Spoilersquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
BVB 3-0 Gladbach
[..]
[ afbeelding ]
Hoeveel mensen hadden een 2 bij Southampton-Everton?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
BVB 3-0 Gladbach
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Godverquote:
Mij maakt het verder niet uit. Mijn flashscore pagina staat 24/7 aan, ik vind samenvattingen niet erg leukquote:
Er staat helaas toch echt #15 bij.quote:
Post #15 zoals rechtsboven de post vermeld staat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is post 14, do..
Oei, bijna vergeten dat jij geen zelfspot hebt.
Ik vind het een complimentquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:08 schreef GGMM het volgende:
Ik eis dat deze TT onmiddelijk verwijderd wordt.
ALs ik 2 maanden ban krijg omdat ik jou een lul noem is het natuurlijk een beetje scheef dat als jij in de TT wel mag uitschelden.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Post #15 zoals rechtsboven de post vermeld staat.
SUKKEL. SUKKEL.
Dat als is foutiefquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:08 schreef GGMM het volgende:
ALs ik 2 maanden ban krijg omdat ik jou een lul noem is het natuurlijk een beetje scheef dat als jij in de TT wel mag uitschelden.
Modzaken doe je maar in FB, anders raken Stijn en ik het overzicht kwijtquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:08 schreef GGMM het volgende:
Eigen bans worden niet besproken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:08 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |