Jij valt wel op vrouwen van in de 50?quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:25 schreef Falco het volgende:
Ik zou deze intellectueel wel geven. Dat dan weer wel.
Adjudant bij de politie, jaren 60, the blues, de provincie, Cuby, dat worden pas uitzendingen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:28 schreef Evertjan het volgende:
volgend jaar gewoon 6 afleveringen Zomergasten met Johan Derksen als gast
Waht.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij valt wel op vrouwen van in de 50?
jammer dat alle beelden van zijn legendarische wedstrijden bij Veendam Haarlem en Cambuur niet bewaard zijn gebleven in het NOS archiefquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Adjudant bij de politie, jaren 60, the blues, de provincie, Cuby, dat worden pas uitzendingen.
Nee, ik was daar te jong voor. Maar ik zag het wel om me heen. Vrouwen vonden hem een zwoele mooie man.quote:
een lekkere Milf is altijd lekkerquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Flinke spleet tussen de tanden. Dat weer wel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik was daar te jong voor. Maar ik zag het wel om me heen. Vrouwen vonden hem een zwoele mooie man.
Dat staat charmant.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Flinke spleet tussen de tanden. Dat weer wel.
Iedereen speelt toch vals bij bridge?quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
oude valsspeler aldus Joost Prinsen
Jij hebt er vast wel een betere kijk op omdat je 50+ bent.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |