abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155301224
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:15 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat slaat toch nergens op man :D

als de politie ergens naar toe moet en als signalement 'twee korte mannekes met spleetogen' dan mogen alle zwarten ook doorlopen want dan gaan ze op zoek naar 2 chinezen

tegenstanders van piet zijn in de regel negers en de meesten hebben rare antipiet tshirts

als je dat weet, en je daar een troepje van op de verkeerde plaats ziet staan dan is dat gewoon verdacht (niet meer)

dan ga je ff navragen en als ze dan niet meewerken dan moeten ze ook niet zeuren

dat heeft met racisme niets te maken
Er hielp zelfs een donkere agent mee tijdens de arrestaties. De teringracist. :')
pi_155301282
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Er hielp zelfs een donkere agent mee tijdens de arrestaties. De teringracist. :')
Je kunt niet op ras profileren als je zelf zwart bent? :?

Oke, dus gewoon een vrouw of een oud iemand alle solicitanten die vrouw zijn of te oud zijn laten weigeren. Niets aan de hand en niet tegen de wet, want geen discriminatie.

Zo lekker krom gedacht weer. Dezelfde kromheid waardoor mensen denken dat iemand die tegen zwarte piet is nimmer nooit zelf blank kan zijn.
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 19:03:36 #178
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_155301335
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:58 schreef Harunobu het volgende:
Dus? Je gaat me vertellen dat er op Fok alleen maar fatsoenlijke en rationele users zijn?

Dan ga ik dus mensen inderdaad aanspreken op hun racisme, domheid of tokkie-gedrag.

Ik kan op de man spelen en tegelijkertijd het concordance-model verdedigen. Dan veranderd niet ineens het universum zodat ik ongelijk krijg omdat ik geen gelijk mag hebben 'omdat ik op de man speel'. Ik heb gelijk of ik heb het niet. Dat ik ook mensen aanspreek die racistisch, moderator of dom zijn, dat staat daar los van.

Met Fok-staf moet je sowieso op de man spelen want het is dan sowieso geen gelijkwaardig debat.
ja hey ik vind het allemaal best hoor, ik kan wel wat hebben maar als je niet verder komt dan mensen op de man aanvallen dan moet je je misschien eerder afvragen of je zelf niet bizar slecht bent in debateren want echt veel verder dan met je vingertjes in je oortjes 'wellus domme racist!!!' lijk je niet te komen

misschien gewoon ff een tijdje meelezen tot je genoeg zelfvertrouwen hebt?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 19:04:55 #179
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_155301372
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:02 schreef Harunobu het volgende:
Zo lekker krom gedacht weer. Dezelfde kromheid waardoor mensen denken dat iemand die tegen zwarte piet is nimmer nooit zelf blank kan zijn.
zo iemand ben jij toch ook?

je zit in het andere kamp maar je denkwijze is exact hetzelfde
pi_155301389
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:38 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

ik vertel je net dat ik die cliche's nog nooit heb gebruikt. Laat ze maar zien.Het enige da ik net deed was jou het etiketje 'links' opplakken.
Nee, niet jokken, je deed het in dit verband:
quote:
Je liegt hier de bel bij elkaar om je punt te maken. Iets dat links voor de gewoonte heeft.
Dat soort opmerkingen onstijgt het door mij genoemde niveau niet, die had zo van een reaguurbot kunnen komen.

quote:
Dat lijkt mij niet ver bezijden de waarheid.
Mij ver genoeg, en bovendien slaat je generalisatie nergens op.
quote:
Dat jij dat nu gebruikt om onder je eigen leugens uit te komen zegt meer over jou. :D
Het kapmes van een meter bleek slechts 70 cm lang, boehoe. Een leugen is wanneer ik zeg dat ik het nagemeten heb en het precies een meter is, terwijl het in werkelijkheid een stuk korter is. In een topic waar ik notabene zelf een foto van het knuppelachtige ding heb geplaatst is een 'kapmes van een meter' hooguit een overdrijving.

quote:
Hohoho, lees mijn posts in dat toic eens? Ik zeik Roos ook af. Enneh, ik ben niet boos over hoe jij uitmelkt, hoor.
Nu overschat je hoeveel aandacht ik heb voor jouw posts ernstig.

quote:
Ik haalde het alleen als tweede voorbeeld van een leugen binnen 24 uur. Jij gooit het nu helemaal daarop om over je glasharde gelieg in dit topic heen te schreeuwen. Doorzichtig en een beetje sneu.
Mooi kut voorbeeld dan, laat staan dat je er ook maar niet in slaagt mij duidelijk te maken welke leugen ik in dit topic had geplaatst.

quote:
Feit: je liegt. Da's al jammer. Dat je dan een stukkie karaktermoord toepast om er onderuit te komen tekent je ook weer. Dan me allerlei cliche's toedichten en me daarop afrekenen, tsja..die kennen we van een ander figuur hier. Dact dat je ietsje slimmer was dan dat. Maar probeer het anders nog eens? :D
Nee, helaas, het komt allemaal niet aan. Het is in je eigen wereldje ongetwijfeld hartstikke helder en scherp geformuleerd maar je slaagt er totaal niet in mij duidelijk te maken wat je bedoelt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_155301391
Ah, werkloze zure PVV stemmer gaat me nu bedreigen!

Leg mij eens uit waarom het topic niet beter af is als jij niet meer post?
Jij kunt niet eens met interpunctie schrijven.
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 19:06:44 #182
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_155301446
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:05 schreef Harunobu het volgende:
Ah, werkloze zure PVV stemmer gaat me nu bedreigen!

Leg mij eens uit waarom het topic niet beter af is als jij niet meer post?
Jij kunt niet eens met interpunctie schrijven.
ow nu stem ik PVV omdat ik het niet met je eens ben???

hoe ben jij anders dan mensen die denken dat iemand die tegen zwarte piet is nimmer nooit zelf blank kan zijn.
pi_155301646
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je weet wel wat ik bedoel. Natuurlijk mag dat. Niet zo flauw doen. Deze negroïde personen met hun haatkledij waren er echter met de intentie de boel te provoceren en dat is ze gelukt. Chapeau!
Ze hadden spreekkoren kunnen aanheffen, met spandoeken kunnen lopen en met vlaggen kunnen zwaaien, ze hadden het hele gebeuren ernstig kunnen verstoren, maar blijkbaar kozen ze ervoor om zwijgend aanwezig te zijn met hun T-shirts. Dat lijkt me hooguit een provocatie voor de aanwezige extreemrechtsjes die het extreem belangrijk vinden dat de jongste kinderen niet met een andere Piet dan een negerkarikatuur worden geconfronteerd. Als die zo makkelijk geprovceerd raken dan pak je die op.

quote:
Zodra de openbare orde in het geding komt, mag de staat dat wel.
Nee. Sommige teksten mag je ook niet op een T-shirt zetten, maar van een dergelijk tekst was hier geen sprake, dus mag een neger met zo'n T-shirt op de openbare weg staan.

quote:
Ik niet. Ik vond het zelfs nogal onbeschoft om toch naar dat kinderfeest te komen. Een stel volwassenen die een kinderfeestje komen vergallen. Man man man.
Volgens mij was het niet vergald tot de politie besloot dat het wel weer eens genoeg was geweest met die vervelende vrijheid van meningsuiting.
pi_155301694
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:02 schreef Harunobu het volgende:

[..]

Je kunt niet op ras profileren als je zelf zwart bent? :?

Oke, dus gewoon een vrouw of een oud iemand alle solicitanten die vrouw zijn of te oud zijn laten weigeren. Niets aan de hand en niet tegen de wet, want geen discriminatie.

Ze profileerden niet alleen op ras, dat is nu juist het punt. ;)
pi_155301981
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ze hadden spreekkoren kunnen aanheffen, met spandoeken kunnen lopen en met vlaggen kunnen zwaaien, ze hadden het hele gebeuren ernstig kunnen verstoren, maar blijkbaar kozen ze ervoor om zwijgend aanwezig te zijn met hun T-shirts. Dat lijkt me hooguit een provocatie voor de aanwezige extreemrechtsjes die het extreem belangrijk vinden dat de jongste kinderen niet met een andere Piet dan een negerkarikatuur worden geconfronteerd. Als die zo makkelijk geprovceerd raken dan pak je die op.
Een doodnormale vader met kind zou zich daardoor ook geprovoceerd kunnen voelen, want misschien was hij inmiddels al doodmoe van die maanden durende discussie.

Ze mochten er niet demonstreren. In stilte aanwezig zijn met t-shirts met choquerende teksten is natuurlijk ook gewoon een demonstratie.

quote:
Nee. Sommige teksten mag je ook niet op een T-shirt zetten, maar van een dergelijk tekst was hier geen sprake, dus mag een neger met zo'n T-shirt op de openbare weg staan.
Nee, dat mocht dus niet, althans... niet op die plek.

quote:
Volgens mij was het niet vergald tot de politie besloot dat het wel weer eens genoeg was geweest met die vervelende vrijheid van meningsuiting.
Het was al ver van te voren vergald. Ver voor 5 december, wat mij betreft.
pi_155302011
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:05 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, niet jokken, je deed het in dit verband:

[..]

Dat soort opmerkingen onstijgt het door mij genoemde niveau niet, die had zo van een reaguurbot kunnen komen.

[..]

Mij ver genoeg, en bovendien slaat je generalisatie nergens op.

[..]

Het kapmes van een meter bleek slechts 70 cm lang, boehoe. Een leugen is wanneer ik zeg dat ik het nagemeten heb en het precies een meter is, terwijl het in werkelijkheid een stuk korter is. In een topic waar ik notabene zelf een foto van het knuppelachtige ding heb geplaatst is een 'kapmes van een meter' hooguit een overdrijving.

[..]

Nu overschat je hoeveel aandacht ik heb voor jouw posts ernstig.

[..]

Mooi kut voorbeeld dan, laat staan dat je er ook maar niet in slaagt mij duidelijk te maken welke leugen ik in dit topic had geplaatst.

[..]

Nee, helaas, het komt allemaal niet aan. Het is in je eigen wereldje ongetwijfeld hartstikke helder en scherp geformuleerd maar je slaagt er totaal niet in mij duidelijk te maken wat je bedoelt.
Hahaha.. heb je 'm weer met z'n splitquote per regel :D maar het doet je allemaal niets. :D

Kerel, je kunt typen tot je een ons weegt. Ik heb m'n lolletje met je gehad. Je blijft er maar van alles bijhalen en maar komma'tjes splitten om me te diskwalificeren. Je probeert je gelul te verstoppen in enorme hoeveelheden letters, as per usual, om dan te beginnen dat ik je niet eens op je leugens kan wijzen. Terwijl ik je nota bene citeerde, maar je daar bewust overheen las :D

Enneh, nu begin je weer over Roos, dat het niet zo ver van de waarheid was. Je komt zelfs met breuken aanzetten. Man, laat je niet zo kennen. Niet waar is niet waar. Punt uit. :D

Maar goed, we hadden het over het liegen in dit topic. Vooruit, ik zal het even herhalen voor je. Als je dan maar wel ophoudt, want nu je per regel begint te splitsen is de lol er echt af. Ik ben DS4 niet. Of ga ook maar gewoon door, je doet maar. Ik hap echter niet meer.

quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:08 schreef Weltschmerz het volgende:

En dat gaat dan zelfs zo ver dat je als neger niet op een plein mag staan.
Daar sprak ik je op aan en sindsdien is de beer los :D Je doet belachelijke aannames en als je ermee wordt geconfronteerd ga je de gekste dingen schreeuwen.
pi_155302519
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:59 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

oh please, hier op Fok opent men topics over de meest onbenullige zaken, een facebook post van een ex-GL lid of van een Surinaamse rapper, een tweet van Quincy, een column in de Washington Post wordt tot nieuws verheven om toch maar over "racisme huilies" te kunnen klagen.
Men moet de dagelijkse frustraties van een cubicle job toch een plaatsje geven. Een zondebok is dan wel handig.
-
pi_155302572
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Een doodnormale vader met kind zou zich daardoor ook geprovoceerd kunnen voelen, want misschien was hij inmiddels al doodmoe van die maanden durende discussie.
Ja, en een moslimfundi zou zich geprovoceerd kunnen voelen door blote benen. Moet de politie dan de vrouw met de blote benen maar oppakken?

Als je een feestje wil organiseren met alleen maar gelijkgestemden moet je dat niet op de openbare weg doen.

quote:
Ze mochten er niet demonstreren. In stilte aanwezig zijn met t-shirts met choquerende teksten is natuurlijk ook gewoon een demonstratie.
Taalkundig gezien wel, maar het demonstratieverbod houdt niet in dat de staat de vrijheid van meningsuiting lokaal mag uitschakelen.

quote:
Nee, dat mocht dus niet, althans... niet op die plek.
Jawel. Het was het idee dat ze iets anders wilden gaan doen wat de agenten zo'n "onrustig gevoel" gaf.

quote:
Het was al ver van te voren vergald. Ver voor 5 december, wat mij betreft.
Ja, en niet alleen om de intocht altijd ruim voor 5 december is. Daarom is het ook zo belangrijk dat het weer een feest voor iedereen wordt, want anders kun je geen feestjes op de openbare weg houden met alleen maar gelijkgestemden. Andersdenkenden van straat halen kan nou eenmaal niet in een vrij land.
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 19:43:53 #189
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_155302626
natuurlijk kan dat wel, er zijn gewoon spelregels voor demonstraties en tegendemonstraties

houd je je daar niet aan dan moet je naar het gevang en mag je niet langs start om je geld op te halen
pi_155302716
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:24 schreef IntensiveGary het volgende:

Daar sprak ik je op aan en sindsdien is de beer los :D Je doet belachelijke aannames en als je ermee wordt geconfronteerd ga je de gekste dingen schreeuwen.
Daar kwam het in de praktijk in deze situatie op neer, een groepje neges, o jee, die gaan vast de boel verstoren, laten we ze eerst heen en weer duwen en daarna arresteren.
pi_155302972
Gaat dus vooral om dit stukje:

quote:
Sommige van hun hadden grote rugzakken en andere droegen t-shirts met teksten tegen racisme. Dit beeld gaf ons een onrustig gevoel van veiligheid voor de aanwezige gezinnen.
Overigens had de politie hetzelfde gevoel van onveiligheid gehad als het type 'stichting Martijn' massaal stond opgesteld. Heeft dus niet veel te maken met de huidskleur.

En linkse mensen zijn inderdaad eng en gevaarlijk. Stalin, Mao, Pol Pot, Hans Spekman brrrr
pi_155303032
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Daar kwam het in de praktijk in deze situatie op neer, een groepje neges, o jee, die gaan vast de boel verstoren, laten we ze eerst heen en weer duwen en daarna arresteren.
Ah, we kunnen weer normaal discussiëren. Ok, dan doe ik ook weer mee.

En nee, daar kwam het in de praktijk niet op neer. Deze 'niet-demonstratie' was ruim vantevoren aangekondigd. Men riep op de boel te verstoren.En ja, met z'n allen zuur staan doen en kindertjes boos aankijken is verstoren, ja. En het was ook wel degelijk een demonstratiee, alleen hadden ze de spandoeken aan in plaats van boven hun hoofd. Dus toen dat daadwerkelijk aan het gebeuren was is er ingegrepen.

Het enige dat je de Politie in dit geval kunt verwijten is dat ze wederom opzichtig falen in de PR. Ik bedoel; in je rapport zeggen dat een groepje negers best eng is, is natuurlijk koren op de molen van het clubje in kwestie en de boe-roepers online. Zo kun je mooi de boodschap omzeilen en volle pijp losgaan op de klunzige rapportage. Iets dat dan ook volop gebeurt nu. Zoals gewoonlijk weer eens een stomme actie van de koddebeiers. Maar dat betekent absoluutt niet dat dat stuk uitschot van een Afriyie niet gewoon ranzig fout was en is.
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 19:56:11 #193
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_155303061
maar dat staat er toch niet??

er staat dat ze de situatie zorgwekkend vonden, argumenten daarvoor zijn:
quote:
“Wij hielden ons op tussen het podium van Sinterklaas en de media. Wij zagen hier gezinnen met hun kleine kinderen staan en daartussen mensen, die opvielen door hun afwijkende uiterlijk met betrekking tot het beeld van mensen met gezinnen. Hun uiterlijk zou je kunnen typeren als links georiënteerd. Wij spraken deze mensen aan en hoorden dat zij geen antwoord gaven op eenvoudige vragen als: ‘Waar komen jullie vandaan en wat komen jullie hier doen of wat is jullie intentie?’ Wij zagen ook meerdere mensen met een negroïde uiterlijk zich tussen het genoemde podium en de opstelling van de pers begonnen te verzamelen. Sommige van hun hadden grote rugzakken en andere droegen t-shirts met teksten tegen racisme. Dit beeld gaf ons een onrustig gevoel van veiligheid voor de aanwezige gezinnen.
lijkt mij een redelijk verhaal tbh
pi_155303103
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:23 schreef Hathor het volgende:
Een links georienteerd uiterlijk...wat moet ik me daar bij voorstellen?

Of, zoals de speld voorstelt:

http://speld.nl/2015/08/1(...)rienteerd-uiterlijk/

Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 19:59:19 #195
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_155303175
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:55 schreef IntensiveGary het volgende:

Het enige dat je de Politie in dit geval kunt verwijten is dat ze wederom opzichtig falen in de PR. Ik bedoel; in je rapport zeggen dat een groepje negers best eng is,
doen ze dan ook niet
pi_155303183
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:43 schreef sp3c het volgende:
natuurlijk kan dat wel, er zijn gewoon spelregels voor demonstraties en tegendemonstraties

houd je je daar niet aan dan moet je naar het gevang en mag je niet langs start om je geld op te halen
Dit ja.

Zo, nu ben ik wel klaar met mijnheer Weltschmerz.
pi_155303353
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:59 schreef sp3c het volgende:

[..]

doen ze dan ook niet
Nope, alleen wordt het wel zo opgepikt, helaas... nog wat voorzichtiger formuleren dus :-D

Of die hele drol een keer doorslikken. Maar dat zal wel ijdele hoop zijn .. er wordt alweer hard naar het decemberoffensief toegewerkt :D
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 20:04:50 #198
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_155303383
gewoon die hele matige drol een keer inslikken man

klaar mee, leuk geweest
pi_155303391
quote:
14s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dit ja.

Zo, nu ben ik wel klaar met mijnheer Weltschmerz.
Volgens mij zijn die spelregels de insteek van de hele discussie. Je kunt je achter regels verschuilen, maar volgens mij is er geen regel die je vrijheid van meningsuiting beperkt. De rechter kan dat doen, als er toch verstoring van de openbare orde is geconstateerd bijvoorbeeld. In de spelregels staat volgens mij niet dat een mening of een uitingsvorm daarvan vooraf getoetst moet worden door iemand die daar de capaciteiten hoogstwaarschijnlijk ook niet voor heeft.
-
pi_155303528
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:04 schreef sp3c het volgende:
gewoon die hele matige drol een keer inslikken man

klaar mee, leuk geweest
Ach, eerst die hoorzitting waarin wordt verkondigd hoe slecht wij zijn maar eens afwachten. Daar gaat Robertson ook heen. That is, als hij de accreditatie rondkrijgt. Oh, en de tweede horde weet te nemen; de crowdfunding van z'n drie meiertjes reiskosten :D

edit: verdomd, 't is 'm gelukt :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')