In Zomergasten 2025 blijkt ie misschien gelijk gehad te hebbenquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:51 schreef Falco het volgende:
[..]
En toch...
Liever deze narcistische joker dan die compleet gestoorde Geert. Blijft zonde dat ie afgeknald moest worden.
Ik niet hoor. Zat mensen niet. Alleen domme linkse koeien.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:55 schreef Joezi het volgende:
Toen ie nog leefde haatte iedereen op Theo
Zo bijzonder vind ik het eigenlijk niet. Iedereen had dit wel kunnen voorspellen. Extremisme is van alle tijden en het gaat bijna altijd om mensen uit een lagere sociale klasse...quote:
Heerlijk dit.quote:
Nou, inderdaad. Ik neem haar niet serieus meer met de uitspraken die ze doet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:55 schreef alors het volgende:
Denken dat IS iets met de gemiddelde moslim te maken heeft
Wie dan ?quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:55 schreef Joezi het volgende:
Toen ie nog leefde haatte iedereen op Theo
quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Heerlijke TV, wel voor mijn tijd. Maar heb wel wat ingehaald via YT
Welk volk? De moslims?quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
wel het volk wat hem erna ineens ging aanbidden.
Oh die. Dat is gelukkig niet 'iedereen'.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
wel het volk wat hem erna ineens ging aanbidden.
Hij legde het verband met wat hij de nieuwe onderklasse noemde. Inmiddels is hij rechts ingehaald door zijn criticasters van voorheen, maar dat verhaal van die sociale achterstelling is er bij in geschoten.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:55 schreef alors het volgende:
Denken dat IS iets met de gemiddelde moslim te maken heeft
Wilders is dan ook slecht met wilders te vergelijken, hooguit het populisme.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij legde het verband met wat hij de nieuwe onderklasse noemde. Inmiddels is hij rechts ingehaald door zijn criticasters van voorheen, maar dat verhaal van die sociale achterstelling is er bij in geschoten.
Ja, dat ontkent ik verder ook niet. Zij kwam daarna alleen met IS aanzetten.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij legde het verband met wat hij de nieuwe onderklasse noemde. Inmiddels is hij rechts ingehaald door zijn criticasters van voorheen, maar dat verhaal van die sociale achterstelling is er bij in geschoten.
Niet alleen Wilders hoor, van PvdA t/m VVD deden ze allemaal alsof Fortuyn een gruwelijk plan had, terwijl als je gewoon naar hem luisterde ipv hem in hokjes probeerde te proppen, hij een heel redelijk en gematigd verhaal had.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wilders is dan ook slecht met wilders te vergelijken, hooguit het populisme.
Die quasi diepzinnige pure nietszeggendheid. Die vind ik wel mooi.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wilders is dan ook slecht met wilders te vergelijken, hooguit het populisme.
Wilders is inderdaad slecht met Wilders te vergelijken, of Wilders is slechts met Wilders te vergelijken, of toch met Fortuyn?quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:03 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Die quasi diepzinnige pure nietszeggendheid. Die vind ik wel mooi.
Ik bedoelde eigenlijk hij die het zei. Maar dit vind ik ook goed.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wilders is inderdaad slecht met Wilders te vergelijken, of Wilders is slechts met Wilders te vergelijken, of toch met Fortuyn?
Artikel 1 schrappen, kom op zegquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet alleen Wilders hoor, van PvdA t/m VVD deden ze allemaal alsof Fortuyn een gruwelijk plan had, terwijl als je gewoon naar hem luisterde ipv hem in hokjes probeerde te proppen, hij een heel redelijk en gematigd verhaal had.
Ja, het is wel opvallend dat ze de 'R' niet kan uitspweken.quote:
Zo rollen ze, de intellectuelen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, het is wel opvallend dat ze de 'R' niet kan uitspweken.
Als je druk bent mensen in hokjes te proppen is niet alleen luisteren maar ook lezen kennelijk een probleem.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:07 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Artikel 1 schrappen, kom op zeg.
Meh, het kan me niet echt boeien, beetje vlak allemaal.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:14 schreef ForzaMilan het volgende:
Is het wat tot nu toe? Heb een tegen honderd gekeken.
Eens.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:13 schreef ForzaMilan het volgende:
Die opmerking had echt geen edit nodig..
't Is niet echt veel tot nu toe.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:16 schreef alors het volgende:
[..]
Meh, het kan me niet echt boeien, beetje vlak allemaal.
Ik vind het een beetje Libelle/Viva-geneuzel tot nu toe.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:16 schreef alors het volgende:
Meh, het kan me niet echt boeien, beetje vlak allemaal.
We moeten natuurlijk wel geïnspireerd worden om te posten.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:21 schreef Apostrof het volgende:
Dit topic heeft wel eens betere tijden gehad
Een beetje zoals veel fokkers. Is toch leuk.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje Libelle/Viva-geneuzel tot nu toe.
Het verlegen meisje uit Friesland dat naar de grote stad verhuisd en de wereld gaat ontdekken.
Eens.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Het verlegen meisje uit Friesland dat naar de grote stad verhuisd en de wereld gaat ontdekken.
<niet doen>quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou de stad ontdekken, dat zou dan tenminste een spannend/interessant gesprek kunnen opleveren.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb ik ook maar je haalt nooit meer dat niveau. Je moet daar jong mee beginnen. Zoals zoveel wil je daar goed in worden.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:22 schreef DrDentz het volgende:
Altijd als ik Zomergasten kijk ben ik jaloers op die mensen met intellectuele ouders die al zoveel meekrijgen in hun jeugd over kunst cultuur en literatuur. Die hebben al zo'n enorme voorsprong op mensen als ik die een gewone Henk-en-Ingrid jeugd hebben gehad met een barbecue in de tuin en voetbal op tv, dat haal je nooit meer in.
dank.quote:
De kunst is om je daar niet veel van aan te trekken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:22 schreef DrDentz het volgende:
Altijd als ik Zomergasten kijk ben ik jaloers op die mensen met intellectuele ouders die al zoveel meekrijgen in hun jeugd over kunst cultuur en literatuur. Die hebben al zo'n enorme voorsprong op mensen als ik die een gewone Henk-en-Ingrid jeugd hebben gehad met een barbecue in de tuin en voetbal op tv, dat haal je nooit meer in.
Ik weiger te geloven dat dubbeltjes nooit kwartjes kunnen worden. Het is nooit te laat om je cultuur eigen te maken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:24 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb ik ook maar je haalt nooit meer dat niveau. Je moet daar jong mee beginnen. Zoals zoveel wil je daar goed in worden.
Maar die zitten zo vast in hun manier van denken. Als je zelf hier naar kijkt zonder 'opvoeding' zegt dat in ieder geval dat je een breed spectrum hebt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:22 schreef DrDentz het volgende:
Ironisch inderdaad. Sorry, heb hem al verwijderd. Slip of the pen. En ik ben helemaal niet van de spellingsmafia.quote:
Het verhaal gaat dat de bom te weinig schade maakte en hij toen zelf maar ging moorden. Maar inderdaad een stuk professioneler dan die treinfaler.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:29 schreef Falco het volgende:
Die Anders Breivik was wel een professionelere terrorist dan die types die je nu hebt. Eerst als afleiding in het politieke centrum van Oslo een bom laten afgaan om vervolgens Battle Royale te spelen op Utoya.
Knetemann ging ook op dezelfde dag als Van Gogh. Dat weten weinig mensen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:29 schreef DrDentz het volgende:
Die dag ging opeens ook Amy Winehouse dood.
Het is echt zo. Althans voor de meeste mensen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat dubbeltjes nooit kwartjes kunnen worden. Het is nooit te laat om je cultuur eigen te maken.
Moeder Teresa ging een paar dagen later dan Princess Diana dood.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Knetemann ging ook op dezelfde dag als Van Gogh. Dat weten weinig mensen.
Farrah Fawcett en Michael Jackson.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:31 schreef Falco het volgende:
[..]
Moeder Teresa ging een paar dagen later dan Princess Diana dood.
Had veel eerder gemogen wat mij betreft.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:31 schreef Falco het volgende:
[..]
Moeder Teresa ging een paar dagen later dan Princess Diana dood.
Het is vaak een kwestie van schroom overwinnen; de overtuiging kweken dat ook jij over zaken mee kunt praten.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:31 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is echt zo. Althans voor de meeste mensen.
Oefening en met de paplepel. Net als topsport en zo.
Had die wiskundige daar vorig jaar niet een fragment over? Van Micha Wertheim volgens mij.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is vaak een kwestie van schroom overwinnen; de overtuiging kweken dat ook jij over zaken mee kunt praten.
Dat is een beetje hetzelfde gelul als je ergens ook talent voor moet hebben.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:31 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is echt zo. Althans voor de meeste mensen.
Oefening en met de paplepel. Net als topsport en zo.
Op Facebook denkt elk dubbeltje over van alles te kunnen meepraten. Ik vind dat irritant.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is vaak een kwestie van schroom overwinnen; de overtuiging kweken dat ook jij over zaken mee kunt praten.
Oh ja, dat zou heel goed kunnen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:33 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Had die wiskundige daar vorig jaar niet een fragment over? Van Micha Wertheim volgens mij.
Ik heb ook een filmpje gezien van een kwartje die van de weg gehaald werd door een dubbeltje en daar niet van gediend was. U kunt toch zien dat ik geen crimineel ben?quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op Facebook denkt elk dubbeltje over van alles te kunnen meepraten. Ik vind dat irritant.
Weet ik niet, ik heb tenslotte ook mijn achterstand in barbecuen en voetbal op tv ook ruimschoots in weten te halen. .quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:22 schreef DrDentz het volgende:
Daar moet je ook niet op gaan zitten. Proletenboek.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op Facebook denkt elk dubbeltje over van alles te kunnen meepraten. Ik vind dat irritant.
Dat soort meepraten bedoel ik dan ook niet. En Annejet had hier eerder vanavond iets over: dat het oké is als je (nog) geen mening hebt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is ook onzin. Ben daar zelf een uitstekend voorbeeld van. Opgegroeid in een kansenwijk en geweldig opgeklommen. Breed ontwikkeld en geen last meer van het zinloze gebrek aan zelfvertrouwen en gevoel dat 'anderen' mijn leven bepalen: iets wat de basislevenshouding lijkt te zijn in het milieu van mijn jeugd.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat dubbeltjes nooit kwartjes kunnen worden. Het is nooit te laat om je cultuur eigen te maken.
Dan is dat ook al niet waar. Wat jij wilt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:33 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde gelul als je ergens ook talent voor moet hebben.
Dat is mooi. Er is ook geen enkele reden om achtergesteld te blijven als je pit en een goed stel hersens hebt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is ook onzin. Ben daar zelf een uitstekend voorbeeld van. Opgegroeid in een kansenwijk en geweldig opgeklommen. Breed ontwikkeld en geen last meer van het zinloze gebrek aan zelfvertrouwen en gevoel dat 'anderen' mijn leven bepalen: iets wat de basislevenshouding lijkt te zijn in het milieu van mijn jeugd.
Minister Zalm is daar een goed voorbeeld van.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mooi. Er is ook geen enkele reden om achtergesteld te blijven als je pit en een goed stel hersens hebt.
En daarbij: als je het niet weet, stel gewoon een vraag. Je kunt niet alles weten of precies weten hoe iets in elkaar steekt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mooi. Er is ook geen enkele reden om achtergesteld te blijven als je pit en een goed stel hersens hebt.
Beste fragment tot nu toe en ik denk ook van deze hele uitzending.quote:
Dankjewel, ik heb hem opgeslagen.quote:
Ach, ieder z'n mening heh.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Beste fragment tot nu toe en ik denk ook van deze hele uitzending.
Er zijn ook uitzonderingen, dat maakt de statistieken geen onzin.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is ook onzin. Ben daar zelf een uitstekend voorbeeld van. Opgegroeid in een kansenwijk en geweldig opgeklommen. Breed ontwikkeld en geen last meer van het zinloze gebrek aan zelfvertrouwen en gevoel dat 'anderen' mijn leven bepalen: iets wat de basislevenshouding lijkt te zijn in het milieu van mijn jeugd.
Die had men beter in de onderklasse gehouden.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Minister Zalm is daar een goed voorbeeld van.
De inhoud past alleen niet in het narratiefje dat bepaalde mensen er op nahouden.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Beste fragment tot nu toe en ik denk ook van deze hele uitzending.
Ja, tegenwoordig moeten we overal een mening over hebben. Vaak signaleer ik alleen, zonder een mening te (kunnen) vormen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:41 schreef Falco het volgende:
[..]
En daarbij: als je het niet weet, stel gewoon een vraag. Je kunt niet alles weten of precies weten hoe iets in elkaar steekt.
Tegenwoordig moet je overal maar een antwoord of mening paraat hebben.
Hij had er wat jou betreft nog wat meer moeten vermoorden?quote:
Volgens mij is er meer radio- dan tv-materiaal van zijn gesprekken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:45 schreef golfer het volgende:
Ischa blijft mooi om naar te kijken, alleen zoek eens een ander fragment van hem uit.
Ach, er is zoveel leed in de wereld.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij had er wat jou betreft nog wat meer moeten vermoorden?
Dat is allemaal van vrouwen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Breivik schijnt post van fans te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |