Het zijn denk ik vooral de Vara en Avro etc waar men gewend is buiten de mening van de kudde om te denken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:53 schreef DrDentz het volgende:
Fortuyn had gelijk zegt ze.. een zelfverklaard intellectueel die op de VPRO zegt dat Fortuyn gelijk heeft.. had je toch niet kunnen voorstellen destijds.
In Zomergasten 2025 blijkt ie misschien gelijk gehad te hebbenquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:51 schreef Falco het volgende:
[..]
En toch...
Liever deze narcistische joker dan die compleet gestoorde Geert. Blijft zonde dat ie afgeknald moest worden.
Ik niet hoor. Zat mensen niet. Alleen domme linkse koeien.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:55 schreef Joezi het volgende:
Toen ie nog leefde haatte iedereen op Theo
Zo bijzonder vind ik het eigenlijk niet. Iedereen had dit wel kunnen voorspellen. Extremisme is van alle tijden en het gaat bijna altijd om mensen uit een lagere sociale klasse...quote:
Heerlijk dit.quote:
Nou, inderdaad. Ik neem haar niet serieus meer met de uitspraken die ze doet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:55 schreef alors het volgende:
Denken dat IS iets met de gemiddelde moslim te maken heeft
Wie dan ?quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:55 schreef Joezi het volgende:
Toen ie nog leefde haatte iedereen op Theo
quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Heerlijke TV, wel voor mijn tijd. Maar heb wel wat ingehaald via YT
Welk volk? De moslims?quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
wel het volk wat hem erna ineens ging aanbidden.
Oh die. Dat is gelukkig niet 'iedereen'.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
wel het volk wat hem erna ineens ging aanbidden.
Hij legde het verband met wat hij de nieuwe onderklasse noemde. Inmiddels is hij rechts ingehaald door zijn criticasters van voorheen, maar dat verhaal van die sociale achterstelling is er bij in geschoten.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:55 schreef alors het volgende:
Denken dat IS iets met de gemiddelde moslim te maken heeft
Wilders is dan ook slecht met wilders te vergelijken, hooguit het populisme.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij legde het verband met wat hij de nieuwe onderklasse noemde. Inmiddels is hij rechts ingehaald door zijn criticasters van voorheen, maar dat verhaal van die sociale achterstelling is er bij in geschoten.
Ja, dat ontkent ik verder ook niet. Zij kwam daarna alleen met IS aanzetten.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij legde het verband met wat hij de nieuwe onderklasse noemde. Inmiddels is hij rechts ingehaald door zijn criticasters van voorheen, maar dat verhaal van die sociale achterstelling is er bij in geschoten.
Niet alleen Wilders hoor, van PvdA t/m VVD deden ze allemaal alsof Fortuyn een gruwelijk plan had, terwijl als je gewoon naar hem luisterde ipv hem in hokjes probeerde te proppen, hij een heel redelijk en gematigd verhaal had.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wilders is dan ook slecht met wilders te vergelijken, hooguit het populisme.
Die quasi diepzinnige pure nietszeggendheid. Die vind ik wel mooi.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wilders is dan ook slecht met wilders te vergelijken, hooguit het populisme.
Wilders is inderdaad slecht met Wilders te vergelijken, of Wilders is slechts met Wilders te vergelijken, of toch met Fortuyn?quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:03 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Die quasi diepzinnige pure nietszeggendheid. Die vind ik wel mooi.
Ik bedoelde eigenlijk hij die het zei. Maar dit vind ik ook goed.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wilders is inderdaad slecht met Wilders te vergelijken, of Wilders is slechts met Wilders te vergelijken, of toch met Fortuyn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |