Artikel 1 schrappen, kom op zegquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet alleen Wilders hoor, van PvdA t/m VVD deden ze allemaal alsof Fortuyn een gruwelijk plan had, terwijl als je gewoon naar hem luisterde ipv hem in hokjes probeerde te proppen, hij een heel redelijk en gematigd verhaal had.
Ja, het is wel opvallend dat ze de 'R' niet kan uitspweken.quote:
Zo rollen ze, de intellectuelen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, het is wel opvallend dat ze de 'R' niet kan uitspweken.
Als je druk bent mensen in hokjes te proppen is niet alleen luisteren maar ook lezen kennelijk een probleem.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:07 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Artikel 1 schrappen, kom op zeg.
Meh, het kan me niet echt boeien, beetje vlak allemaal.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:14 schreef ForzaMilan het volgende:
Is het wat tot nu toe? Heb een tegen honderd gekeken.
Eens.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:13 schreef ForzaMilan het volgende:
Die opmerking had echt geen edit nodig..
't Is niet echt veel tot nu toe.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:16 schreef alors het volgende:
[..]
Meh, het kan me niet echt boeien, beetje vlak allemaal.
Ik vind het een beetje Libelle/Viva-geneuzel tot nu toe.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:16 schreef alors het volgende:
Meh, het kan me niet echt boeien, beetje vlak allemaal.
We moeten natuurlijk wel geïnspireerd worden om te posten.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:21 schreef Apostrof het volgende:
Dit topic heeft wel eens betere tijden gehad
Een beetje zoals veel fokkers. Is toch leuk.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje Libelle/Viva-geneuzel tot nu toe.
Het verlegen meisje uit Friesland dat naar de grote stad verhuisd en de wereld gaat ontdekken.
Eens.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Het verlegen meisje uit Friesland dat naar de grote stad verhuisd en de wereld gaat ontdekken.
<niet doen>quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou de stad ontdekken, dat zou dan tenminste een spannend/interessant gesprek kunnen opleveren.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb ik ook maar je haalt nooit meer dat niveau. Je moet daar jong mee beginnen. Zoals zoveel wil je daar goed in worden.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:22 schreef DrDentz het volgende:
Altijd als ik Zomergasten kijk ben ik jaloers op die mensen met intellectuele ouders die al zoveel meekrijgen in hun jeugd over kunst cultuur en literatuur. Die hebben al zo'n enorme voorsprong op mensen als ik die een gewone Henk-en-Ingrid jeugd hebben gehad met een barbecue in de tuin en voetbal op tv, dat haal je nooit meer in.
dank.quote:
De kunst is om je daar niet veel van aan te trekken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:22 schreef DrDentz het volgende:
Altijd als ik Zomergasten kijk ben ik jaloers op die mensen met intellectuele ouders die al zoveel meekrijgen in hun jeugd over kunst cultuur en literatuur. Die hebben al zo'n enorme voorsprong op mensen als ik die een gewone Henk-en-Ingrid jeugd hebben gehad met een barbecue in de tuin en voetbal op tv, dat haal je nooit meer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |