Is goed hoor. Betaal jij dan mijn huur, verzekeringen etc.?quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:19 schreef pokkerdepok het volgende:
iedereen die werken kut vind; maandag ontslag nemen. geen smoesjes.
Huur betalenquote:Op zaterdag 19 september 2015 16:20 schreef reetspleetzweet het volgende:
[..]
Is goed hoor. Betaal jij dan mijn huur, verzekeringen etc.?
Waarom zou niet werken inherent een hogere waarde hebben dan wel werken? Er is juist heel veel waardevol werk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:57 schreef Mainport het volgende:
Aanhangers van de tweede stelling zouden kunnen zeggen: het gros van je zonuren afstaan aan (meestal) een commerciële onderneming voor de winst van een ander zonder dat je eigenlijk iets van waarde doet, is godsgeklaagd.
Hoe anders? Huis kopen? Hypotheek nodig. Moet je werk voor hebben..quote:
Niet gewoon een Soeverein Mens zijn zoals de mensen van Vitali Feitenquote:Op zondag 20 september 2015 10:11 schreef eenzame_kat het volgende:
Zeer terechte klacht. Maar het punt blijft, wat doe je er tegen? Moet je dan helemaal in je eentje in een hutje op de hei, eigen schapen en koeien, een moestuin, zelfvoorzienend zijn? Soms droom ik daar wel eens van. Maar daar heb je ook weer allemaal vergunningen voor nodig. Of je krijgt boetes. We zijn allemaal geregistreerd als een nummer bij de overheid, ze vinden je zo.
Naast alle maatschappelijke verplichtingen en straffen hebben we ook nog last van de sociale controle (als je daar gevoelig voor bent).
Moest lachen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
TS heeft ook een zeer goed topic met eindelijk weer eens een OP waar tijd, energie en moeite in gestopt is. Ergo hulde aan deze TS
Lijkt me behoorlijk hard werken zo'n farm. Je kan ook een tussenweg zoeken.quote:Op zondag 20 september 2015 10:11 schreef eenzame_kat het volgende:
Zeer terechte klacht. Maar het punt blijft, wat doe je er tegen? Moet je dan helemaal in je eentje in een hutje op de hei, eigen schapen en koeien, een moestuin, zelfvoorzienend zijn? Soms droom ik daar wel eens van. Maar daar heb je ook weer allemaal vergunningen voor nodig. Of je krijgt boetes. We zijn allemaal geregistreerd als een nummer bij de overheid, ze vinden je zo.
Naast alle maatschappelijke verplichtingen en straffen hebben we ook nog last van de sociale controle (als je daar gevoelig voor bent).
Ik denk niet dat je het een jaar zou overleven, eerlijk gezegd. Het is ongelofelijk moeilijk om jezelf in leven te houden zonder hulp van buitenaf.quote:Op zondag 20 september 2015 10:11 schreef eenzame_kat het volgende:
Moet je dan helemaal in je eentje in een hutje op de hei, eigen schapen en koeien, een moestuin, zelfvoorzienend zijn? Soms droom ik daar wel eens van.
ook je huis opzeggen en verzekering cancellen dan maar.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:20 schreef reetspleetzweet het volgende:
[..]
Is goed hoor. Betaal jij dan mijn huur, verzekeringen etc.?
Wat snap je niet aan het woord droomquote:Op maandag 21 september 2015 00:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het een jaar zou overleven, eerlijk gezegd. Het is ongelofelijk moeilijk om jezelf in leven te houden zonder hulp van buitenaf.
Geen politiek, revolutie.quote:Op maandag 21 september 2015 08:20 schreef Mainport het volgende:
Werk is een schijnnoodzakelijkheid, opgelegd door een systeem dat op ons probeert te kapitaliseren.
Het is tijd voor een politieke partij tegen werk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |