Ik ben heftruckchauffeur, oh leuk, internationaal?quote:Op maandag 27 juli 2015 13:21 schreef Giester het volgende:
Wat is de domste opmerking die je ooit gehoord hebt van iemand die het ook echt meende?
TS begint:
"Ik geloof niet in dinosaurussen!"
"De kern van de aarde hé? Ligt die in de lucht, de aarde of in de zee?"
"Ow werkte gij in Eindhoven ja? Kende gij toevallig Thijs?" Ik zei: "Nee, ken geen Thijs, hoezo? "Ow gewoon, die werkt ook in Eindhoven."
[ afbeelding ]
Hahaha, geniaal ook.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:22 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik ben heftruckchauffeur, oh leuk, internationaal?
quote:Op maandag 27 juli 2015 13:33 schreef 1marcelfilms het volgende:
Vroeger had ik zon boekje over lichaam voor kinderen en daar stond in dat er een baby in de buik van de moeder komt als de ouders gaan knuffelen
echt waar. gewoon zwaar inaccuraatquote:
Ja is dat niet correct dan?quote:Op maandag 27 juli 2015 13:34 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
echt waar. gewoon zwaar inaccuraat
NEE want er word geen penis beschreven GVD snap je dat niet!quote:
1e vraag van het theorie examen Rastafari voor gevorderden.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:35 schreef tailfox het volgende:
Hallo af en toe luister ik reggae maar ik rook niet ofzo. mag dit?
Dan zou zelfs een fokker kinderen kunnen krijgen en toch maagd blijven !!quote:
Wat schattig!!quote:Op maandag 27 juli 2015 13:33 schreef 1marcelfilms het volgende:
Vroeger had ik zon boekje over lichaam voor kinderen en daar stond in dat er een baby in de buik van de moeder komt als de ouders gaan knuffelen
niemand die mij nog serieus neemtquote:
Op FOK! nemen wij elkander altijd zeer serieus.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:44 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
niemand die mij nog serieus neemt
Ik snap die logica niet. Hebben ze het nog uitgelegd.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:28 schreef jodelahity het volgende:
Een groep mensen die er heilig van overtuigd waren dat als je 20% alcohol voor de helft met frisdrank mengt dat het dan toch 20% blijft want het was immers 20%.
Och die discussies heb ik ook zo vaak gehad, net als dat een whisky cola sterker is dan een biertje (even er van uit gaan dat je het normaal hebt gemixt), ja want die whisky is veel geconcentreerder... okee...quote:Op maandag 27 juli 2015 14:28 schreef jodelahity het volgende:
Een groep mensen die er heilig van overtuigd waren dat als je 20% alcohol voor de helft met frisdrank mengt dat het dan toch 20% blijft want het was immers 20%.
Ik wist niet dat er dergelijke debielen rondliepen.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:38 schreef JDx het volgende:
[..]
Och die discussies heb ik ook zo vaak gehad, net als dat een whisky cola sterker is dan een biertje (even er van uit gaan dat je het normaal hebt gemixt), ja want die whisky is veel geconcentreerder... okee...
Zoiets valt niet uit te leggen. 'Het is 20% dus het blijft zo'. Ze begrepen gewoon niet hoe percentages werken.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:31 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik snap die logica niet. Hebben ze het nog uitgelegd.
Is wel handig als je dat soort lui drankjes verkoopt. Doe je gewoon 1 cl rum in een cocktail, want het blijft gewoon 35% alcohol.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:42 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Zoiets valt niet uit te leggen. 'Het is 20% dus het blijft zo'. Ze begrepen gewoon niet hoe percentages werken.
Dit.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:38 schreef JDx het volgende:
[..]
Och die discussies heb ik ook zo vaak gehad, net als dat een whisky cola sterker is dan een biertje (even er van uit gaan dat je het normaal hebt gemixt), ja want die whisky is veel geconcentreerder... okee...
Heb wel eens over een avondje gezien een halve fles wodka op, ja dat kan nooit, dan ga je doodquote:Op maandag 27 juli 2015 14:41 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er dergelijke debielen rondliepen.
quote:Op maandag 27 juli 2015 14:47 schreef bruinwerker het volgende:
ooit een meisje wijs gemaakt dat als je naast een crematorium woont, je gemiddeld 2 mensen inhaleert per jaar. ze geloofde het
is waarquote:Op maandag 27 juli 2015 14:47 schreef bruinwerker het volgende:
ooit een meisje wijs gemaakt dat als je naast een crematorium woont, je gemiddeld 2 mensen inhaleert per jaar. ze geloofde het
quote:Op maandag 27 juli 2015 14:47 schreef bruinwerker het volgende:
Er staat in Roosendaal nast het crematorium een datacenter met speciale hepa filters en heel de rataplan, een maat van mij werkt in het pand daarnaast. Ze hebben daar daadwerkelijk wel stofdeeltjes in teruggevonden met menselijke sporen.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:47 schreef bruinwerker het volgende:
quote:Op maandag 27 juli 2015 13:22 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik ben heftruckchauffeur, oh leuk, internationaal?
Ha die kan ook wel in dit topic...quote:Op maandag 27 juli 2015 15:33 schreef Gutz het volgende:
Ze hebben daar daadwerkelijk wel stofdeeltjes in teruggevonden met menselijke sporen.
Doet me denken aan dat topic een paar jaar terug van twee keer de helftquote:Op maandag 27 juli 2015 14:28 schreef jodelahity het volgende:
*zwengel zwengelquote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat topic een paar jaar terug van twee keer de helft
Een hele stoet users dacht dat dat een kwart is
Btw, ik wil geen discussie aanzwengelen nu
Hier is dat topic. Pareltjequote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:54 schreef JDx het volgende:
[..]
*zwengel zwengel
2*0,5=1 (2 keer de helft is 1)
0,5*0,5=0,25 (de helft keer de helft is kwart)
quote:Op maandag 27 juli 2015 13:33 schreef 1marcelfilms het volgende:
Hele eerste pagina met veel plezier gelezen, dat ie vol is, is geniaal, maar geen tijd voor haha.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hier is dat topic. Pareltje
PTA / Wat is deze auto waard?
nee toch juist nietquote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:14 schreef Polenbatser het volgende:
[..]Ik zou echt bang zijn om te knuffelen met wie dan ook als ik dat had gelezen als kind.
Jawel, want van knuffelen krijg je baby's en dat zou ik echt doodeng gevonden hebben als kind, dat er dan opeens iets in je buik groeit als een jongen je heeft aangeraakt ofzo. Ik geef toe, het is wel een beetjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |