SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Younesquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:16 schreef Syntix het volgende:
Frank, donder gvd eens een keer op met Schöne![]()
verkopen die gast en koop een echte buitenspeler.
MaarjaRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:32 schreef Sickert het volgende:
Hoe lang laten we Sinkgraven staan? Wmbt een dikke miskoop. Lichtgewicht![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:32 schreef Sickert het volgende:
Hoe lang laten we Sinkgraven staan? Wmbt een dikke miskoop. Lichtgewicht
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Anwargod, 4 goals in 2 wedstrijden terwijl hij twee slechte wedstrijden speelt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
coen dillen schrikt wakkerquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:35 schreef Seam het volgende:
Anwargod, 4 goals in 2 wedstrijden terwijl hij twee slechte wedstrijden speelt.![]()
2 gespeeld. 6 punten en 6-0 is dan wel weer prima. Ook al is het spel niet geweldig.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het is een wonder dat de 0 nog gehouden is over 2 wedstrijden
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
El Ghazi vanaf links en naar binnen trekken, heeft al zo vaak daar gescoord.
Matige wedstrijd, prima uitslag. Op naar 34 wedstrijden op rij bovenaan
Oh.![]()
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 15-08-2015 om 21:39:29Bij Arsenal doen ze niet aan een ereronde en daarom zit Sanogo al in de kleedkamer, terwijl de rest een rondje Arena doet. #ajawil reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 15-08-2015 om 21:41:24Het zou wel mooi zijn nu een camera op Sanogo te richten. Alleen in kleedkamer. En maar afvragen waar teamgenoten blijven. #ajawil reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Hezo? Staat hier toch goed?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:39 schreef Syntix het volgende:
El Ghazi misschien maar een spits zetten?Uitvinder van de biersmiley.![]()
Dus hij kan en niet voetballen en niet in zijn handen klappen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:42 schreef wieisboos het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 15-08-2015 om 21:39:29Bij Arsenal doen ze niet aan een ereronde en daarom zit Sanogo al in de kleedkamer, terwijl de rest een rondje Arena doet. #ajawil reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 15-08-2015 om 21:41:24Het zou wel mooi zijn nu een camera op Sanogo te richten. Alleen in kleedkamer. En maar afvragen waar teamgenoten blijven. #ajawil reageer retweet
Oh.![]()
Milik moet zich wel ernstig ontwikkelen in het meevoetballen want het valt niet mee zo.
Wel weer goede passes gezien met links. En Dijks geeft goede voorzetten dus daar kan Milik ook nog wel vaak uit scorenOh.![]()
Die Tetegvd wat baal je ervan als je tegen hem staat als tegenstander zijnde. Wat een verademing t.o.v. Van Rhijn.
![]()
Zie hier iemand die nog in de tijd van de holbewoners leeftquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus hij kan en niet voetballen en niet in zijn handen klappen?RED ONS HENNIEGOD![]()
dan is die volgend seizoen al weg dusquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk trouwens dat El Ghazi er dit seizoen tussen de 15 en 20 goals maakt![]()
![]()
Gewaagde uitspraakquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk trouwens dat El Ghazi er dit seizoen tussen de 15 en 20 goals maakt![]()
Dijks heeft zeker goede voorzetten, denk als we een type Luuk de Jong in de spits hadden staan dat er veel gescoord zou worden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Milik moet zich wel ernstig ontwikkelen in het meevoetballen want het valt niet mee zo.
Wel weer goede passes gezien met links. En Dijks geeft goede voorzetten dus daar kan Milik ook nog wel vaak uit scorenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat een baas inderdaad. Maar het is vooral te hopen dat hij zich goed ontwikkeld want van Rhijn leek ook heel wat toen hij begonquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:44 schreef Syntix het volgende:
Die Tetegvd wat baal je ervan als je tegen hem staat als tegenstander zijnde. Wat een verademing t.o.v. Van Rhijn.
Oh.![]()
Denk dat die jongen ook totaal niet in de groep past, lijkt me een timide jongen die ook nog slecht Engels spreekt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zie hier iemand die nog in de tijd van de holbewoners leeftAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zonde , was bij Auxerre een supertalentquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat die jongen ook totaal niet in de groep past, lijkt me een timide jongen die ook nog slecht Engels spreekt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik denk dat Neanderthalers een beter balgevoel hadden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zie hier iemand die nog in de tijd van de holbewoners leeftMee naar het EK tochquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:45 schreef Gruisman het volgende:
[..]
dan is die volgend seizoen al weg dusAls hij voor Oranje kiest tenminste
Milik kan ook wel koppen hoor denk ik. Denk dat Milik dit seizoen aan 10-15 goals komtquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dijks heeft zeker goede voorzetten, denk als we een type Luuk de Jong in de spits hadden staan dat er veel gescoord zou worden.Oh.![]()
Tete kan zijn voorzet en het opkomen zeker verbeteren. Maar in tegenstelling tot Van Rhijn weet je in ieder geval van Tete dat hij zijn man uitschakelt, wat toch wel prioriteit nummer 1 is bij een verdediger.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een baas inderdaad. Maar het is vooral te hopen dat hij zich goed ontwikkeld want van Rhijn leek ook heel wat toen hij begon![]()
Ik denk dat de spelers hem ook wel uitlachen omdat hij er niks van kan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat die jongen ook totaal niet in de groep past, lijkt me een timide jongen die ook nog slecht Engels spreekt.
Oh.![]()
Klopt, de backs zijn in elk geval flink verbeterd t.o.v. vorig jaar. Ook is Riedewald natuurlijk veel beter dan Niklas Moisandertje.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
Tete kan zijn voorzet en het opkomen zeker verbeteren. Maar in tegenstelling tot Van Rhijn weet je in ieder geval van Tete dat hij zijn man uitschakelt, wat toch wel prioriteit nummer 1 is bij een verdediger.Oh.![]()
Gabrich 2 , die was zo sterkquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat de spelers hem ook wel uitlachen omdat hij er niks van kan.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Verdedigend zat het eigenlijk wel goed in elkaar. Bazoer en El Ghazi deden vandaag Remi na met al dat gedribbel en geen ook hebben voor de medespelers. Als die nog is eenvoudig gaan voetballen dan zijn ze helemaal goud waard. Zal nog wel te maken hebben met jeugdige overmoed.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
JR, GGMM, Powerloungen en ik vinden het een go.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:48 schreef FritzWepper het volgende:
Sanogo
Hij deed wel iets goed bij die 3-0.graag op anoniem![]()
Het bevalt me beter en beter, weer 3 goals, weer de 0 achterin en steady gespeeldOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Die valt niet omquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gabrich 2 , die was zo sterkOh.![]()
Gelukkig kost ie wat minder. Als de mogelijkheid er is zou ik 'm in de winterstop terug sturen. Of kan dat niet ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gabrich 2 , die was zo sterkAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Samen met Dijks richting Oranjequote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Bazoer was soms iets te laat met een keuze maken, maar had ook wel vaak oog voor spelers. Vond hem wel weer gewoon goed spelen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:49 schreef Pedroso het volgende:
Verdedigend zat het eigenlijk wel goed in elkaar. Bazoer en El Ghazi deden vandaag Remi na met al dat gedribbel en geen ook hebben voor de medespelers. Als die nog is eenvoudig gaan voetballen dan zijn ze helemaal goud waard. Zal nog wel te maken hebben met jeugdige overmoed.
Sinkgraven was erg onzichtbaar, jammer want hij was in de voorbereiding een van de betere.Oh.![]()
En Bazoer natuurlijk. Klaassen basisplek, en Anwar ipv Narsinghquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Samen met Dijks richting OranjeOh.![]()
Denk het wel . Moet de speler wel zelf willenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gelukkig kost ie wat minder. Als de mogelijkheid er is zou ik 'm in de winterstop terug sturen. Of kan dat niet ?RED ONS HENNIEGOD![]()
Ben bang dat het donderdag ook een rukwedstrijd gaat worden met een tegenstander die met 10 man voor de goal gaan hangen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Stuur hem gewoon deze maand terug en haal nog even een normale spits.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gelukkig kost ie wat minder. Als de mogelijkheid er is zou ik 'm in de winterstop terug sturen. Of kan dat niet ?
Dan kan Frans Bauer ook tevoorschijn komenOh.![]()
Zou best de lcv van oranje kunnen worden, zullen zien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Samen met Dijks richting Oranje![]()
Dat is wel erg weinigquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kluivert scoorde er toen maar 6
want ja , geen concurrentieZelfs zonder concurrentie. Eigenlijk had je hem daarvoor moeten wegsturen (sturen ghehe)
Oh.![]()
Op zich is Willem 2 best een leuk voetballende ploeg, ik hoop dat die de nodige punten gaan pakken (tegen PSV en Feyenoord bv).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gewoon El Ghazi in de Suarez rol tegen Bratislava. 4 goals makenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:53 schreef Pedroso het volgende:
Ben bang dat het donderdag ook een rukwedstrijd gaat worden met een tegenstander die met 10 man voor de goal gaan hangen.![]()
Die wedstrijd was ook het wereldse debuut van Ajax legende Timothee Atouba
Oh.![]()
Inderdaad een uitstekende verdediger en pas 19. Geweldige tackle heeft die jongen. Snel dat contract verlengenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:44 schreef Syntix het volgende:
![]()
Had al een contract bij Milan . Litmanen maakte er trouwens ook maar 6 .quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinigZelfs zonder concurrentie. Eigenlijk had je hem daarvoor moeten wegsturen (sturen ghehe)
RED ONS HENNIEGOD![]()
Heeft nu nog een 3-jarig contract. Mag wel 2 jaar bij maar denk niet dat Raiola het hiermee eens is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Inderdaad een uitstekende verdediger en pas 19. Geweldige tackle heeft die jongen. Snel dat contract verlengenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tete heeft zelf aangegeven te willen verlengenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft nu nog een 3-jarig contract. Mag wel 2 jaar bij maar denk niet dat Raiola het hiermee eens is.Oh.![]()
Dat beslist die vetklep wel, daar heeft de speler niets over te zeggen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tete heeft zelf aangegeven te willen verlengenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gewoon die vader van Tete eropaf sturen, die is kickbokser toch?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat beslist die vetklep wel, daar heeft de speler niets over te zeggen.Oh.![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon die vader van Tete eropaf sturen, die is kickbokser toch?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
We hebben Gudelj alquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen we hem niet contracteren als centrale verdediger?
Brengt gif en energie![]()
Benieuwd wanneer hij naar een echte topclub gaat. Zo'n geweldenaar hoort gewoon in de CL thuis.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:04 schreef Class het volgende:
[ afbeelding ]
FF countertje opzetten vanaf je eigen 16 meter (Eriksen)![]()
Dan gaan ze ook voluit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:55 schreef Pedroso het volgende:
Op zich is Willem 2 best een leuk voetballende ploeg, ik hoop dat die de nodige punten gaan pakken (tegen PSV en Feyenoord bv).![]()
Vond ze niet slecht, zijn alleen aanvallend onmachtig.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ajax zijn ingecalculeerde verliespunten, Feyenoord is een uitdaging en PSV stammenstrijd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vond ze niet slecht, zijn alleen aanvallend onmachtig.![]()
Denk dat er dit seizoen wel een groot gat zit tussen de traditionele topdrie en de rest. AZ, Heerenveen, Twente, Vitesse is allemaal erg verzwakt. Feyenoord en Ajax sterker dan vorig jaar, PSV heeft ook goede aankopen gedaan maar de vraag is of het genoeg is om de erfenis van Depay op zich te nemen. Vermoed dat het lang spannend zal blijven![]()
![]()
Laten we het hopen, worden de toppers een stuk leuker door, lekker veel druk op zo'n potquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:26 schreef OllieWilliams het volgende:
Denk dat er dit seizoen wel een groot gat zit tussen de traditionele topdrie en de rest. AZ, Heerenveen, Twente, Vitesse is allemaal erg verzwakt. Feyenoord en Ajax sterker dan vorig jaar, PSV heeft ook goede aankopen gedaan maar de vraag is of het genoeg is om de erfenis van Depay op zich te nemen. Vermoed dat het lang spannend zal blijven
Ben er overigens nog niet zo zeker van dat het wel goed gaat komen donderdag, je kan zomaar weer flink verrast worden![]()
Welnee joh. Dat is een clubje van niks.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Laten we het hopen, worden de toppers een stuk leuker door, lekker veel druk op zo'n pot
Ben er overigens nog niet zo zeker van dat het wel goed gaat komen donderdag, je kan zomaar weer flink verrast worden![]()
PSV heeft erg mooi ingekocht, verder denk ik dat het gemis van PSV wel meevalt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:26 schreef OllieWilliams het volgende:
Denk dat er dit seizoen wel een groot gat zit tussen de traditionele topdrie en de rest. AZ, Heerenveen, Twente, Vitesse is allemaal erg verzwakt. Feyenoord en Ajax sterker dan vorig jaar, PSV heeft ook goede aankopen gedaan maar de vraag is of het genoeg is om de erfenis van Depay op zich te nemen. Vermoed dat het lang spannend zal blijven
Enige wat Ajax te bieden heeft, is dat het team bij elkaar is gebleven en iedereen een jaartje volwassener is geworden. Kan voldoende zijn.![]()
We zijn Zimling kwijtquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:47 schreef Adames het volgende:
[..]
PSV heeft erg mooi ingekocht, verder denk ik dat het gemis van PSV wel meevalt.
Enige wat Ajax te bieden heeft, is dat het team bij elkaar is gebleven en iedereen een jaartje volwassener is geworden. Kan voldoende zijn.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Johnny is home.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:51 schreef Adames het volgende:
[..]
gelukkig zit Heitinga nu in de kleedkamergraag op anoniem![]()
We zijn erg van het onderschatten maar van de Tsjechische nummer 3 moet je over 2 wedstrijden gewoon winnen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Laten we het hopen, worden de toppers een stuk leuker door, lekker veel druk op zo'n pot
Rapid Wien, Dnipro en Steaua Boekarest zijn ook clubjes van niksquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Welnee joh. Dat is een clubje van niks.Oh.![]()
Maar gelukkig hebben we van bijvoorbeeld Dnipro wat geleerdquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rapid Wien, Dnipro en Steaua Boekarest zijn ook clubjes van niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Erg beperkt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk trouwens dat El Ghazi er dit seizoen tussen de 15 en 20 goals maaktWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Dat jablonec knikkeren we er met dubbele cijfers uit joh.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rapid Wien, Dnipro en Steaua Boekarest zijn ook clubjes van niks![]()
Maar heeft gewoon een hoog rendement.quote:
En dan is hij nu nog eens uit vorm. Zeker 10 klassen beter dan een NarsinghOh.![]()
Ik zou er graag in geloven maar ik denk dat het maximaal 2-0 thuis en 1-2 uit wordtquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dat jablonec knikkeren we er met dubbele cijfers uit joh.Oh.![]()
Duh, dan noem je ook iemand.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zeker 10 klassen beter dan een Narsingh![]()
Ik vat dit niet eens op als compliment.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja was eigenlijk geen goed vergelijk.
Zelfs jij bent nog beter dan Narsingh![]()
In heel de eredivisie is er op dit moment geen speler zoals El Ghazi. Die jongen heeft alles:
• Een symmetrisch hoofd
• Spreekt ABN
• Mooie techniek
• Goed schot
En zijn grootste kracht:
Gevoel voor de juiste plek. Die jongen weet altijd waar de bal gaat komen om zo vervolgens te scoren. Ik vind hem completer dan Depay en hij heeft ook meer potentie.
Ja.˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Vooral een symmetrisch hoofd is erg belangrijk bij het behalen van de topquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
In heel de eredivisie is er op dit moment geen speler zoals El Ghazi. Die jongen heeft alles:
• Een symmetrisch hoofd
• Spreekt ABN
• Mooie techniek
• Goed schot
En zijn grootste kracht:
Gevoel voor de juiste plek. Die jongen weet altijd waar de bal gaat komen om zo vervolgens te scoren. Ik vind hem completer dan Depay en hij heeft ook meer potentie.
Ja.˛
Oh.![]()
Hij heeft wel puntige knieën dus dat spreekt dan weer in zijn nadeelquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
• Een symmetrisch hoofd
• Spreekt ABN
• Mooie techniek
• Goed schot
En zijn grootste kracht:
Ja.˛
![]()
Van Der Gijp zei toch is dat El Ghazi alles heeft om de top te halen omdat hij er mooi uit zag?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral een symmetrisch hoofd is erg belangrijk bij het behalen van de top![]()
![]()
Net als een Passat en Mondeo 2 verschillende auto's zijn. Vergelijken kun je wel degelijk. Dat onderstel van El Ghazi is opgebouwd uit louter degelijke Duitse componenten. Louter.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:28 schreef Brammess het volgende:
Depay en El Ghazi zijn 2 verschillende spelers. Zal die vergelijking nooit begrijpen
Louter.˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
El Ghazi kan wel erg goed het spel lezen, dat geef ik je wel.
Zou hem wel is een paar wedstrijden in de spits willen zien![]()
Het is allebei niks.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar heeft gewoon een hoog rendement.
En dan is hij nu nog eens uit vorm. Zeker 10 klassen beter dan een NarsinghWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ben ik niet met je eens. Rybery's hoofd is niet echt symmetrisch maar wordt algemeen beschouwd als een topspeler.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral een symmetrisch hoofd is erg belangrijk bij het behalen van de top˛
Van der Gijp is dan ook homoseksueel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
Van Der Gijp zei toch is dat El Ghazi alles heeft om de top te halen omdat hij er mooi uit zag?Oh.![]()
Mijn ultieme fantasie? Assaīdi, El Hamdaoui (in zijn goede tijd) en El Ghazi in de voorhoede.˛
Doe jij Tong80 na, of heeft hij het bij jou afgekeken?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Rybery's hoofd is niet echt symmetrisch maar wordt algemeen beschouwd als een topspeler.˛
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ben jij toevallig een leipe Mocro?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Mijn ultieme fantasie? Assaīdi, El Hamdaoui (in zijn goede tijd) en El Ghazi in de voorhoede.˛
Oh.![]()
Welke buitenspeler in de eredevisie vind je beter?quote:˛
JE BENT TERUGquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Random woord:blijdschap![]()
Ik ben gewoon geen fan. Ik zie nog meer in Fischer dus dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
El Ghazi is niet niks met zo'n rendement. Dan ben je gewoon van waarde.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Zolang El Ghazi zo belachelijk slecht speelt als vandaag maar toch doelpunten maakt vind ik het best maar ik vraag me af hoe lang hij dat vol kan houden.![]()
Met alle respect, maar dan heb je geen oog voor het spelletje. Of je hebt ze beiden dicht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen fan. Ik zie nog meer in Fischer dus dan weet je het wel.˛
Ja, als hij nou ook nog eens goed gaat spelen en in vorm komt. Ik houd mijn hart vast.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:35 schreef wieisboos het volgende:
Zolang El Ghazi zo belachelijk slecht speelt als vandaag maar toch doelpunten maakt vind ik het best maar ik vraag me af hoe lang hij dat vol kan houden.˛
Ik ben gewoon geen fan. Dat die nu twee wedstrijden achter elkaar scoort zegt mij niet zo veel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Welke buitenspeler in de eredevisie vind je beter?˛
VBL / De stylist
Dat kan natuurlijk. Ik ben opzich wel fan van hem, alleen moet hij die maniertjes van vorige week achterwege latenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen fan. Ik zie nog meer in Fischer dus dan weet je het wel.Oh.![]()
Je ontwijkt de vraag.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen fan. Dat die nu twee wedstrijden achter elkaar scoort zegt mij niet zo veel.˛
![]()
Ik beoordeel hem voetbaltechnisch. We moeten die maniertjes niet uitvergroten. Of doet hij dat elke week?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk. Ik ben opzich wel fan van hem, alleen moet hij die maniertjes van vorige week achterwege laten˛
Wie vind je beter in de Eredivisie dan (buitenspeler)?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen fan. Dat die nu twee wedstrijden achter elkaar scoort zegt mij niet zo veel.˛
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik beoordeel hem voetbaltechnisch. We moeten die maniertjes niet uitvergroten. Of doet hij dat elke week?˛
˛:
˛
˛
˛:
˛
˛
˛:
˛
˛
˛:
˛
˛
˛:
˛
˛
˛:
˛
˛
˛:
˛
˛
˛:
˛
˛
˛:
˛
˛
˛:
˛
˛
˛:
˛
˛
Oh.![]()
dit klinkt bekend...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Welnee joh. Dat is een clubje van niks.![]()
Corona is de beste buitenspeler van de ed. Die zou het verdienen om het op een hoger platform (PSV, Ajax) te laten zien, maar helaas verdient die 1,5 mio. Larsson is ook beter.quote:
Maar van de top 3 heeft hij op dit moment het hoogste rendement. Wat niet betekend dat hij in mijn ogen automatisch de beste buitenspeler is, want zoals al eerder aangegeven is hij erg beperkt.
Maar misschien zegt dit ook wel meer over de ED in zijn algemeenheid.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Zie de post richting René. Die was eerder.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wie vind je beter in de Eredivisie dan (buitenspeler)?˛
VBL / De stylist
*betekentquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Corona is de beste buitenspeler van de ed. Die zou het verdienen om het op een hoger platform (PSV, Ajax) te laten zien, maar helaas verdient die 1,5 mio. Larsson is ook beter.
Maar van de top 3 heeft hij op dit moment het hoogste rendement. Wat niet betekend dat hij in mijn ogen automatisch de beste buitenspeler is, want zoals al eerder aangegeven is hij erg beperkt.
Maar misschien zegt dit ook wel meer over de ED in zijn algemeenheid.![]()
Ik ga nú zijn topic openen. Wat een baas.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:45 schreef wieisboos het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)ven-mijn-bed-krijgen
VBL / Het zeer talentvolle Václav Cerny topic #1: Eigen jeugd van Ajax![]()
Onbegrijpelijk dat j0rdiiii dit nog niet had gedaan,quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga nú zijn topic openen. Wat een baas.
VBL / Het zeer talentvolle Václav Cerny topic #1: Eigen jeugd van Ajax
maar je verdient een applausje voor eigen initiatief![]()
j0rdiii opent alleen topics van spelers die nog in de B-elftallen spelen en als ze eenmaal oud genoeg zijn al bij onbekende clubs in het buitenland spelen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat j0rdiiii dit nog niet had gedaan,
maar je verdient een applausje voor eigen initiatief
Ik open topics over helden.
VBL / Het grote RIEDEWALD topic.
VBL / Het grote El Ghazi-topic #1: Verstandig persoon die ver gaat komen
VBL / Het grote Nicki Minaj adoratietopic
VBL / Het Joël Veltman topic #1: De enige echte opvolger van Vertonghen
VBL / Het grote Ricardo van Rhijn topic
VBL / Het grote talentvolle Aras Özbiliz-topic.
VBL / Het grote Tobias Sana topic #1 Nu al beter dan Narsingh
Een zéér talentvol rijtje
[ Bericht 17% gewijzigd door GGMM op 16-08-2015 00:05:43 ]![]()
Sana, wat een godquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
j0rdiii opent alleen topics van spelers die nog in de B-elftallen spelen en als ze eenmaal oud genoeg zijn al bij onbekende clubs in het buitenland spelen.
Een zéér talentvol rijtjeOh.![]()
Het erge is nog dat je met Sana nog gelijk hadquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
j0rdiii opent alleen topics van spelers die nog in de B-elftallen spelen en als ze eenmaal oud genoeg zijn al bij onbekende clubs in het buitenland spelen.
Een zéér talentvol rijtje![]()
Veltman opvolger Jan.quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het erge is nog dat je met Sana nog gelijk had
Ja, die ggm&n heeft er kijk op.![]()
Ik zie Grunn daar niet winnen met hun zwakbegaafde trainerquote:Op zondag 16 augustus 2015 01:20 schreef FritzWepper het volgende:
Nog 'n uurtje of dertien en we staan vier punten voor op die gedoodverfde titelfavoriet.
Hup GrunnRED ONS HENNIEGOD![]()
En geen Suk of Zivkovicquote:Op zondag 16 augustus 2015 01:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie Grunn daar niet winnen met hun zwakbegaafde trainer
Maar een mens mag dromen.![]()
Geen Nevland , geen Suarez , geen Hugoquote:Op zondag 16 augustus 2015 01:28 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
En geen Suk of Zivkovic
Maar een mens mag dromen.RED ONS HENNIEGOD![]()
geen Robbenquote:Op zondag 16 augustus 2015 01:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen Nevland , geen Suarez , geen Hugo![]()
Gewonnen van AZ en Willem II en alle kritiek is weer verdwenen? Ajax weer kampioenskandidaat nummer 1?![]()
Dit.quote:Op zondag 16 augustus 2015 07:55 schreef BadderHaring het volgende:
Gewonnen van AZ en Willem II en alle kritiek is weer verdwenen? Ajax weer kampioenskandidaat nummer 1?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Ja.quote:Op zondag 16 augustus 2015 07:55 schreef BadderHaring het volgende:
Gewonnen van AZ en Willem II en alle kritiek is weer verdwenen? Ajax weer kampioenskandidaat nummer 1?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat maak jij ervan. Ze doen gewoon mee om het kampioenschap, samen met PSV en in mindere mate met Feyenoord.quote:Op zondag 16 augustus 2015 07:55 schreef BadderHaring het volgende:
Gewonnen van AZ en Willem II en alle kritiek is weer verdwenen? Ajax weer kampioenskandidaat nummer 1?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lijkt me niet. Daar is het te vroeg voor. Gewoon blij zijn met de punten, die zijn altijd belangrijk, of ze nou in speelronde twee of tweeëndertig worden gepakt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 07:55 schreef BadderHaring het volgende:
Gewonnen van AZ en Willem II en alle kritiek is weer verdwenen? Ajax weer kampioenskandidaat nummer 1?
Daarnaast geeft het spel hoop. Het is bij vlagen goed, dus het kan wel.![]()
het gaat nog niet goed maar het staat wel goed, organisatorisch gezien en daar kan je verder op bouwen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 07:55 schreef BadderHaring het volgende:
Gewonnen van AZ en Willem II en alle kritiek is weer verdwenen? Ajax weer kampioenskandidaat nummer 1?![]()
Ja duidelijk toch. En Sanogo topscorer met 35 doelpunten.quote:Op zondag 16 augustus 2015 07:55 schreef BadderHaring het volgende:
Gewonnen van AZ en Willem II en alle kritiek is weer verdwenen? Ajax weer kampioenskandidaat nummer 1?'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Is Ajax live te zien donderdag op RTL?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Donderdag is het op fox.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Kak. Goede reden om in de kroeg te kijken. Moet ik wel de juiste kroeg zien te vinden hier in Alkmaar, want AZ speelt om 6 uur. Die zal ik wel niet vinden.quote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Matig, en dan druk ik mij nog eufemistisch uit.quote:Op zondag 16 augustus 2015 10:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb niet kunnen kijken, gister. Hoe was de wedstrijd?'Wish I was old and a little sentimental'
Nah, valt wel mee. Alleen het gebrek aan aanvallende stootkracht baart me zorgen. Uiteindelijk vallen er nog twee in het netje, maar die bleven veel te lang uit. En tegen andere tegenstanders dan AZ en Willem II moet het sneller raak zijn. Maar verder stond het beter dan ik de laatste tijd heb gezien.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Matig, en dan druk ik mij nog eufemistisch uit.![]()
Het gebrek aan tempo en vooruit voetballen is nog steeds het euvel. Tevens vond ik de organisatie niet optimaal en kan het positiespel nog een stuk beter.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:03 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Nah, valt wel mee. Alleen het gebrek aan aanvallende stootkracht baart me zorgen. Uiteindelijk vallen er nog twee in het netje, maar die bleven veel te lang uit. En tegen andere tegenstanders dan AZ en Willem II moet het sneller raak zijn. Maar verder stond het beter dan in de laatste tijd heb gezien.'Wish I was old and a little sentimental'
Met de sterkste selectie ben je dat altijdquote:Op zondag 16 augustus 2015 07:55 schreef BadderHaring het volgende:
Ach die zogenaamd geweldige selectie van Feyenoord zie ik ook niet echt. Vd Heijden is nu opeens een goede versterking, terwijl hij gewoon simpelweg niet goed genoeg was voor Ajax.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met de sterkste selectie ben je dat altijd
PSV is ook nog niet echt soepel aan het draaien. Wat mij betreft maakt Ajax gewoon kans om de landstitel te pakken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Andersen al verkocht dan?quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met de sterkste selectie ben je dat altijd![]()
twitter:yvdbusken twitterde op zondag 16-08-2015 om 19:59:13Voormalig AZ-spits Kevin Luckassen kopt Slovan Liberec kort voor rust op 0-1 in de derby tegen Ajax-tegenstander Jablonec. reageer retweet
twitter:yvdbusken twitterde op zondag 16-08-2015 om 21:06:05Jablonec komt in slotminuut toch nog op 1-1. Sneu voor Kevin Luckassen, wel verdiend. Ze bleven onvermoeibaar stormen. Ajax opgepast. reageer retweet
VI-verslaggevertje op pad, ben benieuwd naar donderdagtwitter:yvdbusken twitterde op zondag 16-08-2015 om 21:10:29Bijna 1-2, bijna 2-1. Geweldig slot Jablonec-Slovan. Qua voetbal kunnen Nederlanders niets leren van Tsjechen. Qua mentaliteit heel veel. reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Kramer 79%quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:04 schreef Evertjan het volgende:
even allemaal stemmen op El Ghazi mensen
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook alleen maar omdat Kazim huilie huilie deed is Kramer nu meteen publiekslievelingquote:
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
quote:Willem II wil Andersen
Jurgen Streppel heeft direct na Ajax-Willem II (3-0) een balletje opgegooid. De trainer van de tricolores wil Lucas Andersen graag een jaar van de Amsterdammers huren. Nu het middenveld van Ajax als een tierelier draait, lijkt de Deen weinig kans te maken op speelminuten. Vandaag neemt Ajax tijdens het technisch overleg een beslissing over de toekomst van Andersen, die nog steeds als groot talent wordt gezien.![]()
Die Sanogo kan er echt geen klote van zegFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
laten we het hopen, zou het zonde vinden als hij z'n talent verloren laat gaan, heb toch het idee dat hij wat harder moet werken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 08:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Andersen op 10 bij Willem II kan een fenomeen worden![]()
Ik hoorde gister dat Zivko geen enkel probleem vormt bij Willem ll. Gewoon op tijd enzo.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik heb vooral het idee dat hij zelfvertrouwen moet krijgen. Oogt altijd heel onzeker waardoor het er gemakzuchtig uitzietquote:Op maandag 17 augustus 2015 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
laten we het hopen, zou het zonde vinden als hij z'n talent verloren laat gaan, heb toch het idee dat hij wat harder moet werken.Oh.![]()
Frenkie de Jong spreekt voorkeur uit voor Ajax, Willem II wil Andersen
17 augustus 2015 -
Frenkie de Jong heeft intern bij Willem II uitgesproken een voorkeur te hebben voor een overgang naar Ajax. Dat meldt het Brabants Dagblad maandagochtend. De 18-jarige talentvolle middenvelder stond ook nadrukkelijk in de belangstelling van PSV dat al enige maanden in onderhandeling is met Willem II.
Mogelijk zou een overgang van de jeugdinternational in een ruildeal kunnen worden gegoten. Willem II zou Lucas Andersen graag op huurbasis willen overnemen. De Tilburgers hebben dringend behoefte aan aanvallende versterking. Volgens De Telegraaf neemt Ajax vandaag een beslissing over de toekomst van Andersen bij Ajax.![]()
Er zijn nog kaarten zatquote:Op zondag 16 augustus 2015 11:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Kak. Goede reden om in de kroeg te kijken. Moet ik wel de juiste kroeg zien te vinden hier in Alkmaar, want AZ speelt om 6 uur. Die zal ik wel niet vinden.![]()
![]()
Die hele twee wedstrijden die al gespeeld zijn?quote:Op maandag 17 augustus 2015 08:54 schreef mokkiemok het volgende:
Ik hoorde gister dat Zivko geen enkel probleem vormt bij Willem ll. Gewoon op tijd enzo.![]()
Frenkie de Jong als we als aanvallende middenvelders al onze grootste talenten hebben.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Frenkie de Jong spreekt voorkeur uit voor Ajax, Willem II wil Andersen
17 augustus 2015 -
Frenkie de Jong heeft intern bij Willem II uitgesproken een voorkeur te hebben voor een overgang naar Ajax. Dat meldt het Brabants Dagblad maandagochtend. De 18-jarige talentvolle middenvelder stond ook nadrukkelijk in de belangstelling van PSV dat al enige maanden in onderhandeling is met Willem II.
Mogelijk zou een overgang van de jeugdinternational in een ruildeal kunnen worden gegoten. Willem II zou Lucas Andersen graag op huurbasis willen overnemen. De Tilburgers hebben dringend behoefte aan aanvallende versterking. Volgens De Telegraaf neemt Ajax vandaag een beslissing over de toekomst van Andersen bij Ajax.Oh.![]()
Hij zit daar toch al langer, ook trainingen enzo. Zou toch wat zijn als we hem herboren terugkrijgen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die hele twee wedstrijden die al gespeeld zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Hij zit daar toch al langer, ook trainingen enzo. Zou toch wat zijn als we hem herboren terugkrijgen.Als een speler te laat komt, ligt dat natuurlijk niet aan de trainer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Hij zit daar toch al langer, ook trainingen enzo. Zou toch wat zijn als we hem herboren terugkrijgen.Bij jong oranje werd hij net zo goed disciplinair geschorst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
dat was ook sarcastisch bedoeld, al kan het wel een gevolg zijn van slechte motivatie door de trainer. maar dan nog is het de speler inderdaad.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als een speler te laat komt, ligt dat natuurlijk niet aan de trainer heFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
die jongen was gewoon een verkeerde keuze en die is vanwege het vermijden van gezichtsverlies bij Willem II gestald, het lijkt me heel stug als hij zich in dit seizoen bij Ajax weer in de kijker kan spelen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat was ook sarcastisch bedoeld, al kan het wel een gevolg zijn van slechte motivatie door de trainer. maar dan nog is het de speler inderdaad.![]()
Als hij er dit seizoen 25 inlegt bij Willem ll lijkt het mij juist stug als hij niet gewoon in de selectie wordt opgenomenquote:Op maandag 17 augustus 2015 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
die jongen was gewoon een verkeerde keuze en die is vanwege het vermijden van gezichtsverlies bij Willem II gestald, het lijkt me heel stug als hij zich in dit seizoen bij Ajax weer in de kijker kan spelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
en de teller staat op?quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als hij er dit seizoen 25 inlegt bij Willem ll lijkt het mij juist stug als hij niet gewoon in de selectie wordt opgenomen![]()
2 wedstrijdenquote:
Tegen Ajax en Vitesse ( niet de gemakkelijkste wedstrijden)
En heb hem al best wat goede dingen zien doen
[ Bericht 6% gewijzigd door mokkiemok op 17-08-2015 11:05:07 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik heb verder niets tegen die jongen maar hij is gewoon verkeerd gescout, dan kan je beter gewoon stellen dat dat zo is ipv eerst een jaar bij jong Ajax hem blijkbaar niet kunnen klaastomen en dat nu extern weer proberen, de kans dat het lukt lijkt me minder dan 20%.quote:![]()
Toch halen. Hem hem bij Oranje onder 19 naast Nouri zien voetballen. Hele talentvolle speler, ontzettend balvast, draait heel makkelijk en bleef vooral heel rustig onder druk. Daarnaast fysiek in orde. Absoluut toptalent.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frenkie de Jong als we als aanvallende middenvelders al onze grootste talenten hebben.![]()
Halen! Al is het maar zodat hij niet bij psv gaat spelenquote:Op maandag 17 augustus 2015 11:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Toch halen. Hem hem bij Oranje onder 19 naast Nouri zien voetballen. Hele talentvolle speler, ontzettend balvast, draait heel makkelijk en bleef vooral heel rustig onder druk. Daarnaast fysiek in orde. Absoluut toptalent.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee man, Riedewald. Speelde weer werkelijk uitstekend, vind dat zo'n enorm talentquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:04 schreef Evertjan het volgende:
Kramer slaat weer eens nergens op. En inderdaad Riedewald was beter dan Ghazi.quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee man, Riedewald. Speelde weer werkelijk uitstekend, vind dat zo'n enorm talent![]()
angstquote:Op maandag 17 augustus 2015 11:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Halen! Al is het maar zodat hij niet bij psv gaat spelen![]()
![]()
niks angstquote:
die jongen wil zelf naar ajax komen anders
meer angst van de jong dat zijn carričre gaat mislukken als hij bij psv gaat foebeleGroot fan van User Wotte![]()
Zit je hier nu serieus mensen oproepen om te stemmen?quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:04 schreef Evertjan het volgende:
mag dat niet?quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zit je hier nu serieus mensen oproepen om te stemmen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zei dat hij angst had, en dan reageer jij? Vreemdquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niks angst
die jongen wil zelf naar ajax komen anders
meer angst van de jong dat zijn carričre gaat mislukken als hij bij psv gaat foebele
Overigens wou Frenkie ook naar PSV, maar die willen alleen de opleidingsvergoeding betalen.![]()
mag dat ook niet?quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weer iemand die voor een andere reageert.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee
Anyway, dat stemmen heeft ook niet geholpen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zei dat hij angst had, en dan reageer jij? Vreemd
Overigens wou Frenkie ook naar PSV, maar die willen alleen de opleidingsvergoeding betalen.
[ Bericht 5% gewijzigd door DonRaja op 17-08-2015 13:57:50 (normaal doen) ]Groot fan van User Wotte![]()
Zie pas net de samenvatting maar het is nou ook niet zo'n bijzondere goalquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kramer slaat weer eens nergens op. En inderdaad Riedewald was beter dan Ghazi.Kopt hem aardig in maar wordt niet bepaald gedekt
![]()
Boeit toch allemaal niet. Leuk talentje, misschien wel het grootste talent op zijn positie. Maar dan nog 75% kans dat hij het niet red tot het eerste, ongeacht of hij naar Ajax of PSV gaat.quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zei dat hij angst had, en dan reageer jij? Vreemd
Overigens wou Frenkie ook naar PSV, maar die willen alleen de opleidingsvergoeding betalen.
Leuk, talentjes, maar het blijven talentjes.![]()
Prima ruildeal, gelijk doen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frenkie de Jong als we als aanvallende middenvelders al onze grootste talenten hebben.![]()
Over een jaar of 2 zullen er daar ook wel een paar van vertrokken zijn dus dan zou De Jong er moeten staan. Groot talent maar blijft altijd afwachten waar z'n plafond ligt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frenkie de Jong als we als aanvallende middenvelders al onze grootste talenten hebben.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Perfecte reactie van een PSV boer.quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou bij Andersen gelijk een optie tot koop doen. Ben je er dan ook vanaf.![]()
Uh, okéquote:Op maandag 17 augustus 2015 14:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Perfecte reactie van een PSV boer.![]()
Nog een jaartje aankijken dan kun je altijd nog besluiten om afscheid van 'm te nemen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou bij Andersen gelijk een optie tot koop doen. Ben je er dan ook vanaf.
Blijft voetballend gezien één van de grootste talenten maar is fysiek nog lang niet op topniveau en vraag is of ie dat ooit zal zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
als een lul op een drumstel deze reactiequote:Op maandag 17 augustus 2015 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou bij Andersen gelijk een optie tot koop doen. Ben je er dan ook vanaf.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mentaal ook niet krijg ik de indruk, kan slechts heel sporadisch zijn kwaliteiten laten zienquote:Op maandag 17 augustus 2015 14:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nog een jaartje aankijken dan kun je altijd nog besluiten om afscheid van 'm te nemen.
Blijft voetballend gezien één van de grootste talenten maar is fysiek nog lang niet op topniveau en vraag is of ie dat ooit zal zijn.![]()
Dat zou best kunnen maar als je fysiek niet in orde bent dan kun je je kwaliteiten sowieso maar sporadisch laten zien.quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mentaal ook niet krijg ik de indruk, kan slechts heel sporadisch zijn kwaliteiten laten zienAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bazoer.quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:49 schreef Anti-P het volgende:
De Jong, Nouri en Van de Beek. Lijkt me een mooi middenveld over een jaartje of 2/3![]()
Mag die Nouri al (wederzijds) aan het eerste ruiken?˛
Wederzijds als in dat de selectiespelers ook aan hem mogen ruiken tijdens het douchen?quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nee. Mocht zelfs mee met de koters van Oranje onder 19 in de voorbereiding.quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Technisch erg goed, fysiek nog niet klaar. Schotkracht, inspeelpass, body, allemaal nog typisch A-junior.
Met wat sportschool gaat hij het wel redden, denk ik.![]()
Heeft wel een typisch Marokkaans fysiek ja, in tegenstelling tot El Ghazi. Heeft nog alle tijd om klaar te worden voor het eerste, talent spat er iig vanafquote:Op maandag 17 augustus 2015 14:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee. Mocht zelfs mee met de koters van Oranje onder 19 in de voorbereiding.
Technisch erg goed, fysiek nog niet klaar. Schotkracht, inspeelpass, body, allemaal nog typisch A-junior.
Met wat sportschool gaat hij het wel redden, denk ik.![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Perfecte reactie van een PSV boer.Is gewoon een goeie optie. Optie tot koop + terugkoopclausule.quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou bij Andersen gelijk een optie tot koop doen. Ben je er dan ook vanaf.![]()
Denk het wel, maar goed dat moeten we nog zien. Loopt vaak anders dan je zou hopen, al lijken het me wel twee verstandige jongens, zeker Bazoer. Die is volgens mij zelfs bij City langs geweest, en als je die interviews met hem leest wil hij eerst bij Ajax echt een belangrijke speler wordenquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sinkie en Bazoer zijn er echt niet meer over 3 jaar hoor.![]()
Nou, ik schrok toch toen ik hoorde hoe oud hij was. Ik dacht echt dat hij nog 16/17 was.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heeft wel een typisch Marokkaans fysiek ja, in tegenstelling tot El Ghazi. Heeft nog alle tijd om klaar te worden voor het eerste, talent spat er iig vanaf
En klein. Nou zijn er wel meer kleine voetballers heel goed geworden, maar hij is wel heul klein.![]()
Nou ja, vooral omdat hij vrij klein is en hij echt zo'n kinderkoppie heeft lijkt hij wel heel jong ja, maar goed ik geloof dat hij zelfs al is meegegaan op trainingskamp en volgens mij trainen hij en een aantal andere jongens wel eens mee met het eerste. Dat zal niet zijn omdat hij het fysiek nog niet aan kanquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou, ik schrok toch toen ik hoorde hoe oud hij was. Ik dacht echt dat hij nog 16/17 was.![]()
Het liefst zou ik hem natuurlijk nog 3 jaar bij Ajax zien, maar zal me niet verbazen als hij in de zomer van 2017 de stap naar Engeland al gaat maken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Denk het wel, maar goed dat moeten we nog zien. Loopt vaak anders dan je zou hopen, al lijken het me wel twee verstandige jongens, zeker Bazoer. Die is volgens mij zelfs bij City langs geweest, en als je die interviews met hem leest wil hij eerst bij Ajax echt een belangrijke speler worden![]()
Het zal mij ook niet verbazen als hij die stap dan al aan kan eigenlijk. Ligt tot 2020 vast dus waarschijnlijk zal er sowieso een flinke zak geld voor gevangen wordenquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:06 schreef Anti-P het volgende:
[..]
Het liefst zou ik hem natuurlijk nog 3 jaar bij Ajax zien, maar zal me niet verbazen als hij in de zomer van 2017 de stap naar Engeland al gaat maken.
Niet dat we daar heel veel aan hebben maar toch![]()
Zeker. Andersen vind ik tekort komen voor Ajax.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Is gewoon een goeie optie. Optie tot koop + terugkoopclausule.
Maar blijkbaar mag je als niet-ajacied niks negatief zeggen anders zijn er weer een paar op hun kleine pik getrapt.![]()
Andersen komt op dit moment ook zeker tekort maar het is wel duidelijk dat hij de potentie heeft om in ieder geval voor Ajax een belangrijke speler te worden, komt er alleen totaal niet uitquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker. Andersen vind ik tekort komen voor Ajax.
Maar blijkbaar mag je als niet-ajacied niks negatief zeggen anders zijn er weer een paar op hun kleine pik getrapt.
En van mij mag je best negatief zijn hoor Day-V![]()
![]()
1,70m kennelijk, net als Messi en Iniesta.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou, ik schrok toch toen ik hoorde hoe oud hij was. Ik dacht echt dat hij nog 16/17 was.
En klein. Nou zijn er wel meer kleine voetballers heel goed geworden, maar hij is wel heul klein.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Van Beek is toch een veel groter talent dan Nouri? Die heeft vrijwel alles mee. Nouri kan heel veel met een bal maar oogt erg flegmatiek.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik vind dat hij wel de potentie heeft om in de toekomst voor Ajax uit te komen, maar nu zit hij er nog ver vanaf. Technisch gezien 1 van de betere, maar fysiek en mentaal misschien wel de slechste.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker. Andersen vind ik tekort komen voor Ajax.
Maar blijkbaar mag je als niet-ajacied niks negatief zeggen anders zijn er weer een paar op hun kleine pik getrapt.![]()
Wel heel ander type speler van wat ik heb gezienquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Van Beek is toch een veel groter talent dan Nouri? Die heeft vrijwel alles mee. Nouri kan heel veel met een bal maar oogt erg flegmatiek.![]()
Mja, je ziet al een paar seizoenen dat hij best talent heeft, maar het zet niet door. Dan moet je op een gegeven moment toch de knoop doorhakken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:10 schreef Anti-P het volgende:
[..]
Ik vind dat hij wel de potentie heeft om in de toekomst voor Ajax uit te komen, maar nu zit hij er nog ver vanaf. Technisch gezien 1 van de betere, maar fysiek en mentaal misschien wel de slechste.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Box to box waar Nouri meer een pure tien is dacht ik. Maar De Jong is ook een andere speler dan Nouri.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wel heel ander type speler van wat ik heb gezienWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
De Jong en Van de Beek zijn wel enigzins vergelijkbaar denk ik, kunnen complete middenvelders worden en technisch beter onderlegt dan bijvoorbeeld een Gudelj.![]()
Dat kloptquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Box to box waar Nouri meer een pure tien is dacht ik. Maar De Jong is ook een andere speler dan Nouri.Kijk regelmatig samenvattingen van wedstrijden waarin zij spelen en al die toernooitjes kijk ik ook vaak, en zijn wel allebei grote talenten. De Jong heb ik nog nooit zien spelen
![]()
Ja, maar die zijn technisch wel nog heel wat beter. Je moet wel heel goed zijn om te compenseren voor zo'n fysiekquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
1,70m kennelijk, net als Messi en Iniesta.
En Messi en Iniesta zijn wel behoorlijk sterk, hebben ondanks hun lengte wel fysiek.
Nouri moet daar echt wat aan gaan doen, anders gaat hij het niet redden.![]()
Het was ook niet heel serieus bedoeld hoor. Ik zie bij Ajax op het moment niet dergelijke spelers van de buitencategorie rondlopen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn technisch wel nog heel wat beter. Je moet wel heel goed zijn om te compenseren voor zo'n fysiek
En Messi en Iniesta zijn wel behoorlijk sterk, hebben ondanks hun lengte wel fysiek.
Nouri moet daar echt wat aan gaan doen, anders gaat hij het niet redden.
Messi en Iniesta zijn ook wel heel wat ouders trouwens. Nouri heeft nog wel wat tijd om wat aan zijn fysiek te doen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ze zijn ouder, maar waren op die leeftijd (zeker Messi) ook wel veel verder.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het was ook niet heel serieus bedoeld hoor. Ik zie bij Ajax op het moment niet dergelijke spelers van de buitencategorie rondlopen.
Messi en Iniesta zijn ook wel heel wat ouders trouwens. Nouri heeft nog wel wat tijd om wat aan zijn fysiek te doen.
Zelfs als Nouri straks 27 is, dan is hij nog niet zo goed als Messi op zijn 19e. Daar durf ik wel om te wedden![]()
Wie wel ?quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ze zijn ouder, maar waren op die leeftijd (zeker Messi) ook wel veel verder.
Zelfs als Nouri straks 27 is, dan is hij nog niet zo goed als Messi op zijn 19e. Daar durf ik wel om te wedden
Als is op z'n 27e nog niet zo goed is als Immers op z'n 19e zou ik me meer zorgen maken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nu al Nouri > Immersquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wie wel ?
Als is op z'n 27e nog niet zo goed is als Immers op z'n 19e zou ik me meer zorgen maken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hahaha. Ik denk dat hij die op zijn 19e al voorbij is.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wie wel ?
Als is op z'n 27e nog niet zo goed is als Immers op z'n 19e zou ik me meer zorgen maken.![]()
Dat zeg ik toch? Dat zijn spelers van de buitencategorie. Daar zijn er wereldwijd een paar van.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ze zijn ouder, maar waren op die leeftijd (zeker Messi) ook wel veel verder.
Zelfs als Nouri straks 27 is, dan is hij nog niet zo goed als Messi op zijn 19e. Daar durf ik wel om te wedden
Ik zeg dat hij in ieder geval nog wat jaren heeft om aan zijn fysiek te werken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wel opvallend overigens dat alle grote talenten in Nederland bijna allemaal naar Ajax of PSV gaan volgens mij. Zou dat alleen financieel zijn dat er geen grote talenten naar Feyenoord vertrekken ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
heeft met de doorstroming te maken gok ik.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:34 schreef Pedroso het volgende:
Wel opvallend overigens dat alle grote talenten in Nederland bijna allemaal naar Ajax of PSV gaan volgens mij. Zou dat alleen financieel zijn dat er geen grote talenten naar Feyenoord vertrekken ?
Ajax en psv zijn meer in de kijker want topclub
Fey is al jaren sub top ED (nee geen trol actie)
gaat gewoon om kampioenschappen en CL wedstrijdenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat jeugd betreft heeft / had Feyenoord de laatste 10 jaar ook een goede naam maar die missen de slag een beetje doordat ze geen toptalent van andere BVO's naar zich toehalen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
heeft met de doorstroming te maken gok ik.
Ajax en psv zijn meer in de kijker want topclub
Fey is al jaren sub top ED (nee geen trol actie)
gaat gewoon om kampioenschappen en CL wedstrijden
Dan kun je wel eens geluk hebben met een goede lichting maar het blijft geen feest natuurlijk.
Niet voor niets dat ze nu weer op de 'ouderen' tour gaan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tja als je ook kijkt naar het aantal spelers gisteren in de basis bij Feyenoord dat uit de eigen jeugd komt, kom je uit op 3. Ze hebben met Vermeer en V/d Heijden (vanaf hun 13e), Vejinovic (7 jaar Ajax) en Bilal (2 jaar Ajax) meer spelers uit de jeugdopleiding van Ajax in de basis dan van hun eigen opleidingquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat jeugd betreft heeft / had Feyenoord de laatste 10 jaar ook een goede naam maar die missen de slag een beetje doordat ze geen toptalent van andere BVO's naar zich toehalen.
Dan kun je wel eens geluk hebben met een goede lichting maar het blijft geen feest natuurlijk.
Niet voor niets dat ze nu weer op de 'ouderen' tour gaan.![]()
Inderdaad. Tweejaars B.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:06 schreef OllieWilliams het volgende:
Matthijs de Ligt is eigenlijk toch nog B-junior?![]()
Pijnlijk feit.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja als je ook kijkt naar het aantal spelers gisteren in de basis bij Feyenoord dat uit de eigen jeugd komt, kom je uit op 3. Ze hebben met Vermeer en V/d Heijden (vanaf hun 13e), Vejinovic (7 jaar Ajax) en Bilal (2 jaar Ajax) meer spelers uit de jeugdopleiding van Ajax in de basis dan van hun eigen opleiding![]()
Ajax 3quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nou, sluit de tent dan maar alvast!quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als we dit seizoen geen kampioen worden kunnen we de tent wel sluiten, want spelers als Kuyt en Elia komen niet ieder seizoen aanwaaien.
![]()
![]()
![]()
Mwoah, waarom? Ik denk ook dat Ajax dit jaar de titel pakt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou, sluit de tent dan maar alvast!
Dit, dus.![]()
Waarom?quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwoah, waarom? Ik denk ook dat Ajax dit jaar de titel pakt.
https://www.facebook.com/toenfeyenoordvoorhetlaatstkampioenwerd![]()
Mja, ik ken de bedragen niet, maar geeft Ajax ook niet aanzienlijk meer uit aan de jeugdopleiding? Dat betekent namelijk ook dat je het meeste talent trekt, waarvan noodgedwongen een deel afvalt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja het zal mij persoonlijk een rotzorg zijn maar het is wel vrij grappigVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ik las 7 miljoen, Feyenoord 4, PSV weet ik nietquote:Op maandag 17 augustus 2015 17:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, ik ken de bedragen niet, maar geeft Ajax ook niet aanzienlijk meer uit aan de jeugdopleiding? Dat betekent namelijk ook dat je het meeste talent trekt, waarvan noodgedwongen een deel afvalt.![]()
En terecht ook wel, het blijkt de laatste tijd steeds vaker dat de jeugdopleiding enorm belangrijk is dus van mij mag er heel veel geld ingestoken worden, liever daarin dan in een Hoorn/Viergever/Zimling etcquote:Op maandag 17 augustus 2015 17:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, ik ken de bedragen niet, maar geeft Ajax ook niet aanzienlijk meer uit aan de jeugdopleiding? Dat betekent namelijk ook dat je het meeste talent trekt, waarvan noodgedwongen een deel afvalt.![]()
Oh zeer zeker en ik hoop ook dat we met Cerny, vd Beek en Nouri ook echt een goede stap gaan maken. En ondanks alle kritiek op het aankopen van talentvolle 15-16 jarigen, vind ik dat ook niet verkeerd.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En terecht ook wel, het blijkt de laatste tijd steeds vaker dat de jeugdopleiding enorm belangrijk is dus van mij mag er heel veel geld ingestoken worden, liever daarin dan in een Hoorn/Viergever/Zimling etcVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Oh, het ging om Feyenoord? Nee, die gaan het niet worden. Ik denk Ajax.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Waarom?
https://www.facebook.com/toenfeyenoordvoorhetlaatstkampioenwerdDit, dus.![]()
Waarom?quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, het ging om Feyenoord? Nee, die gaan het niet worden. Ik denk Ajax.![]()
Omdat ik alle linies ontzettend sterk vind ogen en het staat organisatorisch veel beter dan ik vooraf had verwacht. Alleen de verdediging is nog een te grote dissonant in dit elftal. Daar moet echt nog wat aan gebeuren.quote:Dit, dus.![]()
Die verdediging is nog vrij jong en onervaren, hopelijk groeien die nog flink dit seizoen. Verder kan het nog echt wel een heel stuk beter voorin. Effectief is het doorgaans wel, maar extreem veel kansen zijn er nog niet.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat ik alle linies ontzettend sterk vind ogen en het staat organisatorisch veel beter dan ik vooraf had verwacht. Alleen de verdediging is nog een te grote dissonant in dit elftal. Daar moet echt nog wat aan gebeuren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Verdediging vind ik juist erg goed, aanval minder (maar dat is altijd al zo geweest onder Frank).quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat ik alle linies ontzettend sterk vind ogen en het staat organisatorisch veel beter dan ik vooraf had verwacht. Alleen de verdediging is nog een te grote dissonant in dit elftal. Daar moet echt nog wat aan gebeuren.![]()
Anders komen er maatregelen waar ze heel erg van gaan schrikken. Tijd voor actie.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dit even doorgestuurd naar de RvC
Dit moet de doorslag hebben gegevenAFCA!![]()
KingRoland en ik pakken ons rugtasje alvast in met fakkels en spandoeken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Anders komen er maatregelen waar ze heel erg van gaan schrikken. Tijd voor actie.Oh.![]()
En de twee grootste talenten bij Ajax op het veld komen van PSV en Sparta vandaan.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja als je ook kijkt naar het aantal spelers gisteren in de basis bij Feyenoord dat uit de eigen jeugd komt, kom je uit op 3. Ze hebben met Vermeer en V/d Heijden (vanaf hun 13e), Vejinovic (7 jaar Ajax) en Bilal (2 jaar Ajax) meer spelers uit de jeugdopleiding van Ajax in de basis dan van hun eigen opleiding![]()
Maatregelen waar ze van gaan schrikken.
Waar moet ik hierbij aan denken? Liedjes zingen zoals ''OVERMARS, BOE BOE BOE''? Stoeltjes bestickeren? Vijf minuten eerder het stadion verlaten?![]()
Ik zet demonstratief mijn stream 5 minuten eerder uit.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar moet ik hierbij aan denken? Liedjes zingen zoals ''OVERMARS, BOE BOE BOE''? Stoeltjes bestickeren? Vijf minuten eerder het stadion verlaten?
Dat zal ze leren.Oh.![]()
Capuchon op. Sjaaltje voor het gezicht. Honkbalknuppeltje in de hand en gaan.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar moet ik hierbij aan denken? Liedjes zingen zoals ''OVERMARS, BOE BOE BOE''? Stoeltjes bestickeren? Vijf minuten eerder het stadion verlaten?AFCA!![]()
Dan gaan ze dus in de 60ste minuut al naar huis?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Vijf minuten eerder het stadion verlaten?![]()
Klopt, blijft ook lastig om te voorspellen hoe jonge spelers zich ontwikkelen natuurlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
En de twee grootste talenten bij Ajax op het veld komen van PSV en Sparta vandaan.
Ik heb wel goede hoop dat er met Cerny, Nouri en vd Beek wel weer wat leuks uit de jeugd komt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gelijk doen zekerquote:'Willem II vraagt bedrag tussen 4 en 5 ton voor Frenkie de Jong'
17 augustus 2015 - Brabants Dagblad
Willem II verlangt een transfersom tussen de 4 en 5 ton voor de transfer van de 18-jarige jeugdinternational Frenkie de Jong. Dat meldt het Brabants Dagblad. Nadat Ajax concreet werd heeft de middenvelder PSV laten weten een voorkeur te hebben voor een overgang naar Amsterdam. PSV staakte daarop de gesprekken met Willem II. Ajax heeft nog geen akkoord bereikt met de club uit Tilburg. De club van trainer Jurgen Streppel, die al drie spelers van Ajax heeft gehuurd, zou graag ook Lucas Andersen nog op huurbasis naar Tilburg halen.Geweldig talent. Liet mooie dingen zien op dat EK onder 19 (?)
![]()
Onana; Van Rhijn, Van der Hoorn, Warmerdam, Owusu; Van de Beek, Andersen, Bakker; Muric, Sanogo, Fischer
Straks om 20:00 bij FOX Sports 1 tegen Helmond Sport. Gezien de staat van die ploeg moet dit een overwinning worden. Hattrickje van oerbeest Sanogo.![]()
Dan snap ik niet wat Brands loopt te aasgieren. Vroeger gaf hij nog zeven miljoen euro uit voor Timmetje Matavz.quote:![]()
Kan ik mee leven, overigens kan ik mij niet herinneren dat Riedewald bij Sparta weg komtquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
En de twee grootste talenten bij Ajax op het veld komen van PSV en Sparta vandaan.![]()
Ik denk dat hij doelt op El Ghazi maar die heeft alle uithoeken van Holland gezien voor hij naar Ajax kwam.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan ik mee leven, overigens kan ik mij niet herinneren dat Riedewald bij Sparta weg komt![]()
Stukje van Willem II-watcher bij VI.quote:Willem II kan zeker zes maanden geen beroep doen op Bruno Andrade. De aanvaller viel zaterdag geblesseerd uit in de ontmoeting met Ajax (3-0 verlies) na een overtreding van Ajacied Nemanja Gudelj. Vandaag is de diagnose gesteld: gebroken scheenbeen. Op de achtergrond speelt er meer in Tilburg.
Ajax
De kans is groot dat Lucas Andersen van Ajax op korte termijn wordt aangetrokken op huurbasis. Willem II is daarover in gesprek met Ajax.
Frenkie de Jong, die als grootste talent uit de Tilburgse opleiding geldt, bewandelt waarschijnlijk de omgekeerde weg. De middenvelder gaat voor enkele jaren tekenen in de Amsterdam Arena, als de onderhandelingen zijn vruchten afwerpen. VI meldde eind juni al dat de Amsterdammers het grote talent op de korrel hadden.![]()
Eigenlijk wel ja maar wat moet je dan met vd Hoorn ? Die kan moeilijk het hele jaar geen wedstrijd voetballen, je moet 'm toch ergens kwijt nu hij niet meer bij de A-selectie zit.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zie liever Van Bruggen ipv Van der Hoorn of Warmerdam.
Bovendien is het geen vervelende jongen die verzaakt ofzo, hopelijk voor beide kampen vertrekt ie zo spoedig mogelijk naar een leuk clubje.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Goede vraag, morgen maar is kijken naar Opsporing Verzocht.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Over Van der Hoorn gesproken: hoe is het met LERIN DUARTE?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat begreep ikquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op El Ghazi maar die heeft alle uithoeken van Holland gezien voor hij naar Ajax kwam.![]()
Ze noemen zich niet voor niks 'Het Ajax van het zuiden'quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:54 schreef hafcfan het volgende:
Willem 2 is echt een hoertje van jullie of niet?![]()
Sanogo vorig jaar nog scorend tegen Dortmund en nu tegen Helmond Sport. Mooi al die talenten die aan betaald voetbal mogen ruiken!![]()
Dat doelpunt tegen Dortmund is onterecht goedgekeurd.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:13 schreef Cavaliers het volgende:
Sanogo vorig jaar nog scorend tegen Dortmund en nu tegen Helmond Sport. Mooi al die talenten die aan betaald voetbal mogen ruiken!![]()
Ik moest lachenquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:13 schreef Cavaliers het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: