Spoilersquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
BVB 3-0 Gladbach
[..]
[ afbeelding ]
Hoeveel mensen hadden een 2 bij Southampton-Everton?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
BVB 3-0 Gladbach
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Godverquote:
Mij maakt het verder niet uit. Mijn flashscore pagina staat 24/7 aan, ik vind samenvattingen niet erg leukquote:
Er staat helaas toch echt #15 bij.quote:
Post #15 zoals rechtsboven de post vermeld staat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is post 14, do..
Oei, bijna vergeten dat jij geen zelfspot hebt.
Ik vind het een complimentquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:08 schreef GGMM het volgende:
Ik eis dat deze TT onmiddelijk verwijderd wordt.
ALs ik 2 maanden ban krijg omdat ik jou een lul noem is het natuurlijk een beetje scheef dat als jij in de TT wel mag uitschelden.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Post #15 zoals rechtsboven de post vermeld staat.
SUKKEL. SUKKEL.
Dat als is foutiefquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:08 schreef GGMM het volgende:
ALs ik 2 maanden ban krijg omdat ik jou een lul noem is het natuurlijk een beetje scheef dat als jij in de TT wel mag uitschelden.
Modzaken doe je maar in FB, anders raken Stijn en ik het overzicht kwijtquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:08 schreef GGMM het volgende:
Eigen bans worden niet besproken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:08 schreef GGMM het volgende:
Ajax heeft geen aankopen nodig op het moment.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
goeie aankoop. Kan Ajax een voorbeeld aan nemen
Hahaquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft geen aankopen nodig op het moment.
Giller.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sked en ik lachen heel hard nuquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
klopt, ons centrum is onverwoestbaarquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan wat je net zei.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie liever dat het huidige basiselftal gehandhaafd wordt dan dat de portemonnee getrokken wordt. De aankopen in de laatste jaren hebben niets gebracht. De scouting is ruk, Overmars is ruk.
Liever dit elftal dan Eric Botteghin kopen.
Je had het over goeie aankopenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie liever dat het huidige basiselftal gehandhaafd wordt dan dat de portemonnee getrokken wordt. De aankopen in de laatste jaren hebben niets gebracht. De scouting is ruk, Overmars is ruk.
Dat Ajax kutaankopen heeft gedaan wil niet zeggen dat ze geen aankopen nodig hebben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:16 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben wel klaar met de goed nieuws show die PEC heet. Van mij mogen ze degraderen.
Kom, we gaan hem slaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:16 schreef GGMM het volgende:
Stijn is in een bijzonder matige vorm vandaag..
Weddenschapje afsluiten voor morgen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Evert geniet duidelijk in de Vijverberg
Ik kijk geïntrigeerd toe.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Weddenschapje afsluiten voor morgen?
Ik word zo moe van dat geschreeuw dat Ajax moet aankopen. Het enige wat uit de strot komt van zogenaamde analytici zijn de woorden FYSIEK ERVARING ROUTINE. Daar zit ik totaal niet op te wachten. Daar is het hele transferbeleid van de afgelopen maanden ook op gebaseerd. ''FYSIEK STERK of ERVARING''. Zum kotzen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat Ajax kutaankopen heeft gedaan wil niet zeggen dat ze geen aankopen nodig hebben.
edit: Wat GGMM zegt dus.
Haal anders Johan Cruijff weer van stal. Die enge gek.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat geschreeuw dat Ajax moet aankopen. Het enige wat uit de strot komt van zogenaamde analytici zijn de woorden FYSIEK ERVARING ROUTINE. Daar zit ik totaal niet op te wachten. Daar is het hele transferbeleid van de afgelopen maanden ook op gebaseerd. ''FYSIEK STERK of ERVARING''. Zum kotzen.
Ajax moet gewoon spelers hebben die niet constant de meest kinderlijke fouten maken, die zich niet laten overlopen door elke tegenstander die een heel klein beetje druk zet en die ook iets anders kunnen dan eindeloos de bal rondtikken tot die toevallig een keertje leuk valt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat geschreeuw dat Ajax moet aankopen. Het enige wat uit de strot komt van zogenaamde analytici zijn de woorden FYSIEK ERVARING ROUTINE. Daar zit ik totaal niet op te wachten. Daar is het hele transferbeleid van de afgelopen maanden ook op gebaseerd. ''FYSIEK STERK of ERVARING''. Zum kotzen.
Als PSV wint neem ik mijn Miguel UI weer voor drie dagen, als PSV niet wint neem jij een UI van Hans Nijland voor drie dagen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Weddenschapje afsluiten voor morgen?
Dan moet je even bij Evert op de perstribune plaatsnemenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wil heel graag een lekkere grote broodje bal
Zo hey!! dat is bijna net zo spannend als de 2jaar-UI-weddenschap die ik laatst afslootquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als PSV wint neem ik mijn Miguel UI weer voor drie dagen, als PSV niet wint neem jij een UI van Hans Nijland voor drie dagen.
Afgesproken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als PSV wint neem ik mijn Miguel UI weer voor drie dagen, als PSV niet wint neem jij een UI van Hans Nijland voor drie dagen.
Dit gaat alleen Cavaliers en mij wat aan dus het boeit ons helemaal niets wat jij er van vindt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hey!! dat is bijna net zo spannend als de 2jaar-UI-weddenschap die ik laatst afsloot
quote:
3 hele dagenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wauw dat je dat durft jij bent echt megacoolquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hey!! dat is bijna net zo spannend als de 2jaar-UI-weddenschap die ik laatst afsloot
Dit geloof ik niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met de Johan Cruyff schaal ging het maar liefst over een hele week!
Je moet niks. Ga anders koffie drinken en naar buiten staren, da's een beter tijdsverdrijf.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu moet ik verplicht naar De Eretribune zappen.
Ik voel liever de pijn van een ingegroeide teennagel.
Nou inderdaad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wauw dat je dat durft jij bent echt megacool
Eens, ware het niet dat ze vrij ambitieloos zijn in Amsterdam. Kampioen worden met een jeugdelftal is het doel. CL, ver komen in de EL, allemaal meegenomen. Als ze de afgelopen jaren echter wat van die 120 miljoen hadden geïnvesteerd in spelers op cruciale plekken dan hadden ze nu lichtjaren voorsprong op PSV.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax moet gewoon spelers hebben die niet constant de meest kinderlijke fouten maken, die zich niet laten overlopen door elke tegenstander die een heel klein beetje druk zet en die ook iets anders kunnen dan eindeloos de bal rondtikken tot die toevallig een keertje leuk valt.
Daar hebben ze er een paar van, maar lang niet genoeg. Of je dat verder ervaring of wat dan ook noemt zal me een zorg zijn.
En niet iedereen zou zeggen dat Ajax moet aankopen als ze geen geld hadden. Maar ze hebben meer dan de rest van de Eredivisie samen en alsnog kunnen ze niets klaarspelen.
vertelquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:24 schreef GGMM het volgende:
Davy, ben je er? Ik wil je iets heel grappigs vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |