Davy heeft niets voetbalinhoudelijks om te praten dus daar verveelt hij GGMM mee.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:10 schreef Buitendam het volgende:
Davy en René zijn irritanter dan normaal. Dat is wel knap.
Davy is boos omdat ik niet op z'n verjaardag ben geweest.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:10 schreef Buitendam het volgende:
Davy en René zijn irritanter dan normaal. Dat is wel knap.
Stuur hem een doosje Lego. En post zelf ook wat minder.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy is boos omdat ik niet op z'n verjaardag ben geweest.
Gelukkig vermaakte hij zich met Facebookposts van Davy Klaassen in 2010.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy is boos omdat ik niet op z'n verjaardag ben geweest.
Aldus de man die riep dat Groningen meer dreiging had maar 2 minuten later met zijn mond vol tanden stond.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy heeft niets voetbalinhoudelijks om te praten dus daar verveelt hij GGMM mee.
Gaat NAC eruit, komt Roda terugquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:13 schreef Zipportal het volgende:
Wedstrijden tussen Roda en PSV worden weer genot.
Groningen kwam beter de rust uit dan PSV. Dat was duidelijk te zien. Dat jij dan met je stopwoordjes 'huh' gaat strooien is niet mijn probleem.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aldus de man die riep dat Groningen meer dreiging had maar 2 minuten later met zijn mond vol tanden stond.
Niet echt. Geen 1 beetje gevaarlijke actie gezien.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen kwam beter de rust uit dan PSV. Dat was duidelijk te zien. Dat jij dan met je stopwoordjes 'huh' gaat strooien is niet mijn probleem.
Wat vond je van Guardado?quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:13 schreef opperkleurder het volgende:
Ik vind dit geen bijzondere wedstrijd.
Stijn en Davy die elkaar "man" noemenquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aldus de man die riep dat Groningen meer dreiging had maar 2 minuten later met zijn mond vol tanden stond.
Hap nou niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen kwam beter de rust uit dan PSV. Dat was duidelijk te zien. Dat jij dan met je stopwoordjes 'huh' gaat strooien is niet mijn probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |