Die van mij niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mijn Eredivisietoto zegt wat anders.
immers speelt niet dus we verliezenquote:
Nog steeds geen Elia?quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:15 schreef Zipportal het volgende:
Opstelling Cambuur: Nienhuis; Pereira, Mac-Intosch, Peersman, Vytas; Overgoor, Bakker, Van de Streek; Rosheuvel, Ogbeche en Houtkoop.
Opstelling Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; Vejinovic, El Ahmadi, Toornstra; Kuijt, Kazim-Richards en Basacikoglu.
Geen Nelom.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:15 schreef Zipportal het volgende:
Opstelling Cambuur: Nienhuis; Pereira, Mac-Intosch, Peersman, Vytas; Overgoor, Bakker, Van de Streek; Rosheuvel, Ogbeche en Houtkoop.
Opstelling Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; Vejinovic, El Ahmadi, Toornstra; Kuijt, Kazim-Richards en Basacikoglu.
nog te #viesdik.quote:
Daar is ie weer. Ja, ik hap.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zou mij verbazen. Wat hebben ze een zwak elftal.
Elia is nog niet wedstrijdfit, Kramer heeft in de voorbereiding bij ADO bijna niks gespeeld. Wanneer je Kramer opstelt moet je sowieso al één keer wisselen.quote:
Daarna 2 nieuwe centrumspitsen gehaald.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:17 schreef Cavaliers het volgende:
Achahbar niet eens bij de selectie.
Contract verlengd met de hoop op meer speeltijd na Feijenoord-PSV.
Henk de Jong vindt het altijd iets prachtig om tegen PSV, Ajax of Feyenoord te spelen. Daar geniet hij van, dan stromen de clichés uit zijn mond.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zou mij verbazen. Wat hebben ze een zwak elftal.
Hoeft niet, hoor. Ik doe het niet om Feyenoorders te laten happen dat ik hun team slap vind.quote:
Schandalig inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:17 schreef Cavaliers het volgende:
Achahbar niet eens bij de selectie.
Contract verlengd met de hoop op meer speeltijd na Feijenoord-PSV.
*vindtquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoeft niet, hoor. Ik doe het niet om Feyenoorders te laten happen dat ik hun team slap vind.
is toch logisch. moeilijke uitwedstrijd dus heb je mensen met snelheid en diepgang nodig: Manu op de bank en Anass op de tribuun. Zal in thuiswedstrijden andersom zijnquote:
Neem Davy mee anders.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:18 schreef GGMM het volgende:
Oh wacht, verkeerd gelezen.
Ik ga koffie zetten.
Ik wacht met koffie zetten tot na de eerste helft van CAM-FEY.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:18 schreef GGMM het volgende:
Oh wacht, verkeerd gelezen.
Ik ga koffie zetten.
De schuld van de psycholoog.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henk de Jong vindt het altijd iets prachtig om tegen PSV, Ajax of Feyenoord te spelen. Daar geniet hij van, dan stromen de clichés uit zijn mond.
''Mooi, mooi''
''Práchtig''
''Heerlijk''
Vorig jaar liepen alle confrontaties op een fiasco uit voor Henkie. Ik voorspel een dodelijk saaie eerste helft waar Feyenoord uit het niets de 0-1 maakt in de 35e minuut. Dan duurt het tot na de 65e minuut tot het spektakel of de Liwadse stormloop gaat beginnen.
Davy drinkt geen koffie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |