te veelquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:20 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Hoeveel cl gaat er in 1 liter dan?
Dat is idd een beetje dom zoals Maxima zou zeggen.quote:Op zondag 20 september 2015 10:17 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
hmm, de helft van wat ik wilde neerzetten in dat bericht stond er niet bij
En dan laatste is dan erg lastig uit te leggen. omdat de alcohol geen 40% meer is. het is eigenlijk "alcohol opgelost in"
Die discussie die ik er bij kreeg was dat 40% alcohol 40% bleef ondanks de hoeveelheid water die je er bij deed. (alsof 40%alcohol en ander stofje was dan 20% of 10%) En als argument werd gebruikt dat het verschillende stofjes waren dat je wel bier mocht drinken met 16jaar maar geen rum of whiskey
Nee enkel bokken komenquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:40 schreef Beastie_boys het volgende:
Komt een geit uit een ei?
Serieuze vraag
Ligt er aan, een liter water of een liter melk?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:20 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Hoeveel cl gaat er in 1 liter dan?
quote:Op donderdag 24 september 2015 03:52 schreef Scootmobiel het volgende:
Toen ik een jaar of 13 was en een keer mee at bij een vriendin van ongeveer diezelfde leeftijd, hadden we het op een gegeven moment over varkensvlees. We waren kip aan het eten, en ineens vroeg ze heel serieus: "Mam, is kip óók varkensvlees?"
Hangt er maar net van af met welke lippen je het sliktquote:Op donderdag 24 september 2015 22:55 schreef Dylstew het volgende:
''Van sperma slikken kan je toch zwanger raken?'' - een volwassen persoon.
Good call.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:11 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Hangt er maar net van af met welke lippen je het slikt
Kan tegenwoordig wel bij sommige collectantenquote:Op donderdag 24 september 2015 23:02 schreef okedoei het volgende:
Ooit eens aan een man met een collectebus gevraagd of ik ook kon pinnen. Toen werd ie kwaad
Was 2011 ofzoquote:Op donderdag 24 september 2015 23:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Kan tegenwoordig wel bij sommige collectantendus niet eens zo'n rare vraag (tenzij jaren geleden).
De persoon in dit topic bedoelt dat 1/2*1/2 1/4 is. Dat klopt uiteraard ook.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hier is dat topic. Pareltje
PTA / Wat is deze auto waard?
quote:Op zondag 27 september 2015 20:44 schreef GekkePoes het volgende:
"Komt de maan dan nog wel terug dan? "x
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |