Ik heb op iedereen gestemdquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Verspilde energie Teydelijk.
Dus je gaat niet stemmen voor Marieke en haar zus?![]()
Ik verwonder me ook over de behulpzaamheid van Fok!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:01 schreef Toto69 het volgende:
Wow, iedereen die ook echt op TS stemt ipv op anderen om de TS te zieken.
Hulde en een stem.
Natuurlijk is het nutteloos, zoals ik al in de OP aangaf maak ik gewoon vrijwillig reclame voor die webpagina zodat ik kans heb op die vrijkaarten waarbij ik ook een soort opdracht moet maken, maar het is gewoon een goedkope reclame actie voor die website.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:20 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Zonder ritalin had ik een a4tje vol geschreven over de nutteloosheid van dit soort projectjes.
Ik snap helemaal het verband tussen ADHD-ers en achtbanen ook niet eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Natuurlijk is het nutteloos, zoals ik al in de OP aangaf maak ik gewoon vrijwillig reclame voor die webpagina zodat ik kans heb op die vrijkaarten waarbij ik ook een soort opdracht moet maken, maar het is gewoon een goedkope reclame actie voor die website.
Dat begrijp ik, maar ik begrijp dat ook niet van junioren, senioren, lichamelijk beperkten en budget-proof doelgroep.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:22 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Ik snap helemaal het verband tussen ADHD-ers en achtbanen ook niet eerlijk gezegd.
Tuurlijk wel, de efteling is bijvoorbeeld niet echt budget-proof - redelijk duur voor een dagje uit. Wel goed voor lichamelijk beperkten want alles toegangkelijk met rolstoel (geloof ik). Maar ADHD heeft toch geen invloed op hoe je een achtbaan ervaart.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ik begrijp dat ook niet van junioren, senioren, lichamelijk beperkten en budget-proof doelgroep.
Ze krijgen vrijkaartjes, en het is ACHTBAANTESTER niet PRETPARKTESTER.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:23 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, de efteling is bijvoorbeeld niet echt budget-proof - redelijk duur voor een dagje uit. Wel goed voor lichamelijk beperkten want alles toegangkelijk met rolstoel (geloof ik). Maar ADHD heeft toch geen invloed op hoe je een achtbaan ervaart.
Haha, hoezo dat laatste?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze krijgen vrijkaartjes, en het is ACHTBAANTESTER niet PRETPARKTESTER.
DE achtbanen kosten niks extra's.
ADHD heeft wel te maken met hoe ik de wachtrij ervaar bijvoorbeeld.
Omdat ik dan stil moet staan, ik moet me rustig houden, ik moet wachten, er zijn veel prikkels om me heen.quote:
Wat jou betreftquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:27 schreef Mark het volgende:
TS hoeft wat mij betreft zich niet te verdedigen
Ah, bedankt voor je uitleg, zo heb ik het nooit ervaren. Misschien mijn ouders wel, haha. Lang geleden dat ik lang in de rij heb gestaan bij een achtbaan of in een pretpark. Tegenwoordig ga ik altijd buiten het seizoen om op regenachtige dagen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Omdat ik dan stil moet staan, ik moet me rustig houden, ik moet wachten, er zijn veel prikkels om me heen.
Ik ga dan bijvoorbeeld aan een stuk door ratelen omdat ik te veel prikkels krijg, door zelf veel priukkels te veroorzaken voor anderen en daar mijn focus op te leggen heb ik minder last van de binnenkomende prikkels. Alleen dit gedrag is erg irritant voor de mensen om me heen.
Ik ga dan staan wiebelen van het ene op het andere been, ik kan niet deelnemen aan gesprekken in de groep waarmee ik ben omdat ik constant afgeleid raak door andere prikkels en de draad kwijt raak of juist het gehele gesprek overneem door mijn woorden waterval.
Naar mate de wachttijd vordert wordt ik steeds onrustiger omdat ik mijn energie niet kwijt kan.
En je slikt ritalin, ik mag dat niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:30 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor je uitleg, zo heb ik het nooit ervaren. Misschien mijn ouders wel, haha. Lang geleden dat ik lang in de rij heb gestaan bij een achtbaan of in een pretpark. Tegenwoordig ga ik altijd buiten het seizoen om op regenachtige dagen.
Ik leg het graag uit hoor, zelfs aan een mede ADHDer. Want iedereen ervaart het op een andere manier.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:27 schreef Mark het volgende:
TS hoeft wat mij betreft zich niet te verdedigen
Dat kun je lekker nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:37 schreef Mickytjuh het volgende:
was er toch wel van uit gegaan dat ik dit topic heel snel zou verwijderen
Daar heb je een punt....quote:
Kunnen we nog ergens tegen de bezuinigingen stemmenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik blijf het geweldig vinden dat de mensen gewoon op mij stemmen!!
Ik had dat stiekem natuurlijk wel gehoopt, maar was er toch wel van uit gegaan dat ik dit topic heel snel zou verwijderen omdat men op anderen zouden gaan stemmen, juist omdat ik het vroeg!
Ik hoop ook dat ik tot en met donderdag boven aan blijf staan!
En dan hopen dat mijn zus niet te gestresst is door de bezuinigingen op haar woongroep dat ze gewoon mee kan met me!!
Ow ja hoor, https://www.sp.nl/nieuws/2015/05/teken-petitie-red-zorg deze bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:54 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Kunnen we nog ergens tegen de bezuinigingen stemmen
Of handtekeningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |