quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hij was de eerste zomergastenpresentator waarvan ik me kan herinneren dat er veel kritiek op was.
Voor Peter van Ingen kregen ze idd alleen maar lovende kritieken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hij was de eerste zomergastenpresentator waarvan ik me kan herinneren dat er veel kritiek op was.
Knap hoor, de kijkcijfers van volgend jaar al weten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:35 schreef luxerobots het volgende:
2016 ZOMERGASTEN 504.000
Kijkcijfer had slechter gekund.
Ik heb het gekopieerd van de website van SKO, 2016 staat voor de aanvangstijd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Knap hoor, de kijkcijfers van volgend jaar al weten.
Dat dédain over sportquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 04:39 schreef Mainport het volgende:
Wilfried de Jong lijkt me een heel sympathieke man, zo sympathiek dat niemand hem durft te vertellen dat hij dit niet kan. Na drie jaar moet de rek toch wel uit de gunfactor zijn; ik raad hem aan De nieuwe kleren van de keizer te lezen als hij Hard Gras uit heeft.
Nee joh, gewoon verlegen.quote:
U bent blind?quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:25 schreef Falco het volgende:
Ik zou deze intellectueel wel geven. Dat dan weer wel.
Omdat ze dat niet durven toe te geven op nationale tv.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:27 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zit er nooit iemand bij Zomergasten die uit een volksbuurtje komt en vroeger naar GTST keek?
Dan gaat het over muziek dusquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:28 schreef Evertjan het volgende:
volgend jaar gewoon 6 afleveringen Zomergasten met Johan Derksen als gast
Omdat deze vraag gelijk de samenvatting van die zg aflevering zou zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:27 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zit er nooit iemand bij Zomergasten die uit een volksbuurtje komt en vroeger naar GTST keek?
Jij valt wel op vrouwen van in de 50?quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:25 schreef Falco het volgende:
Ik zou deze intellectueel wel geven. Dat dan weer wel.
Adjudant bij de politie, jaren 60, the blues, de provincie, Cuby, dat worden pas uitzendingen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:28 schreef Evertjan het volgende:
volgend jaar gewoon 6 afleveringen Zomergasten met Johan Derksen als gast
Waht.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij valt wel op vrouwen van in de 50?
jammer dat alle beelden van zijn legendarische wedstrijden bij Veendam Haarlem en Cambuur niet bewaard zijn gebleven in het NOS archiefquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Adjudant bij de politie, jaren 60, the blues, de provincie, Cuby, dat worden pas uitzendingen.
Nee, ik was daar te jong voor. Maar ik zag het wel om me heen. Vrouwen vonden hem een zwoele mooie man.quote:
een lekkere Milf is altijd lekkerquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Flinke spleet tussen de tanden. Dat weer wel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik was daar te jong voor. Maar ik zag het wel om me heen. Vrouwen vonden hem een zwoele mooie man.
Dat staat charmant.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Flinke spleet tussen de tanden. Dat weer wel.
Iedereen speelt toch vals bij bridge?quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
oude valsspeler aldus Joost Prinsen
Jij hebt er vast wel een betere kijk op omdat je 50+ bent.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker op het toilet van een literair café volpompen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Jij hebt er vast wel een betere kijk op omdat je 50+ bent.
Maar goed, ik zit nu recht voor de TV in plaats van dat ik haar zijdelings bekijk. Wat valt dan pas op die ongepolijstheid van haar huid en lijkt ze ook iets minder aantrekkelijk. Anyway ik neem mijn uitspraak niet terug. Intellectuelen moet je altijd wel kunnen geven.
24 hour party people vond ik beter. Deze was een beetje te langdradig naar mijn zin.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:38 schreef Falco het volgende:
Deze film staat al 7 jaar op mijn To See-lijstje.
Control van Anton Corbijnquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker op het toilet van een literair café volpompen.
Meneer wil zich ook weer laten zien en strooit met een naam.quote:
Kom, kom, niet zo zuur.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:49 schreef golfer het volgende:
2 mensen die nu verafgood worden en destijds allebei 2 onuitstaanbare eikels waren.
*ruis*quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:50 schreef tong80 het volgende:
Meneer wil zich ook weer laten zien en strooit met een naam.
Meh, vond ik wel meevallen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:49 schreef golfer het volgende:
2 mensen die nu verafgood worden en destijds allebei 2 onuitstaanbare eikels waren.
Ik vond t wel een leuke relnichtquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:50 schreef Joezi het volgende:
Pim FortuynWat een psychopaat achteraf, hoe ie uit zijn doppen kijkt
En toch...quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:50 schreef Joezi het volgende:
Pim FortuynWat een psychopaat achteraf, hoe ie uit zijn doppen kijkt
Mooie foto wel, inderdaad.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:49 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeer zeker. Ruzie met de vrouw zal onvermijdelijk zijn. Maar dat heb ik er wel voor over.
Eigenlijk klopt dit wel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:49 schreef DrDentz het volgende:
Laatste 2 dagen van de zorgeloze 90s dit
(21ste eeuw begon eigenlijk pas op 11-9-2001)
Moet je het gesprek van Isscha en Theo You Tuben. Is nog mooier.quote:
Ischa, nog zo een baas.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je het gesprek van Isscha en Theo You Tuben. Is nog mooier.
Met zijn analyse denk ikquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
'Hij had gelijk' zegt ze een paar keer. Waarmee had hij precies gelijk?
Ohja, en alleen jammer dat allen dit soort malloten er uit voortkwamen die dachten in links en rechts.quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je het gesprek van Isscha en Theo You Tuben. Is nog mooier.
Nee hoor, ik niet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:55 schreef Joezi het volgende:
Toen ie nog leefde haatte iedereen op Theo
Wel met de islam.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:55 schreef alors het volgende:
Denken dat IS iets met de gemiddelde moslim te maken heeft
Het zijn denk ik vooral de Vara en Avro etc waar men gewend is buiten de mening van de kudde om te denken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:53 schreef DrDentz het volgende:
Fortuyn had gelijk zegt ze.. een zelfverklaard intellectueel die op de VPRO zegt dat Fortuyn gelijk heeft.. had je toch niet kunnen voorstellen destijds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |