Niet genoeg blijkbaar met zo'n opmerking.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:11 schreef Teydelyk het volgende:
Ik heb ook ADHD, maar ik neem gewoon ritalin.
Zonder ritalin had ik een a4tje vol geschreven over de nutteloosheid van dit soort projectjes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Niet genoeg blijkbaar met zo'n opmerking.
Verspilde energie Teydelijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:20 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Zonder ritalin had ik een a4tje vol geschreven over de nutteloosheid van dit soort projectjes.
Ik heb op iedereen gestemdquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Verspilde energie Teydelijk.
Dus je gaat niet stemmen voor Marieke en haar zus?![]()
Ik verwonder me ook over de behulpzaamheid van Fok!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:01 schreef Toto69 het volgende:
Wow, iedereen die ook echt op TS stemt ipv op anderen om de TS te zieken.
Hulde en een stem.
Natuurlijk is het nutteloos, zoals ik al in de OP aangaf maak ik gewoon vrijwillig reclame voor die webpagina zodat ik kans heb op die vrijkaarten waarbij ik ook een soort opdracht moet maken, maar het is gewoon een goedkope reclame actie voor die website.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:20 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Zonder ritalin had ik een a4tje vol geschreven over de nutteloosheid van dit soort projectjes.
Ik snap helemaal het verband tussen ADHD-ers en achtbanen ook niet eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Natuurlijk is het nutteloos, zoals ik al in de OP aangaf maak ik gewoon vrijwillig reclame voor die webpagina zodat ik kans heb op die vrijkaarten waarbij ik ook een soort opdracht moet maken, maar het is gewoon een goedkope reclame actie voor die website.
Dat begrijp ik, maar ik begrijp dat ook niet van junioren, senioren, lichamelijk beperkten en budget-proof doelgroep.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:22 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Ik snap helemaal het verband tussen ADHD-ers en achtbanen ook niet eerlijk gezegd.
Tuurlijk wel, de efteling is bijvoorbeeld niet echt budget-proof - redelijk duur voor een dagje uit. Wel goed voor lichamelijk beperkten want alles toegangkelijk met rolstoel (geloof ik). Maar ADHD heeft toch geen invloed op hoe je een achtbaan ervaart.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ik begrijp dat ook niet van junioren, senioren, lichamelijk beperkten en budget-proof doelgroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |