Niks mis met een beetje zelfspotquote:Op zondag 16 augustus 2015 15:34 schreef GGMM het volgende:
Je weet dat het goed mis zit met Feyenoord als de TT van een Feyenoord-topic is "Tijd voor Kramer".
Hij krijgt de bal amper de lucht in. Heb ik ook wel eens last vanquote:
Het is ook gewoon geen linksbuiten. Lekker terugzetten op rechts.quote:
Ik zie nog niet helemaal wat jij in Vejinovic ziet..quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:36 schreef BadderHaring het volgende:
Begin van het seizoen, nieuw team. Geef het nog een maandje of 7.
Ik vandaag ook nietquote:Op zondag 16 augustus 2015 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie nog niet helemaal wat jij in Vejinovic ziet..
Maar daar staat Dirk de Verlosserquote:Op zondag 16 augustus 2015 15:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het is ook gewoon geen linksbuiten. Lekker terugzetten op rechts.
Dan gaat die toch op links. Hij doet tenslotte wat het beste voor het team is.quote:
Bilal kan echt wel ballen. Lukt hem alleen niet om zich te onttrekken aan de malaise en de middelmaat om hem heen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:39 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Goed van Kazim, heerlijk passje van El Ahmadi en helaas geen goal van Bilal.
Hij heeft wel een goede snelheid.
Mjah, had wel wat meer naar binnen mogen snijden met z'n aanname. Hoek was erg moeilijk zoquote:Op zondag 16 augustus 2015 15:39 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Goed van Kazim, heerlijk passje van El Ahmadi en helaas geen goal van Bilal.
Hij heeft wel een goede snelheid.
Voor de man langs kruisen inderdaad, dwing je hem tot inhouden of een overtreding.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:40 schreef Stringer het volgende:
[..]
Mjah, had wel wat meer naar binnen mogen snijden met z'n aanname. Hoek was erg moeilijk zo
Ja, die zal het verschil wel maken qua creativiteit.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:41 schreef VanKuikeren het volgende:
Botteghin lijkt me inderdaad ideaal om in te brengen.
Gio gaat Botteghin inbrengen. De 0 houdenquote:
Het is de 60e minuut Hansquote:Op zondag 16 augustus 2015 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
Gio is dus net als rutte een lafbek met wisselenwachten tot de 70ste minuut.
Hij gaat er al af hoorquote:Op zondag 16 augustus 2015 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
Haha jij faalt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
Ja man.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
Daar gaat het niet om. In de rust had hij al moeten ingrijpenquote:
Daar gaat het niet om? Hij zegt wachten tot de 70e minuut terwijl het niet zo isquote:Op zondag 16 augustus 2015 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. In de rust had hij al moeten ingrijpen
Dat late gewissel
Kramer stond al klaar toen je het zei.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:48 schreef napoleonfour het volgende:
Rustig jongens, ik had ook niet kunnen weten dat hij 5 seconden daarna eraf ging.
Dat zeg ik nietquote:Op zondag 16 augustus 2015 15:48 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om? Jij zegt wachten tot de 70e minuut terwijl het niet zo is
Mijn degelijk fox sports stream loopt achterquote:Op zondag 16 augustus 2015 15:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kramer stond al klaar toen je het zei.
Ja. Tenenkrommendquote:
Ja, wat wil je weten?quote:
Kazim snapt dit niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:53 schreef o.us2.0 het volgende:
Pleur die bal maar gewoon 1x in het net man
Zeker! #GEELGODquote:
Dat heb jij goed gezien.quote:
Snap ook niet dat hij geen spits wil staan. Dan hoeft hij met zijn matige techniek tenminste geen mannetje voorbij aan de buitenkant.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Kuyt bakt er vandaag ook helemaal niks van.
Wat ik laatst al een keer zei: spelersbegeleiding e.d. schort volgens mij een hoop aan.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:59 schreef Stringer het volgende:
Ik geloof ook oprecht dat niemand bij Feyenoord met Bilal aan de slag gaat om dit te verbeteren. Er zit 0,0 progressie in sinds vorig jaar.
Verbijsterend.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat ik laatst al een keer zei: spelersbegeleiding e.d. schort volgens mij een hoop aan.
Vandaar dat we het nu maar bij ADO proberen...quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:00 schreef o.us2.0 het volgende:
Wat is dat toch met spelers die hemels spelen bij subtoppers als Heerenveen en Twente en dan zo kut bij ons spelen
Bilal heeft daar +/- 20 wedstrijdjes gespeeld. Die heeft nu bij ons zijn dip. Gaat daarna naar een subtopper terug en dan naar het buitenland voor een mooi bedrag.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:00 schreef o.us2.0 het volgende:
Wat is dat toch met spelers die hemels spelen bij subtoppers als Heerenveen en Twente en dan zo kut bij ons spelen
Kunnen niet met de druk omgaanquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:00 schreef o.us2.0 het volgende:
Ja hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:00 schreef BadderHaring het volgende:
Mag ik zeggen dat Kuyt ook gewoon kut speelt?
Sorry, wat heeft Bilal bij Heerenveen precies laten zien dan, behalve 5 leuke wedstrijden?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:00 schreef o.us2.0 het volgende:
Welke penal?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:01 schreef Vasion het volgende:
Kazim had 0-1 moeten maken.
Een penal voor Feyenoord niet gegeven.
Echt leuk dit
Was toch een prima voorzet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:58 schreef GGMM het volgende:
Wie zei hier ook alweer dat Bilal een goede voorzet had?
Oh ja, niemand.
Nee man, het is dat 'ie van richting veranderde.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:03 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Was toch een prima voorzet.
Door dit soort wedstrijden wordt je kampioenquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Één voordeel; de media zal Feyenoord na vandaag niet meer voortdurend als titelkandidaat bestempelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee man, het is dat 'ie van richting veranderde.
Denk dat ie wel snapt dat ie mis zit. Iets met berouw..quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:05 schreef Vasion het volgende:
Kazim niet eens juichen. Egocentrische kwal
Nee.. hij deed er juist alles aan om een kut voorzet te geven.. bal werd van richting veranderd door een verdedigerquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:03 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Was toch een prima voorzet.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee.. hij deed er juist alles aan om een kut voorzet te geven.. bal werd van richting veranderd door een verdediger
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:05 schreef koppesneller het volgende:
Waar zijn de haters op Kramer nu?
Als ik mij het nog kan herinneren was hij een bepalende buitenspeler en was hij bij veel doelpunten betrokken toen hij nog bij Heerenveen speelde.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Sorry, wat heeft Bilal bij Heerenveen precies laten zien dan, behalve 5 leuke wedstrijden?
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:05 schreef koppesneller het volgende:
Waar zijn de haters op Kramer nu?
Mondjes gesnoerdquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kramer geen topspits vinden is wat anders dan haten
Deed me denken aan die thuisgoal van VVV, was ook net zo'n geval als dit alleen toen werd hij goedgekeurd.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:07 schreef Bombvis het volgende:
Wel bazig van de doellijn gehaald trouwens
5 miljoen? Op je muil, gauw.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:08 schreef Mr.Smokey het volgende:
verkopen aan de juden voor 5 miljoen
Gaat over Vermeer hèquote:
Die zat niet hoor, maar succes met je trollpogingquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:09 schreef GGMM het volgende:
Jullie mogen in je handjes knijpen dat de grensrechter hier totaal mis zit zeg.
Zelfs Feyenoorders hier geven het toe.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die zat niet hoor, maar succes met je trollpoging
Laat Vermeer nog maar even 2 wedstrijden staanquote:
Gebruikt z'n fysiek veel beter dan Kazim.quote:
Met Kazim gebeurde ook altijd wat.. Hé, weer een overtreding, dat was het met Kazim altijdquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vind Kramer toch veel gevaarlijker voorin dan Kazim. Er gebeurt continu wat voor de goal. Zit veel meer gevaar in.
Achja, hij is ook beter dan Kazim.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vind Kramer toch veel gevaarlijker voorin dan Kazim. Er gebeurt continu wat voor de goal.
Kasdorpgod of beekgodquote:
Lijkt een beetje op Makaaij, lang niet zo goed maar wel qua karakter en koelbloedigheid.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:11 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Achja, hij is ook beter dan Kazim.
Wat mij betreft lekker naar het buitenland voor een mooi geldbedragquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gebruikt z'n fysiek veel beter dan Kazim.
Kazim lekker naar jong Feyenoord.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht heel even aan kramer, dat zou dan helemaal een mooie wissel zijn. Beekgod lost het toch weer opquote:
Stop een stuk hout in m'n hol en je krijgt een diamant terug. Pffff.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:14 schreef exile79 het volgende:
[..]
Stop een stuk hout in m'n hol en je krijgt een diamant terug. Pffff.
Hm die ken ik nog nietquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:14 schreef exile79 het volgende:
[..]
Stop een stuk hout in m'n hol en je krijgt een diamant terug. Pffff.
Met Vermeer op doel denk ik er 2-3quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:16 schreef VanKuikeren het volgende:
Hoeveel eigen goals zal Arie maken dit seizoen met die balletjes terug?
Wel een mooie voor een poll. Als hij wekelijks speelt zeg ik: 2.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:16 schreef VanKuikeren het volgende:
Hoeveel eigen goals zal Arie maken dit seizoen met die balletjes terug op Kenneth?
Je bent niet de enige.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik erger me continu aan El Ahmadi.
Dit. Gaat er telkens half in. Én weer half. Én weer. Bal kwijt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik erger me continu aan El Ahmadi.
Geen Europees voetbal spelen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Uitgeschakeld worden door Rapid Wien.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Uitgeschakeld worden door Rapid Wien.
Wow, je geeft het toe?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:18 schreef Bombvis het volgende:
Die raakt die nooit met z'n hand.. KNFB
Te Vrede, Kazim, Vilhena, Immers, Clasie iig (dacht ik).. Volgens mij wel meer ook nogquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:20 schreef exile79 het volgende:
Wel fijn te weten dat de penals er nu ook gewoon in gaan. Hoeveel hebben we vorig jaar gemist, een stuk of vijf?
Als je ze allemaal zo wintquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:22 schreef Grifte het volgende:
Was bijzonder zwak vandaag, zie niet in hoe mensen ons als titelkandidaat kunnen aanmerken.
Maargoed, 0-2, prima, op naar Vitesse-thuis, mooi potje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |