Chong is een groot talent. Een aantal Engelse clubs zit/zat achter hem aan. Hij gaat van de winter ook al over naar de A1. Volgens mij is hij pas 15 jaar.quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Iemand die nog wat zinnigs over 1 of meerdere van onze B1 talenten kan roepen?
Prima toch. Staat een ander vrij.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:05 schreef Thunder0x het volgende:
Als Elia dubbele dekking gaat krijgen is hij ook weinig meer waard heb ik het idee
Dan ontstaat er vanzelf ruimte voor een ander.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:05 schreef Thunder0x het volgende:
Als Elia dubbele dekking gaat krijgen is hij ook weinig meer waard heb ik het idee
Tofquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:22 schreef Scrummie het volgende:
http://www.101greatgoals.(...)-goalline-clearance/
Leuk stukje.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:22 schreef Scrummie het volgende:
http://www.101greatgoals.(...)-goalline-clearance/
quote:Youri Mulder gelooft helemaal niets van de uitleg die Colin Kazim-Richards zondagmiddag gaf nadat hij in de wedstrijd tegen SC Cambuur (0-2 winst) naar de kant was gehaald. De spits liet weten dat hij op dat moment nog baalde van een gemiste kans.
Mulder vat de situatie echter anders samen. "Hij heeft daar toch ook opmerkingen richting de trainer. Het is helemaal niet de frustratie vanuit die gemiste kans, maar ook richting de trainer dat hij gewisseld wordt", zo sprak Mulder zich uit tegenover de NOS.
Ook Co Adriaanse liet van zich horen toen de beelden met Kazim werden getoond. "Het is 0-0 en het duurt een uur voordat hij aan de kant is. Nauwelijks kan hij ook zijn collega succes wensen", zo viel de voormalig voetballer op. Uiteindelijk bezorgde invaller Michiel Kramer de Rotterdammers de drie punten.
Schaken
Ruben Schaken, die belangrijk was voor ADO Den Haag, met een doelpunt en een assist, maakte indruk op Co Adriaanse. De 33-jarige buitenspeler verliet afgelopen winter Feyenoord voor een avontuur bij Inter Baku. Adriaanse begrijpt er niets van. "Je vraagt je af waarom hij weg moest bij Feyenoord. ADO zou dé verrassing van dit seizoen kunnen worden."
Kazim - Kramer - Kuyt lijkt me ook wel een keer mooi.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:26 schreef KingRadler het volgende:
lijkt me mooi om een keer mee te maken Elia - Kazim - Kramer in de laatste 10 minuten van een wedstrijd.
Kuyt moet wel oppassen dat hij niet teveel geel pakt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kazim - Kramer - Kuyt lijkt me ook wel een keer mooi.
Ik haal de witte puntmuts alvast uit de kastquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kazim - Kramer - Kuyt lijkt me ook wel een keer mooi.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik haal de witte puntmuts alvast uit de kast
Liever niet.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:31 schreef KingRadler het volgende:
Blind moet Kuyt vragen voor Oranje
Lekker thuisblijven, beetje uitrusten, beetje trainen, beetje de media te woord staan.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:32 schreef KingRadler het volgende:
[..]
hij hoeft alleen maar op de bank te zitten.
O ja, want er schuift nooit iemand door.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:30 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
3 aanvallers tegen 4 verdedigers. Wordt dan gewoon 1 op 1
Eens.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:30 schreef Happel het volgende:
Kazim moet gewoon optyfen. Nog voor het eind van de transferperiode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |