SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Younesquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:16 schreef Syntix het volgende:
Frank, donder gvd eens een keer op met Schöne![]()
verkopen die gast en koop een echte buitenspeler.
MaarjaRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:32 schreef Sickert het volgende:
Hoe lang laten we Sinkgraven staan? Wmbt een dikke miskoop. Lichtgewicht![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:32 schreef Sickert het volgende:
Hoe lang laten we Sinkgraven staan? Wmbt een dikke miskoop. Lichtgewicht
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Anwargod, 4 goals in 2 wedstrijden terwijl hij twee slechte wedstrijden speelt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
coen dillen schrikt wakkerquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:35 schreef Seam het volgende:
Anwargod, 4 goals in 2 wedstrijden terwijl hij twee slechte wedstrijden speelt.![]()
2 gespeeld. 6 punten en 6-0 is dan wel weer prima. Ook al is het spel niet geweldig.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het is een wonder dat de 0 nog gehouden is over 2 wedstrijden
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
El Ghazi vanaf links en naar binnen trekken, heeft al zo vaak daar gescoord.
Matige wedstrijd, prima uitslag. Op naar 34 wedstrijden op rij bovenaan
Oh.![]()
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 15-08-2015 om 21:39:29Bij Arsenal doen ze niet aan een ereronde en daarom zit Sanogo al in de kleedkamer, terwijl de rest een rondje Arena doet. #ajawil reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 15-08-2015 om 21:41:24Het zou wel mooi zijn nu een camera op Sanogo te richten. Alleen in kleedkamer. En maar afvragen waar teamgenoten blijven. #ajawil reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Hezo? Staat hier toch goed?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:39 schreef Syntix het volgende:
El Ghazi misschien maar een spits zetten?Uitvinder van de biersmiley.![]()
Dus hij kan en niet voetballen en niet in zijn handen klappen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:42 schreef wieisboos het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 15-08-2015 om 21:39:29Bij Arsenal doen ze niet aan een ereronde en daarom zit Sanogo al in de kleedkamer, terwijl de rest een rondje Arena doet. #ajawil reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 15-08-2015 om 21:41:24Het zou wel mooi zijn nu een camera op Sanogo te richten. Alleen in kleedkamer. En maar afvragen waar teamgenoten blijven. #ajawil reageer retweet
Oh.![]()
Milik moet zich wel ernstig ontwikkelen in het meevoetballen want het valt niet mee zo.
Wel weer goede passes gezien met links. En Dijks geeft goede voorzetten dus daar kan Milik ook nog wel vaak uit scorenOh.![]()
Die Tetegvd wat baal je ervan als je tegen hem staat als tegenstander zijnde. Wat een verademing t.o.v. Van Rhijn.
![]()
Zie hier iemand die nog in de tijd van de holbewoners leeftquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus hij kan en niet voetballen en niet in zijn handen klappen?RED ONS HENNIEGOD![]()
dan is die volgend seizoen al weg dusquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk trouwens dat El Ghazi er dit seizoen tussen de 15 en 20 goals maakt![]()
![]()
Gewaagde uitspraakquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk trouwens dat El Ghazi er dit seizoen tussen de 15 en 20 goals maakt![]()
Dijks heeft zeker goede voorzetten, denk als we een type Luuk de Jong in de spits hadden staan dat er veel gescoord zou worden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Milik moet zich wel ernstig ontwikkelen in het meevoetballen want het valt niet mee zo.
Wel weer goede passes gezien met links. En Dijks geeft goede voorzetten dus daar kan Milik ook nog wel vaak uit scorenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat een baas inderdaad. Maar het is vooral te hopen dat hij zich goed ontwikkeld want van Rhijn leek ook heel wat toen hij begonquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:44 schreef Syntix het volgende:
Die Tetegvd wat baal je ervan als je tegen hem staat als tegenstander zijnde. Wat een verademing t.o.v. Van Rhijn.
Oh.![]()
Denk dat die jongen ook totaal niet in de groep past, lijkt me een timide jongen die ook nog slecht Engels spreekt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zie hier iemand die nog in de tijd van de holbewoners leeftAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zonde , was bij Auxerre een supertalentquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat die jongen ook totaal niet in de groep past, lijkt me een timide jongen die ook nog slecht Engels spreekt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik denk dat Neanderthalers een beter balgevoel hadden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zie hier iemand die nog in de tijd van de holbewoners leeftMee naar het EK tochquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:45 schreef Gruisman het volgende:
[..]
dan is die volgend seizoen al weg dusAls hij voor Oranje kiest tenminste
Milik kan ook wel koppen hoor denk ik. Denk dat Milik dit seizoen aan 10-15 goals komtquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dijks heeft zeker goede voorzetten, denk als we een type Luuk de Jong in de spits hadden staan dat er veel gescoord zou worden.Oh.![]()
Tete kan zijn voorzet en het opkomen zeker verbeteren. Maar in tegenstelling tot Van Rhijn weet je in ieder geval van Tete dat hij zijn man uitschakelt, wat toch wel prioriteit nummer 1 is bij een verdediger.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een baas inderdaad. Maar het is vooral te hopen dat hij zich goed ontwikkeld want van Rhijn leek ook heel wat toen hij begon![]()
Ik denk dat de spelers hem ook wel uitlachen omdat hij er niks van kan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat die jongen ook totaal niet in de groep past, lijkt me een timide jongen die ook nog slecht Engels spreekt.
Oh.![]()
Klopt, de backs zijn in elk geval flink verbeterd t.o.v. vorig jaar. Ook is Riedewald natuurlijk veel beter dan Niklas Moisandertje.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
Tete kan zijn voorzet en het opkomen zeker verbeteren. Maar in tegenstelling tot Van Rhijn weet je in ieder geval van Tete dat hij zijn man uitschakelt, wat toch wel prioriteit nummer 1 is bij een verdediger.Oh.![]()
Gabrich 2 , die was zo sterkquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat de spelers hem ook wel uitlachen omdat hij er niks van kan.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Verdedigend zat het eigenlijk wel goed in elkaar. Bazoer en El Ghazi deden vandaag Remi na met al dat gedribbel en geen ook hebben voor de medespelers. Als die nog is eenvoudig gaan voetballen dan zijn ze helemaal goud waard. Zal nog wel te maken hebben met jeugdige overmoed.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
JR, GGMM, Powerloungen en ik vinden het een go.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:48 schreef FritzWepper het volgende:
Sanogo
Hij deed wel iets goed bij die 3-0.graag op anoniem![]()
Het bevalt me beter en beter, weer 3 goals, weer de 0 achterin en steady gespeeldOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Die valt niet omquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gabrich 2 , die was zo sterkOh.![]()
Gelukkig kost ie wat minder. Als de mogelijkheid er is zou ik 'm in de winterstop terug sturen. Of kan dat niet ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gabrich 2 , die was zo sterkAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Samen met Dijks richting Oranjequote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Bazoer was soms iets te laat met een keuze maken, maar had ook wel vaak oog voor spelers. Vond hem wel weer gewoon goed spelen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:49 schreef Pedroso het volgende:
Verdedigend zat het eigenlijk wel goed in elkaar. Bazoer en El Ghazi deden vandaag Remi na met al dat gedribbel en geen ook hebben voor de medespelers. Als die nog is eenvoudig gaan voetballen dan zijn ze helemaal goud waard. Zal nog wel te maken hebben met jeugdige overmoed.
Sinkgraven was erg onzichtbaar, jammer want hij was in de voorbereiding een van de betere.Oh.![]()
En Bazoer natuurlijk. Klaassen basisplek, en Anwar ipv Narsinghquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Samen met Dijks richting OranjeOh.![]()
Denk het wel . Moet de speler wel zelf willenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gelukkig kost ie wat minder. Als de mogelijkheid er is zou ik 'm in de winterstop terug sturen. Of kan dat niet ?RED ONS HENNIEGOD![]()
Ben bang dat het donderdag ook een rukwedstrijd gaat worden met een tegenstander die met 10 man voor de goal gaan hangen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Stuur hem gewoon deze maand terug en haal nog even een normale spits.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gelukkig kost ie wat minder. Als de mogelijkheid er is zou ik 'm in de winterstop terug sturen. Of kan dat niet ?
Dan kan Frans Bauer ook tevoorschijn komenOh.![]()
Zou best de lcv van oranje kunnen worden, zullen zien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Samen met Dijks richting Oranje![]()
Dat is wel erg weinigquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kluivert scoorde er toen maar 6
want ja , geen concurrentieZelfs zonder concurrentie. Eigenlijk had je hem daarvoor moeten wegsturen (sturen ghehe)
Oh.![]()
Op zich is Willem 2 best een leuk voetballende ploeg, ik hoop dat die de nodige punten gaan pakken (tegen PSV en Feyenoord bv).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gewoon El Ghazi in de Suarez rol tegen Bratislava. 4 goals makenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:53 schreef Pedroso het volgende:
Ben bang dat het donderdag ook een rukwedstrijd gaat worden met een tegenstander die met 10 man voor de goal gaan hangen.![]()
Die wedstrijd was ook het wereldse debuut van Ajax legende Timothee Atouba
Oh.![]()
Inderdaad een uitstekende verdediger en pas 19. Geweldige tackle heeft die jongen. Snel dat contract verlengenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:44 schreef Syntix het volgende:
![]()
Had al een contract bij Milan . Litmanen maakte er trouwens ook maar 6 .quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinigZelfs zonder concurrentie. Eigenlijk had je hem daarvoor moeten wegsturen (sturen ghehe)
RED ONS HENNIEGOD![]()
Heeft nu nog een 3-jarig contract. Mag wel 2 jaar bij maar denk niet dat Raiola het hiermee eens is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Inderdaad een uitstekende verdediger en pas 19. Geweldige tackle heeft die jongen. Snel dat contract verlengenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tete heeft zelf aangegeven te willen verlengenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft nu nog een 3-jarig contract. Mag wel 2 jaar bij maar denk niet dat Raiola het hiermee eens is.Oh.![]()
Dat beslist die vetklep wel, daar heeft de speler niets over te zeggen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tete heeft zelf aangegeven te willen verlengenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gewoon die vader van Tete eropaf sturen, die is kickbokser toch?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat beslist die vetklep wel, daar heeft de speler niets over te zeggen.Oh.![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon die vader van Tete eropaf sturen, die is kickbokser toch?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
We hebben Gudelj alquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen we hem niet contracteren als centrale verdediger?
Brengt gif en energie![]()
Benieuwd wanneer hij naar een echte topclub gaat. Zo'n geweldenaar hoort gewoon in de CL thuis.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:04 schreef Class het volgende:
[ afbeelding ]
FF countertje opzetten vanaf je eigen 16 meter (Eriksen)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: