ik denk dat je wel al een treintje van een paar eetkamerstoelen kan gaan maken om te oefenen op het achtbaanrijdenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja en nu maar hopen dat mijn groepsgenootjes geen eindsprint meer maken. Ik blijf voor mezelf duimen
dan ga ik bij mijn tante en op het werk ook nog even voor je stemmen morgen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Oei. Er heeft ineens iemand een inhaalslag gemaakt
414 voor Gilles Hendrix
375 voor mij.
Ik ga in een hoekje huilen denk ik
Maar er zijn véél meer FOKkers dan dat! We kunnen dit!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Oei. Er heeft ineens iemand een inhaalslag gemaakt
414 voor Gilles Hendrix
375 voor mij.
Ik ga in een hoekje huilen denk ik
Heb jij geen connecties met de FP-crew?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar er zijn véél meer FOKkers dan dat! We kunnen dit!
Haha jullie zijn echt super tof!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:36 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Heb jij geen connecties met de FP-crew?
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar er zijn véél meer FOKkers dan dat! We kunnen dit!
mobieltjes werkt.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik sta nu nog 30 stemmen achter, morgen om 12.00 sluit de stemronde..
Ik ben nog stemmen aan het genereren via vrienden maar die hebben ook geen IP adressen voor het oprapen helaas
hier ook inmiddels een stuk of 10 keer, toch makkelijk die data verbinding op mobielquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |