Chong is een groot talent. Een aantal Engelse clubs zit/zat achter hem aan. Hij gaat van de winter ook al over naar de A1. Volgens mij is hij pas 15 jaar.quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Iemand die nog wat zinnigs over 1 of meerdere van onze B1 talenten kan roepen?
Prima toch. Staat een ander vrij.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:05 schreef Thunder0x het volgende:
Als Elia dubbele dekking gaat krijgen is hij ook weinig meer waard heb ik het idee
Dan ontstaat er vanzelf ruimte voor een ander.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:05 schreef Thunder0x het volgende:
Als Elia dubbele dekking gaat krijgen is hij ook weinig meer waard heb ik het idee
Tofquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:22 schreef Scrummie het volgende:
http://www.101greatgoals.(...)-goalline-clearance/
Leuk stukje.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:22 schreef Scrummie het volgende:
http://www.101greatgoals.(...)-goalline-clearance/
quote:Youri Mulder gelooft helemaal niets van de uitleg die Colin Kazim-Richards zondagmiddag gaf nadat hij in de wedstrijd tegen SC Cambuur (0-2 winst) naar de kant was gehaald. De spits liet weten dat hij op dat moment nog baalde van een gemiste kans.
Mulder vat de situatie echter anders samen. "Hij heeft daar toch ook opmerkingen richting de trainer. Het is helemaal niet de frustratie vanuit die gemiste kans, maar ook richting de trainer dat hij gewisseld wordt", zo sprak Mulder zich uit tegenover de NOS.
Ook Co Adriaanse liet van zich horen toen de beelden met Kazim werden getoond. "Het is 0-0 en het duurt een uur voordat hij aan de kant is. Nauwelijks kan hij ook zijn collega succes wensen", zo viel de voormalig voetballer op. Uiteindelijk bezorgde invaller Michiel Kramer de Rotterdammers de drie punten.
Schaken
Ruben Schaken, die belangrijk was voor ADO Den Haag, met een doelpunt en een assist, maakte indruk op Co Adriaanse. De 33-jarige buitenspeler verliet afgelopen winter Feyenoord voor een avontuur bij Inter Baku. Adriaanse begrijpt er niets van. "Je vraagt je af waarom hij weg moest bij Feyenoord. ADO zou dé verrassing van dit seizoen kunnen worden."
Kazim - Kramer - Kuyt lijkt me ook wel een keer mooi.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:26 schreef KingRadler het volgende:
lijkt me mooi om een keer mee te maken Elia - Kazim - Kramer in de laatste 10 minuten van een wedstrijd.
Kuyt moet wel oppassen dat hij niet teveel geel pakt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kazim - Kramer - Kuyt lijkt me ook wel een keer mooi.
Ik haal de witte puntmuts alvast uit de kastquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kazim - Kramer - Kuyt lijkt me ook wel een keer mooi.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik haal de witte puntmuts alvast uit de kast
Liever niet.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:31 schreef KingRadler het volgende:
Blind moet Kuyt vragen voor Oranje
Lekker thuisblijven, beetje uitrusten, beetje trainen, beetje de media te woord staan.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:32 schreef KingRadler het volgende:
[..]
hij hoeft alleen maar op de bank te zitten.
O ja, want er schuift nooit iemand door.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:30 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
3 aanvallers tegen 4 verdedigers. Wordt dan gewoon 1 op 1
Eens.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:30 schreef Happel het volgende:
Kazim moet gewoon optyfen. Nog voor het eind van de transferperiode.
Ik denk inderdaad niet dat hij geschikt is als bankzitter. Ik had gehoopt: nieuwe ronde, nieuwe kansen en een net iets betere en zich net iets minder belachelijk makende Kazim.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:30 schreef Happel het volgende:
Kazim moet gewoon optyfen. Nog voor het eind van de transferperiode.
Oh nee tochquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:35 schreef Elan het volgende:
Willem waarschuwt ook voor Kazim in zijn column
Daarom. Maken we gelijk de weg vrij voor Achahbar.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad niet dat hij geschikt is als bankzitter. Ik had gehoopt: nieuwe ronde, nieuwe kansen en een net iets betere en zich net iets minder belachelijk makende Kazim.
Helaas.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarom. Maken we gelijk de weg vrij voor Achahbar.
Die heeft toch nauwelijks waarde als stand in?quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Zoek het zelf even op anders, maar vertel er wel even bij op welke positie hij werd geposteerd.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Die heeft toch nauwelijks waarde als stand in?
Hoeveel invalbeurten heeft hij de afgelopen seizoenen wel niet gehad vs hoveel kools?
Was een retorische vraag want ik weet het antwoord wel.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Zoek het zelf even op anders, maar vertel er wel even bij op welke positie hij werd geposteerd.
Vanaf de flank bracht hij niet zo heel veel gevaar, maar als spits kun je m er wel bij hebben hoor
Zoek het uit:quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Die heeft toch nauwelijks waarde als stand in?
Hoeveel invalbeurten heeft hij de afgelopen seizoenen wel niet gehad vs hoveel kools?
Doe maar gewoon niet.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zoek het uit:
http://www.transfermarkt.(...)n/2014/plus/1#gesamt
Maar goals zijn natuurlijk niet de enige graadmeter. Hij kan ook prima een bal vasthouden, heeft een aardige dribbel op de kortere afstanden en is goed in de combinatie.
Nee hoor. Kuyt is ook prima in de spits. Dan heb je ook 3 types.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe maar gewoon niet.
Moet duidelijk een nieuwe spits komen Kramer als breekijzer Kazim weg.
Ik ben voor.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe maar gewoon niet.
Moet duidelijk een nieuwe spits komen Kramer als breekijzer Kazim weg.
Gio heeft Kuyt liever in een meer vrije rol. Gezien de noeste arbeid en aantal gelopen kilometers van Dirkie begrijp ik die overweging wel.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee hoor. Kuyt is ook prima in de spits. Dan heb je ook 3 types.
Kramer met als back-up Achahbar of Kuijt is gewoon 100% prima.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Gio heeft Kuyt liever in een meer vrije rol. Gezien de noeste arbeid en aantal gelopen kilometers van Dirkie begrijp ik die overweging wel.
quote:Michiel Kramer debuteerde dit weekend voor Feyenoord met de cruciale openingstreffer tegen SC Cambuur. De boomlange spits wordt derhalve meteen bejubeld.
De vraag is echter of Kramer écht belangrijk kan gaan worden voor de Rotterdammers. Data-analist Tijs Rokers vraagt het zich af, zo vertelt hij aan de NOS. Zo haalt hij het feit aan dat Brentford, de Engelse club die aankopen op statistieken baseert, het niet zag zitten in Kramer. Zij vreesden dat hij het rendement van vorig seizoen bij ADO Den Haag nooit vol zou houden.
"Dat is waarschijnlijk ook zo. Kramer haalde vorig jaar een rendement van 22% uit zijn kansen. Ter vergelijk: Lionel Messi had bij FC Barcelona in de competitie een rendement van 23%. De kans dat Kramer die Messi-achtige waardes volhoudt, is gewoon niet zo groot", zegt Rokers, die benieuwd is naar Kramer in De Kuip.
"Is Kramer echt zo goed als hijzelf en Feyenoord denken dat hij is, of krijgen de analytici gelijk? Het is een clash tussen de analytici en de speler op het veld. Bij het afronden van kansen zit een zekere geluksfactor. Dat had Kramer vorig jaar aan zijn zijde. Ik hoop voor hem en Feyenoord dat dat zo blijft."
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)denkt?#ixzz3j4Ko6Jia
Liever ja. Maar Kuyt kan natuurlijk prima in de spits staan.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Gio heeft Kuyt liever in een meer vrije rol. Gezien de noeste arbeid en aantal gelopen kilometers van Dirkie begrijp ik die overweging wel.
Dat ligt eraan. Als hij iedere keer maar een minuut of 10 is ingevallen dan zijn 2 doelpunten wel degelijk goed.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Was een retorische vraag want ik weet het antwoord wel.
Totaal 13x ingevallen op de spitspositie 2 kools.
Ook niet echt denderend
quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Was een retorische vraag want ik weet het antwoord wel.
Totaal 13x ingevallen op de spitspositie 2 kools.
Ook niet echt denderend
Maar normaal gesproken krijgt Feyenoord meer kansen dan Ado. Derhalve kan z'n rendement aardig wat zakken (zeg tot 15-17%) en dan zal hij nog meer scoren als hij bij Ado deedquote:
Precies. Zijn jarenlange rendement bleek ook bijna 15%.quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar normaal gesproken krijgt Feyenoord meer kansen dan Ado. Derhalve kan z'n rendement aardig wat zakken (zeg tot 15-17%) en dan zal hij nog meer scoren als hij bij Ado deed
Als dat gepaard gaat met dubbele dekking, minder ruimte etc. is het natuurlijk kijken hoe dat voor hem uitpakt. Hij scoorde daar toch ook regelmatig uit een counter.quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar normaal gesproken krijgt Feyenoord meer kansen dan Ado. Derhalve kan z'n rendement aardig wat zakken (zeg tot 15-17%) en dan zal hij nog meer scoren als hij bij Ado deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |