Ze zijn ook allemaal zo lekker vrolijk en amicaal. Hahaha leuke sfeer hier aan tafel héquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:34 schreef ForzaMilan het volgende:
Waarom apen ze VI na met dat bandje..
Die Van Gangelen weet de sfeer er dan ook goed in te brengen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ze zijn ook allemaal zo lekker vrolijk en amicaal. Hahaha leuke sfeer hier aan tafel hé
Wat moet je dan in de rust?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:37 schreef Tchock het volgende:
Waarom kijken jullie allemaal naar dat programma als het zo slecht is?
Ik kijk al een tijdje niet meer terwijl ik het ooit altijd volgde.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:37 schreef Tchock het volgende:
Omdat er tussendoor voetbal uitgezonden wordtquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:37 schreef Tchock het volgende:
XDquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij wilde een baksteen koppen, maar hij is toch niet zo Kopsterk als hij dacht.
xD
Ik merk dat dit al je 5e post is over je vakantie en nog steeds heeft niemand gevraagd hoe het was...quote:
Ik denk het niet, gezien het feit dat mensen bij de meest debiele televisieprogramma's wel op komen dagen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:38 schreef onlogisch het volgende:
Zouden ze mensen betalen om als publiek te fungeren @ Eretribune?
Theequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk dat dit al je 5e post is over je vakantie en nog steeds heeft niemand gevraagd hoe het was...
Goed, ik ga thee zetten.
Ik denk het ook niet, maar het gebeurd wel bij veel programma's. Jinek bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk het niet, gezien het feit dat mensen bij de meest debiele televisieprogramma's wel op komen dagen.
BIER!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thee
Dat rijmt op gay.
Iets wat wel van toepassing is op deze. Sorry bro, maar thee kan echt niet meer.
Ik laat mij niet leiden door de algemene opinie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thee
Dat rijmt op gay.
Iets wat wel van toepassing is op deze. Sorry bro, maar thee kan echt niet meer.
1 post en 1 antwoord op een vraagquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk dat dit al je 5e post is over je vakantie en nog steeds heeft niemand gevraagd hoe het was...
Goed, ik ga thee zetten.
Rustig, Dublo, boodschappen, Soushempton bekeken, Newcastle aanschouwd gekookt en nu die joden te kijken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe verliep je zaterdag, Onlo.
Dat die enge Qatar-apologist überhaupt nog steeds op TV te zien is, is schandalig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:40 schreef ForzaMilan het volgende:
De uiterst objectieve mening van Ronald de Boer.
Thee'tje, lekker man.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thee
Dat rijmt op gay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |