Niks mis met een beetje zelfspotquote:Op zondag 16 augustus 2015 15:34 schreef GGMM het volgende:
Je weet dat het goed mis zit met Feyenoord als de TT van een Feyenoord-topic is "Tijd voor Kramer".
Hij krijgt de bal amper de lucht in. Heb ik ook wel eens last vanquote:
Het is ook gewoon geen linksbuiten. Lekker terugzetten op rechts.quote:
Ik zie nog niet helemaal wat jij in Vejinovic ziet..quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:36 schreef BadderHaring het volgende:
Begin van het seizoen, nieuw team. Geef het nog een maandje of 7.
Ik vandaag ook nietquote:Op zondag 16 augustus 2015 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie nog niet helemaal wat jij in Vejinovic ziet..
Maar daar staat Dirk de Verlosserquote:Op zondag 16 augustus 2015 15:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het is ook gewoon geen linksbuiten. Lekker terugzetten op rechts.
Dan gaat die toch op links. Hij doet tenslotte wat het beste voor het team is.quote:
Bilal kan echt wel ballen. Lukt hem alleen niet om zich te onttrekken aan de malaise en de middelmaat om hem heen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:39 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Goed van Kazim, heerlijk passje van El Ahmadi en helaas geen goal van Bilal.
Hij heeft wel een goede snelheid.
Mjah, had wel wat meer naar binnen mogen snijden met z'n aanname. Hoek was erg moeilijk zoquote:Op zondag 16 augustus 2015 15:39 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Goed van Kazim, heerlijk passje van El Ahmadi en helaas geen goal van Bilal.
Hij heeft wel een goede snelheid.
Voor de man langs kruisen inderdaad, dwing je hem tot inhouden of een overtreding.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:40 schreef Stringer het volgende:
[..]
Mjah, had wel wat meer naar binnen mogen snijden met z'n aanname. Hoek was erg moeilijk zo
Ja, die zal het verschil wel maken qua creativiteit.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:41 schreef VanKuikeren het volgende:
Botteghin lijkt me inderdaad ideaal om in te brengen.
Gio gaat Botteghin inbrengen. De 0 houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |