Dat is mooi. Er is ook geen enkele reden om achtergesteld te blijven als je pit en een goed stel hersens hebt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is ook onzin. Ben daar zelf een uitstekend voorbeeld van. Opgegroeid in een kansenwijk en geweldig opgeklommen. Breed ontwikkeld en geen last meer van het zinloze gebrek aan zelfvertrouwen en gevoel dat 'anderen' mijn leven bepalen: iets wat de basislevenshouding lijkt te zijn in het milieu van mijn jeugd.
Minister Zalm is daar een goed voorbeeld van.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mooi. Er is ook geen enkele reden om achtergesteld te blijven als je pit en een goed stel hersens hebt.
En daarbij: als je het niet weet, stel gewoon een vraag. Je kunt niet alles weten of precies weten hoe iets in elkaar steekt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mooi. Er is ook geen enkele reden om achtergesteld te blijven als je pit en een goed stel hersens hebt.
Beste fragment tot nu toe en ik denk ook van deze hele uitzending.quote:
Dankjewel, ik heb hem opgeslagen.quote:
Ach, ieder z'n mening heh.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Beste fragment tot nu toe en ik denk ook van deze hele uitzending.
Er zijn ook uitzonderingen, dat maakt de statistieken geen onzin.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is ook onzin. Ben daar zelf een uitstekend voorbeeld van. Opgegroeid in een kansenwijk en geweldig opgeklommen. Breed ontwikkeld en geen last meer van het zinloze gebrek aan zelfvertrouwen en gevoel dat 'anderen' mijn leven bepalen: iets wat de basislevenshouding lijkt te zijn in het milieu van mijn jeugd.
Die had men beter in de onderklasse gehouden.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Minister Zalm is daar een goed voorbeeld van.
De inhoud past alleen niet in het narratiefje dat bepaalde mensen er op nahouden.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Beste fragment tot nu toe en ik denk ook van deze hele uitzending.
Ja, tegenwoordig moeten we overal een mening over hebben. Vaak signaleer ik alleen, zonder een mening te (kunnen) vormen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:41 schreef Falco het volgende:
[..]
En daarbij: als je het niet weet, stel gewoon een vraag. Je kunt niet alles weten of precies weten hoe iets in elkaar steekt.
Tegenwoordig moet je overal maar een antwoord of mening paraat hebben.
Hij had er wat jou betreft nog wat meer moeten vermoorden?quote:
Volgens mij is er meer radio- dan tv-materiaal van zijn gesprekken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:45 schreef golfer het volgende:
Ischa blijft mooi om naar te kijken, alleen zoek eens een ander fragment van hem uit.
Ach, er is zoveel leed in de wereld.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij had er wat jou betreft nog wat meer moeten vermoorden?
Dat is allemaal van vrouwen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Breivik schijnt post van fans te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |