quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:59 schreef Wicky15 het volgende:
Ben ik de enige die bij Marinus aan Van Haaren moet denken?
Dankzij Krzistian Simon.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Van Haaren heeft trouwens toch mooi prijzen gewonnen.
Feyenoord
Zilveren Bal
2011
Dat was Hoesen toch al?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:02 schreef Cavaliers het volgende:
Volgens j0rdiii is Vermeij de nieuwe Kluivert. Groot talent.
Is dan ook gewoon een prachtige voetballer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Van Haaren heeft trouwens toch mooi prijzen gewonnen.
Feyenoord
Zilveren Bal
2011
Wanneer is ie dan bij een massaverkrachting of dodelijk auto ongeluk betrokken?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:02 schreef Cavaliers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kostte niks en wilde wel. Beetje een noodaankoop heb ik het idee, want hij was eerst afgewezen nadat hij op proef was.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:02 schreef hafcfan het volgende:
Hoezo heeft pec schenkeveld gehaald?
Thanks man. Wie is die opperkleurder? Geen UI hebben is sowieso not dun.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je verdedigd in je verjaardagstopic.
Nooit fan van geweest.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kostte niks en wilde wel. Beetje een noodaankoop heb ik het idee, want hij was eerst afgewezen nadat hij op proef was.
BVB 3-0 Gladbachquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:02 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:02 schreef Cavaliers het volgende:
Borussia Dortmund - Borussia Mönchengladbach 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |