Ik zal wel eens een keertje kijken of ik kan vinden welke dat dan is. Voorlopig druk met andere stad bezig, waar ik intussen al een waterkrachtcentrale heb, dus geen vervuilende kolen- of oliecentrale meer nodig.quote:Op maandag 7 september 2015 08:54 schreef EnGCatjuh het volgender:
[..]
Het zou automatisch moeten gaan, dus als je verkeer geen drama is en de trucks niet aankomen, is er misschien een mod conflict.
Maar je hebt niet de 'drive' om steeds opnieuw te proberen met een beter doordachte infrastructuur?quote:Op maandag 7 september 2015 08:56 schreef Fir3fly het volgende:
Gisteren weer geprobeerd te beginnen met oneindig geld dit keer. Na 20 minuten weer afgesloten. Ik weet niet wat het is maar ik heb niet echt het idee dat ik er meer uit kan halen dan één half gelukte stad.
Jawel, daarom probeer ik het ook steeds weerquote:Op maandag 7 september 2015 14:31 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Maar je hebt niet de 'drive' om steeds opnieuw te proberen met een beter doordachte infrastructuur?
Wat is er mis met de huidige snelwegen dan?quote:Op maandag 7 september 2015 14:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jawel, daarom probeer ik het ook steeds weer. Maar alleen als ik al die zogenaamde snelwegen zie zakt de motivatie al weg. Komt daar ooit nog een update voor, misschien met de uitbreiding?
Compleet verkeerde schaal, geen in- of uitvoegstroken, geen opties tot het kiezen van het aantal banen etcetera etcetera.quote:Op maandag 7 september 2015 14:33 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Wat is er mis met de huidige snelwegen dan?
De Network Extension mod heeft 1|1, 2 en 6baans snelwegen + extra 2|2 baans wegen met turning lanes enzo.quote:Op maandag 7 september 2015 14:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Compleet verkeerde schaal, geen in- of uitvoegstroken, geen opties tot het kiezen van het aantal banen etcetera etcetera.
Mjah, erg jammer.quote:Op maandag 7 september 2015 15:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De Network Extension mod heeft 1|1, 2 en 6baans snelwegen + extra 2|2 baans wegen met turning lanes enzo.
In- en uitvoegstroken hebben weinig zin vanwege de manier waarom het verkeer werkt. En dat laatste gaan helaas niet werken. Misschien dat er ooit nog een cosmetische mod voor komt.
In porto is er een verborgen plekje op een parkeergarage met echt een geweldig uitzichtquote:Op maandag 7 september 2015 23:16 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
U wilt hier de linker rijstrook gebruiken. Mag dat?
[ afbeelding ]
Op een parkeergarage van het uitzicht genieten, waarom ook niet?
Dat klinkt bijna alsof je ermee wilt of gaat stoppen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Een goede grote stad gemaakt met werkende infrastructuur en paar monumenten. Toen vond ik het wel weer leuk geweest, dit spel.
Perfecte bochten maken enzo? Gewoon met een weg met zoning, en die later upgraden naar snelwegquote:Op dinsdag 8 september 2015 15:52 schreef Adolecens het volgende:
Hoe maken jullie je (snel)wegen perfect passend aan elkaar in curved mode?
Ik wil een curvy snelweg aanleggen. Niet helemaal in een rechte lijn, of een bocht van 90 graden ofzo.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Perfecte bochten maken enzo? Gewoon met een weg met zoning, en die later upgraden naar snelweg
O dat doe ik altijd met die free tool.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wil een curvy snelweg aanleggen. Niet helemaal in een rechte lijn, of een bocht van 90 graden ofzo.
En bij de snelwegen beide trace's dus continue over het hele traject zeg 40 meter van elkaar.
Ik bedoel dit:quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:58 schreef Divje het volgende:
[..]
O dat doe ik altijd met die free tool.
Uh. Alles verwijderen en opnieuw tekenen zoals je het wil hebbenquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik bedoel dit:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik die perfect evenwijdig aan elkaar?
Als je eerst een gewone eenrichtingsweg aanlegt in een van de twee richtingen kan je de andere richting vervolgens laten snappen op bijvoorbeeld 3 blokjes afstand. Dan kan je later de weg(en) upgraden naar snelweg.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik bedoel dit:
[ afbeelding ]
Die motoren moeten ook gekoeld worden na zo'n tripquote:Op woensdag 9 september 2015 02:25 schreef Adolecens het volgende:
You're doing it wrong..
[ afbeelding ]
Herkenbaar, ik probeer het altijd zo netjes mogelijk naast elkaar te leggen, kost soms even wat tijd en moeite. Als je zoveel mogelijk rechte stukken bouwt is het het makkelijkst.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik bedoel dit:
[ afbeelding ]
https://www.reddit.com/r/(...)rallel_curved_roads/quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik bedoel dit:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2015 23:14 schreef pipojansen het volgende:
ik heb de game gedownload. al een poos geleden. maar ik kreeg een melding dat ik moest inloggen. wist niet hoe en wat.
ik ben maar teruggevallen op simcity4.
de game was toen nog gewoon gratis. volgens mij nog steeds toch? alleen de uitbreiding(en) kun je kopen.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:54 schreef mschol het volgende:
[..]
koop hem gewoon in 1 van de vele sales
Cities skylines is nooit gratis geweest (idem voor Simcity 4)quote:Op donderdag 10 september 2015 00:11 schreef pipojansen het volgende:
[..]
de game was toen nog gewoon gratis. volgens mij nog steeds toch? alleen de uitbreiding(en) kun je kopen.
en ik heb niet zoveel met online-meuk. de reden ook waarom ik 'm weer gedeinstalleerd had.
lijkt me verder wel een leuke game. binnenkort maar weer eens uitproberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |