Ik stiekem ook niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik ben het niet met deze TT eens.
Ook niet als ie sarcastisch bedoeld is?quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik ben het niet met deze TT eens.
Dan wel.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ook niet als ie sarcastisch bedoeld is?
Davy zal onsportief zijn om deze UI niet te accepteren.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:55 schreef GGMM het volgende:
Mocht Hoesen de 1-1 maken neemt davy 2 weken een Hoesen UI
Dan zal ik dat ook doen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik interpreteer hem daarom ook gewoon sarcastisch
Trainers zijn een raar volkje.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de Looi houdt van non-voetballers.
veel sterker, dan moet je wel kansen creëren en dat is toch ondermaatsquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:00 schreef Zorro het volgende:
Na Ado zei ik het al maar vandaag lijkt het bevestigd te worden: Dit is weer het PSV dat veel sterker is maar het niet afmaakt.
Zal zo dus wel 1-1 worden.
Dat is al een paar jaar de trend toch?quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:00 schreef Zorro het volgende:
Na Ado zei ik het al maar vandaag lijkt het bevestigd te worden: Dit is weer het PSV dat veel sterker is maar het niet afmaakt.
Zal zo dus wel 1-1 worden.
Vorig jaar leek het opgelost. Maar dat lijkt nu een tussenjaar te zijn geweest.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is al een paar jaar de trend toch?
watquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:02 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
mahaaaa ehe eh tig
[ afbeelding ]
Ging Sjek niet weg?quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:02 schreef Zipportal het volgende:
Jack van Gelder
Pierre van Hooijdonk
Sjoerd Moussou
Jan Mulder
Arno Vermeulen
Die zaten er vorige week ook al...
Ja, wie wil daar ook nog zitten johquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:02 schreef Zipportal het volgende:
Jack van Gelder
Pierre van Hooijdonk
Sjoerd Moussou
Jan Mulder
Arno Vermeulen
Die zaten er vorige week ook al...
René en ik.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, wie wil daar ook nog zitten joh
Goede timing wel.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Narsingh ook.
Kan je je voorstellen dat die 2 bijna bij Ajax speelde?
Jinxquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Narsingh ook.
Er is geen PSVer meer bondscoachquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:04 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Krijgt Narsingh wéér een basisplaats in het Nederlands Elftal.
hahahahaquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Narsingh ook.
Rendement is goed.quote:
Zijn er wel een stuk of 5quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:04 schreef Brammess het volgende:
Die goaltune van PSV schaar ik in de categorie ziektes en op een lego blokje staan
speelden. Erg blij dat we met Marc Netto een verstandige TD hebben inderdaadquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Narsingh ook.
En de tegenprestatie is?quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Narsingh een hattrick maakt neem GGMM 1 jaar lang een Narsingh UI
Kan niet, want na de competite moet hij al aan de Feyenoord UI omdat die boven ajax zijn geeindigd.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Narsingh een hattrick maakt neem GGMM 1 jaar lang een Narsingh UI
quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik moest echt hardop lachen dat dat überhaupt gevraagd werd.
Staat je TV uit?quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:06 schreef GGMM het volgende:
Ah veel PSVers praten Guardado weer de lucht in.
De man is de hele dag ontzichtbaar geweest
quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:06 schreef GGMM het volgende:
Dit. De helft van zijn "mooie" ballen (volgens het commentaar) komen niet eens aan.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:06 schreef GGMM het volgende:
Nieuwe rechtsbuiten van Dortmund.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:06 schreef BadderHaring het volgende:
Narsingh topscorer dit jaar. Volgend jaar voor 25 miljoenmiljard naar Chelski.
Ik vond hem irritant aanwezig.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:06 schreef GGMM het volgende:
je speelt teveel fm.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:07 schreef Fokker101 het volgende:
Godverdomme zeg Van de Looi gooi die Hiariej er nou is uit en Hoesen er in Rusnak op links Drost/Antonia op rechts De Leeuw op CAM.
Hij was vandaag wel de beste middenvelder, maar echt balans hebben ze daar nog nietquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:06 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zal wel weer 5-10 minuten mogen meedoen.
Ja, daarvoor keek ik vanuit mn bed.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:06 schreef GGMM het volgende:
neit, hahaquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daarvoor keek ik vanuit mn bed.
Ik blijf me verbazen over jouw filosofie dat wanneer je neit op FOK bent je geen televisie kijkt.
Narsingh doet me meer denken aan de zwarte Rommedahl.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:08 schreef BadderHaring het volgende:
Publiekswissel Narsingh. Terecht. De nieuwe Depay.
Goede vervanger van Wijnaldum inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:09 schreef Buitendam het volgende:
Propper is echt een fenomeen. Nu al.
Je projecteert.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk, want jij zou niet hier zijn als je thuis bent.
Sportief dat je dat nu toegeeftquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je projecteert.
Hoe dan ook, veel happers
Uiteraard heb ik z'n briljante passes gewoon gezien
nee juist niet. Hij staat namelijk op het veld.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Narsingh doet me meer denken aan de zwarte Rommedahl.
doe je Rommedahl tekort mee,quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Narsingh doet me meer denken aan de zwarte Rommedahl.
Opzich is het geen gekke assumptie dat je weer complete onzin aan het uitkramen was.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je projecteert.
Hoe dan ook, veel happers
Uiteraard heb ik z'n briljante passes gewoon gezien
Davy heeft niets voetbalinhoudelijks om te praten dus daar verveelt hij GGMM mee.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:10 schreef Buitendam het volgende:
Davy en René zijn irritanter dan normaal. Dat is wel knap.
Davy is boos omdat ik niet op z'n verjaardag ben geweest.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:10 schreef Buitendam het volgende:
Davy en René zijn irritanter dan normaal. Dat is wel knap.
Stuur hem een doosje Lego. En post zelf ook wat minder.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy is boos omdat ik niet op z'n verjaardag ben geweest.
Gelukkig vermaakte hij zich met Facebookposts van Davy Klaassen in 2010.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy is boos omdat ik niet op z'n verjaardag ben geweest.
Aldus de man die riep dat Groningen meer dreiging had maar 2 minuten later met zijn mond vol tanden stond.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy heeft niets voetbalinhoudelijks om te praten dus daar verveelt hij GGMM mee.
Gaat NAC eruit, komt Roda terugquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:13 schreef Zipportal het volgende:
Wedstrijden tussen Roda en PSV worden weer genot.
Groningen kwam beter de rust uit dan PSV. Dat was duidelijk te zien. Dat jij dan met je stopwoordjes 'huh' gaat strooien is niet mijn probleem.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aldus de man die riep dat Groningen meer dreiging had maar 2 minuten later met zijn mond vol tanden stond.
Niet echt. Geen 1 beetje gevaarlijke actie gezien.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen kwam beter de rust uit dan PSV. Dat was duidelijk te zien. Dat jij dan met je stopwoordjes 'huh' gaat strooien is niet mijn probleem.
Wat vond je van Guardado?quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:13 schreef opperkleurder het volgende:
Ik vind dit geen bijzondere wedstrijd.
Stijn en Davy die elkaar "man" noemenquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aldus de man die riep dat Groningen meer dreiging had maar 2 minuten later met zijn mond vol tanden stond.
Hap nou niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen kwam beter de rust uit dan PSV. Dat was duidelijk te zien. Dat jij dan met je stopwoordjes 'huh' gaat strooien is niet mijn probleem.
Feyenoord wint dit gewoon.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:13 schreef GGMM het volgende:
Ajax en PSV beide gewonnen..
Normaal laat er toch wel één club van de traditionele top 3 punten liggen.
Ik kijk uit naar Cambuur - Feyenoord
mijne ookquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mijn Eredivisietoto zegt wat anders.
Die van mij niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mijn Eredivisietoto zegt wat anders.
immers speelt niet dus we verliezenquote:
Nog steeds geen Elia?quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:15 schreef Zipportal het volgende:
Opstelling Cambuur: Nienhuis; Pereira, Mac-Intosch, Peersman, Vytas; Overgoor, Bakker, Van de Streek; Rosheuvel, Ogbeche en Houtkoop.
Opstelling Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; Vejinovic, El Ahmadi, Toornstra; Kuijt, Kazim-Richards en Basacikoglu.
Geen Nelom.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:15 schreef Zipportal het volgende:
Opstelling Cambuur: Nienhuis; Pereira, Mac-Intosch, Peersman, Vytas; Overgoor, Bakker, Van de Streek; Rosheuvel, Ogbeche en Houtkoop.
Opstelling Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; Vejinovic, El Ahmadi, Toornstra; Kuijt, Kazim-Richards en Basacikoglu.
nog te #viesdik.quote:
Daar is ie weer. Ja, ik hap.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zou mij verbazen. Wat hebben ze een zwak elftal.
Elia is nog niet wedstrijdfit, Kramer heeft in de voorbereiding bij ADO bijna niks gespeeld. Wanneer je Kramer opstelt moet je sowieso al één keer wisselen.quote:
Daarna 2 nieuwe centrumspitsen gehaald.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:17 schreef Cavaliers het volgende:
Achahbar niet eens bij de selectie.
Contract verlengd met de hoop op meer speeltijd na Feijenoord-PSV.
Henk de Jong vindt het altijd iets prachtig om tegen PSV, Ajax of Feyenoord te spelen. Daar geniet hij van, dan stromen de clichés uit zijn mond.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zou mij verbazen. Wat hebben ze een zwak elftal.
Hoeft niet, hoor. Ik doe het niet om Feyenoorders te laten happen dat ik hun team slap vind.quote:
Schandalig inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:17 schreef Cavaliers het volgende:
Achahbar niet eens bij de selectie.
Contract verlengd met de hoop op meer speeltijd na Feijenoord-PSV.
*vindtquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoeft niet, hoor. Ik doe het niet om Feyenoorders te laten happen dat ik hun team slap vind.
is toch logisch. moeilijke uitwedstrijd dus heb je mensen met snelheid en diepgang nodig: Manu op de bank en Anass op de tribuun. Zal in thuiswedstrijden andersom zijnquote:
Neem Davy mee anders.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:18 schreef GGMM het volgende:
Oh wacht, verkeerd gelezen.
Ik ga koffie zetten.
Ik wacht met koffie zetten tot na de eerste helft van CAM-FEY.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:18 schreef GGMM het volgende:
Oh wacht, verkeerd gelezen.
Ik ga koffie zetten.
De schuld van de psycholoog.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henk de Jong vindt het altijd iets prachtig om tegen PSV, Ajax of Feyenoord te spelen. Daar geniet hij van, dan stromen de clichés uit zijn mond.
''Mooi, mooi''
''Práchtig''
''Heerlijk''
Vorig jaar liepen alle confrontaties op een fiasco uit voor Henkie. Ik voorspel een dodelijk saaie eerste helft waar Feyenoord uit het niets de 0-1 maakt in de 35e minuut. Dan duurt het tot na de 65e minuut tot het spektakel of de Liwadse stormloop gaat beginnen.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zoet 7
Brenet 5
Isimat 6
Bruma 6
Arias 6
Propper 6
Guardado 7
Maher 5
Lestienne 8
De jong 4
Narsingh 6
Bewaar dit maar lekker voor PSV Netwerk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zoet 7
Brenet 5
Isimat 6
Bruma 6
Arias 6
Propper 6
Guardado 7
Maher 5
Lestienne 8
De jong 4
Narsingh 6
Die Deen die bij AZ speelde, waar is die?quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:20 schreef Kopsterk het volgende:
Had Feyenoord niet beter gewoon een fatsoenlijke linksback kunnen halen in plaats van twee nieuwe CV's?
Zet die roze bril eens af.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zet die rood witte bril eens af.
Te weinig publiek.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bewaar dit maar lekker voor PSV Netwerk.
De Jong was best sterk aan de bal en in de duels. Lestienne heeft één ding goed gedaan. Narsingh verdient ook wel een 7.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zoet 7
Brenet 5
Isimat 6
Bruma 6
Arias 6
Propper 6
Guardado 7
Maher 5
Lestienne 8
De jong 4
Narsingh 6
Bij PSV in het tweede. Zo goed is PSV.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:22 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Die Deen die bij AZ speelde, waar is die?
Rustig brengen als Zanka.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bij PSV in het tweede. Zo goed is PSV.
Wie?quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:28 schreef Cavaliers het volgende:
Berisha gaat scoren vandaag.
U hoorde het hier voor het eerst.
Jij hebt er vaak kijk op, dus ik ga op hem letten.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De nieuwe Zlatan. Acht klassen beter dan Havenaar.
Als Masek invalt kan ik ook aanbevelen hem te volgen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij hebt er vaak kijk op, dus ik ga op hem letten.
Ik niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
De Feyenoorders zitten weer in hun eigen topic.
In het PSV topic was het net zo stil als in het stadion.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
De Feyenoorders zitten weer in hun eigen topic.
Schitterend fluitconcert.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In het PSV topic was het net zo stil als in het stadion.
Ik juich voor ADO 2.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die van voetbal houden, juichen voor Cambuur.
Leo Driessenquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:32 schreef TheGeneral het volgende:
Bij de 1e bal gaat Leo Driessen al in de fout.. Wat een drama commentator is dat toch..
Feyenoord speelt geen voetbal met idee. Dat doet ADO wel.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik juich voor ADO 2.
Kramer gaat scoren bij zijn debuut.
Ik denk dat Gio een aardige jongen is, maar een matige trainer.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord speelt geen voetbal met idee. Dat doet ADO wel.
Terwijl je zou zeggen dat hij met Van Gastel en Wouters prima assistenten heeft.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat Gio een aardige jongen is, maar een matige trainer.
Blijft hij ook wel.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leuk om te zien dat Kramer op de bank zit.
Zit die vandaag op de bank?quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:34 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk dat Elia zelfs in de Eredivisie gaat teleurstellen
Overgehouden aan de Gay Paradequote:Op zondag 16 augustus 2015 14:35 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Die roze schoenen van Kazim zien er belachelijk uit.
Benadrukt zijn fluwele techniek.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:35 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Geseponeerd.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:38 schreef Brammess het volgende:
Karsdorp? Ik dacht dat hij geschorst was?
Vind jij Heerenveen ook een leuk elftal hebben? Dat kan een mooie strijd tegen PSV worden volgende week.quote:
0-5.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind jij Heerenveen ook een leuk elftal hebben? Dat kan een mooie strijd tegen PSV worden volgende week.
Propper en Guardado spelen het daar kapot.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind jij Heerenveen ook een leuk elftal hebben? Dat kan een mooie strijd tegen PSV worden volgende week.
Kazim zelf ookquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:35 schreef Toiletgebruiker het volgende:
De gehele Feyenoord verdediging doet het iig beter met die blauwe schoenen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:35 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Dat is alleen bij de Eretribune.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:44 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben benieuwd of Dirk Kuyt vanmiddag weer wordt uitgeroepen tot man of the match door FOX Sports.
Ze spelen niet thuis dus makkelijk liggen in de 16 heeft nu minder zin.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Feyenoordwedstrijden geldt de algemene regel dat het dan 0-1 wordt.
Zou je wel willen hé...quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:48 schreef tompsv18 het volgende:
Zingen ze nu: 'Kazim laat je piemel zien'?
Ik ben benieuwd wat Freud ervan zou vinden dat je dit hoort.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:48 schreef tompsv18 het volgende:
Zingen ze nu: 'Kazim laat je piemel zien'?
Oe, oke!quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:49 schreef Kopsterk het volgende:
Best een leuk spel, 'Feyenoord mist...'.
Ik begin: Feyenoord mist... een kampioenschap in de afgelopen vijftien jaar.
Waar jij benieuwd naar bent, is verder niet zo relevant.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Freud ervan zou vinden dat je dit hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |