Heeft zijn kruisbanden afgescheurd tegen PEC in de beker vorig seizoen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:33 schreef GGMM het volgende:
Waarom staat Marsman er eigenlijk weer in en niet die keeper die zijn plaats had ingenomen vorig seizoen? Stevens oid?
Derksen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wie zei er gister bij VI nou dat Twente kon gaan verrassen
Opdat wij nooit vergetenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:33 schreef onlogisch het volgende:
Ja, NAC mag wel uit de OP. Stelletje proleten. Staan notabene onderaan in de jupiler () league
Tering.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heeft zijn kruisbanden afgescheurd tegen PEC in de beker vorig seizoen.
Ja, dat is echt een van de zuurste blessures. Was in maart of april geloof ik en er staat 10 maanden voor of zo? Dus die is er eind dit seizoen weer bij.quote:
Absoluut. Wordt erg onderschat in Twente.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Had ergens anders ook al getypt, maar een Castaingos voorin zou het verschil maken.
Om paddo thee mee te maken want drank en drugs.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:35 schreef GGMM het volgende:
Media Markt viert het nieuwe schooljaar door een waterkoker heel goedkoop aan te beiden.
Juist, duidelijk ja.
Ze zijn ook allemaal zo lekker vrolijk en amicaal. Hahaha leuke sfeer hier aan tafel héquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:34 schreef ForzaMilan het volgende:
Waarom apen ze VI na met dat bandje..
Die Van Gangelen weet de sfeer er dan ook goed in te brengen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ze zijn ook allemaal zo lekker vrolijk en amicaal. Hahaha leuke sfeer hier aan tafel hé
Wat moet je dan in de rust?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:37 schreef Tchock het volgende:
Waarom kijken jullie allemaal naar dat programma als het zo slecht is?
Ik kijk al een tijdje niet meer terwijl ik het ooit altijd volgde.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:37 schreef Tchock het volgende:
Omdat er tussendoor voetbal uitgezonden wordtquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:37 schreef Tchock het volgende:
XDquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij wilde een baksteen koppen, maar hij is toch niet zo Kopsterk als hij dacht.
xD
Ik merk dat dit al je 5e post is over je vakantie en nog steeds heeft niemand gevraagd hoe het was...quote:
Ik denk het niet, gezien het feit dat mensen bij de meest debiele televisieprogramma's wel op komen dagen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:38 schreef onlogisch het volgende:
Zouden ze mensen betalen om als publiek te fungeren @ Eretribune?
Theequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk dat dit al je 5e post is over je vakantie en nog steeds heeft niemand gevraagd hoe het was...
Goed, ik ga thee zetten.
Ik denk het ook niet, maar het gebeurd wel bij veel programma's. Jinek bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk het niet, gezien het feit dat mensen bij de meest debiele televisieprogramma's wel op komen dagen.
BIER!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thee
Dat rijmt op gay.
Iets wat wel van toepassing is op deze. Sorry bro, maar thee kan echt niet meer.
Ik laat mij niet leiden door de algemene opinie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thee
Dat rijmt op gay.
Iets wat wel van toepassing is op deze. Sorry bro, maar thee kan echt niet meer.
1 post en 1 antwoord op een vraagquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk dat dit al je 5e post is over je vakantie en nog steeds heeft niemand gevraagd hoe het was...
Goed, ik ga thee zetten.
Rustig, Dublo, boodschappen, Soushempton bekeken, Newcastle aanschouwd gekookt en nu die joden te kijken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe verliep je zaterdag, Onlo.
Dat die enge Qatar-apologist überhaupt nog steeds op TV te zien is, is schandalig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:40 schreef ForzaMilan het volgende:
De uiterst objectieve mening van Ronald de Boer.
Thee'tje, lekker man.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thee
Dat rijmt op gay.
verse muntthee met honingquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thee
Dat rijmt op gay.
wat is dubloquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rustig, Dublo, boodschappen, Soushempton bekeken, Newcastle aanschouwd gekookt en nu die joden te kijken.
Kan je een sfeerimpressie geven van jouw zaterdag Stijn?
Buiten rondbanjeren, appeltaart eten met koffie, eten, buiten rondbanjeren, voetbal kijken, eten, voetbal kijken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rustig, Dublo, boodschappen, Soushempton bekeken, Newcastle aanschouwd gekookt en nu die joden te kijken.
Kan je een sfeerimpressie geven van jouw zaterdag Stijn?
met of zonder de kleinequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:43 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hij bedoeld met duplo gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |